Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 28 dubna 2024
Celkem je zde 248 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: audiniakk
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 423
Online návštěvníků
Návštěvníků: 244
Uživatelů: 4
Celkem: 248

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 890 | Témat: 32

03.08 2018 23:38


Zdravím,
byl jsem přizvanej k docela udržovaný Q7 v podstatě "jen na diagnostiku/sériovou" (žádný větší akce takhle při pátku ), která při plynulý jízdě na dálnici párkrát krátce "zacukala" a po dojetí a chcípnutí už nenastartovala (motor točí lehce..). Majitel načetl a chyba snímače vačky G40 (000833/P0341), tak koupil origo a vyměnil... Po výměně jiná chyba (012296/P3008) a jiný chování při startování, tj. už nestartuje "do bezvědomí", ale má snahu chytnout (při tom jsou slyšet nejspíš ventily) a zdechne ... Pro info - najeto necelých 200, rozvody dělaný v autorizáku (s x dalšíma věcma, celkem skoro 130tis. ... ) před necelýma 60tkm (kdy praskl řetěz vačky v necelých 140tkm...) a teď tohle... Názory? Dle mýho zase problém na tý vačce (možná ne prasklej řetěz, že by třeba šrouby řemenice nebo ty vodící lišty?), ale před pouštěním se do "větších akcí" jsem na to koukl VCDS a snad "pro změnu" s*aní s labelama (cz verze si nevybere, anglická hodí aspoň ASB, který min.částečně sedí...) a synchro před startem "klasika" 2, podobně jako "začátek sekvence 2,3,33 (s tím novým origo G40 a skončí na 35 - wtf - 33+2? ...místo 48 a nastartování...), s původním 2,3,32,3,32,... než skončí na 34 a to točí motorem běžným odporem a bez "nežádoucích zvukových projevů" (s novým G40 má snahu chytnout, ale jsou slyšet ventily a neudrží/nedosáhne ani volnoběhu...)
Asi na udělání rozvodů, co? Ale hlavně jde o to, jestli se třeba přidírá vačka (když se dělali rozvody ve 130 - že by "jen" "shortdeath" interval?), tak aby se těma rozvodama neodstranil jen následek, ale i příčina (tady snad např.olejový čerpadla netrpěly "neduhama",nebo...?) ... Co na to místní "motoráři"?
Jinak k tý synchro u BUG sedělo tohle (a díky .clb bych byl bez "strejdy" zase v v ... ):
005 Starting conditions
Stored from last engine start
1) Engine speed
[rpm]
2) Starting injection quantity
[mg/stroke]
3) Start synchronisation
000 Basic initialisation
001 Reset counter
002 Engine standstill or fault
003 Transitional states
004 Plausibility check phase
005 Plausibility check phase
006 Plausibility check phase
008 Plausibility check phase
016 Phase definition
032 Synchronisation phase
033 System positioning
048 Calculation sequences activated --> Start OK
064 System waiting for engine standstill
128 Dynamic plausibility check
4) Coolant temperature
[°C]
I když i to je zjevně nekompletní, když chybí 35

Napájení G40 ok, i když už teď mě napadá ještě pár věcí, na který se ještě zaměřit, než se to celý rozhodí, ale vidím to celkem "v barvách" a rád si poslechnu názory místních odborníků...



Díky všem
nahoru

sponzor





03.08 2018 23:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

04.08 2018 6:52


Tak ona diagnostika je věc jedna a druhá je zda to není rozcasovany či hnuty na retezech. Pokud to nechyta tak se ze zvuku motoru při startu už dá poznat zda má v pořádku komprese tzn v pořádku časování. Muže mi to po 7.8 dovézt DAM* mu to hravě do kupy.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 890 | Témat: 32

04.08 2018 18:30


Třeba komprese se zatím neměřily, ale už ten průběh startu dává tušit, že nebudou (imho aspoň na jedný řadě) ok... Jinak tlak paliva při startu přes 300bar, IQ přes 20... A s odpojeným G40 nemá ani snahu chytnout...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email