Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 16 června 2025
Celkem je zde 541 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Kerak
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 248
Online návštěvníků
Návštěvníků: 540
Uživatelů: 1
Celkem: 541

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

12.05 2009 21:00


NorMack:
ale tak to proste chodi...kdyz bych psal na forum fiatu, tak by mi vsichni cpali itala a rikali ze audina je predrazenej srot, kdyz to napisu tady, tak to je zas naopak...

No ale ted k veci. Nevite orientacne ceny tech oprav co by byly treba? Jeste by me zajimalo kolik stoji spojka, ta se mi uz taky nejevila na moc dlouhy kilometry...


To jsou kecy. Nevěř co co tam o Audi píšou. Je to o značce, ale Audi je opravdu někde jinde. Ale za předpokladu že se o ni staráš.
nahoru

sponzor





12.05 2009 21:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2008
Příspěvků: 32 | Témat: 4

12.05 2009 21:00


Potrebuju auto ktery jezdi za par litru... najezdim fakt kopec km. Proto jsem se rozhodl si vzit to vychvalovany TDIcko... Mel jsem italsky JTDi francouzsky HDI a proti TDI je to trochu jina liga. Ta kultura, linearni zatah atd, no jo ale nechaj si to zaplatit na spotrebe...

Co teda myslite? Na kolik by prisly ty opravy?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

12.05 2009 21:00


NorMack:
ale tak to proste chodi...kdyz bych psal na forum fiatu, tak by mi vsichni cpali itala a rikali ze audina je predrazenej srot, kdyz to napisu tady, tak to je zas naopak...

No ale ted k veci. Nevite orientacne ceny tech oprav co by byly treba? Jeste by me zajimalo kolik stoji spojka, ta se mi uz taky nejevila na moc dlouhy kilometry...
dobre takze inak - po prve nech by ti povedali na fiat foru hoci co na komfortt a jazdu audi fiat fakt nema chlape.

A po druhe nekupuj pokazene auto
Co vrazis do oprav za to mozes mat auto bez poruch.

Ak sa mozem opytat kolko chces vrazit do kupy auta, momentalne ceny poriadne spadli
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2008
Příspěvků: 32 | Témat: 4

12.05 2009 21:02


Pocitam s tim, ze tuhle audinku bych ukecal na 45000 a za nejakych 15-20000 bych mohl mit slusny auto. Prece jen ty rozvody jsou, tlumice jsou, predni ramena jsou.... jinak takovej nejakej strop mam kolem 70-80000Kc. Nechci ted do auta moc vrazet, mam prednejsi investice..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

12.05 2009 21:03


NorMack: Vzhledem k tomu, ze nevime, jake tam jsou presne zavady, nemuzeme ti rict, na kolik to vyjde. Nechej to napichnout na VAG a pak se uvidi

Jinak co se tyce spojky, tak v autokelly cca 10000,-.... kdyz bys o ni opravdu stal, napis Meggy-mu, udela ti cenu u ELITu
Naposledy upravil sTeblo dne 12.05 2009 21:04, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

12.05 2009 21:03


sTeblo:
SCORPION: Mensi naklady v cem? Oboji, to jsou nesmrtelne motory, pokud se o ne alespon trosku staras. S 1.9TDi dokazes jezdit za 5.5 litru, s 1.8T za 9.5. Spis zalezi, na co to auto chce. Jestli dlouhe jizdy a nebo kratke popojizdeni.
benzin je dvakrat nesmrtelny, nafta je predsa len nafta, treba ju hyckat ;-)trysky, zhavice, a neviem co este ma nafta na vyse ako benzin
Naposledy upravil SCORPION dne 12.05 2009 21:08, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

12.05 2009 21:06


SCORPION: Jeste jsem neslysel o tom, ze by se musela 1.9TDi nejak zvlast hyckat. Turbo to ma stejne jako 1.8T a je to uz lety zabehnuty a vychytany motor....ale nebudu se prit o blbostech
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

12.05 2009 21:06


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


a to som ani dlho nehladal
nahoru

sponzor





12.05 2009 21:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

12.05 2009 21:07


SCORPION: No ono musíš hýčkat i motor 1.8T. Tenhle motor se musí taky udržovat, aby vydržel
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

12.05 2009 21:09


Petan:
SCORPION: No ono musíš hýčkat i motor 1.8T. Tenhle motor se musí taky udržovat, aby vydržel
to uz nevim benzin nie je moja silna parketa
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

12.05 2009 21:11


SCORPION: Jestli chces motor, o ktery se nemusis temer vubec starat, tak benzin, ktery ma 6 valcu a je atmosfericky

Ale vzhledem k tomu, ze chce klucina usporny motor, tak je to celkem mimo misu
Naposledy upravil sTeblo dne 12.05 2009 21:11, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2008
Příspěvků: 32 | Témat: 4

12.05 2009 21:11


No nic proti...ale ani ty auta v bazarech nejsou zadny zazraky. Neco uz jsem se po nich nachodil. Koupim auto za 80000 a dalsich 10-15 do nej stejen zase nasypu, protoze rozvody nezjistis kdy byly delany, podvozek taky byva malokdy v pohode...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

12.05 2009 21:12


1.9 TDi 66kw mensi vykon, slusna spotreba na kategoriu auta (5-6l)a nesmrtelny motor. 500 tis. nie je nic vynimocne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2008
Příspěvků: 32 | Témat: 4

12.05 2009 21:12


A fakt potrebuju usporny auto, pendluju pomalu denne mezi Olomouci a Brnem, to je nejakych 200km za den... to uz se v mesicnich nakladech projevi kazdej litrik na spotrebe...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

12.05 2009 21:14


Tak se zkus kouknout tady na foru... treba tady mas jednu http://audiklub.cz/prispevekt17186
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

12.05 2009 21:15


Milos1:
1.9 TDi 66kw mensi vykon, slusna spotreba na kategoriu auta (5-6l)a nesmrtelny motor. 500 tis. nie je nic vynimocne.

Btw. spise bych sel do 81kW verze. 66 hovno jede a zere minimalne o pul litru vice Btw. to hovno berte v uvozovkach
nahoru

sponzor





12.05 2009 21:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

12.05 2009 21:16


NorMack: Tak to jdi do 1.9TDi, jinak tě ta 1.8T sežere.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2008
Příspěvků: 32 | Témat: 4

12.05 2009 21:19


To je mi jasny... do benzinu bych sel jedine s plynem. Potrebuju sporit kazdou kacku...

O te 66kW jsem ani neuvazoval, to by bylo nejslabsi auto co jsem kdy mel... zatim byly jen 77 a 80kW Diesely a 92kW Audina Navic kdybych te 66 nakladal tak aby splnovala moje dynamicke potreby, tak by zrala vic jak ta 81cka..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

12.05 2009 21:21


Benalisti jaksi zabudaju ze aj sviecky sa menia. U benalu su to sviecky, u TDi su to zhavice. Tazko sa hovori co brat, lahsie sa napovie co nebrat. Napr V6 2.5 TDi je jaksi dost problemovy motor. Z popisu tvojho kusu: vymenit ramena, ktore sa este nemenili. Po jednom to budes menit az kym nevymenis vsetky. Streleny bag to moze napovedat o tazsej havarke. Hoci znamej strelili pri navsteve priekopy v dost malej rychlosti a najvacsia polozka pri oprave boli zrovna tie bagy.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

12.05 2009 21:26


Milos1:
Benalisti jaksi zabudaju ze aj sviecky sa menia. U benalu su to sviecky, u TDi su to zhavice. Tazko sa hovori co brat, lahsie sa napovie co nebrat. Napr V6 2.5 TDi je jaksi dost problemovy motor. Z popisu tvojho kusu: vymenit ramena, ktore sa este nemenili. Po jednom to budes menit az kym nevymenis vsetky. Streleny bag to moze napovedat o tazsej havarke. Hoci znamej strelili pri navsteve priekopy v dost malej rychlosti a najvacsia polozka pri oprave boli zrovna tie bagy.


No on motor 1.8T je trochu problémový motor na úsporný režim. Ať dělám co dělám, tak jede za cca 10l/100km. Jezdm svižnou jízdu, ale opravdu to lépe neumím. Možná kdybych jezdil lehká noha na dálnici, tak možná, ale reálně to je tak jak jsem napsal. Okresky, to se dá úsporně jezdit, ale s motorem 1.8T 132kW to opravdu úsporněji nelze.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2008
Příspěvků: 32 | Témat: 4

12.05 2009 21:27


Myslim ze pro moje potreby je diesel lepsi volba. Jedna se z 90% o dalnici a ony ty benziny nejak moc zerou kdyz se na ne slape.... O motorech co se do audin davaly vim dost, proto chci tu 81kW TDI, maximalne bych vzal nejakej 6V benzin s plynem. To auto rekl bych nebylo bourany nijak zavazne, vsechny mezery mezi plechy sedi, dvere nejsou sveseny, nikde zadne rozdilne barvy... Karoserie bych rekl je ten nejmensi problem Zkusim se s nim domluvit na nejake slevicce a pred pripadnou koupi jeste sjedem na tu diagnostiku, at jsem z toho moudrejsi. Nesikovny je jediny, ze clovek je az z Jihlavy a ja od Olomouce...coz je vcelku dalka:-)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2008
Příspěvků: 562 | Témat: 19

12.05 2009 21:35


NorMack:
ale tak to proste chodi...kdyz bych psal na forum fiatu, tak by mi vsichni cpali itala a rikali ze audina je predrazenej srot, kdyz to napisu tady, tak to je zas naopak...


no i kdyz jsou na forech vseobecne fanatici stejne pochybuju ze by se tam naslo moc debilu co by si odvazily porovnavat kruhy s talianem


kuci ja sem uz senior
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

12.05 2009 21:38


No tak nevim jestli A4 v týhle cenový relaci je dobrá volba. Všechny tyto auta do 70 talířů budou vylítaný mrchy. Možná by jsi spíš měl i zvážit něco levnějšího, když šetříš každou korunu. 1.9TDi je výbornej ropák. Dá se jezdit za málo, ale počítej, že bude mít najeto dvojnásobek než je na tacháči.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

12.05 2009 21:42


m.i.v.: Ty jsi to konečně rozseknul. Je to přesně jak píšeš. Spolehlivost a udržba benzínových motorů je trochu někde jinde. Ale to za předpokladu, že auto je od začátku alespoň nejak servisované.

A jak píšeš, tak investice do plynu je ranec a pokud člověk nenajezdí tísíce kilometrů měsíčně, tak se to nevyplatí
nahoru

sponzor





12.05 2009 21:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

12.05 2009 21:45


Petan: Já myslim, že je to kus od kusu. Diesel je sice háklivější, ale když se o něj staráš, tak je to držák, myslim tim 1.9TDI. Je to u každýho auta jiný, někdo nadává, jinech chválí do nebes, každej motor má svý mouchy, nic není dokonalý.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

12.05 2009 21:46


m.i.v.: Chceš aby Ti auto nejelo? Puč mi ho
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

12.05 2009 21:50


Vitezz: Je to jak píšeš. Je to kus od kusu. Měl jsem A3 1.8T a pěkně mě vypekla, vysral se mi motor.
No a zatím mmoje A4 mi slouží dobře.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

12.05 2009 21:54


Petan: Tak to je nemilá zkušenost..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email