Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 5 června 2024
Celkem je zde 309 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Carrie
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 481
Online návštěvníků
Návštěvníků: 303
Uživatelů: 6
Celkem: 309

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.5. 2009
Příspěvků: 239 | Témat: 11

10.05 2009 13:59


Zdravim vsechny audiklubaky!

Pred tydnem jsem si poridil Audi A8 (viz garaz). Je to opravdu nevidany pozitek z jizdy.
Chtel jsem se ale zeptat, jak by mel spravne fungovat ten Tiptronic*. Pri prerazovani mi to pri akceleraci docela cuka, nejvic ze 2 na 3, pri nizsich otackach vic, pri vyzsich min. Jen kdyz zpomaluju, tak to nejde citit.
Jsem v tom uplna lama, ale zda se mi, ze by to tak byt nemelo. Myslite, ze vymena prevodoveho oleje by mi mohla pomoct? No celkove bych vas chtel poprosit o radu, co a jak bych to mel resit, pokud to neni normalni.

Diky moc!
nahoru

sponzor





10.05 2009 13:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

10.05 2009 14:36


musi to radit naprosto nerusene a plynule bez razu a cukani...
nejezdi stim a co nejdrive doplnit nebo vymenit olej a filtr!!! jinak si vydelas...

pri 200t km uz muze byt oleje malo kvuli drobnym unikum treba..
mas servisku? je mozno taky zjistit v audi pokud to auto bylo servisovano v audi historii servisu podle VINu Karoserie*..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.5. 2009
Příspěvků: 239 | Témat: 11

10.05 2009 15:16


servisku mam a posledni zapis je tam ze 176.723 km. podle toho, co tu vidim, mel byt tehdy meneny i olej v prevodovce, ale hned v pondeli zavolam do toho servisu a uvidim. Ale vymenu asi budu moct udelat az tak za 3 tydny, jsem v zahranici a nechce se mi tady za to davat nejakou palku. jezdim dene do prace par kilometru. budu s tim jezdit opatrne, snad se nic neposere.

dik za rychlou odpoved
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

10.05 2009 15:20


jeste vyzkousej jestli to dela i pri razeni manualnim bud pakou nebo na volantu a kdyz to bude okej jezdi radeji tak...
muze byt problem taky v nejakym cidle a muze to delat pouze v automatickym rezimu...

jinak neni zac
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

10.05 2009 15:29


mikkiste:
Ahoj, vítej na klubu

Přesně jak psal, Mike ... Jen dodám, že řešit to v zahraničí bude možná o dost lacinější, než tady
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

10.05 2009 17:15


To může být spousta věcí od malého množství oleje až po já nevím co, v každém případě nemá cenu čekat až zahřmí a mrknout na to hned, Tiptronic* není levná záležitost.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.5. 2009
Příspěvků: 239 | Témat: 11

10.05 2009 17:21


Ono je jedno, jestli radim ja, nebo automat, chova se to porad stejne, cuka to. ja bych na to mrkl hned, ale vubec nevim, jestli staci pod to jen vlezt, najit merku a podivat se, nebo musim na rampu, abzch se tam dostal. Taky vubec nemam tuseni, kde ta merka je, jestli tam vubec nejaka je. Docetl jsem se tady, ze se to musi delat nastartovane, zahrate, rarazeno P a ve vodorovne poloze, zapomnel jsem neco?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.5. 2009
Příspěvků: 239 | Témat: 11

10.05 2009 17:25


taky porad uvazuju o tom, co tady psal nejaky borec ze Slovenska, ze meni vsechen olej v prevodovce, ale musi ji predtim sundat, nejradsi bych to udelal tak, ale jsem v hrozne slozite situaci, pres tyden se do CR z Nemecka v pracovni dobu nedostanu a pres vikend me nejspis nikde nevezmou...
nahoru

sponzor





10.05 2009 17:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

10.05 2009 17:26


Nevím, ale radil bych raději odborný servis, než něco bastlit sám. Navíc ti ho napíchnou a zjistí, jestli není i něco v ekektronice. Do tiptronicu bych sám raději nevrtal.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

10.05 2009 17:30


červík:
Nevím, ale radil bych raději odborný servis, než něco bastlit sám. Navíc ti ho napíchnou a zjistí, jestli není i něco v ekektronice. Do tiptronicu bych sám raději nevrtal.


Přesně tak.

Raději někam zajeť a nech si to napíchnout na diagnostiku. Může se stát, že tam máš nějakou chybu v elektronice a diagnostika může napovědět.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.5. 2009
Příspěvků: 239 | Témat: 11

10.05 2009 18:51


dekuju za rady, zkusim se poptat tady v nemecku primo u audi a u znameho a pak DAM* vedet, jake byly ceny a zkusenosti. Jinak bych mel jeste jednu prosbu, a to jestli nahodou nekdo nema navod, nejlip i graficky, jak se kontroluje hladina oleje v prevodovce, kde to presne je a jak se k tomu dostat. Objednaval jsem si nejaky servisni manual na A8 i s DVD nekde z ameru, tak jsem zvedavy, jestli mi neprijde obalka s prazdnyma papirama Jinak by to tam melo byt...

jeste jednou dik za rady, chlapi!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

10.05 2009 19:56


sam si olej v TT nezkontrolujes...
jde to jen u starsich typu 4rychlostnich
ty musis do audi a tam pri soucasnem mereni teploty oleje, nastartovanym aute ti zmeri mnozstvi.. je to celkem slozity proces protoze olej je tepelne roztazny a meni svuj objem proto se mnozstvi meri pri urcite teplote...
stoji to u nas neco okolo 3tis kc plus nejakej olej - litr tusim 550,-
merka tam neni..!!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

10.05 2009 20:02


vmike:

stoji to u nas neco okolo 3tis kc plus nejakej olej - litr tusim 550,-


to uz je skoro lepsi zajet do kapse a nechat olej za 3500 vymenit,co?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

10.05 2009 20:14


mike8:


to uz je skoro lepsi zajet do kapse a nechat olej za 3500 vymenit,co?



???? to ti tam nalijou jako fritak nebo co???
a misto filtru daji puncochace ne????
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.5. 2009
Příspěvků: 239 | Témat: 11

10.05 2009 20:14


jj, byt v Brne, kde bydlim, tak jsem u KAPSe byl uz davno, ale jsem v Mnichove. Buhvi, jestli delaji pres vikend, protoze ja pres tyden nemuzu, musim vydrzet jeste 2 tydny, nebo mi mozna kamos neco za tyden sezene v Praze na vikend...je to hold slozitejsi, az me to se.e!!!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

10.05 2009 20:14


mikkiste:
Máš na tom záruku mobility?
nahoru

sponzor





10.05 2009 20:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.5. 2009
Příspěvků: 239 | Témat: 11

10.05 2009 20:16


u posledniho zapisu v servisce to je... je tam razitko...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

10.05 2009 20:18


mikkiste:
No, tak asi bych to řešil takhle. To auto je pojízdné jen s velkým rizikem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.5. 2009
Příspěvků: 239 | Témat: 11

10.05 2009 20:20


nerozumim.. ja vlastne ani nevim, co ta zaruka mobility znamena... muzes mi to prosim vysvetlit?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

10.05 2009 20:20


vmike:



???? to ti tam nalijou jako fritak nebo co???
a misto filtru daji puncochace ne????


To ja nevim co do toho lijou,jen co tu kluci psali tak vymena (kdyz neni potreba proplach) 3500.A zatim sem nikoho neslysel na ne nadavat.A nez si to za 3,5 nechat zkontrolovat tak ho necham za 3,5 vymenit...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

10.05 2009 20:23


mikkiste:
nerozumim.. ja vlastne ani nevim, co ta zaruka mobility znamena... muzes mi to prosim vysvetlit?


V momentě, kdy se auto stává nepojízdné - nebo rizikově pojízdné vytočíš číslo a Audi Ti zajistí náhradní vůz do doby, než se to opraví

edit: Kdekoli v Evropě.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.5. 2009
Příspěvků: 239 | Témat: 11

10.05 2009 20:41


jo a to, co usetrim za nahradni vuz, DAM* za opravu primo u audi, namisto treba u kaps, nebo v neautorizovanem servise... nejak v tom porad nevidim efektivni reseni. to si to muzu dat tady do Audi servisu rovnou... nebo nevim.. asi tam zkusim zavolat a poptat se, co by to pro me mohlo vsechno znamenat. Dik za radu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

10.05 2009 21:01


mikkiste:
Ach tak, já jsem právě předpokládal, že ani o jiné možnosti neuvažuješ

Nicméně, jak jde o automat, tam bych šel asi tam, kde doopravdy ví co s tím a jak na to, takže ta cena buď u Audi, či u neuatorizovaného specialisty bude podobná.

Rozhodopádně držím palce, pak dej vědět co s tím bylo
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

10.05 2009 22:00


Nevím jak jinde, ale mě výměna oleje včetně filtru stála v autorizovaném servisu okolo 12 tis. Nevím to už přesně teď od pasu, musel bych to zítra pohledat v papírech. Ale po výměně paráda, řadí že o tom téměř vůbec nevím.

Jen podotýkám, že výměnu jsem prováděl kvůli úniku oleje přes gufero poloosy a nelituji.
nahoru

sponzor





10.05 2009 22:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

10.05 2009 22:01


červík:
12?? To vezli až do Ingolstatdu do fabriky? To je strašně moc
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

10.05 2009 22:05


Bylo to včetně výměny gufera a olej stál litr okolo tisícovky. To víš, pro svého miláčka jen to nejlepší. Nešetřím ani na oleji do motoru, klidně tam naliju litr za 500,-
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

10.05 2009 22:11


červík:
Taky pro ni chci jen to nejlepší, ale nechat jim 500,- na litr oleje navíc - to bych se asi otočil na podpatku
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2008
Příspěvků: 8 | Témat: 0

11.05 2009 0:11


Poviem ti ktomu iba jedno. som zo slovenska a robim tieto prevodovky uz asi 8rokou. a v zasade menim iba komplet napln celej prevodovky. ved skus si zobrat 7l pouziteho spaleneho oleja a vlej doneho tie 3l cisteho noveho oleja ako pisu na vymenu v audi. no neviem ci uvidis niaku zmenu.iba takto sa da prevodovka zachranit ale mamtaky pocit ze uz bude chytena. a ked chces este dva tyzdne natom jazdit tak fakt absolutne bez niakej razantnejsej akceleracie lebo len raz ti viletia otacky a prevodovka je vybavena.a kebi ti nebolo daleko tak sa vieme dohodnut aj ze ti to vymenim cez vikend ale v Bratslave.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

11.05 2009 0:32


root:
červík:
12?? To vezli až do Ingolstatdu do fabriky? To je strašně moc


12 tisíc je fakt hodně. Meggy umí olej G 052 162 za 280,- / litr. Na výměnu je ho potřeba cca 7 L + filtr + nějaké to těsnění. Suma sumárum 2,5 - 3 tis. za materál + práce. Kaps to dělá za nějakých 5 tis, pokud vím. To se dá...

Jet do audi, kde je hodinová sazba odstupňovaná podle modelu se fakt vyplatí. Kór s pět let starým autem, co už dávno není v záruce. A s nějakou to garancí mobility si můžou tak akorát políbit...

To ani nemluvím o tom, jací lemplové v těch autorizovaných servisech dělaj. Osobní zkušenost z Porsche Praha Smíchov...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.05 2009 0:39


Kratz:
Vidíš, já to měl přímo u Audi za 3500,- . (5l * cca 500,-) + 1000,- práce. Je jasný, že pokud člověk vymění z 9ti litrů 5, tak to neudělá zázraky - právě proto jsem se rozhod to zahrnout do 15tkm intervalu.

A záruka mobility? Já k nim stejně jezdím, prohlídka mě stojí dva až tři litry ročně a to se mi za ten pocit, že nezůstanu vyset 500km za hranicema vyplatí
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email