Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 290 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Doom1n
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 284
Uživatelů: 6
Celkem: 290

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.4. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 8

15.03 2018 8:35


Dobrý den,

chci vyměnit svojí A4 b6 2001 za A6 C6 2011 2.7 140kw tiptronic Quatro. Procházel jsem forum a nenašel odpověď na několik otázek a rád bych vás poprosil o komentář.

1) Motor
Hodně se porovnával 2.7 132KW vs 3.0 176KW, Jak si stojí 2.7 140KW, rozdíl 36KW není málo ale na dynamice např. do 130km/hod se to pozná? Projeví se rozdíl až ve vyšších rychlostech? Je tu rezerva pro případný chip ? Našel jsem hodně recenzí pro 132kw

2) Tiptronic
Auto ma servisní historii a nedohledal jsem výměnu oleje v převodovce, Jak si všeobecně stojí tiptronic po 230 000km kdyz se nemění olej ?

3)Rozvody
Auto má 230 000 procházel jsem forum a nasel castky za výměnu rozvodů od 20k do 40k. Mechanik kde servisuji A4 má malou dílnu a motor z auda v ní nevindá. Má někdo svojí zkušenost z vysočiny na kolik ho rozvody přišli a nejlépe i kde ? Mechanika měnit nechci jsem s ním velmi spokojený.

4) Jak otestovat Tiptronic ?
Zrychluji, dávám si pozor na cukání, rozjedu se na cca 110-130 sundám nohu z plynu a hlídám jak auto postupně podřazuje. vyzkouším i +/- manuálně správný postup nebo špatně ? ( s automatem moc zkušeností nemám)

Děkuji za rady
nahoru

sponzor





15.03 2018 8:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

15.03 2018 8:51


1) 2.7tdi ma smysl u predokolky bez quattra a v manualu. Pak to totoz zere min. Rozdil ve vykonu je propastny. Chip lze na 2.7 i na 3.0.

2) vseobecne ho do teto kilometraze menilo minimum lidi limitne se blizici nule. Je to najezd kdy se jezdi do autorizaku a tam se olej nemeni.

3) rozvody jsou tak velka a choulostiva investice, ze bych s tim zajel k satasovi do prahy, i za cenu ze jednu noc prespis v hotelu a pujdes do kina. Nicmene nemyslim, ze je potrebujes menit. Menit dokud nechtasti nejak preventivne je nesmysl a ten najezd je podle me s rezervou. Ja mam najeto 420tis a rozvody puvodni. Ale nekdo rika, ze mu to zacalo chrastit pri startu uz pod 200tis.

4) na tiptronicu ze je neco v neporadku poznas. Proste to nekde kopne. Ale zas u tohoto najezdu nema duvod aby s nim neco bylo. Co muzes vyzkouset je nacafy hydromenic kdyz budes dojizdet do krizovatky, tak muzou houpat otacky, zdanlive nelogicky. Ale i toto je takova vec, me se to chova houpave uz 200tis km a nezhorsuje se to.


Spis si vem na prohlidku satase/lumpiqa jestli budou mit cas. Za par tisic vis co koupis.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.4. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 8

15.03 2018 10:36


Moc děkuji za objasnění

Počkám si tedy radší na 3.0.
Moje požadavky : 3.0 176kw, avant, tiptornic, quatro, latkovy interier, tazne, vyhrivnai sedacek rok 2009 (po faceliftu), rozumný nájezd. Sám najedu cca 25k km ročně. Auto chci na min 5 let.


Auta velmi často potkávám s koženým interiérem. Mám vsugerováno, že na léto je to méně praktické ( nejsou klimatizované a ručník si pod sebe dávat nechci). Sem tam potřebuji k vetirináři dovést psa.

Jaké jsou zkušenosti s koženým interiérem v létě, je můj predsudek správný ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

15.03 2018 11:13


ja som mal tiez vzdy kozene interiery a uz ma to prestalo bavit. cize som si dal rovnake podmienky ako ty a to ze kozu uz nechcem. v lete je to peklo.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1495 | Témat: 38

15.03 2018 11:34


peklo je cerna kuze v lete alkantara je u noveho auta levnejsi i praktictejsi, ale zas tak dobre nevypada.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

15.03 2018 12:12


Sedacky jsou za 300-500eur sada v barve a materialu jakej chces, to je posledni co by mi branilo koupit vuz.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

15.03 2018 13:26


Mno u nas postavili hranicu "priplatku" za vykon pri prihlaseni tak, ze pre 132kW ( 2.7 ) poplatok ponizili a pre ten 3L slusne narastol - tos jednorazova investicia.
Co sa tyka stavu , najlepsie info je z realnych servisnych zaznamov.
Prikladom je pouzity olej v prevodovke, ak niekto setri na znacke, zivotnost prevodovky je ta tam.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email