Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 288 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 420
Online návštěvníků
Návštěvníků: 287
Uživatelů: 1
Celkem: 288

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 21.2. 2018
Příspěvků: 9 | Témat: 1

21.02 2018 12:25


Dobrý den všem,
potřebovala bych radu od zkušených audinkářů. Plánuju nákup A4 B7 v kombíku. Už přes 2 měsíce hledám motorizaci 1,8T protože mi byla doporučena mechaniky a lidmi co se trochu vyznají, ale takové audiny u nás prostě nejsou. Takže bych se ráda zeptala lidí co mají nejvíc praktických zkušeností : motorizace 2,0 v benzínu nebo jít do nafty? Případně které? Chtěla jsem benzín i protože jezdím hlavně po městě, denně cca 12 km tam a 12 zpět, o víkendech většinou nějaký delší výlet.
Budu moc vděčná za názory.
Děkuji předem!
nahoru

sponzor





21.02 2018 12:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

21.02 2018 12:44


1.8T su , ale malo.
2.0 je asi 20v, klasicka atmosfera overena rokmi (s 8v hlavou). problem je ze 2.0 budu asi v slabsej vybave, tak tomu treba prisposobit cenu.
Ja by som do nafty nesiel, ale nikdy som ju ani nemal tak nech sa vyjadria ini S tymi benzinmi nespravis krok vedla.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

21.02 2018 13:04


Tak to bych šel rovnou do jinýho auta Protože 1,8T je jak šafránu Sem tam se objeví a hned zmizí. Ale chce to hledat a čekat s penezma na ruce kdyby nahodou se něco objevilo. (ja jsem hledal půl roku, až jsem koupil svoji 1,8t).
2,0 benzinu je FSI* motor, takže radši ruce pryč, ale jinak jede prijemně, ale když se něco pokazí, tak nastava neštesti
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 647 | Témat: 21

21.02 2018 13:53


blanouseek (21.02 2018 12:25) orig :
Dobrý den všem,
potřebovala bych radu od zkušených audinkářů. Plánuju nákup A4 B7 v kombíku. Už přes 2 měsíce hledám motorizaci 1,8T protože mi byla doporučena mechaniky a lidmi co se trochu vyznají, ale takové audiny u nás prostě nejsou. Takže bych se ráda zeptala lidí co mají nejvíc praktických zkušeností : motorizace 2,0 v benzínu nebo jít do nafty? Případně které? Chtěla jsem benzín i protože jezdím hlavně po městě, denně cca 12 km tam a 12 zpět, o víkendech většinou nějaký delší výlet.
Budu moc vděčná za názory.
Děkuji předem!


Jaký máš rozpočet?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 21.2. 2018
Příspěvků: 9 | Témat: 1

21.02 2018 13:56


Chtěla jsem auto okolo 150. Za ty peníze se mi audina líbí nejvíc vevnitř i venku a je to už trochu reprezentativní auto než nějaká Kia co mi všichni nutí..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 647 | Témat: 21

21.02 2018 13:58


blanouseek (21.02 2018 13:56) orig :
Chtěla jsem auto okolo 150. Za ty peníze se mi audina líbí nejvíc vevnitř i venku a je to už trochu reprezentativní auto než nějaká Kia co mi všichni nutí..


Tak to s žádnou hitparádou nepočítej. Poradil bych orientaci na německé straně:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Ale i tak budeš muset připlatit
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 21.2. 2018
Příspěvků: 9 | Témat: 1

21.02 2018 14:00


Motory TFSI* údajně žerou olej, máš lepší zkušenost? Proto jsem chtěla tu B7 ta se dělá jen v 1,8T.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

21.02 2018 14:04


když auto dostává nafrak žere každé olej a vysrat se může cokoliv je to pak jenom otázka peněz
nahoru

sponzor





21.02 2018 14:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 21.2. 2018
Příspěvků: 9 | Témat: 1

21.02 2018 14:07


Jasně, chápu. Teď jezdím hrozným renaultem se kterým se řeší furt něco. Takže bych ráda změnu ve smyslu spolehlivosti Ale určitě je mi jasné, že stejně to bude kus od kusu jiné ty auta a jejich stav..
Mohl by se prosím někdo vyjádřit ještě k té naftě? Jestli nad tím mám vůbec uvažovat, nebo prostě hledat dál?
Moc děkuju
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

21.02 2018 14:11


1.8tfsi nie je to iste co 1.8t.. treba si precitat o problemoch motorov EA888.
btw, aj 1.8T ma svoje muchy, ale v porovnani s dnesnymi motormi je to este stale etalon spolahlivosti
Naposledy upravil snuff dne 21.02 2018 14:17, celkově upraveno 2 krát. (58% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 21.2. 2018
Příspěvků: 9 | Témat: 1

21.02 2018 14:14


snuff (21.02 2018 14:11) orig :
1.8tfsi nie je to iste co 1.8t.. treba si precitat o problemoch motorov EA888.
btw, aj 1.8T ma svoje muchy, ale v porovnani s dnesnymi motormi je to este stale etalon spolahlivosti


Já vím, že to není to samé, proto jsem psala, že jsem chtěla 1,8 T a ne 1,8 TFSI* pač jsem na to slyšela nechvalné komentáře
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

21.02 2018 14:27


Osobne si myslim ze 10 lidi 10 nazoru takze tohle se stejne nenajde jednocenej nazor
Ja mel nejlepsi auto 2.5tdi s tt a nejhorsi 3.0 TDI* a6 a plno lidi naopak
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.2. 2012
Příspěvků: 255 | Témat: 10

21.02 2018 14:59


Jaký ročník té B7? Starší 2.0TFSi 147kw s kódem motoru BGB ještě olej nežerou. Alespoň moje ne. A teď, když žádnou nesháním, tak jich je už dost na výběr.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 21.2. 2018
Příspěvků: 9 | Témat: 1

21.02 2018 15:09


Dáš sem prosím odkaz na nějakou, která má ten kod co říkáš? děkuji
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.2. 2012
Příspěvků: 255 | Témat: 10

21.02 2018 15:39


Třeba pravděpodobně tato:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


nebo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


nebo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


u nás:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému




Nikde není vidět VIN* abych to potvrdil, ale byla to většina z prvních B7 2.0TFSi, výroba 2005-2006.

Jinak jich už zase není tolik, přehlédl jsem že chceš kombi. Ale porád lepší než když jsem sháněl já, to byly v ČR 2 kusy.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 21.2. 2018
Příspěvků: 9 | Témat: 1

21.02 2018 16:11


Děkuji moc! Asi tedy poslední dotaz, nájezd např těch 250 je v poho?
nahoru

sponzor





21.02 2018 16:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.4. 2012
Příspěvků: 382 | Témat: 22

21.02 2018 16:13


Jestli by to měla B7 tak se dělala i v 1.9TDi 85 kW kdyby se nejaka sehnala ve slusným stavu tak věřím že by byla spokojenost i kdyz to je diesel.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 647 | Témat: 21

21.02 2018 18:48


jak píše ziter, jestli chceš nesmrtelný motor, sahni po 1.9 TDI*
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 21.2. 2018
Příspěvků: 9 | Témat: 1

21.02 2018 19:23


reveleR (21.02 2018 18:48) orig :
jak píše ziter, jestli chceš nesmrtelný motor, sahni po 1.9 TDI*


A nebude mu vadit převážně jízda po městě? Jak jsem psala, mám to cca 12 km tam a 12 zpět.. + o víkendech výlety..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 647 | Témat: 21

21.02 2018 19:36


blanouseek (21.02 2018 19:23) orig :


A nebude mu vadit převážně jízda po městě? Jak jsem psala, mám to cca 12 km tam a 12 zpět.. + o víkendech výlety..


Tak krátké popojížďky nesvědčí žádnému nafťáku, ale zase na 12km se už ten motor docela zahřeje. Nevím, je to spíš na radu někoho povolanějšího, kdo má ropu víc v krvi. Věřím, že to ta 1.9 zvládne, ale koukal bych pod 200tkm nájezd a po rozvodech.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

21.02 2018 19:52


fuu tak ta vyzera fajne. a ta farba ma berie
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 21.2. 2018
Příspěvků: 9 | Témat: 1

21.02 2018 20:09




Díky moc za snahu. Vím o ní, je teď jediná v ČR, ALE (zkus následující výrok omluvit tím, že jsem jen hloupá baba) nemůžu mít modrou.. Vím, že je to hloupé, ale asi něco jak pro vás koupit si růžovou..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

21.02 2018 20:26


Myslím, že už tam je nějaký měsíc a je pravda, že jich moc v této motorizaci není, že je jediná, to jsem netušil. Jo to už máš moc požadavků když kupuješ ojetinu, musíš aspoň u barvy slevit, ale jak říkáš růžovému bych se vyhnul obloukem, kdyby to byl super kup, řešil bych to snad polepem a vůbec, přesně tuhle barvu mám a moc se mi líbí
nahoru

sponzor





21.02 2018 20:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

22.02 2018 6:42


Modru z duvodu, že se blbě lakuje bych nechtěl.(měl jsem možnost koupit B6 v modre 1,8t BEX Q a nekoupil jsem)

Určite najdes B7 1,8T Možna i s Quattrem Tam je jenom spotreba o cca 1l vyšší, jinak pohoda.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

22.02 2018 11:31




Tak s timhle nemuzes udelat chybu a abys pak nelitovala az bude pryc, cena je pekna a barva klasa. Jen to neni Q ale to ti asi vadit nebude.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2018
Příspěvků: 1 | Témat: 0

05.03 2018 10:56


Jenom doplnim ted jsem kupoval A4 a podle clanku z internetu je problem koupit benzinovy motor. U koncernovych motoru 1.8 a 2.0 TSI do roku 2012 (2012 je uz opraveny) mely problem s konstrukci a docela zraly olej. Temto motorum je lepe se vyhnout a nebo koupit auto, ktere s tim bylo na repasu. Audi to opravovala dokonce na kulanci. Jinak ohledne dieslu na 12km tam a dalsich 12km zpatky urcite benzin.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 647 | Témat: 21

05.03 2018 13:21


Split (05.03 2018 10:56) orig :
Jenom doplnim ted jsem kupoval A4 a podle clanku z internetu je problem koupit benzinovy motor. U koncernovych motoru 1.8 a 2.0 TSI do roku 2012 (2012 je uz opraveny) mely problem s konstrukci a docela zraly olej. Temto motorum je lepe se vyhnout a nebo koupit auto, ktere s tim bylo na repasu. Audi to opravovala dokonce na kulanci. Jinak ohledne dieslu na 12km tam a dalsich 12km zpatky urcite benzin.


od 2012 2.0 TFSI* opraveno? co se změnilo? A pro jaké modely to platí, nevíš?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

05.03 2018 13:46


Jiné písty, jinak udělané drážky pro kroužky a kanálky pro odvod oleje. Bohužel i jiný průměr pro ojniční čep, z toho plyne nutnost i výměny ojnic.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

05.03 2018 14:47


být tebou čekám až se najde auto v té motorizaci co chceš.Svoji 1.8T sem hledal rok a tenkrát sem se rozhodoval mezi 1.8T a 2.0 benzin.Dnes bych neměnil,sice 1.8T má svoje mouchy,ale když člověk tomu dá servis tak je to zlatý motor.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email