Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 628 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 627
Uživatelů: 1
Celkem: 628

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2016
Příspěvků: 28 | Témat: 7

18.01 2018 21:26


Zdravím Vás, dával som si čipovať moju 1.8T 120 Kw v profitunig Poprad na 159 Kw, urobil som log na turbe a sa mi to nejako nezdá od 4800/5000 stráca tlak turba a postupne to klesá, nejde to s požadovanou krivkou, môžete mi povedať, kde je problém ? V sérii to šlo pekne s krivkou až do 6000 otacok. Vôbec mám dobre urobenú mapu ? Pozrite obrázok v prílohe.
nahoru

sponzor





18.01 2018 21:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

19.01 2018 7:52


Je to bezna vec a vzdy sa to tak chipuje, ze so zvysujucimi sa otackami klesa tlak turba postupne. Nemozes predsa tomu nalozit plny kotol od 3000 az do 6000. Ja ked som mal chipovanu S3 tak som mal pri 3000 1.6baru a pri 6000 1 bar. Keby si tomu motoru nalozil 1.6 az do 6000 tak sa zachvilu rozleti. A asi to ani nie je mozne vzhladom na urcitu ucinnost turba atd. Vsetko je OK spravene.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2016
Příspěvků: 28 | Témat: 7

19.01 2018 9:16


Tak potom ďakujem za vysvetlenie, ešte jedna vec ma trápi, mám DV ventil od FORGE tlak turba je nastavený do 1,1 max baru. Mal som tam zelenú pružinu a 2 podložky, teraz som použil samostatne žltú pružinu tá je od 1,03 do vyšie, ani so zelenou to neprefukovalo pravdepodobne, takže nechať tu žltú alebo dat naspat zelenú ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

19.01 2018 10:02


Skusim nalogovat moje auto, že čo mi to vyhodi. Este som to nerobil.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2016
Příspěvků: 28 | Témat: 7

19.01 2018 19:03


Potom tu buchni log. Som zvedavý. Máš chip ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6747 | Témat: 72

19.01 2018 19:09


Ako sa loguje ? Ja som to takisto nikdy nerobil, na akej rychlosti to treba
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.3. 2015
Příspěvků: 218 | Témat: 13

20.01 2018 14:33


Dva roky som rozmýšlal, či dám preprogramovať moju riadiacu jednotku - 1.8T 120KW kod motora BFB, 230 tis. km. Prečítal som snáď všetky články a diskusie. Rozhodol som sa pre profituning.sk. Na aute nešetrím a snažím sa ho mať stále v bezchybnom stave. Preto som neriešil cenu, ale referencie danej firmy.

Pred chipom sa robili dve merania na dynamometri. Bol som zvedavý, či je sériový výkon taký ako udáva výrobca. V mojom prípade to bolo presne tak - nameraných 162PS a 223NM. Druhé meranie cca rovnaké.
Potom zase dve merania po úprave jednotky. Výkon po úprave je 195PS a 295NM.
Auto ide citeľne lepšie a cítiť to pri každej zaradenej rýchlosti. Zdá sa mi, že lepšie reaguje na plyn a oveľa viac tlačí do sedačiek. Vediem si detailnú spotrebu, takže časom presne uvidím koľko papá. Zatiaľ som spravil len 200km. Technik mi má poslať grafy z merania emailom. Potom ich sem vložím.
Ešte som bol prekvapený z toho, že pri plnej záťaži auto vôbec nijak viditeľne nedymilo. Ani pred a ani po úprave.

Cena úpravy: 280 Euro (7100 CZK)
Naposledy upravil t85m dne 22.01 2018 18:11, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1500 | Témat: 38

20.01 2018 16:17


Od kdy kouri turbo benzin
nahoru

sponzor





20.01 2018 16:17


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 898 | Témat: 32

20.01 2018 19:44


lubomt - v měřených hodnotách si zvolíš bloky/jednotl.hodnoty (dle jednotky/kom.protokolu, ap. ) a na tý stránce dole (ve VCDS) máš tlačítko log, tam zadáš název/cestu, pak start/stop a pak si to otevřeš třeba v tom DP logview ... Na zátěž trojka/čtyřka, ideálně rovinka i mírně do kopce a podle potřeby vytáčet, dá se logovat takmer čokoĺvek (a ten logview to umí šikovně zobrazit jak v grafu, tak v tabulce) ...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1500 | Témat: 38

20.01 2018 21:32


nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2016
Příspěvků: 28 | Témat: 7

30.01 2018 21:22


Zdravím Vás, nedávno som prikladal log turba po chipe 1.8 T 120 Kw, prikladám z dneška, ono mi to turbo padá pri 5500 ot. ako keby sa to zabrzdilo, nieco nieje v poriadku, chybu nevykazovalo, viete mi povedať, či to moze mat súvis z váhou vzduchu alebo samotný chip ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1500 | Témat: 38

31.01 2018 10:11


logoval si ait, egt a tlak paliva? podle toho jak je to kostrbaty, tak te neco omezuje
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2016
Příspěvků: 28 | Témat: 7

31.01 2018 21:32


len skupiny 1,3 a 115 iné som nelogoval, neviem aké skupiny logovať, moze to mat súvis s váhou vzduchu?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

31.01 2018 21:52


Neni lepsi zajet tam kde to upravovali a probrat to snima ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2016
Příspěvků: 28 | Témat: 7

31.01 2018 22:15


Nie, nemám čas tam chodit, ale budu zistovat co sa deje. Ale bol by som rád ak by sa niekto ktomu vyjadril.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1500 | Témat: 38

31.01 2018 22:42


ale ja uz ti napsal odpoved!
nahoru

sponzor





31.01 2018 22:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email