Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 23 kvě 2024
Celkem je zde 407 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: jenda136
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 456
Online návštěvníků
Návštěvníků: 406
Uživatelů: 1
Celkem: 407

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: 4,2 TDI
Anonymní





06.05 2009 13:04


Mohl by mi někdo dát info kolik mu to žere a jak je s tím motorem spokojený ?
Mám vyhlídnutou A8 r.v. 2007 v tomhle motoru. 150tis najeto pravidelně servisováno. Předem děkuji. Snad dobře koupím
nahoru

sponzor





06.05 2009 13:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

06.05 2009 15:17


RebeldeWild:
To bude snadny, tady nikdo novou A8 nema..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 20

06.05 2009 15:24


Ze zkušeností ti mohu popsat A8 3,0 TDI* r.v. 2008 ale 4,2 TDI* ne. Asi pěkně pojede
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

06.05 2009 15:26


VodkaFish:
Za to ten trilitr u A8 musi byt pekne nudnej
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 91 | Témat: 16

06.05 2009 15:30


ja s tim jel jednou ale v Q7 a musim rict ze je to vlk v rouse berancim...kdyz ho lechtas prede jak kote a staci zaborit pedal trochu niz a svet se pohne,ma to asi 750nm a to je fakt znat..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

06.05 2009 16:16


Hroch:
Jo? Ja to mel jako show car pred rokem na pul dne a az na zazitek se spotrebou 13 jsem si moc neuzil
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

06.05 2009 20:23


spotřeba se pohybuje od cca 9 litru po 14 podle stylu jízdy na vlastní oči sem viděl na palubáku 8.5 jede to jak popálená svině ale lepší je stím jezdit na pohodu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2828 | Témat: 37

15.05 2009 18:49


RebeldeWild:
Mohl by mi někdo dát info kolik mu to žere a jak je s tím motorem spokojený ?
Mám vyhlídnutou A8 r.v. 2007 v tomhle motoru. 150tis najeto pravidelně servisováno. Předem děkuji. Snad dobře koupím

hm 150 000 km je zrovna ten zlom,kdy to začíná a servis na A8 neni levná záležitost
nahoru

sponzor





15.05 2009 18:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





15.05 2009 19:50


No motor by měl snad vydržet .... a co teda začíná zlobit .....? Díky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2828 | Témat: 37

18.05 2009 11:19


RebeldeWild:
No motor by měl snad vydržet .... a co teda začíná zlobit .....? Díky

ve zkratce všechno...Už to je taková sázka od loterie...jináč na motorech odcházej napínaky řetězu a kvůli tomu odchází hydrostavy a vydírají se vačky
nahoru

Anonymní





18.05 2009 12:55


váha:

ve zkratce všechno...Už to je taková sázka od loterie...jináč na motorech odcházej napínaky řetězu a kvůli tomu odchází hydrostavy a vydírají se vačky


Hm mě zase bylo řečeno že zrovna tenhle motor se jim opravdu povedl a 150 tis je pro něho nic .........Tenhle týden bych měl pro tu svoji audinku jet .......
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

18.05 2009 15:21


RebeldeWild: hlavně ten kup neuspěchej
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.11. 2008
Příspěvků: 18 | Témat: 0

30.05 2009 9:50


Zdravím, mám Audi A8 s motorem 4.0 TDI*, motor super, táhne to jak blázen, krouťák 650 Nm mluví za vše, verze 4.2 TDI* má navíc dalších jíž tak dostačujících 50 koní, ale pozor na jednu věc: dokonale prověřit stav rozvodů ( řetězy a olejové napínáky, velmi drahá oprava a motor musí ven, je to častá závada právě při kilometrovém průběhu okolo 150 tis. km, takže vyskoušet, při nastartování nesmí být absolutně slyšel žádné zarachtání řetězu, jinak špatný a oprava cca 70-100 tis. Kč, pokud by se to neopravilo, hrozí přeskočení levého řetězu, které pohání vstřikovací čerpadlo.....to znamená fatální škoda na motoru...takže motor vřele doporučuji, jezdí to do 10 litrů na sto, ale pozor na rozvody!!!!!!!!) Jinak přeji, ať dobře koupíš, jen s tím nespěchej, já to mám za sebou a vím o čem mluvím!!!!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

30.11 2009 14:28


Taky sem měl tu čest se svezt v 4.0TDI . láska na první svezení, bohužel už sem slyšel i o jednom kterej se právě kuli vytahaným řetězům potkal. a to neměl najeto ani 150 tis. Jestli nakonec nevyjde levněji ten 4.2 benzín.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

30.11 2009 21:42


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


TDI* je fajn na prvních 100tiskm, potom je to žrout peněženky. Těch 8-12l je sice faj spotřeba, ale oproti benzínové 4,2 to není až tak velká úspora. Navíc nafta bude vždycky nafta a benzín bude benzín...
Co tak rovnou novou a8?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.11 2009 21:43


Jestli se ptáš kolik to žere, tak zapomeň na áosm ...
nahoru

sponzor





30.11 2009 21:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

30.11 2009 22:18


jizan.com nafta bude nafta benzín bude benzín. to je pravda, ale ta nafta má neskutečnej zátah. troufám si tvrdit že to jede víc jak ta 4.2 benzín.
root: tak každýho asi zajímá kolik bude auto který si chce koupit žrát, ikdyž nemusí smrdět korunou. neznamená, že nemá prachy člověk kterej se ptá na spotřebu...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.11 2009 22:34


deejayvenca:
Nafta o stejném objemu nikdy nepojede jako benzín A co se týče spotřeby, nejde o nějakou korunu, jde o to, že ta otázka je naprosto nesmyslná ... Při ceně servisních prací, obutí, destiček a pojistek, absolutně nesmyslná.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

01.12 2009 7:23


Pokud se ptá na spotřebu jen informativně, tak OK, ale pokud se ptá proto, že by na pohoných hmotách měl šetřit, tak si myslím, že je to otázka u těchto vozů naprosto absurdní.
Musíme si začít zvykat, že za luxus se platí a spotřeba v tomto případě hraje roli opravdu až někde hodně moc vzadu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

01.12 2009 7:33


deejayvenca:
Taky sem měl tu čest se svezt v 4.0TDI . láska na první svezení, bohužel už sem slyšel i o jednom kterej se právě kuli vytahaným řetězům potkal. a to neměl najeto ani 150 tis. Jestli nakonec nevyjde levněji ten 4.2 benzín.


Já mám 4,2 a jezdím dálkové 9,5 a kolem baráku 10-12 litrů, nikdy bych do V-8 nafty nešel jen kvůli vysoký servisním nákladům!!

Ted jsem byl Bologni v audi pro jednu A-4 a dilně stály dvě Q-7 vedle sebe ,z jedné už byl motor ven a z druhé už natom pracovali///měnili je prej za nové prej to neopravujou !!???

Oba najezd lechce přes 170 tis km

Zlatý benzinák, ikdyž ty kroutáky u nafty jsou super věc
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

01.12 2009 8:04


Právě no, dyť sem to psal už na začátku že ve finále se nakonec vyplatí ten benzín. kvuli servisu. A nevim proč by se někdo nemoh zeptat na spotřebu. občas máš takový názory........
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

01.12 2009 8:11


Root: srovnej si už jenom třeba tabulkový zrychlení 4.2 benzín a nafta u A8 a netvrď takový nesmysly že benzín pojede dycky líp. Ono 200 Nm navíc musí bejt znát.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

01.12 2009 11:32


At je to jak jeto tyhle všechny ,moderní v-8 v naftě jsou dobré vždy od nova, najet 150 a pak zase nové!!Ta kvalita je dávno pryč díky sofistikovanější a pekelně složité elektronice, a neskutečným cenám za servis a díly :Podnikatelé auto ojedou v leasingu a pak ten zbytek činorodějších co si na takové auto vydělají tak ti se jen už trápí,at díky zkurvené naftě kde tyhle motory jdou do hajzlu,a nebo zkurvené cesty které likvidují zbytek.

Ale marné tak už to v Českých zemích chodí
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

01.12 2009 19:05


Pánové co pořád máte všichni s tím krouťákem? Víte co vydrží takovej dnešní automat s krouťákem 750Nm? V práci máme teď rozebranou A6 jen s blbým 3,0TDi a stačí co udělá i tenhle slaboučký motůrek s krouťákem a s automatem. Jesti mi hodláte někdo tvrdit, že našponovanej diesel se vstřikovacími tlaky někde mezi 1500-2000 závislý také především na turbu a všech čidlech bez kterých tyhle moderní motory neumí ani krok je super věc a výkonější než benzín,, tak počkejte až budete měnit vstřiky či levné Turbo* do takového motoru. Málokdo z vás asi okusil pořádnej přeplňovanej benzín když už jsme u síly, stačilo by i 4,2 BiTurbo* a byla by debata jinde. K čemu vám je krouťák když jedete po městě nebo v normálním provozu? Taháte vagóny? Víte vůbec proč se sere více to vývoje nafty a nedělají více benzínové verze výkonější s turbem než naftové...?
nahoru

sponzor





01.12 2009 19:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

01.12 2009 20:12


Jasné 4,2 Bi-Turbo* musí být mazec ,, já byl vždy zastance nafty .... to ale ještě byly motory kde bylo ny trysce 185atm a ta stala 800kč ,, dnešní ještě slušně akceptovatelný nafták je 1.9 TDI* ,je to držák žere hovno, a když se posere tak za cenu trysek u 4,2 TDI* koupí na vraku zanovní motor

Ja už nikdy od benzinu V-8 nepujdu jinam, u staré osmy jsem si ověřil , že jsou to vysoce spolehlivé motory//dostatečně vykoné/// a po spoustě peripetii s naftami jsem šel znovu do A-8 , tahle nová osma je super auto a benz motor pro mě nej volba i kdyby žral 16ltr furt lepší jak se trápit s naftou-.
ale to je muj názor
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

01.12 2009 20:53


Radši 16 plynu než 12 nafty asi tak...)) Kdo zpravuje tyhle auta tak ví která bije a jaké to jsou cifry. Ostatně nafta zase živí nás mechaniky-děkujeme automobilce a lidské blbosti!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

02.12 2009 6:30


jizan.com:
Radši 16 plynu než 12 nafty asi tak...)) Kdo zpravuje tyhle auta tak ví která bije a jaké to jsou cifry. Ostatně nafta zase živí nás mechaniky-děkujeme automobilce a lidské blbosti!


nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

02.12 2009 7:31


Nějakou dobu jsem nad tím přemýšlel, porovnával ty nové auto a moji stařenku, ale když mám na dílně nastartovanou naftu i třeba pár roků starou, vrata musí nahoru jinak se člověk opravdu udusí. U benálu vůbec, a nemluvě o plynu, když jsem si přečet pár věcí o plynu, je vidět jak má arábie zmáklé lidi co se týče závislosti na naftě, přitom to nechápu-investice na pytel, spolehlivost žádná, výkon +- a spotřeba jen o 20% míň. Jestli jde těm lidem o těch 0,5 či 0,7Kč/km oproti benálu, tak co by ušetřili když by všecna benálová auta byly na LPG* nebo CNG*? Plyn ne-to vybuchne! Přitom plyn je sice hořlavý, ale benzín je spíš výbušnější a nebezpečný, ale psssst!
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

02.12 2009 9:02


viz muj podpis ))))
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

02.12 2009 21:03


Další pecka co jsem zažil dnes v práci: Nekupujte si dnešní Volvo! Propadlo Fordu a kdo ví komu ještě! Dnes jsem dělal V50 07" naj.110tiskm 1,6TD cr a děs! Hučelo př.ložisko, na diagnóze to psalo vada egru, motor prakticky stejný jako má Ford vč. FAB filtru kterej doporučují měnit po 120tiskm a ten stojí pohých 20+3tis náplň Aditiva*...jinak pěkné auto, ale tím to asi haslo!!! Volvo bylo kdysi na špici, dnes jsou to šroty!!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email