Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 28 dubna 2025
Celkem je zde 91 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Salam54574
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 161
Online návštěvníků
Návštěvníků: 90
Uživatelů: 1
Celkem: 91

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.7. 2017
Příspěvků: 3 | Témat: 1

29.09 2017 12:14


Dobrý den,

Allroad A6 C5 2,5TDI AKE najeto 264xxx km

prošel jsem mnoho témat a diskuzí ohledně tohoto problému ale nikde jsem se nedobral konce.. proto otevírám toto téma, třeba mi pomůžete.

Jednoho dne jsem natankoval (tuším to bylo OMV). Ujel jsem cca 200km a pak mi auto přestalo tahat zaparkoval jsem na nejbližší parkoviště.. po zastavení mi to chcíplo a už nenastartoval.
Chvíli jsem tam auto nechal jelikož jsem musel být v tu dobu jinde...

Další den jsem přijeli a auto roztáhli na cca 100 metrech(vím že by se to nemělo..).
Auto chytlo ale kolísal výkon.. chvíli bez výkonu a zničeho nic to šlapalo jak má.

Dovezli jsme ho do garáže a stálo cca 2 měsíce na řešení nebyl čas..

Teď jsme se k němu dostali a začali koumat vadu...

Diagnostika vypsala chyby:
00550 Regulační otvírací ventil vstřikování .. regulační rozdíl .. přerušovaný
01126 Signál otáček .. nesprávný signál.. přerušovaný
01318 Řídící modul hnacího agregátu / palivové vstřikovací čerpadlo..žádná komunikace..Trvalé

Na ruzných diskuzích jsem se dočetl čím by to mělo být.

Tento měsíc jsem tam vyměnil: Spádové hadičky, nové rozvody, nové vstřikovací palivové čerpadlo, palivový filtr, test vstřikovačů vše OK, palivová soustava odvzdušněná, Diagnostika (není to VAG, ale Delphi..) po celé výměně nevypsala žádné chyby.. Pomocí startspreje chytlo ale pouze na cca 30vteřin po celou dobu kdy se motor nastartoval nešel přes 500 otáček..

Prosím o radu čím by to ještě mohlo být...

Díky
Naposledy upravil Tonyrakytony dne 29.09 2017 12:20, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





29.09 2017 12:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.7. 2017
Příspěvků: 3 | Témat: 1

29.09 2017 17:41


chyba vyřešena..

Stačilo správně načasovat vstřik čerpadla...

Díky za váš čas Smile
Naposledy upravil Tonyrakytony dne 10.10 2017 13:34, celkově upraveno 1 krát. (33% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7232 | Témat: 19

09.10 2017 9:09


Vstřikovaci cerpadla od Opavy jsou všechny do jednoho olíbená regenerovaná pomsta z Polska.Jinak dobrá reklama bravo...už jsme tu podobný styl párkrát zažili...a stále jen ta Opava....

A vše zase schováno pod Dieseltechnikou která se ted nazývá Autonorma a Panem Pompem atd (Nick Emanuel Pampeliška) který se tu zde hloupě pokoušel mě stavět do latě ohledně V6 TDI*....toho zde nejde zapomenout.
Budte alespoň frajeři a dejte si sem placenou reklamu a nedělejte průzkum trhu tímto pro vaší společnost typycky známým podlým moravským způsobem na všech forech pánové.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 885 | Témat: 6

09.10 2017 12:01


Vidim,ze niesom sam,komu sa tato tema ktoru som v ten den aj reportol nepozdava.
O 12:14 si uz nevedel rady co z tym a o 5 hodin nato uz aj cerpadlo kupene,namontovane,zostelovane a rychlo rychlo napisat na forum,ze uz je vsetko ok.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.7. 2017
Příspěvků: 3 | Témat: 1

10.10 2017 13:30


Musíš si to přečíst celé ... čerpadlo bylo koupeno již déle.. jen jsem nikde na fórech ohledně tohoto vozu nenašel problém s nastavením vstřikovacího čerpadla...(možná jsem jen špatně hledal)..

našel jsem možnost chyby (v mém případě to nastavení ..) na fóru pro jiné vozidlo s podobnými problémy..

Za reklamu se omlouvám nevěděl jsem, že tato firma už tady za to byla kritizována...

Nejsem součástí firmy jen byla nejblíže mého bydliště a na mnoha fórech se ohledně koupení vstřikovacího čerpadla moc nepíše vždy jen pomocí soukromé zprávy...

takže se omlouvám za reklamu ..

na autě jsem pracoval již déle a snažil jsem se vše vyloučit jelikož pálka za čerpadlo byla až poslední možnost.. bohužel pro mě ta jediná, která nakonec fungovala, proto jsem toho měl na autě udělané více a neseděl ten zmiňovaný počet hodin..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email