Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 265 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 420
Online návštěvníků
Návštěvníků: 264
Uživatelů: 1
Celkem: 265

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2016
Příspěvků: 80 | Témat: 22

24.09 2017 17:04


Zdarec,

na 1.8T se mi strašně hřeje motor. Teplota chladící kapaliny je OK, ale po delší jízdě jde i přes kapotu úplně "žár", po zaparkování v garáži je to jak kdybych v ní zatopil. Kapota zchladne třeba až po 3-4 hodinách.

Už to pozoruji delší dobu a zatím bez problémů, ale ptám se, jestli je to normální.

Díky!
M.
nahoru

sponzor





24.09 2017 17:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

24.09 2017 17:40


Podle mě normál, taky mám motor vždycky jak kamna. Třeba termostat otevírá až při 110°C a Turbo* i po krátké jízdě svítí jak láva.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.7. 2016
Příspěvků: 154 | Témat: 13

25.09 2017 10:19


provozni teplota min 95st, termostat dle meho otevíra pri 100.
po zastaveni cekam na snizeni teploty na 96 a pak vypinam - idealni stav.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

25.09 2017 10:30


Presne jak piš King2. po vymene termostatu otevíra pri 100°C. Pri 105°C už bežel vetrák, ak si dobre pamatuju.
Spotrebu mas dobrou? Nejede ti to na bohatou nebo popripade chudou zmes? Všimnul jsem si také, že po krátke kliné jízde se Turbo* zahreje docela dost...Je to normalní projev tohodle motoru. Olej menit dřív a hlavne dochlazovat po jízde.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2016
Příspěvků: 80 | Témat: 22

25.09 2017 12:12


Spotřeba asi OK. Dlouhodobý průměr kolem 8l.

Bohatost/chudost směsi zjistím jak? Mám VCDS, tak kdyžtak můžu mrknout.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

25.09 2017 12:22


samozrejme 100C, sorry
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

25.09 2017 18:05


Co se týče teploty. Jsem nazoru, že proto má tenhle motor termostat s přihrevem, aby se pri ostrejši jizde nepřehřival, pak to RJ vyhodnoti a zapne přihřev, tím pádem ho otevře dřív a uchladi soustavu.
Když jsem měl nefunkční termostat, tak jsem měl pocit, že motor po obyčejní jízde víc topil. Jezdil jsem jen v zime, na jaro jsem ho vyměnil.
Zkontroluj teplotu vody i přes VAG, ručička na budikach bude držet 90°C i když realne ma motor jine hodnoty. 80-110 a ručička stále drži 90

Hodnoty bohatosti, no jedine podle toho, co indikuje Lambda*. Jestli vubec reguluje.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

25.09 2017 18:10


Je taky možné, že ti nefunguje teplotní čidlo, které je uvnitř toho domečku termostatu. Já měl po jeho vyndání trhlej kabel, který k němu vede.
nahoru

sponzor





25.09 2017 18:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2016
Příspěvků: 80 | Témat: 22

25.09 2017 21:10


Já si myslím, že termostat je OK. Podle toho co si pamatuju, ho na jaře měnili. Když jsem po zimě auto vytáhl z garáže, tak mi při pomalé jízdě auto chladlo. Teď to drží kolem těch 85-100, i když samozřejmě ukazuje stále 90.

Na tu lambdu mrknu a dám vědět Díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.7. 2016
Příspěvků: 154 | Témat: 13

26.09 2017 12:25


to že se to takto chova neni spatne, proc by ti mel rychle vychladnout motor? kdyz nevychladne tak se driv zahreje na optimalni teplotu. bordel v oleji se spali az od 90ti stupnu vejs, ano ke 100 stupnum je to blizsko. což třeba u skodovky znamenalo KO stav ale toto je audi...

náskok díky technice... od VW
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email