Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 19 června 2021
Celkem je zde 10 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: andysk89
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 47 223
Online návštěvníků
Návštěvníků: 9
Uživatelů: 1
Celkem: 10

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

21.09 2017 10:15


Zdravím Vas...hledal jsem a nenasel jsem zadny prispevky kde by se resila demontaz turba.. potrebuju vyhodit stary Turbo* a hodit novy, zkoumal jsem to nejakou dobu dokonce zacal povolovat matky ale k jedne se proste nedostanu..rikam si jestli jde vubec shodit dolu bez rozebrani skoro celeho vrsku motoru..tak se xhci zeptat zda s tim ma nekdo zkusenost a zda s tim uz nekdo zapasil a jestli jde vyndat samotne Turbo* ven nebo ne..pripadne i jak postupovat..prvne se chci zde poradit nebo dostat nejakou radu nez se do toho pustim zpusobem jakym nechci, protoze mi prijde jako blbost aby neslo vyndat samotne Turbo* ven...(jsem trochu nervak a k jedne matce se fakt nemuzu dostat) tak bych nerad rozebiral celej vrsek jen kvuli turbine..diky za rady a tipy..
nahoru

sponzor





21.09 2017 10:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 311 | Témat: 7

26.03 2021 20:39


Tak pri tejto veci si myslim dostane nervak kazdy!
tak toto by zaujimalo aj mna, lebo motor von davat nechcem a tam ta spomenuta lava predna matica, drzi ako privarene Turbo*...iba ta jedna mrcha...
Jej pozicia je absolutne nepristupna, je pod urovnou kde je napojena olejova trubka na mazanie, proste je na hranatom vyvode turba do spetnebo okruhu a je tam tak sk.r.vene zapecena, su pomedene matice, ale ja mam leskle teda boli a este k tomu z materialu jak z blata asi, daky kujon ju este pritiahol jak buran.
Ked ze uz mal dole prave sanie koli vymene zhavicou, tak ho vycistil, a mal tak pristup , ked ho demontoval- vrchne sanie spetnych spalin 6 komora na pravo k stredu a vedla je k stredu motora za cerp. opacnej strane aj jeger a prepojenie od turba k nemu .
Ale pozor ma napojene od spodu na chladiaci hranol dve potrubia kratke na rychlospojky na potrubie kovove co mi asi ide do chladica a naopak k webastu, bacha obcas su popraskane a chabe, lebo je to cele spojene dost nestastne na predne liatinove potrubie na klapku.

Potrubie mam viac menej ciste aj klapku mechanicku na predku na pravo, aj to chladiace potrubie ciste k jegru.
inak sa neda ,muslel povolit prave potrubie ku vstrekovacom co bola brnkacka, aby vybral blok sania von poodocit do prava a opatrne vybrat.
Od turba na pravo ako vyvod turbiny k Ncatu mam suche, ani nieje vobec upchaty, ale Turbo* je pred porazkou, ked ze pri chladnom chode motora nad 2000otackok bzuci ako keby chrlilo do oleja Turbo*, ked ze ide tazsie, jemne zkusal z oboch stran a sa zadrhavalo, musi ist von!
ked sa zadrhava asi odislo lave lozisko na 90% a idu mi spaliny do oleja cirkulacie chladica lebo mi pali olej koli zlemu tesneniu v turbe a jeho stredu, co dedukujem koli kontrole jeho vacsej vole viac ako 2mm.

Potrebujem tu M12 maticu povolit, skusal aj kontra proti sebe pritiahnut z dvoma maticami na tie zavity uz povolene-trciace.
A ani za nic, ked pouzil m14 matice zo zavitom M12, ktore som nasiel ako vhodne cele z mosadzi, aby mi neutrhli zavitovu ticku z povolenych troch,zajtra skusim ine dufam ze neztrham aj zavity, ked ze maju vacsiu plochu na vacsi vidlicovy kluc, treba to robit postupne, a dnes neuspech a zajtra skusim znova...nic ine mi neostava, potom spodnou matkou pri kontre druhej aby sa nevykrucali len zo zavitu, povolovat celu zavitovku pri kontre aby isiel zavit ticka od spodu von.
Je to viac menej nerf na chrbticu a krize, aspon ze nCat je v super stave a uz je povoleny! aspon sa da o ten kusok posunut, aby sa vytiahol co dava moznost ked mas pletenec na vyfukovom potrubí, a nie na pevno pri vykochanom... ked vysrouboval matky z turba na pravej strane,tie isli ok , aj to musel skratit aby povolil tu spodnu z vidlicovym skratenym ku spodnu tlakom k separatoru oleja.

Preto musim vybrat zavitovky zo zavitmi, aby mi dalo moznost posunut turbom na tom zufalom sroube z maticou co nejde, aby mohol posunut do strany cele Turbo* a nejak to uvolnit.
Ak budu vysroubovane ticky zavitou, ale fakt je to o hubu 3x stift zavitovka, ku ktorym nic moc pristup, aj ked lepsi, nez tan lava schovana,ale ked nemam prave sanie da sa, ale ani to sa nepodarilo dnes.
Lebo ako poslednu moznost je urezat rucne z platkom a vytiahnut do vrchu lebo ma este spodnu nerezovu trubku ktora sa vysuva do hora, uz som zufali ...nieje tam pristup ani z majzlom!

Dajte prosim dake hefty ci ma nieco lepsieho nenapadne, ci vobec existuje niejaky specificky ohybny nadstavec co znesie vacsi tlak,
ale podla mojho nazoru, ked povoloval tie 3. prve pri spodku turba, tak pruzili 1cm pri 50NM a to som mal velku predlzenu golu na paku do kriza.
Aj ked som skusal najskor prave tuto, ako prvu, co mi ostala, ako posledna zapecena, tie druhe z lepsim pristupom isli dost tazko, ako fakt to nezatahujte jak blazni, lebo je to riadny oriesok pre kazdeho mechanika...
ako tak pozeram, tak aj pri vybranom motore je pristup rovnaky, akurat paka tahu moze byt akurat predlzena na uhly 30stupnou max a ked ti raz preskoci kluc na matici a presmikne je to v pr..deli, vidlicovy kluc urezal, aby som ju tam dostal a obalil izolackou koli pake na dlan,tak akurat matka sa presmikla, fakt na nervy dnes sa stymto zapeklitym problemom zapodievam 3/4 dna,aj skusal nahrievat horacikom, natrel aby pustil zavit brzdovkou prv a nic aj ocistil od jemnej kozozie nech povoli zavit...ale marne!
Dajte radu odbornici zachrante mi situaciu je zlepsovak kluc ako nastrkovanci z vrchu na celu maticu este som ju nezdevastoval, pri zaprenej pake presmikla!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 311 | Témat: 7

26.03 2021 21:16


posledna moznost je aj druha strana lava,demontaz vrchneho potrubia a budem pilovat z gulatym diamantovym platkom aj na sklo upilovat tu maticu ako poslednu moznost, dufam ze nebude zavadzat spodne potrubie nerezove na odvadzanie oleja zo stredu turba ... alebo povolim privod oleja z vrchu aj celu lavu stranu dokola na turbe k stredu turba a pootocim ho na oske, aby som sa tam dostal na vacsi povolovaci uhol do lava na tu sk.r..nu matku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2011
Příspěvků: 111 | Témat: 12

21.04 2021 18:27


Turbo* jde sundat.Audi je už takové.(Vidíš na to,ale nedostaneš se na to)..Chce to šikovnost a jak se říka grif.Pokud to nemáš,nedělej to.Radši si přizpůsob 12. klíč Za 30min jej mám dole.
Takový BMW,to je panečku paskvil..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email