Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 28 června 2025
Celkem je zde 186 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Petr_audi25
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 260
Online návštěvníků
Návštěvníků: 185
Uživatelů: 1
Celkem: 186

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Tuhy volant
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 7

17.08 2017 16:46


Ahojte, chci se prosim zeptat: mam audi a4 b8 s line. Zda se mi, ze mam hrozne tuhy volant a musim si pomahat obouma rukama. Nevite jestli to tak ma byt? Oproti moji byvale octavce je to katastrofa. Tam jsem tocil krasne jednou rukou a tady mam co delat dvouma.
nahoru

sponzor





17.08 2017 16:46


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

17.08 2017 17:02


Neda se tam nabodou nastavit diagnostikou posilovaci ucinnek jako u ty oktavky?

edit: Co tak koukám do VISu tak B8 nemá ř.j. 44.posilovač řízení. Tudíž možnost nastavení není možné.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 7

17.08 2017 17:17


Takze to tak ma byt tuhe?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

17.08 2017 18:02


Ono u toho má vliv i váha auta a jiný převodový poměr hřebenu řízení. Audi má míň otáček než oktávka.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 934 | Témat: 21

17.08 2017 21:44


alebo skusit previest sa v inej audi rovnakeho typu a zistit rozdiel.a ked sa ti to bude zdat ine tak skusit vymenit servo ci nahodou nieje nieco s nim alebo nieco podobne...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.10. 2016
Příspěvků: 16 | Témat: 3

17.08 2017 21:53


já mám taky b8 a volant ovládám v pohodě jedním prstem natož jednou rukou...a oproti tatově oktávce, kde člověk fakt ten volant musí chytit oběma rukama to jde opravdu lehounce
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

18.08 2017 7:41


Ja mam B8 a volant ide tiez trochu tuhsie v porovnani napriklad s passatom. Ale nemyslim si, ze to je nejaky problem.
Neviem, co je na tom pravdy, ale kedysi som sa niekde na fore docital, ze sa tam montovali rozne druhy posilnovacov. Niektory mal silnejsi ucinok a niektory slabsi. Clovek dostal to, co si pri kupe objednal.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2631 | Témat: 74

18.08 2017 9:35


V mojí B5 jde volant jedním prstem. V kolegově A4 B7 2.0TDI bych si ten prst zlomil. Asi to má být jakože víc sporty nebo co...nevím.

Ale určitě by to nemělo být tak, aby za to řidič musel tahat oběma rukama.
nahoru

sponzor





18.08 2017 9:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 7

18.08 2017 15:41


Jedu do audi autorizaku, tak DAM* vedet
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.7. 2016
Příspěvků: 156 | Témat: 14

18.08 2017 16:33


obouma jsem musel jen kdyz se vyplnul motor
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.10. 2016
Příspěvků: 16 | Témat: 3

18.08 2017 18:01


king2 (18.08 2017 16:33) orig :
obouma jsem musel jen kdyz se vyplnul motor


aspoň tak, mi když auto chcíplo a chtěl jsem lehce zatočit ke kraji, tak se mi okamžitě volant zamkl a málem jsem se zabil...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2011
Příspěvků: 410 | Témat: 28

18.08 2017 20:59


Tuším ze mas obyc olejové servo. Mel jsem a4 B8 a gumy 255/45 r19
a nedalo se to útočit, v kolejích to tahali jak blázen.

Těm mam elektromechanicky v Q5 a 255/45 r20.
Nastavují si tuhost řízení jak chci. A pohoda.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

18.08 2017 21:49


Na B8 jsem už dvakrát řešil zarezlej kloubek řízení na volantový tyči...šlo to opravdu ztuha a po výměně to šlo zase lehko jak má...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

18.08 2017 22:47


Já nevím jak B8, ale pokud je to obdobné jako B7, co Servotronic*? Měl jsem poškozený kabel co vede z kabiny z té ŘJ (co vypadá jak větší relátko) ven okolo levého tlumiče do řízení (do toho ventilu co, kterým obtéká kapalina a přituhuje řízení), bylo to ve chvíli přerušení kabelu na nejtužší úrovňi. Díky servotronicu jde na místě řízení krásně zlehka (oproti ostatním vozidlům) a za jízdy pěkně přituhne (oproti jiným vozidlům, kde je jde zase zbytečně zlehka).
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 7

19.08 2017 10:58


Tak jsem tam byl a objednal me na 18.9. Mechanik v tom sedel a rikal, ze u s line to ma byt kapanek tuzsi, ale ro co mam ja, tak je extrem, ze na to byla i svolavacka od audi. Mrknou na ro, ze by to mozna i slo pres diagnostiku, ale spis mam pocitat, ze je servo v haji.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2012
Příspěvků: 5 | Témat: 1

12.09 2017 22:12


Zdravim.. Vyřešil jste ten problem u a4 B8? Mam stejny problem
nahoru

sponzor





12.09 2017 22:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.4. 2018
Příspěvků: 1 | Témat: 0

04.04 2018 16:45


Zdravím Vás chlapi,
jsem zde nový tak se chci představit jako roční majitel Audinky po přechodu z Volva co jsem měl 7.let a jsem spokojen.Nicméně ted řeším obdobnou závadu jako Vy všichni.Zhruba prěd 2.měsíci když začli první zimní mrazy...jsme po ránu začínal pocitovat,že volant mírně přituhl...dával jsem to za vinu mrazum...odeznělo to.Každopádně před 10.dny kdy jsme jel do Brna se to ozvalo...jakékoliv zatočení bylo fitko,paradoxně se tobjevilo pravě v moment kdy jsem jel dlouho rovně a ve vyšší rychlosti,jak jsem chtěl sjet z dálnice či odbočit-jako by uplně zatuhlo....šlo jen v poměru ručiček za 10.minut dvě hodiny/zhruba v takovém rozssahu plynule jinak dřina.takže jsme si odmakal Brno...zajel umýt auto na vapku a z ničenož nic to šlo jak pomásle...po pár dnech to tu mám znova....takový valový odpor....jako když máte něco zavzdušněného....olej a vše kontrolováno.Díky za reakce
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email