Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 5 listopadu 2024
Celkem je zde 181 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: LukeMorris
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 792
Online návštěvníků
Návštěvníků: 179
Uživatelů: 2
Celkem: 181

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: S4 B6
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.8. 2017
Příspěvků: 3 | Témat: 1

16.08 2017 0:34


Pekný deň prajem.
Zvažujem kúpu Audi S4 B6 4.2 V8 manuál. Poznám pravidlo "ak chceš opicu tak musíš mať na banány" a áno, počítam s tým, že auto bude z hľadiska servisu viac náročné (ak sa niečo pokazi) ako iné autá. Lenže auto nebudem používať na každodenné jazdenie, bude to auto len na "vikendy".
Preto moja otázka znie, načo si dávať pozor pri kúpe tohto modelu. Preto sa pýtam tu, lebo viem, že tu bude mať niekto aspoň akú takú skúsenosť s týmto modelom a bude mi vedieť povedať načo si dávať pozor, aby som sa vedel vyvarovať nákladným opravám hneď po kúpe tohto auta.
Viem o nejakých veciach (špeciálne pre tento model) ako sú :
1. Reťazovej rozvody a ich funkčnost (po naštartovaní by nemali zacinkať)
2. Funkčnost manuálnej prevodovky (kulisy) a spojky
3. Dymivost' (hlavne by po zahriatí motora nemal ísť "modrý" dym pri miernom vytočení)
4. Spotrebu oleja asi nemám ako zistiť
5. Teoreticky by som mohol skontrolovať aj kompresiu na každom valci (na auto pôjdem pozrieť s mechanikom, ktorý má nato veci určené)
6. Elektronické veci ako sú okná, klíma, zámky atď. sú samozrejmosťou

Toto sú zatiaľ veci, ktoré som mohol nájsť na internete, ale bol by som rád, ak by sa vyjadril niekto aj s niečim iným - teda ak by bola možnosť.
Čo sa týka rozvodov, mohli by ste mi toho rozpísať viac. Viem, žeby nemali zacinkať pri štarte. Potreboval by som asi niečo detailnejšie že "čo a ako".

Som Vám veľmi vďačný za každú odpoveď. Pekný zvyšok dňa prajem.
nahoru

sponzor





16.08 2017 0:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.7. 2016
Příspěvků: 154 | Témat: 13

16.08 2017 9:20


na to jsem tez zvedavy. co ja vim tak predni napravy nejsou vhodne na prahu a D1 pac ten hlinik a ta tezka V8 takze siletbloky taky asi budou dostavat zabrat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.8. 2017
Příspěvků: 3 | Témat: 1

16.08 2017 14:37


S týmto taktiež počítam, keďže už logicky mi to dá že V8 nebude mať váhu nejakého trojválčeka. Samozrejme aj nato budem dávať pozor, čo sa týka nápravy. Mňa skôr zaujímajú veci okolo motora a prevodovky ktoré som už vyššie popísal, že načo dávať pozor aby som sa vyhol komplikáciám.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

16.08 2017 20:45


PeterS4: Retezy a napinaky maji velice typicky chrastivy zvuk. kdo to jednou zazil, nezapomene. Mechanik by mel vedet. Variabilni nastavovani vacek sani je ta sama historka. Oboji je nejlepsi zkouset na studenem motoru, ktery stal 4+ hodin.
Pak uz jednie variabilni sani. Klasika zkontrolovat prusaky oleje. Zbytek uz jenom po rozebrani motoru.
Modry nebo jakykoliv dym vazne ne. Kompresi doporucuji zkontrolovat. Otazkou je, co beres jako ok.
Neni to vylozene spatne auto, uzij si ho.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.8. 2017
Příspěvků: 3 | Témat: 1

17.08 2017 12:43


Skúsim popozerať videá na YouTube (pre istotu) aby som vedel, ako tie reťaže chrastia.
Variabilné nastavovanie vačiek sania ? O tomto počujem, teda čítam prvýkrát.
Na auto chcem prísť pozrieť neohlásene, tak dúfam, že to predajca nebude štartovať.
Auto budem mať možnosť dať na zdvihák, tak všetko okolo motorového priestoru poriadne popozerám.
Aká má byť kompresia ? Max. - Min. a aká je v norme.
Auto má nabehaných 201 000 km reálnych, kilometre sedia so servisnou knižkou aj s tým, čo mi povedali v Audi.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7207 | Témat: 19

17.08 2017 13:30


Napisu to jednoduše.dobry kus po servisu bude začínat na 300 tisících. Auto pořízené někde za 180-200 spolkne hravě přes 100k ho dat dokupy. Mizící olej neni takřka možné ihned při koupi zaregistrovat pozor na rachotici řetězy jak při studenym tak teplým startu diagnostika nezbytná nutnost servisní kniha v tomto případě samozrejmost nebo min servisní zprava z elsa pro v audi.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1822 | Témat: 108

06.09 2017 22:02


jasný že serviska je plus ale nevim proč nutnost,není samospásná, já prodával všechny svoje auta v A1 stavu a servisku sem nikdy nevyplňoval a do autorizáku nejezdil. přesto auto dostávalo to co bylo potřeba. btw Satasi už prodáváš tu svojí?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7207 | Témat: 19

06.09 2017 22:46


Moji ja zatím neprodam určitě....je to vcelku ojedinělý kus v originál exclusive verzi a lepší jinou sem zatím neviděl. Dam ji pomalu do uplne top stavu a nechám ji zatím i přes to ze mam par nabídek uz hodně vysokejch...a nepíšu ze serviska je nutnost ale myslím ze u takovýho auta by to měla byt taková jakoby samozřejmost.
nahoru

sponzor





06.09 2017 22:46


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

07.09 2017 9:47


Nejhorši je asi na tech S a RS modelech jen nekolika dílu, ktere se ve druhovyrobe nedelaj, je to asi 50/50 dílu jinej oproti obyc modelu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2223 | Témat: 25

02.09 2024 17:39


Caute, premyslam trochu do buducna dokupit nieco viac valcove, je lepsie podla vas ist do starej mpi 4.2, alebo napriklad 3.2fsi? Problem, ze neviem vobec co by som si vybral z tych novsich aut a preto ma to trochu taha ku klasike.. Ja co pozadujem, aby to nebol zas uplne zlozity motor a nebol som odkazany len na servis, aj ked mi je jasne ze rozvody uz doma za 120 ecok nespravim ako na 1.8T . Ale nechcem sa v tom zas nonstop vrtat, projektove auto uz mam Trochu ma prekvapilo, ze ked som pozeral inzeraty tak som nasiel asi 3 kusy 3.2fsi na predaj s poruchou motora. To tie motory nevie dat nikto dokopy?
Diky za nazory
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11193 | Témat: 95

02.09 2024 18:42


snuff: za mna stara klasika 4.2mpi, bude to chciet pretesnit v nejakom case, a bude sluzit veky.

3.2fsi som poznal dvoch ludi, co im ten motor klakol.
Dnes nema zmysel to opravovat, oprava stoji 2x tolko ako auto.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2223 | Témat: 25

02.09 2024 19:12


Akurat som cital satasove temy, kde pisal o rozvodoch , dalej nadstavovace vaciek, no radost. Ale zas kupit si 3.0tdi tak je clovek na tom asi rovnako nie?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1587 | Témat: 15

02.09 2024 19:22


Na S4 B6 už přestávají být dostupné díly i co se pouhejch rozvodů týče.. Takže ta už je 5 min po dvanáctý. A u 3.2 fsi nějak nevidim smysl v pořízení
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11193 | Témat: 95

02.09 2024 19:52


snuff: ja na 3.0tdi nedam dopustit. Len v A6 tke 171kw so mnou ten motor presiel 450.000km.
Ale porovnavat to s 4.2mpi je nezmysel.
3.0tdi je extremne univerzalny, 4.2 je pre radost.
Otazka je co hladas.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2223 | Témat: 25

02.09 2024 19:57


Ja hladam prioritne benzin a 6/8 valec. 3.0tdi som pouzil skor ako porovnanie kvoli rozvodom nad tym motorom neuvazujem..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2223 | Témat: 25

02.09 2024 20:03


Prestavaju byt diely na rozvody? To snad nie ved 4.2 je aj v b7
, aj v s5ke. Dobre asi tam budu rozdiely mensie, ale snad nie az take zeby bol problem s dielmi? Okrem rozvodov a nastavovacov vaciek ktore vychadzaju na kolko? 2-3 tisic?
Je este nieco co je drahe na opravu?. Take veci ze vyfuky, brzdy atd to neriesim, jasne ze je to starsie auto a toto vsetko uz bude treba riesit..
nahoru

sponzor





02.09 2024 20:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 900 | Témat: 21

02.09 2024 20:11


Odporucam videa "Nasa garaz". Chlapici skupili asi vsetkych pár dostupnych dielov na rozvody...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 241 | Témat: 6

12.09 2024 1:02


tie stare 4.2 V8 sa stavaju bezcenne a nepredajne a su to cierne diery na servis, ktory ak nie si automechanik so zdvihakom a klampiar + lakernik, nikto nezaplati.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


a nezabudni, ze oficialne tam ma ist benzin RON98, ktory sa na SK neda kupit a spotreba je 13 litrov

to auto ma 4 katalyzatory a kopu dalsich drahych vychytavok

okrem rozvodov, retazi, list, nastavovacov mnohe tie motory zeru olej. na to ziadna lacna (rozumej do par tisic eur) oprava neexistuje. plus kazdy je olejnicka a tecie z toho olej vsade.

automaty budu vsetky vylagrovane a pri takom veku a najazde uz aj manualne prevodovky zlyhavaju.

dovoz zo zahranicia nedava vobec ziadny zmysel, kedze len za kilowatty a euro 4 normu je registracny poplatok 600 eur (plus dalsie za recyklacny fond, okresny urad, znacky, KO, STK, atd). elektronicke prihlasenie z dovozu neexistuje, takze ziadna zlava 50% nebude.
a ten poplatok budes platit DRUHYKRAT pri predaji.

ale kedze si neuviedol tvoju cenovu hladinu, mozno chces kupit fakt vyservisovany exemplar bez korozie s nedavnou fakturou na rozvody, prevodovku, podvozok ... a budes mat mozno par rokov pokoj.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2223 | Témat: 25

12.09 2024 7:30


No diky, v podstate mam podobny nazor aj ked som si chcel nahovorit, ze je to inak a ze to bude v pohode Ale video a Tvoj prispevok ma utvrdilo, ze tadialto asi cesta nevedie.
Chcelo by to bud nieco novsie, alebo servisne priatelnejsie.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22171 | Témat: 588

12.09 2024 10:23


pokud ti jde o naklady na servis a overall spolehlivost je trilitr z c6/c7 jasna volba spolu s biTdi c7

rozhodne se vyhni trilitru co je v c8, to se vylozene nepovedlo, pruser

pokud benzin a mas na banany, tak v8t rs6/s8, ale to uz samozrejme neni "servisne prijatelne"
pokud nafta a mas na banany, tak V8 4litr co je treba v SQ7, ale to taky neni samozrejme "servisne prijatelne"


nicmene clovek by si mel semtam udelat radost neracionalnim nakupem neceho co vylozene chce, ridit se jen rozumem a naklady je sice safe but not fun.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2223 | Témat: 25

12.09 2024 10:39


v8t je out of my league, zas tolko bananov nemam paci sa mi este 3.0tfsi s4 b8.. Len skoro vsetko DSG. 3.0tdi je asi okej v podstate, otazka je ci nebudem servisne na tom istom ako s poriadnym benzinom.. (3.0tfsi napriklad).. Uvidime, este cosi postudujem.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22171 | Témat: 588

12.09 2024 10:42


mam dva trilitry ASB a je to za me jeden z nejspolehlivejsich a nejmene narocnych motoru vubec.
Ale jako vzdy (a o vsech motorech) plati, hujda na vstupu = kasicka do budoucna.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 325 | Témat: 15

12.09 2024 12:41


Jen bych doplnil moji zkusenost s S4 B6. Po koupi repas motoru u Satase a i pres to za tech 60tis co jsem za ty roky od GO najezdil sezrala celkem dost penez. Zjistil jsem, ze cim mene s tim jezdim, tim casteji se tam neco podela. Nejsou to nejake obrovske veci, ale kazdou chvili nejaka drobnost.

Na druhou stranu je to fakt dobry auto. Za me super kompromis mezi zabavou a komfortem. Vylet do holandska ve 4 se s tim absolvoval uplne bez problemu. A kdyz se chci projet, tak mi to taky staci. Asi to v dnesni dobe asi v nicem extra nevynika (krome obsahu a poctu valcu), ale svezeni v tom je dost slusne. Vubec za ty penize.
Oproti A6 4f se stejnym motorem je zivejsi, ale muze to byt tiptronicem vs manual. A6 vede v komfortu, ale neni to tak brutalni rozdil jak bych cekal i pres to, ze mam 4f na vzduchu. Nejvic delaji asi ty dvojte skla, takze v tuhle chvili ani nevim, ktereho auta se mam vlastne zbavit.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11193 | Témat: 95

12.09 2024 14:02


Ak to chces cena/vykon a aj motorovy vykon, tak nic vybalancovanejsie ako 3.0tdi neexistuje.
A je to slusny motor, dokaze aj pobavit.
Fakt som ho mal rad
nahoru

sponzor





12.09 2024 14:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 325 | Témat: 15

12.09 2024 16:45


Mozna bych jeste k me odpovedi dodal, ze si opravy na aute delam sam, takze ceny servisu za nakupku.

Urcite v pomeru ceny/vykon je na tom 3.0tdi lepe. Nacipovana 176kw pojede (pocitove urcite) mozna vic. Sku proste chybi ten turbo efekt. Ale tim nechci rict ze by mi vykon v Sku chybel, spis bych doporucil se nekde svezt, protoze papirove hodnoty vs realita by mohla prekvapit.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22171 | Témat: 588

12.09 2024 20:57


porovnavat benzin s naftou je uplnej nesmysl a Sko s obyc autem taky.

tohle nesnese srovnani, ergo. kazdy si v hlave musi rict nejdrive kterou cestou jde a pak hledat auto. Obracene je to vzdy cesta doprdele.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2223 | Témat: 25

13.09 2024 3:02


Hosi klud Neporovnavam 3.0tdi a ani obyc auto s Skom. Kazdy kto nejaku S/RS skusil tak vie, ze je to kusok inde oproti basic autu, preto by som chcel skor nejake Sko. Motor a vykon je jedna vec, podvozok a celkove zladenie auta je uplne ina vec. Jazdim sice kludne, maximalne si niekde na semafore alebo pri predbiehani uzijem vykon, ale mam rad tvrdsi podvozok a ked citim, ze to auto je trochu sportovejsie ladene. Zaroven RS absolutne nepotrebujem. Myslim , ze nejake Sko je pre mna uplny ideal, preto som sa zameral najviac na S4.

3.0tdi si myslim ze je do beznej premavky bohate dostacujuci motor ,hlavne ked obycajnym chipom to ma 300PS co je hranica kde by som sa chcel pohybovat, ale zaroven o nafte absolutne nic neviem a musel by som sa vsetko o tom aute ucit nanovo.. Uvidime, su rozne varianty.. Mozno budem uvazovat nad tou 3.0tdi ale urcite nechcem obycajnu musel by to byt nejaky dobre vybaveny Sline, najviac sa mi asi zatial pozdava 3.0tfsi s tym 3.0tdi. Nieco vymyslim, ale diky za rady , kazda dost pomohla. A co je pre mna no-go je dsg, urcite to bude vyhradne manual.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 956 | Témat: 25

13.09 2024 10:39


kup si V8 dokud se s tím dá jezdit. Je to né úplně šťastné finanční rozhodnutí, ale nechceš přece umřít s tím, že tady byly relativně dostupné V8 v Audi a nechal sis to ujít kvůli pár korunám, které si stejně do hrobu nevezmeš =)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 325 | Témat: 15

13.09 2024 12:04


Pokud to mas jako druhe auto, tak bych sel taky do V8. Pri nejhorsim se toho da zbavit vzdycky...
Jak pise Switch - cenove to neni zase tak hrozne. Ja nenarazil uplne na nejlepsi kus, ale i tak bych podobne vykonne auto s vyssim poctem valcu nez 4 (a ktere neni uplne bezne) levneji prakticky nesehnal.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 699 | Témat: 47

13.09 2024 13:09


Co to je za nesmysly?? V8 MPi je jeden z nejlepsich motoru, kterej si muzete koupit. Vetsinou na nej kydaj hnuj ti, kteri ho videli jen na obrazku.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email