Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 27 června 2025
Celkem je zde 209 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Milanito
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 258
Online návštěvníků
Návštěvníků: 205
Uživatelů: 4
Celkem: 209

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.7. 2016
Příspěvků: 156 | Témat: 14

26.05 2017 17:36


resil nekdo odebrani: SAI, PCV, N249, PCV a EVAP ?
sem mel zato že je to u 1.8 Turbo* neco jako povinna uprava...
nahoru

sponzor





26.05 2017 17:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2631 | Témat: 74

27.05 2017 0:46


Když odstraníš PCV a EVAP budeš mít problémy s adaptací směsi na volnoběh, půjde ti to přes povolené meze. Odstraněním ventilu N249 vyřadíš obtokový ventil turba. Pokud místo něj nedáš blow-off ventil tak si velmi rychle zničíš Turbo*. Akorát blow-off ventil je tak nějak hovadina na systému s váhou vzduchu (MAF*), takže to akorát celé rozmrdáš - protože budeš ze sání pouštět pryč už změřený vzduch.

SAI (secondary air injection) je emisní systém pro EURO3 motory (myslím) a pracuje jenom když je motor studený. Má to za úkol akorát rychleji ohřát Katalyzátor*. Nechápu co bys získal tím, že ho odstraníš.

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4893472- [zkrácená url]

Pokud máš na mysli tuhle kompletní úpravu, tak nevím co tím vlastně kromě problémů získáš.
Krom toho ti to hodí chyby readiness a budeš mít problém na emisích.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

27.05 2017 22:50


Nakadah: SAI - jednou za čas (snad dokonce i za jízdy) se spouští kontrola funkčnosti tohoto systému. No a pak to vyhazuje škaredou kontrolku na přístrojové desce
king2: nerejpat se do toho, nejlepší řešení
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.7. 2016
Příspěvků: 156 | Témat: 14

01.06 2017 11:52


děkuji za reakce.

z toho co pise Nakadah
BloffOff muzes otocit zpet do sani.
SAI je uplne zbytecnej nesmysl, foukani cisteho vzduchu do vyfuku kvuli snizeni emisi za studena. celej bazmek je dost tezkej a zacal hlasit chybu vstriku, nez opravovat radsi odmontovat ale ano staci jen vymaznout chybovku, coz jde aj za jizdy takze jsou to dva kliky na displej.
Ano jedna se o tu zminenou upravu. Sam nad tim zatim premyslim a ctu pro i proti.
Na emise jedu se zahratym motorem idealne v lete.
Ano nakonec to furt bude hazet chyby dokud ty kontroly nazakazu primo v jednotce. A urcite bude porod zjistit kterej je to konkretni kod.
Co to prinese nevim na 100 prdo pac jsem to v realu nevidel, proto jsem se ptal. Jako ono kdyby to byla uplna blbost tak by to neresilo tolik lidi a nedelali se na to "opravne sady".
Ale tech ovci ktere skocily z toho utesu bylo taky dost takze ted nevim...nebo vim odnesl to Ford.

fichtl500: ok vytahl jsem z garaze Forda a na tom je prace az nad hlavu takze nerejpu...

dik páni
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

01.06 2017 16:33


No hele nevím co to bude dělat když vykuchas čerpadlo na vzduch protože na STK* teď řeší ty readnis kódy a tam je právě tohle,takže můžeš mít problém projid.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

02.06 2017 19:31


power boxu, tablet do nádrží, magnetizérů atd. se taky vyrábí tuny a lidi to stále kupují
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.7. 2016
Příspěvků: 156 | Témat: 14

02.06 2017 20:58


okok uz mlcim.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.3. 2018
Příspěvků: 36 | Témat: 0

04.02 2019 12:03


King2 to je objev století blow ventil ma každej Turbo* motor jenže od série vede zpět do sání .... Tzv closed-loop ... A použití open loop ventilu na motoru s MAF* není vůbec žádný problém ..

Ovšem PCV stejně jako sekundární vzduch problém je a ne malej. Jako většina výdobytků ekofasizmu. Co se týká volnobehu tak třeba právě PCV dokáže dělat rotiku na volnobehu. tři auta tři odstranění a problém vyresen.

Ovšem nestačí jen vytrhat to. Není to Žiguli a jeho jedná hadice s kliky do filtru
nahoru

sponzor





04.02 2019 12:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email