Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 234 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 230
Uživatelů: 4
Celkem: 234

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

14.04 2017 18:12


Otáčky drží kolem 1500 občas spadnou ale zase se vrátí. Auto stálo skoro rok a půl možná déle.

Umí tu někdo opravit počítač vedle výdechu topení?

Motor je unavený ale kamarád říkal, že bude potřeba vše vyčistit a utěsnit.

Pak tam chybí nějaké věci tak mě zajímá jestli se Vám neválí někde v garáži Audi 200 rok 84

Prohledal jsem XX stránek ale tento tip auta s tímhle motorem jsem tu nenašel
nahoru

sponzor





14.04 2017 18:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

14.04 2017 18:54


Skus prekutrat bazos.sk bola tam na diely jedna sedan 2.2 Turbo*
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

14.04 2017 22:08


GT86: Ty jsi koupil 200ku? Nechtěl jsi spíš cabrio?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

14.04 2017 23:45


Ano chtěl jsem zase cabro ale planuji ho spíš na příští rok. Cabrioletu je mraky. Audi 200 2.2 Turbo* je minimum. Ještě ho nemám, čekám na vyřízení zelených značek. Možná v týdnů si ho dovezu domu abych to umyl a nalestil. Před zimou se pustim do rezebrani a velké investice do motoru. Půjde pěkně do originálu nemám v úmyslu to zbastlit. Teď se u simiho budem potkavat častěji
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

15.04 2017 1:02


GT86: Tak to dej vědět až ho budeš mít! Moc rád uvidim super káru!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

15.04 2017 19:54


Zítra budou fotky. Taky se těším.

Teď otázka... Má tu někdo tuto káru?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

17.04 2017 12:55


Tak jsem vyměnil pár podtlakových hadiček protože byli na cáry viz fotky

Musím to s Tomíkem celé rozebrat a přetěsnit protože se tomu nechce od 5000 otáček. Možná to dělali ty hadičky tak jsem zvědavý až to pojedu projet...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



Sháním rámečky okolo světel + masky audi 100 C3 a audi 200. Kdo by je chtěl prodat prosím SZ. Děkuji
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

17.04 2017 14:25


GT86: Super!
nahoru

sponzor





17.04 2017 14:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

17.04 2017 14:33


Hm, toto bude K-Jet, KA-Jet, povodny KE-Jet alebo nieco podobne, nie? funkcne podobne KE3, ale vela funkcii riadiacej jednotky este maju mechanicke hejblatka.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

17.04 2017 19:48


Ventyle to sám nevím Musím se poradit z doktorem Ale dneska jízda supeeer Jsem z toho auta vypleskanej jako bych dnes dostal řidičák
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

18.04 2017 16:30


Tak dneska jsem dal provizorně koberec do kufru... Nebyl součástí auta když se kupovalo... Objednal jsem pár věcí jako je korkové těsnění pod víko ventilů, nové vzpěry kapoty, olej 10W40 od Shell Helix HX5, olejoví filtr od Filtronu... Zatím je to sranda peníz Jsem zvědavek kolik bude stát vše okolo. Třeba zadní lampy jsem na netu našel za 5000kč ale nikdo nemá přední rámečky okolo světel... Klidně bych koupil i celé světla s maskou jen abych měl ty rámečky. Radio jsem taky na netu našel od 1500kč Audi Beta a dokonce tam je i Delta ale to asi nepatří do mého modelu. Už se nemohu dočkat až budu mít veterány a budu moct ofiko na silnici.


Ventyle jestli ti to pomůže tak označení motoru je KG
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

18.04 2017 18:40


Ano, ze je to KG som dohladal podla kW, roku vyroby a objemu, ale nebol som schopny dohladat, aky typ pripravy zmesi to pouziva (pravda je, ze som tomu ani moc nevenoval), kazdopadne... nejaky jetronic to podla rozdelovacej hlavy, korytnacky a tlakovych trubiek je. Tak prajem vela kilometrov a hlavne aby si sa mi nedostal do kosiara
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

25.04 2017 11:56


KGcko je docela sympatickej motor ... vsechno original na kterej nejde pomalu nic z jinejch motoru ... rizeni smesy je K-Jet, zapalovani je VEZ (ale o moc jinaci nez co je v MC) ... vyblikani se dela jeste pres otackomer ... (ne ze by z toho vypadlo neco rozumnyho) ...

preju hodne zdaru, ten motor mi na dilne lezi uz leta a vzhledem k tomu co je to za unikat, tak bude z vesela lezet dal protoze.. protoze ...

(a co se tyce sroubovani vykonu nahoru, je tam obrovskej prostor, ale jde to jedinne za pomoci dilu z 10v2.1 Urek a nejakejch horko tezko sehnatelnejch customu v evropskejch koncinach - KGcka se upravujou vetsinou na TSZ-H + velky roury, to pak sype cisla zacinajici trojkou)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

25.04 2017 22:32


Tak motor jako že jede sice ne tak jak by měl ale našel jsem ještě dva děravé podtlaky... bohužel došla hadička a neměl jsem čas ji koupit. Víko ventilu a všelijaké drobnosti jsem si udělal. Teď řeším zlomené dráty ve dveřích. A musím promazat mechanizmus oken protože ty vodící lišty uprostřed jsou uplně suché. Tím bych měl interiér vyřešený teda až to nechám za těžký prachy celé vyčistit. A zadělat díry v palubce a rozchodit palubní počítač protože mi funguje jen na budíkách.

Co mě určitě nemine je doladit motor tak jak má fungovat. Pak brzdy možná desky a možná i kotouče. Tlumiče jsou jasný a pak kontrola všeho gumového pod autem pak nějaké věci okolo Karoserie*. A na konec dostane celolak origo

Hezky se to píše a čte Teď jsem si nechal poslat přes Fandu ovládací panel oken a zrcátek. Původní je poničený ale funkční.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

04.05 2017 21:31


Prosím o vaše typy...

otázka zní : motor se nechce vytočit nad 6000 otáček ať na to šlapu jak chci tak nad 6000 ho prostě nevytočím. Mám nějaké typy ale budu rád pokud někdo něco takového někdy řešil.

Jinak dnes jsem šel udělat fotky do průkazu a nikde nedělaj formát 6x9 ale nakonec se to podařilo sestříhat

Náhodou nějaký dobrý lakýrník by se nenašel? Tak aby mě to nestálo výplatu? Budu rád za nějaké typy nebo jestli se tu najde nějaký lakýrník?

Každopádně mě čeká ještě prohlídka na technické to abych si připravil prachy na víc
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

05.05 2017 7:48


GT86: Hezky si hraješ. Budu muset vyrazit na čumendu
nahoru

sponzor





05.05 2017 7:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

05.05 2017 9:34


No kurva, krásná kára, ale jestli se s tím najebeš jako palio s tou stovkou, tak držím palce....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

05.05 2017 16:35


Když je to plněno K-jetem, tak tolik problémů nebude. Jestli bude origo celolak a chceš aby ti z výplaty něco zbylo, tak bys měl kandidovat do parlamentu.
Jinak dobrá kára, líbí se mi.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

05.05 2017 21:57


Už přes týden jsem nic na autě neudělal... Dost mě vytěžuje práce a to jsem si říkal jak si budu v klidu makat ale mě to nedá a musím víc a víc škubat lidi. Každopádně budu dávat jiný olej, protože kamarád Tomáš mi řekl že tam mohu dát modernější olej díky tomu turbu.

Fotky najdete na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Vždy ty poslední jsou aktuální. Teď jsem investoval pár litrů do hadrů se znaky AUDI abych ladil s mojí milenkou

Určitě budu chtít zachovat origo lak. Mám bokem cca 30 000 ale ještě něco našetřím. Nějaké díly jsou jen škráblé tak tam by to asi nemělo smysl stříkat celé ale jsou tam cca 4 díly co budou chtít fouknout celé.

Už mi přišlo ovládání oken. A chtěl jsem koupit na ebay i ty světla za 11 000 + doprava 2000 ale pak jsem si říkal, že za chromový rámeček dát 13 klacků je asi moc a že to počká a budu řešit důležitější věci.

Drobnosti o kterých vím a které chci vyřešit až bude čas

Ovládání oken
kompletní vyčištění interiéru
technická a dohlášení s veteránskou atestací
olej na proplach
olej pro Turbo* motory
zelený servo olej origo u Audi
Kompresor* dveří nefunguje nevím kde je chyba
Origo rádio
Zlomené dráty v zadních dveřích
opravit palubku někde v Praze opravují díry
vyměnit brzdové desky
kontrola a následná výměna podtlakových hadiček
sehnat přední rámeček okolo světel a masky a slímcovat přední nárazník možná jsou utržený nějaké úchyty ale to zjistím až to rozeberu.


Píšu to tak jak si na něco vzpomenu a nebo na to příjdu při hrabání v autě.

Každopádně děkuji za vaše příspěvky.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

05.05 2017 22:36


co znamena "modernejsi olej diky turbu"? ... (a tajna bonusova otazka: a kolikpak by mel podle tebe ten motor tocit, kdyz se ti zda 6k malo? )
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

06.05 2017 13:16


No v te době se tam dával minerál ne? A přestat točit by měl kolem 7000. Jako tam to nikdy točit nebudu ale když to sešlápnu na neutralu tak se dostane jen k 6000 i můj mexhos říkal ze tam je neco špatně. Ma audi 100 c3 a všechny jeho motory tocej pres 7000
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

06.05 2017 19:53


ad olej: jo.. uz chapu... mineral nemineral (tohle deleni jeste nekdo pouziva?)... nejlepsi olej pro tyhle turba je 10w-60 s nejakejma rozumnejma specifikacema (coz 30 let starej spec splnuje dneska i volej z lidlu)... jen se delsi dobu zahrejva... zase ma posunutou teplotu paleni, takze Turbo* muze svitit jak vanocni stromecek na namesti v Rize...

ad otacky: drzi to tech 6k plynule, nebo do toho kafra omezovac, nebo to chcipa?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

06.05 2017 21:28


Tak to jsem nezkoušel držet v těch 6k ale omezovač do toho nekecá. Možná jsou skočený rozvody o zub ale to je jen moje teorie. Ale určitě to vyzkouším v týdnu. Olej teda koupím co píšeš.

přidal jsem další fotky
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
dneska jsem měl čas ji tak maximalně vyleštit na technickou
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

06.05 2017 23:34


Vyměň palivový filtr a nešetři na něm, vyplatí se to. Ještě bývá filtr u nádrže, nevím jestli i u 2stovky. Taky bych vypustil nádrž a propláchnul. U těhle veteránů v ní může být dost nečistot. Vstřikování je citlivé na nečistoty.
nahoru

sponzor





06.05 2017 23:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.05 2017 0:57


takze si to nezkousel drzet, ale vis ze to omezovac neni.. no dobra... tak si to zkus predstavit jinak: bud ten motor netahne nad 6k mechanicky, nebo elektronicky... pokud mechanicky, mas zavadu v mechanice (hadice, rozvody, vaha, pumpa, membrana+pruzina ve WG)... pokud elektronicky je to cokoliv od ty kabelovy chobotnice ...

(chci videt tu C3 s Jetronicem co toci nad 7000 otacek, fakt bych chtel takovou na vlastni oci videt... takovou co nad 7k drzi konstantne a nejsou to zachvevy rucicky kdyz s tim hazi omezovac sem tam .. a jestli jich ma vic, budu stastnejsi, ze to neni jen vysadou motronicu a budu se o to taky snazit u svyho)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

07.05 2017 11:30


no najprv by som sa pozrel, ci to "len" 6000 netoci len na otackomeri, ktory moze kludne kecat. a potom by sa hladal neexistujuci problem.

co sa tyka oleja, tak je pravda, ze tu staru specifiaciu splni kde-co, ale je mozne, ze nejaky hviezdny olej raketovej ery by tomu mozno len ublizil. novsie specifikacie mozu mat nizsie limity na niektore prisady, ktore novsim motorom uz nechybaju, ale starym chybat budu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

07.05 2017 13:09


Tak jsem se spletl... Drží max 5400

Hodil jsem video na youtube
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.05 2017 23:00


no, tak to zacina bejt zajimavejsi, 5400 a vic to neda...
osobne si tipnu na dojebany nastaveni smesy a nizkej systemovej tlak... proste to nedokaze tlacit uz vic benzinu...

kdyz prizvednes talir pod zelvou manualne, dostanes se nad ty otacky? ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

08.05 2017 9:20


Vyzkousim to a dám vědět. Diky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

11.05 2017 22:37


Dnes jsem prošel technickou Auto je dovezené ze Švédska. R.v. neznámé a první registrace v 7/84 prý mám být rád, že se to dohledalo pár listů papíru za 2200 asi to taky začnu tisknout No a už jen počkám na úřady a tradá na silnici.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email