Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 10 června 2025
Celkem je zde 276 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: dominomeka
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 236
Online návštěvníků
Návštěvníků: 276
Uživatelů: 0
Celkem: 276

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.8. 2015
Příspěvků: 20 | Témat: 2

10.04 2017 19:34


Zdravím. Po prodání A4 b8 vybírám větší auto pro rodinu. Chtěl bych A6 c6. Nevím jaký motor vybrat? Najezdím 10k ročně, převážně po měste. Chtěl bych po facelift. Přečetl jsem všemožné recenze jak tady na Audiklubu a všude jinde a jsem z toho dost zmaten. Někde jsem četl, že 3.0 TFSI* není vhodný do města (kam je teda vhodný?). Dnes jsem se jednou svezl a jsem z tohoto motoru nadšenej, ale zrovna tento kus má hodně najeto (280 000). Nemám ani páru kolik toho motor vydrží? Kolik vydrží Kompresor*? Kolik mě může stát servis? Nebo mám jít radši do 3.0 TDI* i přes nízký nájezd? Předpokládám, že auto budu mít 2 roky. Další alternativu mám Superb 3.6 FSI*. Děkuji za jakékoliv info a omouvám se za založení tématu, ale opravdu jsem se toho moc nedočetl.
nahoru

sponzor





10.04 2017 19:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 15

10.04 2017 19:39


Nemuzu mluvit k benzinu, nicmene to bude asi podobny, ale pokud chces 3.0TDI provozovat po meste tak pocitej se spotrebou kolem 15l, jinak ten motor jede moc pekne a je fakt, ze je stavenej na to zaradit D a jet Dalku
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.8. 2015
Příspěvků: 20 | Témat: 2

10.04 2017 22:50


Fakt za 15? To asi budu jezdit i s tím benzínem. Akorát se nemůžu nikde dočíst, jak je na tom TFSI* se spolehlivostí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 15

10.04 2017 22:56


Rozvody retezem maji oba motory, ale nechci se poustet do neceho co znam jen teoreticky...
Ja kdyz jezdim fakt jen po meste (Praha) tak pod 13 nejdu, nicmene abych nadrz vyjezdil jen po meste to se mi jeste nestalo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.8. 2015
Příspěvků: 20 | Témat: 2

11.04 2017 10:40


No já budu jezdit jen po malém městě, kde je docela plynulý provoz. Občas nějaké výlety. Řetěz by se měl vyměnit kdy? Má to nějaký interval, nebo prostě jak začne chrastit?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.12. 2015
Příspěvků: 25 | Témat: 1

11.04 2017 16:39


10k/rok a mesto = vem benzin
rozvody v 200-300tis az zacnou chrastit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.8. 2015
Příspěvků: 20 | Témat: 2

11.04 2017 18:53


Díky, myslel jsem si, že benzín bude lepší, jen jsem kdesik četl, že tento motor není vhodný do města..... Já jsem ještě mladý a hloupý, tak potřebuju poradit
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

11.04 2017 19:07


Osobne bych volil benzin protoze jsem mel sice starsi 4f a ve meste zrala i travu a vecne neco spatne
Ted mam benzin a vse v poradku (zatim) hlavne rychle ohrate i v zime kde se diesel neohral tohle je uz na provozni teplote
nahoru

sponzor





11.04 2017 19:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.3. 2016
Příspěvků: 74 | Témat: 2

12.04 2017 9:19


AHOJ, JÁ TEN BENZÍN MÁM A JSEM MOC SPOKOJENÝ.3.0tfsi 213KW,ROK 2009
Jezdím hlavně po městě a dost často ve velkém provozu.Průměrnou spotřebu mám 12-13 litrů.Pokuď jedu mimo město podle předpisů, tak jezdím cca7-8litrů.Pokud si auto budeš kupovat, tak si zjisti jestli byli dělané rozvody. Já je musel dělat v 235000km. A cena těch rozvodů
je necelých 100 tisíc v AUDI, takže žádná sranda.Motor a Převodovka* ven.A pokuď ti někdo bude tvrdit že řetězy jsou nesmrtelné, tak to není pravda. Jsou to řeťázky a ne řetězy.Jinak jsem moc spokojený.Přeji dobrý kup.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.8. 2015
Příspěvků: 20 | Témat: 2

12.04 2017 21:15


Aha, no to je palba. Díky moc Já to sice nebudu servisovat v Audi, ale i tak to bude asi drahé . Díky za radu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

12.04 2017 22:27


Tak chceš audi a 3.0 to něco bohužel stojí
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.3. 2016
Příspěvků: 74 | Témat: 2

13.04 2017 9:36


Ty rozvody bych taky nedělal v Audi, ale nenašel jsem nikoho normálního, kdo by si na to troufl. Jednoho borca jsem našel,dělá audiny a Bmw, ale za stejnou cenu jak v audi.V tom audi to dělali poprvé, moc jich nejezdí, bylo jich vyrobených jen 27000.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.8. 2015
Příspěvků: 20 | Témat: 2

13.04 2017 11:24


Chápu že Audi něco stojí, ale to je třetina pořizovací ceny . Je tam ještě něco, co by mohl být takový drahý problém? Co ten Kompresor*? Nikde jsem nenašel kolik stojí.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.3. 2016
Příspěvků: 74 | Témat: 2

13.04 2017 18:48


Nevím to jistě, ale nový prý kolem 30000kč.Výměna oleje v převodovce
je taky draší. Litr toho oleje 1800kč, neoriginál kolem 800kč.Ten tam mám. Převodovka* je Tiptronic*, ale prý je jinak nastavená( kroutící moment). Kamarád co dělá převodovky, mě pak říkal že ale existuje ještě nějaký olej co tam můžu dát a prý je ještě levnější.
Měchy-sada, kolem 30000kč atd...
Doufám ale, že se mi to nepos....vše na ráz
Mé auto bylo vždy servisováno jen v audi. Tedy předchozí majitel.
Tak doufám že to chvíli vydrží.Najezdím málo, tak cca 15000km ročně.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.3. 2016
Příspěvků: 74 | Témat: 2

13.04 2017 19:04


Jo a toho superba 3,6 jsem chtěl taky, v kombi. Prý dobrý auto.
Ale nedoporučují nějak čipovat a upravovat. Mé rozhodování bylo stejné jako tvoje, buď audi co mám, nebo superba 3,6.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.8. 2015
Příspěvků: 20 | Témat: 2

13.04 2017 20:39


Rozhodně žádné z těchto aut nehodlám nijak upravovat, na moje poměry jsou ty auta silná až až ... No měchy to auto nemá na které jsem se byl dívat. Já najedu ještě míň tak 10tkm ročně a hodlám to mít asi 2 roky, tak bych chtěl jen měnit oleje a spotřební věci a ne zrovna rozvody za 100k Uvidím, možná radši půjdu do toho Superba, docela jsi mě vylekal.
nahoru

sponzor





13.04 2017 20:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.3. 2016
Příspěvků: 74 | Témat: 2

14.04 2017 12:17


Jé tak to jsem nechtěl, jen jsem psal realitu.Drahý koníček:-)
Žena se taky netvářila když jsem dělal ty rozvody. Chtěla novou koupelku:-)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.8. 2015
Příspěvků: 20 | Témat: 2

14.04 2017 16:03


no to musela být radostí bez sebe, to si umím představit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.8. 2015
Příspěvků: 20 | Témat: 2

15.04 2017 19:29


Ještě mám blbou otázku... Ty rozvody jsou v něčem jiné než u 3.0tdi?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.3. 2016
Příspěvků: 74 | Témat: 2

15.04 2017 19:54


Tak to fakt nevím. Možná jsem se na to ptal taky, ale teď už si nepamatuji co mě bylo odpovězeno.Asi jsem byl v šoku, když jsem se dozvěděl kolik to stojí
Hodně stojí práce, kolem 20 000kč a zbytek materiál. Drahé jsou ty napínáky. Abych byl přesný, tak na tom mém autě to bylo 70 000kč.
Reklamoval jsem to v DAS* welt auto. Já platil 60 000 a DAS* welt 10 000kč. Zbytek byla ještě sleva na materiál a práci.
Mám od toho celej výpis co mě dělali, ale nevím jak bych to sem hodil.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.3. 2016
Příspěvků: 74 | Témat: 2

15.04 2017 20:26


Jo teď jsem se díval na výpis náhradních dílů co tam patří a jediné co mě neměnili, byla kliková hřídel. Ta byla v pořádku. Ta stojí 24 000kč
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.8. 2015
Příspěvků: 20 | Témat: 2

15.04 2017 21:51


Díky Ani se jako nedivím, že to stojí tolik https://www.youtube.com/watch?v=B8mFE6H3iaQ
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.3. 2016
Příspěvků: 74 | Témat: 2

16.04 2017 8:00


Pokuď si koupíš jedno s těch aut, tak napiš jak jsi spokojený.
Moc informací co se týče zkušeností běžného řidiče není.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.8. 2015
Příspěvků: 20 | Témat: 2

16.04 2017 22:25


Jasný. Dnes jsem byl projet toho Superba. Není to vůbec špatný. Řekl bych, že Audi jede o dost líp teda. Uvidím teda do čeho půjdu, nemůžu se vůbec rozhodnout
nahoru

sponzor





16.04 2017 22:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6782 | Témat: 73

16.04 2017 23:33


V tej audi nie je ziadna speci prevodovka. Obycajna 6HP19 s inym poctom zubov diferenciala, iny menic, ina mechatronika a ina rozvodovka
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.6. 2015
Příspěvků: 107 | Témat: 13

18.04 2017 12:35


Já mám taky 3.0 TFSI*, řešil jsem minulý rok něco podobného co ty. Nakonec jsem si připlatil a koupil zachovalý kousek s nájezdem pod 150 tis. km z Jarova. Zatím jsem měnil olej v převodovce (cca 12 tis. kč), brzdy do 10 tis. Kč, ale jinak pohoda, jen běžné věci (olej, filtry..). Na rozvody jsem se už taky ptal, mechanik mi říkal cenu kolem 40 tis. Kč a co se týče kompresoru, tak mi říkal, že zatím žádný problém neřešil. Jinak k té spotřebě, na dálnici se bez problému dostaneš na 9 litrů a to nemusíš jet jako šnek, dlouhodobou pak mám někde okolo 11,5 litrů. Nicméně kupuješ Audi, které má skoro 300 koní a nad 4 tis. otáček nádherný zvuk, takže zapomeň na nějaké courání se Za sebe můžu říct, že jsem rád, že jsem šel do 4f po FL a benzínu, naftu bych tím nájezdem a krátkými trasami zbytečně týral.

Jinak Superba, ani Passata s 3.6 FSI* jsem neměl, ale kamarádi jo a celkem rychle se toho zbavili, oba paradoxně stejný problém, odešlo jim na tom DSG* (nájezd v obou případech 150 - 180 tkm), údajně si to DSG* s takovým výkonem u těchto aut nedokáže moc poradit. Navíc Superb má jiný motor než Passat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.3. 2016
Příspěvků: 74 | Témat: 2

19.04 2017 7:51


Těch 40tis.kč za rozvody je nějak málo. Počítal ti do toho i práci?
A ten superb by měl mít stejný motor jak pasat, jen je přiškrcený.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.3. 2016
Příspěvků: 74 | Témat: 2

19.04 2017 7:54


Ještě se chci zeptat jestli dolíváš olej. Kolik a po kolika kilometrech? Dik
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.6. 2015
Příspěvků: 107 | Témat: 13

19.04 2017 8:11


Takovou cenu mi dal, říkal mi, že okolo 40 tis. Kč bychom se mohli pohybovat. Co se týče oleje, tak jsem asi dva týdny před plánovanou výměnou dolíval půl litru. Auto jsem kupoval někdy koncem září 2016 s nájezdem 144 tkm, olej byl měněný ve 136 tkm, já jsem ho měnil teď ve 147 tkm, takže těžko soudit, jak často budu dolívat, každopádně to budu sledovat a dám ti vědět. Ty dolíváš jak často?
PS: Jinak s tím Superbem jsem si vzpomněl, že tam po rocích klesal výkon u té 3.6 FSI*.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.3. 2016
Příspěvků: 74 | Témat: 2

19.04 2017 17:17


Já dolívám 0,5litru každých tisíc km. Jezdím 90 procent město.
V červnu mám technickou a emise, tak uvidím ještě co tam naměří.
Olej mám 5w30 značku nevím, ale to hlavní specifický číslo odpovídá tomu co doporučuje audi. Servis mě dělá kamoš, tak se ho zeptám, jak půjdu přehodit gumy. Jo a nikde mě nic neteče. Prý jsou, ale tyhle
šestihrnky rozežraný, co se týče oleje.Jinak jsem taky moc spokojený.
Skočil jsem do toho z octavie 1,8T 20V. Byl to můj mazel, a jezdila nádherně. Mladým klukům pro začátek můžu vřele doporučit.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email