Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 83 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 83
Uživatelů: 0
Celkem: 83

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.5. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 1

28.02 2017 22:03


Dobrý den.

Mám možnost koupit (vysněnou) Audi A6. Roky výroby 2006, 3.0 TDI*, na vzduchu, samozřejmě quattro*. Najeto cca 230 tisíc.

Chtěl bych se zeptat jaké jsou Vaše postřehy k tomuhle vozítku, typické bolístky a co mě může s velkou pravděpodobností v příštích letech čekat za nákladný servis. Chápu, že první co asi zmíníte bude ten vzduchový podvozek. Je to opravdu tak "špatné" ? A mimo něj?

Díky všem za příspěvky.
nahoru

sponzor





28.02 2017 22:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

28.02 2017 22:31


Tak pokud ma najeto opravdu pouze 230tkm tak bych se toho vůbec nebál. Vzduch je u 4f v poho sem tam odejde zadní mech kvůli prereznuti spojky ale ten se dá koupit za 150e... mám 2005 na vzduchu a chodí to dobře
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

01.03 2017 9:37


Kolem 250-300 tis te budou cekat rozvody, pocitej tak 50 tisic.
Predpokladam, ze te bude cekat predni naprava, kdyz budes mit stesti, udelal ji uz nekdo pred tebou, ja menil na 200tis jen cecka a vyslo to na 2500 i s praci, vydrzelo dalsich 50 tisic km bez problemu. Jinak naprava pocitej tak 12-15tis za dily plus prace.
Podle toho, co to bude za motor, predpokladam BMK, tak te muzou cekat vstriky.
Vzduchoveho podvozku bych se nebal. 4F s nim nemely takove problemy.

Zalezi hodne jak se o to auto starali lidi pred tebou. Men olej po 15tis km max, davej tomu, co je potreba a najezdis dalsich 200 tis bez problemu.

AJAX
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.5. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 1

01.03 2017 19:48


Ahoj. Díky za tipy. V pátek jedu do prahy tak nechám prolustrovat servisní historii. Co vím, tak na podvozku předchozí majitel měnil ramena cca půl roku zpátky a rozvody byly dělané ve 100 000 km (zatím nevím proč).
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

01.03 2017 23:55


Rozvody ve 100tis km je dost divne. Mel jsem delanou napinaci kladku na A7 v 80 tis., ale cele rozvody...???

AJAX
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2014
Příspěvků: 246 | Témat: 11

02.03 2017 9:54


Podle me nemysli retezove hnaci rozvody na strane prevodovky, ale remenovy rozvod vepredu, pohanejici vysokotlake cerpadlo. Ty se meni cca po 80 tis.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11462 | Témat: 99

02.03 2017 9:54


Taky myslim
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

02.03 2017 15:16


Tak jestli jezdilo auto na LL olej, tak klidne mohl predchozi majitel delat rozvody ve 100kkm a pokud jeste k tomu jezdil na LL prevazne kratky trasy, tak je i tech 100kkm hodne. U me 4F se rozvody (ano, ten "nesmrtelny" retez) rozletely ve 120kkm, pricemz nasledovala oprava za 160kKc.

Bolistky A6 4F BMK:
- rozvody, pokud auto jezdilo na LL olej, tak jsou s nejvetsi pravdepodobnosti vydreny hydr. napinaky
- vstriky
- obcas Kompresor* vzduch. podvozku + mechy
- smesovaci ventil klimy
nahoru

sponzor





02.03 2017 15:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.5. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 1

02.03 2017 20:39


Díky všem za příspěvky. Dnes jsem prověřoval servisní historii a je to přesně tak jak píše Kurin.

Auto není bourané, probíhal standardní servis. Co vím (netvrdím, že celou dobu) tak jezdí na premiovou naftu.

Itchy - přesně ten směšovací ventil řešil současný majitel.

Tak a teď babo raď. V Audi chtějí za kompletní rozvody 80 kolíků...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

02.03 2017 20:43


V audi jo satas snad s praci 40 a taky top a origo a mel vysli na 26 s praci ja bych se toho auta nebal ale z vlastni zkusenosti si dej radci neco na stranu je to furt auto a muze se stat cokoliv
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.5. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 1

02.03 2017 20:52


Tak 26 kolíků bych zvládl. Mě těch 80 dneska řekl pán z Audi, kde jsem prověřoval historii. Peníze bokem si určitě dávat budu, to takový problém není.

Jestli to dobře chápu, tak ty rozvody se dělají až se začnou ozývat?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

02.03 2017 20:55


Poznas za studena nejlepe po nocnim stani a natocit a pokud uslysis rozvody a pokud ne tak jsou v pohode (zatim) ale me osobne chrastili rok a vymenil jsem je jenom proto ze se delali hlavy na motoru jinak nych chrastili furt
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.5. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 1

02.03 2017 20:57


No tak to je v pohodě. Co vím, tak to zatím nezvoní. Takže by to mělo být OK. Určitě sem napíši update. P.s.: řešil jste někdo přehrávání mp3?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

02.03 2017 21:01


Bud koupis menic kterej umi mp3 nebo si koupis AMI
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.5. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 1

02.03 2017 21:02


Tak to musím ještě zkouknout . Každopdáně díky všem, napíšu jak jsem dopadl
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.5. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 1

03.03 2017 13:50


Prosím Admina o smazání vlákna.
nahoru

sponzor





03.03 2017 13:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

03.03 2017 17:59


Smazat vlákno, kde ti ostatní radí na konkrétní otázku? Proč?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 178 | Témat: 17

04.03 2017 0:47


26 papouchů se mi zdá docela málo. Ono si člověk musí dávat bacha na to co všechno se má měnit při výměně řetězových rozvodů. Takové ty sady za 12-13tis od FEBI jsou sice v pohodě ale není tam úplně všechno. Dávej si pozor na to, komu to popř. budeš dávat na výměnu a vyměň fakt všechno to co se má měnit. To znamená 4x řetěz, 4x napínáky, 3x vodicí lišty a 2x ozubené kolo na vačkách. Mě tohle všechno vyšlo na 17tis, a práci jsem si dělál sám.
Potom si dávej bacha na viřivé klapky sani, taky docela slabost těchto motorů. Ale jinak si nemůžu stěžovat, auto slouží dobře. Jinak, hodně štěstí při koupi tohohle auta
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.5. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 1

06.03 2017 17:59


Tak ještě jednou díky všem za rady. Bohužel obchod nedopadl. Tak snad někdy v budoucnu .
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email