Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 832 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 831
Uživatelů: 1
Celkem: 832

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.12. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 2

29.12 2016 23:25


AUDI A4 B8 2009 1.8TFSI 118kw
Zdravím vas. Mám problém už asi 4 mesiace, žiadny mechanik si nevie stym dať rady. Jednoducho batéria vydrží par dní a potom koniec, stratujem cez kable. Kúpil som už dve nove baterie ktore striedam alebo jednu startujem cez druhu.

Ked je v aute uplne ale uplne vybita batéria, ze dvere musím otvarat mechanicky klúčom tak po nastartovaní a cca 30 minutach jazdy bez problem v ten den baterka funguje. Ale ked auto odstavim pred domom po praci a zamknem tak jednoducho ju vnoci vybije a toto sa stale opakuje. Takze stohoto usudzujem, ze bateriu alternator dobíja ale ničo ju v noci vybije. Batérie ked je na plno nabitá tak vydrží asi tak týždeň.
Už som kúpil dve baterie jednu originál 110Ah v audi a druhu Bosch 80Ah, obojo sú čisto nove.

UŽ SOM VÁŽNE ZÚFALÝ... POMOOOC

diagnostika ukazuje 3 chyby:

Adress 19: CAN Gateway (J533)
Part NO SW: 8T0 907 468 H HW: 8T0 907 468 H
Component: GW-BEM 5CAN H06 0091
Revision: GB102039 Serial number: 3900G08427803F
Coding: 000303
Shop #: WSC 02399 823 56573
VCID: 46833C7EF166C772DA-8012

3 Faults Found:
02071 - Local Databus
012 - Electrical Fault in Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset Counter: 227

02252 - Generator
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset Counter: 227

00458 - Control Module for Battery Monitoring (J367)
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset Counter: 227


ĎAKUJEM
nahoru

sponzor





29.12 2016 23:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

30.12 2016 12:07


řekl bych že máš auto se start stop
baterka je pro start stop auto ?

pokud ano bud vadný alternátor, jednotka dobíjení, nebo vedení
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.12. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 2

30.12 2016 12:38


Nemam s systémom ŠTART STOP. A mam aj baterku presne originál s audi novú a aj neoriginálne Bosch, oboje rovnako vybije. Dobíjanie je v poriadku, kedze po naštartovaní cez káble sa baterka dobije a funguje cely den a podla km aj par dni. Problem je asi ten, ze ked auto nepoužívam 2-3 dni tak baterku vybije.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2878 | Témat: 185

30.12 2016 12:55


loverko (29.12 2016 22:25) orig:
02252 - Generator
004 - No Signal/Communication


mas to tam predsa napisane :

02252 - Generator
004 - No Signal/Communication

a tym padom alternator nedobija zameraj sa na to
a skus zmerat kolko dava pri nastartovanom aute.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.12. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 2

30.12 2016 13:14


tak ak tomu dobre rozumiem tak by ju dobijalo ale malo. Ale potom nerozumiem tomu, ze ked auto nastartujem cez káble tak po 10km normalne nastartujem aj bez káblov. Ale potom ked auto necham par hodín bez použitia tak baterka sa sama vybije.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2878 | Témat: 185

30.12 2016 13:17


Zmeraj napätie potom budeme múdrejší
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5154 | Témat: 33

30.12 2016 13:18


protože tu baterku nabudíš proto pak startuje
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2878 | Témat: 185

30.12 2016 13:42


Aj motor je teplý a ľahšie štartuje atď...
nahoru

sponzor





30.12 2016 13:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

30.12 2016 15:53


osobně bych zkontroloval připojení jednotky akumulátoru na mínusovém kontaktu baterky jestli nemá utržený konektor

vzhledem k tomu že to tam má být a tobě diagnostika píše že to tam nemáš a zároven to vede i do alternátoru tak bych hledal problém tam
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.12. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 2

04.01 2017 14:47


Vaša (30.12 2016 15:53) orig :
osobně bych zkontroloval připojení jednotky akumulátoru na mínusovém kontaktu baterky jestli nemá utržený konektor

vzhledem k tomu že to tam má být a tobě diagnostika píše že to tam nemáš a zároven to vede i do alternátoru tak bych hledal problém tam


Skontroloval som to a nieje tam nic poskodené a všetko dobre utiahnuté. Ale ked som pozeral na internete tak som si vsimol ze pre tom minusovom kontakte na baterke by mal byt taky platovy kryt, ja to mam cele odhalene a len nejak pospajané kable.

Objednal som novy komplet mínus kabel aj stou krabičkou. Mal by prist zajtra, DAM* vediet či to pomohlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.1. 2011
Příspěvků: 4 | Témat: 1

05.01 2017 21:34


Zdarec, zrovna řeším u manželky A4 B8 to samé. Má to auto chvíli je tam baterka pul roku stará , altík je po repasi , orig Varta 110ah , za víkend bez jízdy se vybije. Odběr proudu i dobíjení je v pořádku. Při měření odběru musíš počkat cca pul hodky než se uspí jednotky.
Když jsem to projížděl diag, zjistil sem že není nakodovaná, po nakodování a zadání správných hodnot tak se zdá že vše funguje jak má.

Tady máš více info:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


a tady je postup kodování:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Snad ti to pomůže
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.12. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 2

05.01 2017 21:57


Ja som si ju nakodoval. Aj ked mením za tu druhu tak to prekodujem na tu novú s novými hodnotami. Takze toto u mna nieje problémom. Dnes mi merali alternátor a dával nejakých 12 aj nieco. Tvrdili mi, ze to je malo. Aky je vas nazor? Kolko tam ma ist Voltov? Lebo len platím a uz tym mechanikom neverím. Diky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

05.01 2017 22:50


12 a něco je fakt málo.To má mechanik pravdu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2878 | Témat: 185

05.01 2017 22:54


Jasne som ti písal pred tým alternátor

A nájdi si poriadneho auto elektrikára
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14865 | Témat: 53

05.01 2017 23:13


Aby to dobijelo musi tam bejt vic jak 13,5V idealni stav je 14,2V.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.8. 2010
Příspěvků: 130 | Témat: 2

06.01 2017 19:07


To kódování ohledně baterky je nutný i když se dá nová úplně stejná?
Mám furt původní a typuju že brzy odejde.
nahoru

sponzor





06.01 2017 19:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.12. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 2

06.01 2017 19:13


Myslim, ze treba to vzdy nakodovat. Lebo tam sa ako prvy kód zadáva kód súčiastky co je vzdy rovnaký ked kupuješ stale tu istú, druhe je výrobca co tiez v tvojom pripade nemeníš ale tretie je tam sériové cislo batérie ktoré je vzdy ine.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.8. 2010
Příspěvků: 130 | Témat: 2

06.01 2017 19:20


A safra, to jsem nechtěl slyšet
Musím sehnat kódovače.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.1. 2019
Příspěvků: 1 | Témat: 1

17.12 2021 23:48


Zdravím, měnil jsem alternátor za repas (hlasitě hučel, špatně dobíjel) a momentálně mi vydechla origo baterka, snaha o dobití vydržela pár dní( nedrži kapacitu) koupena nová ne origo a vyměněna , při snaze o nakódování hlasí 3 chyby : : 02071, 02252, 00458 má s timhle někdo zkušenost co s tím. Děkuji
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 885 | Témat: 6

18.12 2021 8:31


Honza1106:
Kolko voltov dava alternator po repase?
Skusil by som sa zamerat na nieco z tohto.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.4. 2011
Příspěvků: 22 | Témat: 6

22.12 2021 8:35


Jednou jsem řešil taky problém s dobíjením,taky to dávalo málo,myslím okolo 12,5volt.Tak jsem přidal kostřicí pásku mezi motor a karoserii a pak už to krásně dávalo 14v.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 287 | Témat: 49

22.12 2021 20:44


Honza1106 (17.12 2021 23:48) orig :
Zdravím, měnil jsem alternátor za repas (hlasitě hučel, špatně dobíjel) a momentálně mi vydechla origo baterka, snaha o dobití vydržela pár dní( nedrži kapacitu) koupena nová ne origo a vyměněna , při snaze o nakódování hlasí 3 chyby : : 02071, 02252, 00458 má s timhle někdo zkušenost co s tím. Děkuji
napis sem screen toho vypisu z vagu presne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 6

02.11 2025 14:43


Povedlo se to nějak vyresit?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1600 | Témat: 15

02.11 2025 15:58


Tyhle chyby vyhazuje špatnej regulátor napětí na alternátoru
nahoru

sponzor





02.11 2025 15:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email