Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 5 června 2025
Celkem je zde 207 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: zynx
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 227
Online návštěvníků
Návštěvníků: 203
Uživatelů: 4
Celkem: 207

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

30.01 2019 20:45


Auto se uspi i odemknute a klodne i otevrene, jen to trva dele. U nekolika A6 uz jsem vybijeni uspesne vyresil. DAM* 3 zakladni rady:

1) zmerit dobijeni! Hodne A6 i A8 ma dobijeni nefukncni takze i kdyz majitel jezdi delsi trasy tak se to nestiha dobijet.

2)pokud je baterie starsi jak 3 roky a je problem s elektrikou tak zahodit, koupit novou, spravnou! A nakodovat!

3) prekontrolovat odber, nejen okamzity ale i dlouhodoby! Delam to origo diagnostikou ktera umi vycist jak historicka data, tak provest specialni mereni jak pro odber, tak dobijeni.

V prupade problemu je to uz jen o mraveni praci a znalosti elektroniky. Neidealnejsi pripady jsou amatersky zapojeny dodatecny zarizeni, alarmy a dvd obrazovky plus 70Ah baterie starline
nahoru

sponzor





30.01 2019 20:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

30.01 2019 21:03


Dobíjení jsem neměřil, ale po cca půl hodině jízdy byla baterie nabitá. Dle MMI*.
Jediné, co je neoriginální, tak to je Webasto.
Baterie nevím jak bude stará, ale je to Bosch nebo Varta, myslím.
Odběr asi nezměřim přes vcds že?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

30.01 2019 22:23


Uz jsem to tu psal milionkrat hodnotit stav baterky dle MMI* je temer k nicemu. Klidovy odber pres vag nezmeris. Jedine origo VASil, klestak, nebo datalogger. Takze si nezajistil ani jeden z trech bodu jak jsem psal.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

31.01 2019 5:30


Stav na MMI* je orientační, to je jasné. Ale určitě mohu věřit tomu, že to dobíjí. Zbytek už musím změřit. Klestak mám, jen nevím na jak malý odběr.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

31.01 2019 6:47


Ono jde taky o to jak to dobiji, zmer aspon mapeti na na baterce jestli je tam 14V, klestak potrebujes specialny, bezny klestak neumi merit stejnosmerny proud a kdyz uz tak ne v radu desitek mA. Koukni seaspon Vagem zda nemas v jednotce ulozenu chybu "question curent" to by znamenalo ze tam je parazitni odber
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

31.01 2019 17:21


Klestak na DC mám, ale koukal jsem, že minimální proud je 0,01. Alespoň dle dat z internetu.
Zítra si vyzvedávám auto v práci, tak jsem zvědav, jak na tom bude baterka.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 779 | Témat: 95

31.01 2019 18:08


supermane prepac ak opet otravujem aj ja s tym vybijanim ale to co sa tu popisuje vyriesi aj moj problem ? Vid vypis diag. Zaujimave je ze mne sa raz vybije raz nie...nieje to pravidelny a dlhodoby stav akoby len raz za cas nieco skratovalo a vytvaralo odpor a vybijalo.


02273 - Quiescent Current Stage 2
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 6
Reset counter: 255
Mileage: 354507 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.01
Time: 19:41:33

02276 - Quiescent Current Stage 5
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 6
Reset counter: 255
Mileage: 354507 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.01
Time: 19:41:43

02274 - Quiescent Current Stage 3
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 6
Reset counter: 255
Mileage: 354507 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.01
Time: 19:41:53

02277 - Quiescent Current Stage 6
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 6
Reset counter: 255
Mileage: 354507 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.01
Time: 19:42:03
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

31.01 2019 18:21


Jak ti vypisuje diagnostika mas tam parazitni odber. Tema ruznejma levlama to odpojuje cim dal vic zarizeni a je videt ze se ji to nedari. Takze problem tam mas na 100%, ted je potreba merit a hledat, vetsinou je to prace na nekolik dni, hleda se to hrozne spatne
nahoru

sponzor





31.01 2019 18:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 779 | Témat: 95

31.01 2019 18:41


dakujem za rychlu odpoved. Zajtra pojdem na to , pomeram to. Hladanie mozem robit klasicky - vytahovat poistky ? Oplati sa zacat tou MMI* ako bolo popisane inde - je tam predpoklad ? Neposkodi to niektore jednotky alebo nejake adaptacie jednotiek ? Toto je asi moment kedy vela vybavy je na skodu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

31.01 2019 21:57


tahat pojistky jde ale až po uspání a nejdou hned vracet páč by se ti auto budilo navíc se připrav na to že když vytahneš třeba MMI* a klesne tím odběr tak ještě nemáš vyhráno páč MMI* odpojí další jednotky takže chyba vlastně může být úplně v jiné jednotce než v MMI*... každopádně přeju příjemnou zábavu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

01.02 2019 7:35


SupermanXXX: Jen takový dotaz ohledně měření odběru.
Auto se uspí i s otevřeným kufrem?
Co když odpojím baterku, abych zapojil klasický ampermetr a pak znovu připojím, neprobudí se auto?
Jde o to, že měřák má tuším většinou 10A pojistku a když se auto probudí, tak tam lehko přes 10A bude že?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11496 | Témat: 100

01.02 2019 8:54


arlie: zacvakni zamek na kufru...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

01.02 2019 9:02


tomko222: Vidíš, to mě nenapadlo. Vím, že u dveří to šlo, ale u kufru nevím. Doufám, že to pak půjde i odcvaknout.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

01.02 2019 13:11


Zacvaknout kufr a udelat si bocnik protoze pri probuzeni tam potece vic jak 10A. Kdyz prerusis napajeni auto se vzbudi, proto je lepsi klestak. Navic jak jsem psal, casto se stane ze to odebira jen nekdy napr jednou za 5 hodin takze tvojim merenim bez datalogeru mozna nic nezjistis. Uvidis no
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

01.02 2019 14:13


To já už jsem plánoval, že to udělám pomocí kamery jako ty. Pokud to nebude ukazovat zvýšený odběr už během pár minut po usnutí.
Zkusím ještě udělat nějaký záložní zdroj, který bude připojený paralelně k baterce, tak aby se po propojení přes měřák auto neprobudilo.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

01.02 2019 16:14


Dalsi zdroj je zbytecnej, staci nechat auto usnout a behem sundavani svorky z baterky ji mit uz proklemovanou krokodylkama na merak, ja to mel udelany dokonce na vypynac tzn nechal jsem auto usnot a v momente kdyz sem precvakl vypinac tak sel veskery proud pres merak
nahoru

sponzor





01.02 2019 16:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

01.02 2019 16:27


Teď jsem přišel k autu po dvou dnech a baterka plná. Tak nevím co to bylo. Možná už neutahne Webasto
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

01.02 2019 16:51


Ono to muze bejt vsechno taky pekne zapeklite u me to vypadalo na zesik ale pak se ukazalo ze to dela klika na kessy a probouzi auto
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

02.02 2019 7:34


Musis kouknout pres diag do bem jednotky jestli ke tam ta chyba parazitniho odberu tak je jen otazka casu kdy se ti to vybije znovu...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

02.02 2019 8:00


Desítky let dělají auta s lajnou 15 na probuzení všeho klickem.... Ne tvl soudruzi to posvetlili na gateway s optikou bravo tohle nikomu nepreju pac je to sracka ever jak pro majitele tak pro toho kdo to ma hledat.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

02.02 2019 8:10


SupermanXXX: BEM je battery management?

Satas: Ono je to tak skoro u všeho. Něco co léta funguje inženýři inovují a pak to stojí úplně za hovno.
Budu to muset sledovat. Naštěstí auto je moje hobby a na elektro jsem vyučenej, tak se toho nebojím.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

02.02 2019 9:27


Tak žádná chyba v jednotkách. Ale bude to mít asi na svědomí Webasto, protože přestalo fungovat. Nezapne se.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

02.02 2019 11:16


Webasto se nezapne kdyz je slaba baterka nebo malo paliva, bude ulozena chyba v jednotce webasta
Naposledy upravil SupermanXXX dne 02.02 2019 11:29, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 899 | Témat: 32

02.02 2019 11:22


SupermanXXX: Můžu vědět, v čem konkrétně je VASil u toho vybíjení lepší? S VAS/ODIS mám zkušenosti minimální, protože většinou jsem zjistil, že s VCDS si v drtivý většině případů vystačím, i když ne vše je zdokumentovaný... Třeba ty history data umí VCDS taky vytáhnout (ať už z BEM nebo GW), jen ta přesná interpretace není úplně nejjednodušší...
Co se přímýho měření týká, tak bočník je jistota i u 20A rozsahu... Při zamknutí není vyjímkou přes 15A a při odemknutí ještě víc... A u DC klešťáku mě docela mile překvapila přesnost třeba i "levnější střední třídy", konkrétně Mastech, tam samozřejmě záleží na "místní" kalibraci...
A asi nejlepší a nejpřesnější metoda je měření úbytku (zároveň) přímo na pojistkách, jsou na to i tabulky (i od Bentley publishers), páni elektrikáři...
nahoru

sponzor





02.02 2019 11:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

02.02 2019 11:35


Vasil je lepsi v tom ze ti vypise zda mas treba za posledni tyden nadprumerny klidovy proud, umi udelat i test kompletniho uspani ktery se hodi pro dodatecne montovane zarizeni a je lepsi i k provereni dobijeni protoze meri dobijeci proud pri ruznych stavech zatizeni, navic je kompletne blbuvzdornej takze nemusi resit zda tam ma tyct 20A nebo zda klidovy odber 100mA je moc proste ti to napise test OK nebo NOK. Samozrejme kdyz prijde do tuhyho staci ti rucickovy ampermetr z 80 let a taky to jde, ale to uz je dnes trochu zbytecny takhle to hrotit
Ps: me se nikdy historicky log z BEM jednotky VAGem teda nepodarilo vytahnout talkze si myslim ze to neumi, ale jestli to umis tak aspon usetris za VASila

A ubytek na pojistkach pri klidovym odberu max nekolik stovek mA bys musel merit merkem s presnosti atomovych hodin. Za me je to kravina
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

02.02 2019 14:16


Měřil jsem baterku a v klidu měla asi jen 12.2V, nabíjí 14.2V.
Takže nabíjení ok.
Webasto jsem zresetoval a už naběhlo.
Nabiju baterku a uvidíme, jestli se to bude ještě opakovat.
Neví někdo jak vyčíst z baterie Bosch rok výroby?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 899 | Témat: 32

02.02 2019 18:46


SupermanXXX: Na ten úbytek na pojistkách to chce samozřejmě aspoň trošku přesnej multimetr v rozsahu jednotek mV (ne nějakej z tržnice "za šista"), ale nemusí to být zrovna Fluke (ani atomový hodiny ), i s "obyč.", např.UNI-T jsi schopnej na úbytku na pojistce poznat i blikání diody centrálu
(dokonce i na fakt "noname" se sondama jak ztvrdlá plastová šňůra na prádlo, když se "poladí"/zkalibruje třeba podle toho Fluke..., když je nejhůř... )
Takže to není kravina, ale profesionální postup (jak říkám, jsou na to i tabulky, ale ty v podstatě nejsou potřeba..., protože toho se lehce dopočítáš v reálu a ani to často není nutný znát úplně přesně...)
Dneska je položka Historie baterie i v Aplikacích ve VCDS a dá se to vyštrachat i jinak, i když to asi s tím VASilem bude pohodlnější a i přes "jen" OK/NOK toho mooožná může říct víc...

arlie:bejvá vyraženej na jednom z pólů(xx/xx - týden/rok), i když někteří výrobci ho maj "schovanej" třeba v SN, u nějaký baterky jsem tím zaskočil i docela renomovanýho prodejce baterek...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

02.02 2019 19:11


Ubytek LED* nepoznas,ta ma odber treba 20mA a k pojistné ti pujde vodic s odporem mensim nez 1ohm. Ale nechci se hadat je mi to totiz trochu jedno:)
Rok vyroby na polu jsem bohuzel nevidel uz hodne dlouho, temer nikdo ho tam bohuzel uz nedava.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

02.02 2019 19:14


Taky jsem to někde četl, že to bývá na minus pólu, ale já to tam nemám. Jen nějaké výrobní číslo, ale dle toho to nepoznám.
Půl dne jsem to nabíjel a zítra budu pokračovat. Tak uvidíme, jak na tom baterka bude.
Ohledně toho terminálu v motorovém prostoru - je tam nějaký spoj na plusu nebo je to vcelku?
Jestli tam někde může být přechoďák
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 899 | Témat: 32

02.02 2019 21:57


arlie: jo dvě silový očka a na nich taky může být úbytek...

SupermanXXX: Proč se hádat o něčem, co je daný Pokud bys to měřil např. na 50A pojistce, tak asi nepoznáš, ale např. na 5A pojistce je to cca 0,2mV/10mA ... S přesností měřáku samozřejmě stoupá hodnota pojistky, na který poznáš i tu diodu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email