Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 18 srpna 2019
Celkem je zde 21 lidí (16 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Geri32
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 43 830
Online návštěvníků
Návštěvníků: 5
Uživatelů: 16
Celkem: 21

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.11. 2016
Příspěvků: 19 | Témat: 2

01.12 2016 20:55


Zdravím, stále řeším problém se svým autem, již byl vyměněn termostat, kapalina a nepomohlo to, nakonec se vyměnil radiátor který byl úplně neprůchodný a audi 1 den topilo, poté co sem jel do práce šel jen vlažný vzduch a teď jde opět studený a zase netopí, je možné že se znovu ucpal nový radiátor ? Nenapadá vás něco ? Jsem z toho zoufalý, už to bylo ve dvou servisech ale nikdo si neví rady- nebo nechce znovu rozebírat palubovku.. děkuji předem za vhodné odpovědi nebo nápady


ještě doplním že je odpojená sahara, takže může být i špatné čidlo na klimatizaci tím pádem že by to netopilo?
nahoru

sponzor





01.12 2016 20:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2012
Příspěvků: 196 | Témat: 10

01.12 2016 21:44


Asi to máš zavzdušněný
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.11. 2016
Příspěvků: 19 | Témat: 2

01.12 2016 21:56


LukasNajman: jak to odvzdušním? je divný že to ale topilo a najednou to nejde
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1116 | Témat: 34

01.12 2016 22:55


odvzdusnovat samoodvzdusnovaci system? tak to uz hej teda nic neodvzdusnuj, chyba bude inde... ked budes mat zohriaty motor, normalne vyskusaj chytit hadice co idu do kurenia, ci su obidve horuce alebo studene.. ak su horuce, tak budes mat chybu niekde v klapkach a podobne...

a chytaj ich tam pri motore, nie pod pristrojovkou ked otvoris kapotu, tak by si na ne mal v pohode dotiahnut
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.11. 2016
Příspěvků: 19 | Témat: 2

02.12 2016 1:17


U bkd bude problem tam sahnout je tam sani a pristup zadny, ale je mozne ze by to delalo nejake cidlo ?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1116 | Témat: 34

02.12 2016 4:06


Pochybuhem, ze by to bolo cidlom. Radiator kurenia je v malom obehu chladenia motora, cize hned ako nastartujes tadial cirkuluje voda... Tak mi to jedine pripada na klapku na radiatore, ktora ovlada teply a studeny vzduch. Samozrejme pokial znovu nezapchalo radiator. Mas tam Climatronic* alebo manual?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.11. 2016
Příspěvků: 19 | Témat: 2

02.12 2016 14:55


nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.11. 2016
Příspěvků: 19 | Témat: 2

04.12 2016 21:12


Update problému, vypozoroval jsem že když je motor studený a lehce se zahřeje začne to topit ale jakmile se motor zahřeje na 90´C tak už netopí
nahoru

sponzor





04.12 2016 21:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.11. 2016
Příspěvků: 19 | Témat: 2

05.12 2016 13:42


nikdo nic ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.3. 2016
Příspěvků: 36 | Témat: 8

11.12 2016 13:24


Prošahej si té trubky vedoucí do topení, jak už ti někdo zmínil víš. Jinak je pravděpodobně, že se opět ucpal. Ten původní se kvůli něčemu ucpal...možná někdo v minulosti do chladící okruhu vysypal tu těsnící srajdu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.11. 2016
Příspěvků: 19 | Témat: 2

11.12 2016 13:52


Není pravda, tohle dělá vadná vodní pumpa, jakmile se otevře termostat klesne tlak a již se nedostane do topení ale do chladiče, pumpa vyměněná - problém vyřešen
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.3. 2016
Příspěvků: 36 | Témat: 8

11.12 2016 18:32


Haleluja, alespoň jeden z mála topiku, kde je info dotažené do konce. Jinak gratulace
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.11. 2016
Příspěvků: 19 | Témat: 2

11.12 2016 20:12


Jo, parada
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.11. 2016
Příspěvků: 19 | Témat: 2

13.12 2016 14:14


Tak, už nevím, zase to netopí, někdy jo někdy ne, na hadice šáhnout nedokážu jsou tam debilně umístěný pod sacím potrubí k filtru, jde nějak přes diagnostiku zjistit vadný servomotor případně ho ovládat? Nebo zjistit teploty v jednotlivých čidlech ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2017
Příspěvků: 8 | Témat: 2

09.02 2017 21:41


nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.11. 2016
Příspěvků: 19 | Témat: 2

10.02 2017 12:40


a k čemu mi to bude ?
nahoru

sponzor





10.02 2017 12:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2017
Příspěvků: 8 | Témat: 2

10.02 2017 21:29


mas pravdu, asi k nicemu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2166 | Témat: 25

11.02 2017 8:15


format informacie (video) je extremne debilny, ale informacie su uzitocne. mas tam niekolko kanalov diagnostiky, ktorou sa da zistit:

1. aka tepla voda ide z motora do radiatora - Climatronic* ma vlastny snimac teploty. ak tam bude nizka teplota, vies ze nieco je zrejme zapchate. tomu by aj nasvedcovalo to, ze po vymene pumpy to chvilu kurilo

2. su tam aktualne a vypocitane (podla toho, co je nastavene na ovladani) pozicie servomotorov roznych klapiek, bude ta zaujimat hlavne klapka tepleho vzduchu. treba porovnat aktualnu poziciu s vypocitanou a podla toho sa da urcit, ci sa nejake servo nezaseklo. treba si tuto informaciu najst v textovej podobe s vysvetlenim, ako sa to ma chovat a ake su ocakavane hodnoty. ono to existuje a videl som to pre Climatronic* v audi 80, pre TT si to dohladas sam. (keywords: Climatronic* diagnostic codes).

3. neviem ake stare to tvoje TT-cko je, ale climatronicy minimalne v 80tkach mali taku zradu, ze po nejakej porcii km / rokov sa rozpadla vnutorna penova vystelka klapiek a klapky prestali tesnit / plnit si svoju funkciu. ako worst case sa mohlo stat prave toto (nemal si v poslednej dobe utoky molitanu vyletujuceho z vyduchov kurenia?) a to by znamenalo, ze pristrojovka ide dole, treba spustit vodu, vysat klimu, vybrat cele kurenie, rozobrat ho a na vsetkych klapkach molitan vymenit.

pri troche stastia je vidno po demontazi kabinoveho filtra na klapku prepinania vnotorneho / vonkajsieho okruhu, jej stav moze napovedat o tom, ako vyzeraju ostatne klapky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2017
Příspěvků: 8 | Témat: 2

11.02 2017 9:52


ventYl (11.02 2017 8:15) orig :
format informacie (video) je extremne debilny, ale informacie su uzitocne. mas tam niekolko kanalov diagnostiky, ktorou sa da zistit:

1. aka tepla voda ide z motora do radiatora - Climatronic* ma vlastny snimac teploty. ak tam bude nizka teplota, vies ze nieco je zrejme zapchate. tomu by aj nasvedcovalo to, ze po vymene pumpy to chvilu kurilo

2. su tam aktualne a vypocitane (podla toho, co je nastavene na ovladani) pozicie servomotorov roznych klapiek, bude ta zaujimat hlavne klapka tepleho vzduchu. treba porovnat aktualnu poziciu s vypocitanou a podla toho sa da urcit, ci sa nejake servo nezaseklo. treba si tuto informaciu najst v textovej podobe s vysvetlenim, ako sa to ma chovat a ake su ocakavane hodnoty. ono to existuje a videl som to pre Climatronic* v audi 80, pre TT si to dohladas sam. (keywords: Climatronic* diagnostic codes).

3. neviem ake stare to tvoje TT-cko je, ale climatronicy minimalne v 80tkach mali taku zradu, ze po nejakej porcii km / rokov sa rozpadla vnutorna penova vystelka klapiek a klapky prestali tesnit / plnit si svoju funkciu. ako worst case sa mohlo stat prave toto (nemal si v poslednej dobe utoky molitanu vyletujuceho z vyduchov kurenia?) a to by znamenalo, ze pristrojovka ide dole, treba spustit vodu, vysat klimu, vybrat cele kurenie, rozobrat ho a na vsetkych klapkach molitan vymenit.

pri troche stastia je vidno po demontazi kabinoveho filtra na klapku prepinania vnotorneho / vonkajsieho okruhu, jej stav moze napovedat o tom, ako vyzeraju ostatne klapky.



Diky, nemel jsem silu to takhle vysvetlovat
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.1. 2018
Příspěvků: 1 | Témat: 0

29.01 2018 10:22


Ahoj mam ten samy problem na A3 19,TDI* bkc. Auto topi a zniceho nic prestane, v nadobce stoupne hladina a hadice co jdou do topeni jsou studene, povolim sponku odfoukne vzduch a auto zase topi. Na par dni ci kilometru je to ruzne
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] ...... 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9 1.9tdi 100 110kw 120kw 132kw 171 kw 2.0 tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2006 250kw 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 5570 8e 8l 8p 8tfsi a2 a2dp a3 a3 8l a3 8p a4 a4 cabrio audi radio barvy dratu draty kabely a4b6 a4b7 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afn afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak akn alarm allegro allroad alternátor alu kola ami ank antiradar anténa asn asr audi audi a3 8l audi a3 sportback left rear light chyba audi a4 audi a4 b7 radio mmi audi a5 audi a6 audi a6 disky pneumatiky audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b8.5 ban barva baterie bau bene_302 bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio caga cana_klapky canbus carplay cd changer cdhb centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common rail common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s d3s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferencial diferenciál displej dl501 dobíjení doklady dotaz dovírání dpf drl dsg duneni dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g052529a2 g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid historie hodiny homekit homelink huceni hudba hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to jednotka tiptronicu quattro k-jetronic kabel kabely kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísá kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy mapy dvd maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor motorizace mp3 mtm multifunkční volant multitronic málo tlaku měchy měrka oleje n75 naprava napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odhlučnění odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky p2015 p2016 palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phaeton phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek poistka diag. zásuvky pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku prověření pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio radiátor ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód sahara schéma sd karta sedan sedačky senzor senzor světla service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spz spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer sundavaci svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne zarizeni tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ulomena šróba update usb v10 v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec vnitřní voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vstřiky audi a4 b8 vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výbojka výfuk výkon výměna výměník vývěva větrák w12 wastegate wate leak webasto xcarlink xenon zadni zadní lampy zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztekanie vody ztráta oleje zvuk zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje únik tlaku čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru šiber škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email