Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 20 října 2019
Celkem je zde 7 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: SiKiS
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 11
Uživatelů celkem: 44 227
Online návštěvníků
Návštěvníků: 5
Uživatelů: 2
Celkem: 7

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Jak Vám funguje ESP??
tagy: wiki: ESP...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.5. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 7

01.12 2016 8:46


Ahoj klubáci, chtěl bych prosím znát Vaše zkušenosti s ESP* funkci u vozů s quattro* podvozkem.
Před měsícem jsem koupil A4 Avant B7(2006), včera jsem testoval jízdu na sněhu a celkem mne zarazilo to, že auto při akceleraci ze zatáčky jde celkem snadno do smyku(je přetáčivé), musel jsem kontrovat volant, abych to ustál. Kontrolka se rozbliká, ale reakce přibrždění kotoučů a ubrání plynu přichází dost pozdě. To samé se děje při rozjezdu, všechny kola začnou hrabat a až když už i já cítím, že mám ubrat plyn, se rozsvítí ESP* a auto ubere. Jak ESP* funguje u Vašich strojů?? Díky za info....
nahoru

sponzor





01.12 2016 8:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13194 | Témat: 43

01.12 2016 11:48


Kdyby to reagovalo okamzite tak by si skoro ani nejel. Reaguje to naprosto normalne. Zasah ESP* poznas pri rychle jizde to reguje okamzite kdyz musi auto stabilizovat. Ale v male rychlosti je to jiny. Tam je to opozdeny. Vyzkousej si nekde na plose-letisti jak se to chova kdyz to osolis a pak trhni s rizenim.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

01.12 2016 12:23


áček: Hele,já si teda moc nehrábnu.Jenom takový náznak.A v zatáčce jde do smyku jenom když uberu plyn.Takový rozdíl mezi osmou a čtverkou snad nebude.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.5. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 7

01.12 2016 13:16


...no právě, chápu, že mne to ESP* nepřilepí k povrchu, ale zarazilo mne, že povolí takovou přetáčivost vozu až musím kontrovat volat. Mám zkušenost s ESP* v autech s předním pohonem, a nepamatuji, že by mne to pustilo takový výkon na přední kola, aby mi ujížděl předek ven ze zatáčky. V autě jezdí i moje žena, a ta nemusí mít ten správný cit pro plynový pedál a volant.
Nemám to úplně otestováno, včera trošku napadlo, byly první testy, ale tohle mne překvapilo...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 651 | Témat: 25

01.12 2016 14:13


Ja mam teda predohrab ale pretaceni kol to celkem zvlada hned - ubira vykon nez to prestane pretacet. V zatacce se mi stalo jen parkrat, ale tez to zablikalo a srovnalo nez bylo zle - naledi. Jinak na suchu jsem to jeste nezkousel
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13194 | Témat: 43

01.12 2016 17:55


Proste ten zadek rad ustreli staci se sviznejc rozjet do zatacky a chvilku to trva nez to zareaguje. Normalni jev vetsi kroutak jde na lehci zadek. Ten trochu jde bokem nez to rozhodi rozdil otacek na jednotlivejch kolech a podle rychlosti a natoceni volantu.
Jizdni vlastnosti jsou tady oproti predohrabu uplne jinde. Pomalu najet do zatacky jinak to leti rovne po cumaku a kdy uz jses v zatacce tak mu pridavat pak to jede jak ma. Kdyz mu slapnes vic zacne ten zadek ustrelovat. Ta reakce je rychlejsi se zvysujici se rychlosti. Pak to raguje okamzite.
ESP* u predohrabu reaguje okamzite protoze trakce dvou hnanejch kol je jina nez u quattra. To me vzdycky sere kdyz jedu oktuli a furt to ubira jen se trosku smejkne kolo. U audiny je to o necem jinym to uz musi bejt aby ESP* zasahovalo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2905 | Témat: 45

01.12 2016 19:08


banditos:
Chlapci nevím jak ostatním, ale mě to na osmě stejně jako banditosovi reaguje okamžitě, tady se žádný prohrab prostě nekoná...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

01.12 2016 21:02


secretario: A na smyk musím bejt úplnej debil.A moje zkušenosti s A4 jsou podobné.A to byla třista koňová bestie.A průhrab a smyk taky jen tak naznačila.
nahoru

sponzor





01.12 2016 21:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.5. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 7

01.12 2016 21:11


dikes chlapi za komentáře, moc moudrý z nich ale nejsem někomu ustřeluje zadek, někdo jezdí bez prohrabu, budu ještě testovat, jestli napadne trochu sněhu. Auto mám chvilku, nejsem na něj zvyklý a 4x4 mám prvně. Brzdy nejsou taky 100% a třeba od toho čekám něco jiného, než co to má správně dělat. To auto je hlavně těžší a delší než moje stará A3, na kterou jsem léta zvyklý. Ta nemá žádný systém a jízda s ní je 100% v rukou řidiče. S novým autem s ESP* jsem si myslel, že budu moc jet jako tupoun s přidáním v zatáčce a ejhle, rázem jsem se cítil jak KEN BLOCK na driftu...(pravdou ale je, že v tom úseku bylo celkem hladko)
Naposledy upravil killa99 dne 01.12 2016 21:26, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

01.12 2016 21:15


Hele zkus to napíchnout a zjistit jak maká pumpa protiprokluzu.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13194 | Témat: 43

01.12 2016 21:49


ESP* neni vsemocny navic ta reakce trva nejakou dobu a zasah vyrovna auto tak mezi tim jede auto mimo puvodni smer. Reakce ESP* pokud neslapnes na brzdu je znatelnejsi lip poznas jak to pribrzdi potrebny kola a auto se zklidni. Proste neni to vlak kterej jede po kolejich. Taky zalezi na povrchu po kterym to jede. LED* a brecka je svina a tam se to krouti jak zizala. Proste se neboj nauc se s tim jezdit vse funguje jak ma. A dost zalezi na tom jaky kola s pneu jsou na aute.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault bre brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email