Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 28 dubna 2024
Celkem je zde 282 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: audiniakk
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 423
Online návštěvníků
Návštěvníků: 279
Uživatelů: 3
Celkem: 282

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

05.11 2016 17:21


Nevíte čím by to mohlo být?
Mám chybu klapek, ale to už mám dlouho, tím to nebude.
Jiné chyby nejsou.
žhavky, vstřiky nové

díky
nahoru

sponzor





05.11 2016 17:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

05.11 2016 18:14


Vstrekovače podľa mna

Sú nakódované? Ako dlho to robí?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

05.11 2016 19:01


no jak jsem psal, ty jsou nové a samozřejmě nakodovane
...jak dlouho, no nevim snad posledni měsíc... se to tak nějak možná plíživě prodlužovalo, tak nevim....
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14658 | Témat: 52

05.11 2016 19:23


Jaky tlaky jsou na valcich? To by to dlouhy kourivy startovani mohlo zpusobovat. Tyhle motory musi mit vysoky tlaky jinak blbe startujou a nesmi byt ani rozdily mezi sebou na valcich.Jak budou min jak 25 baru tak uz spatne chytaji.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

05.11 2016 19:28


a jak to změřim?

hele, blby tlaky to by asi i blbě jelo ne?
jede to líp než synova o 4r mladší 171kw
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14658 | Témat: 52

05.11 2016 19:33


Domluv se satasem ten ti je zmeri.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

05.11 2016 20:40


ručkový měřák místo vstřiku/žhavičky nebo přes diag se to dělá?
a proč by to mělo byt hned to nejhorší, to muže byt i nizkym tlakem na railu, ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

05.11 2016 21:34


A Diagnostika je bez závad?
Skus zmerať ten tlak na raily ráno pred tým ako budeš štartovať.
nahoru

sponzor





05.11 2016 21:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

05.11 2016 21:59


chybu tam mám už dlouho klapky v manifoldu, jinak nic

bych tlak v railu změřil, ale vědět jak, mám vcds ale nenašel jsem to
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

05.11 2016 22:28


Kanál 106 a 230 co som rýchlo googlil

Ale treba preklikať od 001
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

05.11 2016 23:11


Co takhle fyzicky ověřit zda to vůbec zhavi???? To ze sou novy žhavky je hezky ale jde do nich proud?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

06.11 2016 9:25


Díky moc za typy, hned jak bude čas na to kouknu.
mysliš, že by tam neskočila chyba na motoru kdyby nešly žhavky?
...jinak jede moc pěkně, teď po návštěvě ZF Pakra ještě líp a zas 12k v háji
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

12.11 2016 11:36


ještě jsem neměl čas a sílu měřit/diagnostikova.
Ale zjistil jsem, že když neotočím klíčkem hned uplně na starování, ale počkám tak ca5 sec jako u staré oktávky aby se pořádně vyžhavila tak to chytne do 1 sec, hned.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 306 | Témat: 47

12.11 2016 15:02


ahoj mam taky skoro už 2 roky nove vstřiky a nove BERU žhaviče a souhlasim stim že když se počka tak 3=5sec tak to chyta lip
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

12.11 2016 15:37


dík za reakci
...ono i když je pod nulou, nevim 0 - -2, auto zvenku namrzlé, tak to stejně podle kontrolky žhaví snad ani ne sekundu.
Jak vám to dlouho žhaví?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

13.11 2016 12:47


Dnes bylo -6, vytáhl fajfku píchnul metr otočil klíčkem.
Kontrolka žhavení zhasla tak rychle že jsem ji ani nezaregistroval, metr ukazoval dobrých 5-8 sec něco přes dva volty, neviděl jsem pořádně na metr přes omrzlý okno.
Tak to snad je v cajku...tenhle naměřil stejně.

https://audiklub.cz/forum/prispevek/1215324-zhavice-3-0-TDI*-bmk

...a pak to normálně hned chytlo
nahoru

sponzor





13.11 2016 12:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email