Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 23 února 2025
Celkem je zde 1400 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Peterex
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 053
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1395
Uživatelů: 5
Celkem: 1400

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

27.11 2016 14:29


tak ja jsem dnes ještě zkoušel nastavit na čerpadle ten vstřik a asi na po 10 se mi povedlo docilit že motor neskače a je plynulejěí. Nezna někdo přesně hodnotu ATDC ale nevím kolik a jeslti + nebo - hlavní je že čerpadlo asi bude dobré ....snad mám z pekla štěstí
nahoru

sponzor





27.11 2016 14:29


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

27.11 2016 18:50


Tvrdil si, ze pri testovani predvstreku na stvrtom kanali sa jeho hodnota nemenila, takze tazko moze byt cerpadlo v poriadku Hodnota ma byt 2 stupne ATDC pri vypnutom presuvniku, cize LATE, pri EARLY sa presunie takmer na maximum do plusu, realne okolo 15 stupnov BTDC, viac nie kvoli chodu motora, fyzicky sa dokaze presunut az na 30 stupnov BTDC. Tebe sa zrejme podarilo nastavit cerpadlo dostatocne do plusu, takze motor neskace, ale nerob si nadeje, cerpadlo tym neopravis
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

27.11 2016 21:09


Kurde tos mě moc nepotěšil... Ten motor reagoval na volnoběh celkem dobře i do otáček šel a nedimyl, ale neprojížděl jsem ho... jestli tomu rozumím btdc se musí měnit asi podle otáček motora nějakým způsobem a atdc je fiksně dane? Nebo to je určeno 2 stupně při volnoběhu. a jak poznám že je vypnuty přesuvnik? to je to late? a co je to pole zhned vedle z těmi procenty mato nějaky vliv? Pokud je vadný přesuvnik jak to tedy určím na sto% ? Tím že btc zůstane neměnné?

Vím že je to zpousty otázek ale chci mit jasno at zbytečně nezavzdušním palivový systém a nevytahuju čerpadlo...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1365 | Témat: 72

27.11 2016 21:46


No a ted ti to na plyn reaguje?? Auto jede normalne?? Tak co ted resime??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

27.11 2016 21:57


hansdob (27.11 2016 21:46) orig :
No a ted ti to na plyn reaguje?? Auto jede normalne?? Tak co ted resime??
no ja řešim jake mají byt hodnoty toho vstřiku at to nastavim a zkusim projet to že to na volnoběh reaguje normalně neznamena že při jízdě to bude dobré a navic chtěl jsem znat chovani těch hodnot at vím že je to 100% čerpadlo..... může to byt dobré a taky může byt v haji čerpadlo ale to zjistim po diganotice a až mi někdo vysvětli výše chování těch hodnot vstřiku
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

28.11 2016 8:53


Co si tatar? Ved to mas presne napisane, pri testovani toho predvstreku na kanali 4 to prepina medzi LATE a EARLY, cize medzi minimom a maximom, pri LATE ma byt nastavene 2' ATDC, cize dva stupne za uvratou, a pri EARLY to musi okamzite dosiahnut zhruba 15' BTDC, cize patnast stupnov pred uvratou. Cerpadlo nastavis tak, aby LATE ukazovalo tie 2' ATDC a potom sledujes, ako to vyzera s tym EARLY - ak to tych zhruba 15' BTDC nedosiahne, alebo sa to pomaly hybe, tak je predvstrek nefunkcny alebo zle funkcny a treba ho opravit
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

28.11 2016 10:06


Super díky moc za podrobne vysvětlení ted už tomu rozumim. Vypadato podle toho co píšeš že je na 90% čerpadlo v háji. Ověřím to a pudé ven. Určitě se ho pokusim opatrně rozebrat sam takže když ho rozeberu do takoveho stavu jak je tady dole tak by se nic nemělo rozladit že? A minule jsi psal něco o poloze rotora že se da o 180 stupnu pootočit to je myšlenu to dlouhou osu kde ze předu je kolik na aretaci řemenice takže stači si poznačit polohu že ?

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

28.11 2016 18:52


Tak dnes jsem zkoušel nastartovat a už to bylo zase v haji hned to chcipalo takže jsem se ho rozhodl vymontovat to čerpadlo.... dnes jsem vymontoval sání a zítra koupim svěrky na zajištěni hadic aby nepadala nafta. Ta řemenice předpokladam že ma klasicky závít povoluje se do leva že? A nevíte co je to za klíč 26? a jaky máte zpusob pro zpětnou montaž čerpadla....jde mi o zaplněni čerpadla naftou at tam není vzduch.... mám balonek i čerpadilko kterym mužu natlačit naftu do čerpadla. Napadá mě střič balonek nebo to čerpadilko mezi vstup do čerpadla a natlačit to do čerpadla. Ale co přepadove hadičky ze vstřikovaču ty budou asi teš zavzdušněne ty bych měl taky naplnit naftou co?
nahoru

sponzor





28.11 2016 18:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

28.11 2016 19:06


Finta je v tom, ze na hriadeli ziadny kolik nie je, takze ak to nezlozis v rovnakej polohe, tak na uspesne nacasovanie cerpadla mozes prakticky zabudnut Okrem toho, ty mas problem s predvstrekom, takze tu remenicu vobec netreba davat dole, ta s nim nema nic spolocne Teba zaujima to, co je na tej fotke pod cerpadlom, to cele ma na starosti natacanie toho vackoveho prstenca, a teda velkost predvstreku. Samozrejmostou je maximalna cistota, tie kanaliky maju kalibrovane otvorceky, ak sa tam dostane vacsie zrnko piesku alebo bordelu, koniec
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

28.11 2016 20:19


Kurde do frasa fajny fachman si. Tak to jsou same pozitiva. Dobře tak ten valeček natači prstenec a nato abych vyndal ten valeček(pístek) je třeba určitě vytahnout nebo aspon pootočit ten prstenec jinak ten valeček vytahnout nepude že?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7227 | Témat: 19

28.11 2016 22:23


Tak to bude klenot to auto po tyhle opravicce.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

28.11 2016 22:25


Ten prstenec treba povysunut smerom von, piestik sa pritom pootoci a vybehne zo zaberu, potom sa uz da pekne vybrat von. Samozrejme ked vytiahnes tu silnu pruzinu, co ho zatlaca dovnutra, tak to najskor vyskusas, ci sa piestik lahko hybe a prstenec pri tom otaca. Vovnutri piestika je servoventil, ktory ho ovlada, ak ho zatlacis, musi to ist citelne lahsie, nez ked pretlacas samotny piestik.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

28.11 2016 22:29


Satas (28.11 2016 22:23) orig :
Tak to bude klenot to auto po tyhle opravicce.

Satasi, zalezi na sikovnosti dotycneho, mojimi rukami takto preslo uz niekolko cerpadiel a jazdia bez chyby dodnes Pokial mozem, tak poradim, ale to uz je na kazdom jednotlivcovi, na kolko si veri a ako to nakoniec dopadne
Ono rozobrat ho je to najmenej, ovela tazsie je zistit kde presne je chyba a opravit ju.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7227 | Témat: 19

28.11 2016 22:33


Dyt v pohodě respect.tyhle auta jsou v takový cenový relaci ze majitele jsou schopni udělat naprosto cokoliv aby nemuseli vyndat za opravu čehokoliv.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

29.11 2016 20:25


Tak čerpadlo je venku a trochu rozebrané. Zatím vypada vše super ten pistek chodi lehko, ale zda se mi že jde pořad lehko i když zatlačim tu tyčku uprostřed ale když ji zatlačim tak skrz pístek je dírka tak přes ni jde vzduch(nafta). Jedine co jsem zpozoroval tak dratky ktomu servoventylu jsou zpruchněne a při manipulaci se doslova rozpadli, ale zkratnuté nebyly určitě. Bohužel mi ten pístek nejde vytahnout když řikaš povysunout a pootočit prstenec tak abych ho povysunul tak asi musim vytahnout to ložisko ne? Jinak vevnitř neni nic vylomene vše chodi jak má
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1365 | Témat: 72

29.11 2016 20:45


Pokud krouzek vacky nemas venku nevis zda je kolicek ulomeny ci ne.
nahoru

sponzor





29.11 2016 20:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

29.11 2016 20:58


hansdob (29.11 2016 20:45) orig :
Pokud krouzek vacky nemas venku nevis zda je kolicek ulomeny ci ne.


No nato abych to vytah musím vyndat to ložisko zítra udělam preparat na vytaženi ložiska
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

30.11 2016 9:04


Ak by bol ulomeny kolik, tak by to bolo vidno hned po zhodeni RJ, snimac otacok by sa tam volne pohyboval Takze zatial klasika, piestik zadrety nie je, ako sa kazdy snazi tvrdit Jasne, lozisko musi ist von, ale treba s nim narabat opatrne, inak sa vzprieci a zasekne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

30.11 2016 17:01


Tak čerpadlo rozebrané pístek je venku z jedne strany ma vydřene ryhy, nejsou moc hluboké ale jinak je cela plocha pistku černá nepoškozená, takže je možne že se občas ten pístek kousnul , ale to už snad posoudi někdo kdo už opravoval čerpadla. Jinak zbytek čerpadla vypada nepoškozené bez známky používání.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

30.11 2016 17:05


To je normalne opotrebenie, a kedze ide lahko ako vravis, tak sa urcite obcas nekousnul
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

30.11 2016 17:06


foto
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

30.11 2016 17:20


Tak čim to tedá může byt ? Elektornika? servoventil?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

30.11 2016 21:25


Uplne hocicim, od servoventilu v piestiku, cez mechanicky riadiaci ventil, zablokovany kanalik, netesne o-kruzky, zly elektromagneticky ovladaci ventil az po zly regulator tlaku v cerpadle, mozes si vybrat Treba vsetko otestovat a vylucit funkcne diely - ja osobne by som urcite kupil nove o-kruzky, novy piestik, tym sa vyluci ako on, tak servoventil v nom, plus riadiaci elmg. ventil, ten zvykne odchadzat najviac. Zvysok je ako novy, ako si poznamenal, takze urcite to ma zmysel. Ty jediny presne vies, ako sa ten predvstrek choval pri jeho testovani, ci zostaval na minime, alebo maxime, ci sa hybal alebo nie - podla toho treba logicky hladat chybu, ktora to sposobuje, musis sa snazit
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

30.11 2016 22:19


Ok super kouknu nato zítra a pohledam co bude třeba. Náhodou nevíš jaky odpor může mit ten em. ventil co nastavuje ten předvstřik, můj ma 3.5 ohmu. Ten pístek nevíš jak funguje- nulovy předvstřik pístek je tlačen pružinou a velký předvstřik pístek tlači do pružiny? tzn nulovy předvstřik ventil off, velky předvstřik ventil on
nahoru

sponzor





30.11 2016 22:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

02.12 2016 17:48


Tak sem se rozhodl ještě vyzkoušet to čerpadlo jak se chové a udělat par logu. Montaž je rychlovka takže pohodička. Pístek jsem nechal unás v praci vyleštit.Rozpadly kablik jsem zajizoloval.čerpadlo nastavil a start.

Podle toho jak se čerpadlo chové jsem jelen při nízkych otačkach otačky padaj ale nechcipne jak přidam tak to drží. BTDC skače z 0 na 25.4 a to převážně v těch nizkych otačkach potom také atdc skače při nizkych otačkach jinak drží. viz brazky (uprostřed live dat jsem motor zastavil)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 819 | Témat: 62

02.12 2016 20:07


Aby to nakonec nemělo příčinu v jednom ze dvou snímačů otáček. Hodnoty otáček čerpadla - polohy se porovnávají se snímačem otáček na setrváku.
To ber ale spíš jen jako takovou střelbu do prázdna..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

02.12 2016 20:56


MION: ako citam tak si par VP44 uz asi videl
Nemas skusenost ci sa bezne stava ze sa palivovy okruh "nadychne" cez cerpadlo?
Zavzdusnuje sa mi naftovy okruh a vyzera to na cerpadlo. Len neviem kade by to bolo mozne. Napadlo ma iba gufero hriadele.
Dakujem
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

03.12 2016 0:40


Raptile, daj sem vysledky testovania toho predvstreku, kde vidno EARLY a LATE, nie merane hodnoty, z tamtoho nic nevidim.
OJE, bezne nie, ale mozne to urcite je, no zrovna vymena toho gufera bude trochu tazsi oriesok Skusal si dat pred cerpadlo spatny ventil? Urcite nemas netesnost niekde inde? Na vystupe z cerpadla do prepadu je ventil v tej dutej skrutke, skontroluj aj ten, ci drzi tlak.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 819 | Témat: 62

03.12 2016 7:35


OJE: Mě to dělal ókroužek na ani ne rok starým palivovým filtru + výměna zpětného termoventilu a na čerpadle ókroužek aretačního šroubu. Když jsem vyndal ten aretační šroub, původní ókroužek se úplně rozpadl, jak byl ztvrdlý. Pokud aretační šroub vyndaváš na autě, bacha, je pod ním takový plech ve tvaru šipky, ale nedrží na tom šroubu, je jím pouze přitažený. Ať se ti nestane jako mě, že ti zapadne do rozvodů. Musel jsem si pak cvičně rozebrat celý předek až na řemeny.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2016
Příspěvků: 49 | Témat: 3

03.12 2016 12:26


Děkují za vaše rady...
Takže když už nevím co zkontroloval jsem ten tlakovy ventil natom čerpadle duty šroub zpatečka k filtru - funguje dobře těsní při větším tlaku otvíra.
Zkontroloval jsem ten regulační ventil na filtru při +15celcia otevře jinak je zavřeny takže taky funguje suprově.
Udělal jsem video jak se chove motor každopádně dnes je něco jinak btdc včera skakalo z 0 na 25.4 dneska tam je pořad nula. viz video.
Dneska je venkovní teplota menší tak možná proto motor na videu nebyl zahřaty.... jednou jsem ho uprostřed i chipnul. ATDC mi to vubec neukazalo..... navic atdc to ukazuje jenom v measuring blocks v basic to vubec neukazuje

Video-
Přímý odkaz na youtube video
Naposledy upravil Raptile dne 03.12 2016 15:55, celkově upraveno 2 krát. (9% původního příspěvku)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email