Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 256 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Doom1n
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 252
Uživatelů: 4
Celkem: 256

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 1

11.10 2016 16:28


Zdravim všechny,rano jsem prisel k auto neslo nastartovat vymenil jsem naftovej filtr naplnil do plna auto po sedmem pokusu nastartovalo xD vse bylo v poradku najem jsem asi 15km přijel jsem domu,rano jsem chtěl odjet a zase to neslo dal nevim co stim.Nevíte jestli to ma podavací nebo rotační cerpadlo? skousel jsem i odvzdusnovat a taky nic.Prosím o radu nebo jestli stim ma někdo skusenost budu rad za kazdej napad nebo odpověď,doufam ze to nebude vzstrikovací cerpadlo.Předem diky (Audi Avant 2.5 TDI* r.k 2000 110 kw)
nahoru

sponzor





11.10 2016 16:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2015
Příspěvků: 37 | Témat: 2

11.10 2016 19:51


Ahoj,

chce se podívat diagnostikou, jestli nepíše nějakou chybu. Jinak, po té cestě co jsi to chcípnul, zkusil jsi to znova nastartovat?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 1

11.10 2016 20:07


Ahoj diagnostiku jsem delal nic nepise,jo skousel asi po dvou hodinách co jsem prijel domu a pohoda,ale rano to zase neslo.Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 1

12.10 2016 0:52


chlapi prosim o radu,diagnostiku jsem udelal kazdej radi něco jiného tak jsem se chtěl poptat tady jestli śtim nemá někdo skusenost.Tenhle tyden to pujdu rozebrat abych zjistil zda je to cerpadlo v nadrzi,budu moc rad za nakej názor nebo radu diky moc.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

12.10 2016 7:20


Ja nevím kde všichni berou ten návod hned rozesrat nádrž kdyz to rano nechce chytit .... proste klasicky padá nafta buďto netesnosti hadic či filtru a zpět ventilu anebo proste propadáva Krze uz netesnici cerpadlo. Nic vic.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

12.10 2016 8:34


Ahoj.

To ze nejde nastartovat znamená ze startér točí s motorem a nechce chytit?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 774 | Témat: 94

12.10 2016 10:59


popripade este pozri ci ti to cez netesnost ktoru popisal Satas nesaje vzduch - boli by bublinky v tych priehladnych hadickach od filtra . Ak nie tak po cerpadlo to mas dobre.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 1

12.10 2016 11:19


Pepa_R (12.10 2016 8:34) orig :
Ahoj.

To ze nejde nastartovat znamená ze startér točí s motorem a nechce chytit?



Jo presne motor toci,ale nechyti.PO pprve po vymene naft.filtru to chytlo.Pod hornim krytem motoru v hadičkách není nafta nebo je ale na dne.
nahoru

sponzor





12.10 2016 11:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 1

12.10 2016 11:24


magulator (12.10 2016 10:59) orig :
popripade este pozri ci ti to cez netesnost ktoru popisal Satas nesaje vzduch - boli by bublinky v tych priehladnych hadickach od filtra . Ak nie tak po cerpadlo to mas dobre.


Ahoj,hele v tech hadičkách když to naskočilo po tom vymene toho naft filtru tak tam byli bubliny povolil jsem vztriky trochu zmitely ale nedodelal jsem to na 100% a rovnou jsem jel pryc.TEdka momentalne v te pruhledne hadicce je na dne nafta.Nevís jestli tam je podavaci cerpadlo nebo rotacni ?ono je ještě naky cerpadlo v plovaku to muze bejt i to.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 1

12.10 2016 11:32


Satas (12.10 2016 7:20) orig :
Ja nevím kde všichni berou ten návod hned rozesrat nádrž kdyz to rano nechce chytit .... proste klasicky padá nafta buďto netesnosti hadic či filtru a zpět ventilu anebo proste propadáva Krze uz netesnici cerpadlo. Nic vic.


ahoj,to je prave to ze kazdej radi něco jiného,hadice jsem u filtru seříznul, filtr vymenil auto naskočilo vse ok ani necukalo nic jel jsem 120 pohoda druhej den neslo zase nastartovat tak jsem se na to vysral skousim tady zase nakou radu.Myslis ze teda mohlo odejit vztrikovaci cerpadlo? i když jsem to před tim nastartoval a v pohode jel?Kdyz otocim klickem tak není ani slyset cerp.v nadrzi ze by tahalo naftu.Nevis jestli tam je podavaci nebo rotacni cerpadlo? diky moc
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

12.10 2016 13:12


cerpadlo v nadrzi nic netlaci, pouze plni saci kos. jeli system tesny a bez vzduchu, VP44 saje samo, pokud nemas nafttu v pruhlednych hadicich mezi filtrem a cerpadlem, doporucuji nezkouset startovat bo ta pumpa bez maziva nebezi rada.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

12.10 2016 18:43


Njn internet je tak už chytrej že až do prdele.....

Tak jinak...pokud to po zalití filtru chytne a normálně jede je jasný že v nádrži to neni a přečerpávací komora a ejektorová čerpadla s čidlem G201 normálně fungují.
Pakliže tedy to ráno už nechytne je evidentní že se system zavdušní = (padne nafta) ... čili hned první co udelej je to že si zkontroluješ všechny zpětný hadičky od vstřiků až do čerpadla zda nejaká neprosakuje nebo není volná (rozpraskaná pod opletením) dále si proklepneme filtr naftový a to tak že odpojíš všechny ty hadičky z toho filtru a natvrdo spojíš přívod nafty a zpětný chod trubičkami filtr normálně vyřadíš a dáš to naprudko.

Auto nastartuješ a jedeš se projet 5 km stačí,zdechneš a necháš do rána.
No a pokud to ráno hrkne na poprvý je to jasný,ten filtr vč toho plastovýho ventilu vem a vyhod ho do prdele nejdál jak to půjde a kup filtr typu Bosch Mann Hengst prostě filtr pro bělochy ne nějakou Polskou chindu jako Alko,Starline či Filtron.Spolu stím zakup i ten nový plastový zpětný ventil.Vrat to do auta a musí to běžet jak víno.

No a pokud nenastartujes zase tak to si příteli nespíš v řiti pač to utíká krze VP44 čerpadlo a tomu pomužou jen pánové v autorizovaném servisu bosch

A jinak k tomu čerpadlu v nádrži...Motory AFB AKN AKE AYM BFC BCZ BAU tak u těchto si VP44 optravdu naftu tahne samo z vyrovnávací komory v nádrži,ale motory BDG a BDH ty už v nádrži maj čerpadlo a to tlačí pod tlakem 1.5 BAR naftu do čerpadla VP44 proč?Protože Euro 4
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 1

12.10 2016 20:17


Satas (12.10 2016 18:43) orig :
Njn internet je tak už chytrej že až do prdele.....

Tak jinak...pokud to po zalití filtru chytne a normálně jede je jasný že v nádrži to neni a přečerpávací komora a ejektorová čerpadla s čidlem G201 normálně fungují.
Pakliže tedy to ráno už nechytne je evidentní že se system zavdušní = (padne nafta) ... čili hned první co udelej je to že si zkontroluješ všechny zpětný hadičky od vstřiků až do čerpadla zda nejaká neprosakuje nebo není volná (rozpraskaná pod opletením) dále si proklepneme filtr naftový a to tak že odpojíš všechny ty hadičky z toho filtru a natvrdo spojíš přívod nafty a zpětný chod trubičkami filtr normálně vyřadíš a dáš to naprudko.

Auto nastartuješ a jedeš se projet 5 km stačí,zdechneš a necháš do rána.
No a pokud to ráno hrkne na poprvý je to jasný,ten filtr vč toho plastovýho ventilu vem a vyhod ho do prdele nejdál jak to půjde a kup filtr typu Bosch Mann Hengst prostě filtr pro bělochy ne nějakou Polskou chindu jako Alko,Starline či Filtron.Spolu stím zakup i ten nový plastový zpětný ventil.Vrat to do auta a musí to běžet jak víno.

No a pokud nenastartujes zase tak to si příteli nespíš v řiti pač to utíká krze VP44 čerpadlo a tomu pomužou jen pánové v autorizovaném servisu bosch

A jinak k tomu čerpadlu v nádrži...Motory AFB AKN AKE AYM BFC BCZ BAU tak u těchto si VP44 optravdu naftu tahne samo z vyrovnávací komory v nádrži,ale motory BDG a BDH ty už v nádrži maj čerpadlo a to tlačí pod tlakem 1.5 BAR naftu do čerpadla VP44 proč?Protože Euro 4
Moc díky za všechno info!!!Hadicky jsem prosel byli ok filtr jsem vymenil za novej ale ten spetny ventil jsem nemenil takze tak urcite udelam, ani na tvrdo jak pises jsem to neskousel uz stoho mam nervy, tedka to ctu.kazdopadne dneska jsem rozebral auto vyndal cerpadlo s nadrze a i když mam pulku nadrze plnou ,když jsem to skousel tak stoho jen lehchce vystříklo jinak zadnej proud vůbec nic a ještě to piskalo normalne by to stoho melo zacit chcat poradne? a nic,tak myslis ze je to vtom?ja abych to nekoupil zbytecne.Zitra to chci jit koupit a vymenit.POprípade jestli poradíš jak to poradne odvzdušnit?Nejsi s prahy a mas servis?...Heĺe a nemohlo to jen kvůli tomu zalitimu filtru?ze tam byla nafta pak zase spadla?Dneska jsem to ještě skousel a toci toci trochu chytne ale hned spadne a nic.Díky moc ze jsi tak ochotnej.
Naposledy upravil Audikush dne 12.10 2016 20:24, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

12.10 2016 20:17


Satas: co keby som do nadrze AFB napchal cerpadlo z BDG alebo BDH?
Normalne by to fungovalo?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

12.10 2016 21:43


Ne pouze celou nádrž jsou jinak konstruované.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 1

13.10 2016 0:33


Stonefield (12.10 2016 13:12) orig :
cerpadlo v nadrzi nic netlaci, pouze plni saci kos. jeli system tesny a bez vzduchu, VP44 saje samo, pokud nemas nafttu v pruhlednych hadicich mezi filtrem a cerpadlem, doporucuji nezkouset startovat bo ta pumpa bez maziva nebezi rada.

Díky jsem rad za kazdou radu,raci bych to nekomu dal at to udela. protože vim hovno kazdej radi něco jiného uz jsem stoho mimo.tejden to resim do kola.
nahoru

sponzor





13.10 2016 0:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 1

13.10 2016 0:46


satas.nakej kontakt na tebe?nebo jak poznam ze netestni vztrikovaci cerpadlo?myslis ze by to mohlo byt jak jsem ti psal ? to cerpadlo v nadrzi se toci ale ani poradne nedava jak ma piska.Diky moc
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6672 | Témat: 72

13.10 2016 7:44


Ved Ti vsetko pisal dopodrobna, co mas urobit. Tak nerozumiem, preco sa pytas stale dookola na to, co Ti uz odpovedal. Musis ist vyradovacim spôsobom
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 1

13.10 2016 12:44


lubomt (13.10 2016 7:44) orig :
Ved Ti vsetko pisal dopodrobna, co mas urobit. Tak nerozumiem, preco sa pytas stale dookola na to, co Ti uz odpovedal. Musis ist vyradovacim spôsobom

Jasne ja to všechno udelal az na to napojeni na tvrdo,ted uz mam vyndane cerpadlo s nadrze....satas psal ze to čerpadlem v nadrzi není, to je slabbe si myslim nemam kde ho a jak vyskouset ale když bylo v nadrzi tak nedavalo když jsem ho vyndal tak mělo malej tah.chlape ja nevim nesparavuju auta na koleni nemam to rad vždycky jsem to nekomu dal,byl klid.takze když me napises tvůj názor na to ze jestli to muze bejt to cerpadlo v nadrzi nebo je to uplna kravina budu rad.diky moc
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

13.10 2016 14:10


Kdyby jsi měl sebemenší ponětí otom jak tento system funguje nerozkutáš nádrž nic ve zlém,ale do nádrže se leze pouze v případě že řj motoru vypně vstřikování kvuli signálu nedostatku paliva G210,nikde o tomhle problemu se tu nepsalo v tomhle případě,jasně jsem napsal jak to vyloučit a co se stane? Ano rozebereme nádrž...má tohle cenu.....

Kdy tyhle k ničemu opravy po netu už skončej....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 1

13.10 2016 14:17


chalpi tak jinak cerpadlo z nadrze jsem sundal skusil v kyblu s naftou strika stoho jak s vodopadu,takze tim to nebude,filtr jsem taky udelal,na hadičkách jsem nic nenasel...prosim o nakou radu ještě nebo je jasny ze je to vztrikovaci cerpadlo??skusim to napojit ještě na prudko.diky za info
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 1

13.10 2016 15:11


Satas (13.10 2016 14:10) orig :
Kdyby jsi měl sebemenší ponětí otom jak tento system funguje nerozkutáš nádrž nic ve zlém,ale do nádrže se leze pouze v případě že řj motoru vypně vstřikování kvuli signálu nedostatku paliva G210,nikde o tomhle problemu se tu nepsalo v tomhle případě,jasně jsem napsal jak to vyloučit a co se stane? Ano rozebereme nádrž...má tohle cenu.....

Kdy tyhle k ničemu opravy po netu už skončej....


..
Naposledy upravil Audikush dne 28.10 2016 12:46, celkově upraveno 1 krát. (8% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 1

13.10 2016 18:27


..
Naposledy upravil Audikush dne 28.10 2016 1:49, celkově upraveno 1 krát. (88% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

13.10 2016 19:56


clovece kdyz jsi to cele vydoloval ven, musel jsi si vsimnout ze to cerpadelko neni nijak spojene s tema husima krkama ktery vedou nahoru k motoru ne? ^^
nahoru

sponzor





13.10 2016 19:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 1

27.10 2016 16:14


...
Naposledy upravil Audikush dne 28.10 2016 1:50, celkově upraveno 1 krát. (98% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

27.10 2016 17:34


Audikush: tak jeste ze sis to vyresil, jinak bys nejezdil ty.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

27.10 2016 21:37


Vyriesil barani prd, nevie pochopit ani jednoduchy fakt, ktory mu Satas presne popisal, ze to cerpadlo v nadrzi vobec nie je podavacie, ale precerpavacie, a s chodom vstrekovacieho cerpadla nema absolutne nic spolocne...VP44 ma v sebe rotacne podavacie cerpadlo, ktore je lamelove a samo si naftu nasava z nadrze a ma ovela vyssi prietok, ako VP44 potrebuje, cize velka cast ide naspat do prepadu. Preto, ako sa pytal OJE na domontovanie podavacieho cerpadla - nema to prakticky ziadny zmysel, cerpadlo to nijako nespozna. A pokial je problem v padani nafty, tak je lepsie zistit pricinu a odstranit ju, nez ju obchadzat dorabanim podavacieho cerpadla
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.11. 2011
Příspěvků: 3 | Témat: 0

27.10 2016 23:22


Čau chlapi.Můj prvni prříspěvek na tomto foru,Nejsem moc komunikativní,spíš to tu pročítám(a za to se omlouvám),ale tady už to nevydržim a musim reagovat.Místo toho,abys byl rád že ti tu kluci poradí,tak tady uraženě napíšeš,že sis to po měsíci opravil sám.Přitom kdybys to někomu dal k opravě,nebo sis tady přečetl starší příspěvky tak si mohl už dávno jezdit!Nehledě na to že ti v tomto tématu poradil,zřejmě zde nejzkušenější člověk na 2,5tdi a myslim,podle toho co jsem četl že je z Prahy.Tak ahoj a přeji ti při další závadě ať ji za pár měsíců opět šťastně sám vyřešíš.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.11. 2011
Příspěvků: 3 | Témat: 0

27.10 2016 23:24


Naposledy upravil solic dne 28.10 2016 10:48, celkově upraveno 1 krát. (100% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 1

28.10 2016 1:39


solic (27.10 2016 23:22) orig :
Čau chlapi.Můj prvni prříspěvek na tomto foru,Nejsem moc komunikativní,spíš to tu pročítám(a za to se omlouvám),ale tady už to nevydržim a musim reagovat.Místo toho,abys byl rád že ti tu kluci poradí,tak tady uraženě napíšeš,že sis to po měsíci opravil sám.Přitom kdybys to někomu dal k opravě,nebo sis tady přečetl starší příspěvky tak si mohl už dávno jezdit!Nehledě na to že ti v tomto tématu poradil,zřejmě zde nejzkušenější člověk na 2,5tdi a myslim,podle toho co jsem četl že je z Prahy.Tak ahoj a přeji ti při další závadě ať ji za pár měsíců opět šťastně sám vyřešíš.

...
Naposledy upravil Audikush dne 30.10 2016 16:17, celkově upraveno 1 krát. (19% původního příspěvku)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email