Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 192 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 192
Uživatelů: 0
Celkem: 192

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.4. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 5

04.10 2016 14:54


Mám v plánu koupit A6 4.2i. Tento motor hlavně kvůli spolehlivosti a pocitu z jízdy. Chci slyšet další názory na toto auto, protože většina známých v mém okolí mi to rozmlouvá kvůli drahým servisním nákladům a náhradním dílům. Že si mám radši koupit octavii.

Dík.
nahoru

sponzor





04.10 2016 14:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

04.10 2016 15:45


tom732: Nazdar. Vynikajici tema, ale co cekas, ze se dozvis? Jestli chces komfort A6 a zvuka vykon jaky da V8, tak si kup to. Jestli chces provozni naklady a zapadnout do davu, kup si Octavii I 1.9 TDI 66kW (chrochtak f metle na hlinach s veluxem a hlavne aby to melo fialky a tazny) a budes spokojeny. Trochu mi to pripada jako se ptat "Chci jet do Thajska, ale kamosi z kapely rikali, ze se tam jezdi jenom za sexem a ze tam urcite nekoho osoulozim, nebo aspon sezeru nejaky zradlo, hmyz nebo hada."
Ne, vazne - co si myslis, ze je na takovou otazku mozne odpovedet? Protoze na 90% pokud se ptas, tak si vazne kup Octavku a budes spokojeny. Spokojenejsi.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

04.10 2016 16:27


pokud řešíš peníze tak určitě okinu protože a6 není levná sranda protože když ti něco odejde může to vyjít na balík aby si stim počítal pokud máš peníze a můžeš něco obětovat i nemalou částku tak a6
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22142 | Témat: 587

04.10 2016 16:36


tyvole co to je zase za zvasty ze to je drahy auto na servis?
mam 4f allroada a jedina vec co byla k oprave stala 23korun (rele)

jinak olej a naftu.


kdyz si nekoupi prvni jebku z sauta tak to NEMUZE nikoho zrujnovat.


uz s tim fakt prestante
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

04.10 2016 16:42


tady nikdo neřekl že to je drahé auto ale taky se může stát že mu něco odejde aby stim mohl počítat to neznamená že máš štěstí že ho můžou mít i ostatní
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

04.10 2016 16:47


su to uplne ine auta takze nechapem co chces porovnavat.

a6 4.2 - najvacsie riziko automat (oprava tak 1500 a viac Ecok plus riziko ze sa to pokazi znovu lebo niekedy tazko najst skutocneho odbornika na automaty, ktory si svoju pracu urobi poriadne)
- mozne problemy s rozvodmi na motore = motor von
inak asi bezny servis..kazdopadne kupovat 4.2 v dnesnej dobe mi pride ako nezmysel ale to je len moj subjektivny nazor.

octavia ktora? RS? 2.0tdi?RSu trojkovu som soferoval, bolo to fajn, bolo to nove no nemas quattro. 2.0tdi je klasika - nesklame ani nenadchne a vacsinou tiez nemas quattro.

Vsetko je to o peniazoch a o tom kolko si ochotny(budes musiet) investovat v pripade poruch..Skor by som siel do novsieho auta, ak A6tku tak jedine nejaky cukrik zo spolahliveho zdroja predsalen su to uz 10 rocne auta..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.4. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 5

04.10 2016 18:04


Prostě nechápu co by mě na audi mohlo tak drahýho překvapit. Dobře automat ,dál asi rozvody ty budou tak 2x dražší oproti nějaké octavii 2 v benzínu.
Audi je německý, spolehlivý. škoda no o té nic nevím.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

04.10 2016 18:40


tom732: prekvapit muze prave par veci. pro poradek - 4.2 - tam se bavime o C5, nebo C6?
Predpokladam C6 - je tam par drobnosti, ktere se "proste stanou" povestny je sloupek rizeni a e-brake (jestli se to zlepsilo u faceliftu nevim, predface se to proste obcas "stalo"). Pokud vim, ani jedno u Skody neni (ty soucastky jako takove, ne, ze by nemely problemy s temi soucastkami).
Zbytku se da predejit koupenim pekneho kusu. Nicmene porad je tu "problem", nebo spise par:
- soused jezdi s jeho Oktavkou za "5na100" - bude ti vadit, ze ty ne?
- desticky, kotouce, pneu a i spotrebak (filtry, olej, ...) bud stoji vic, nebo je ho potreba vic, nebo oboje.
- a ten nejvetsi - dokud vsechno funguje, tak je to cajk. AZ neco odejde (nahrad za KDYZ, pokud si auto nechavas jen omezenou dobu), tak pocitej, ze to bude drahe. U Skody se samozrejme najdou veci, ale porad je to Skoda a masovka - stejne veci jsou v seatu, VW, ... Motor ma u tohohle prikladu dvakrat vic valcu a rozvody jako Minouv labyrint. Ano - kdyz koupis dobry kus, tak to nemusis vubec poznat. Ale kdyz ne, tak...
nahoru

sponzor





04.10 2016 18:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

04.10 2016 20:43


rozvody na ochcáfku stojej 40?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

04.10 2016 21:09


Problem ceskych a6 je ze ty 12 let stare vrany kazdy kupuje s najezdem 140 a vic ho nezajima. A pak place. A pak rika jak se to sere. A pak to da Pepovi a ten to neumi. A pak je to drahy.

Kriznik koupil vranu co ma 200. Jedine co ho zajimalo byl servis a ted neplace. A 140 udelame priste:)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

06.10 2016 10:10


Problém je, že bude kupovat zhruba desetiletý auto. A je úplně jedno, jestli bylo servisovaný v tom nejlepším servisu na světě. Část dílů má prostě omezenou životnost a jejich výměna je drahá. Spousta dílů na V8 neexistuje v druhovýrobě a cena v Audi je občas dost závratná. Navíc V8 si nikdo nekupoval v holotě, takže další hromada kurvítek s omezenou životností navíc.
Ono si stačí spočítat i jen spotřební matroš a pojištění. A6 asi na patnáctkách jezdit nebude, oleje bude dvojnásobek a cena běžnýho servisu nejspíš taky dvojnásobná.
A to nemluvím o tom, že sehnat kvalitního mechanika, který rozumí Audi je taky dost velký problém.
V neposlední řadě sehnat pěknou V8 u nás je skoro utopie a v Německu se desetiletý pod tři sta ani nedostanou. Když chce člověk trošku lepší výbavu jako vzduchový podvozek a webasto, tak si i v Německu vybírá z pár kusů s cenou začínající někde na 350. To už se bavíme o rozdílu desetiletý auto vs. skoro nový auto.

Za mě, pokud nemáš problém dát z kapsy 30-50 tisíc, když se něco nečekaně vysype, tak do V8 běž. Užiješ si svezení, super zvuk a vlastnosti motoru, který ti čtyřvál nikdy nenabídne. O komfortu svezení ani nemluvím. Pokud takový prachy nedokážeš rychle sehnat, tak ti garantuju, že na provoz A6 nemáš a to auto bude akorát chátrat a skončí jako vyježděná mrdka, o kterých se píše výše.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

06.10 2016 10:28


belmondo: Kriznik: "Kriznik koupil auto, kde ho zajimal servis a je vysmaty..."

Takove sestky mam (jednu ja, jedna v rodine) 2 - jenze ono ti i u toho servisovaneho auta odejde po 6 letech provozu rele u kompresoru podvozku a hle, shanis kompresor, protoze ten nevypnul a jel tak dlouho, dokud se neroztrhl.
U takoveho auta resis elektronickou brzdu, protoze hle, soudruzi udelali pri navrhu chybu a chcije na to voda pri jizde, koroduje, dostava se do toho sul.
A tohle jsou zrovna castky 10tis+... jasne, u takoveho auta s timhle pocitas, ale nemuzete tvrdit, ze kdyz koupis servisovane auto s jasnou historii, je to bezudrzbove a levne. Ne, opravdu to neni levne jako Octavie...
Az budes delat brzdy, coz je bezne spotrebni zbozi, taky zjistis, ze na tu setsku to stoji 3x vice nez na tu Octavii.
Jsem uprimne rad, ze je Kriznik zase strasne spokojenej... ale jak dlouho to auto ma, aby mohl resit, kolik co stoji a jak to neni drahe? U me je to 6 a 5 let... Nestezuju si, jsem za ten komfort rad, ale...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

06.10 2016 11:25


je zas michanice. Mluvim o sestkach do kterych plno z vas dalo kilo za rok, neb minulej majitel sral na vse, co mohl nejak ojebal atd. Prestoze to je evidentni tak stejne diky nizke cene do toho naky ucho jde a sice se tu tvarime vsichni dospele tak to sou hoooodne castto klubaci. Vidim to denne na heveru a je to neuveritelny.

To ze u sest let stareho auta v porizovacce 1,6 resim kompresor atd za 30, beru jako spotrebak. Pokud nechci resit ani toto, koupim si mb piano a mam klid.

Jo a kriznikovi zatim odesel jen dratek v cidle ci co. Auto ma denni najezd 100 km a servisni vydaje skorem nula, to mi prijde v porovnani s pribehy co tu ctu a vidim na heveru hodne dobre
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

06.10 2016 11:29


A pribehu kdy nekdo vola do prace a pta se co tam je a dozvi se ze jedna nic moc za tolik a druha fajna a cista o 40 vic, a von po hodine premysleni rekne ze se prijede podivat na tu lacinou zrudu, tak tech mam desitky a jen s klubakama:)

Ale par vyjimek je
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

06.10 2016 11:47


A jsme u toho, pokud bereš třicet jako normální spotřebu, tak spousta lidí to bere jako velký výdaj. Tak velký, že málokterá oktávka něco takovýho zažije víc jak jednou za život, kdežto u A6 je to naprosto běžný servis, kde se mění pár opotřebovaných dílů. Když se to blbě sejde, tak to může být i víckrát za rok.
A většina lidí se tady ptá právě na to. Ne že možná časem odejde tiptronic a bude to za sto, ale kolik stojí běžný servis. A ten je oproti oktávce prostě neporovnatelný. Jenom se blbě ptají a chybně je zajímá, co se sere.
Spousta lidí nevnímá, že kupuje auto, který stálo 3-4x víc, než oktávka a věkem se cena víceméně srovnala. Jenže cena servisu zůstává mnohem výš. Netroufám si tvrdit, že je to 3-4x víc, ale možná by to i vyšlo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

06.10 2016 12:34


K tomuto tématu mohu říct hodně jelikož jsem před 2lety vyměnil octavii 2.0tdi za a6 4f 4.2 . S první a6 jsem najel asi 50tkm a krom běžného servisu jsem měnil pouze kardan . Pak se mi rozrostla rodina a potřeboval jsem kombu
nahoru

sponzor





06.10 2016 12:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

06.10 2016 12:40


belmondo (06.10 2016 11:25) orig :


Jo a kriznikovi zatim odesel jen dratek v cidle ci co. Auto ma denni najezd 100 km a servisni vydaje skorem nula, to mi prijde v porovnani s pribehy co tu ctu a vidim na heveru hodne dobre


ono to pride casom. a budu to tisice ked ma niekto auto pol roka a napise ze menil jedno rele mi pride velmi usmevne tvrdenie ked to ma byt akoze hodnotenie servisu. Samozrejme neprajem nikomu nic zle, ale a6tka a hlavne allroad spapa na servise velmi zaujimave peniaze ked to clovek spocita za 5 rokov dajme tomu.
Naposledy upravil snuff dne 06.10 2016 12:41, celkově upraveno 1 krát. (30% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

06.10 2016 12:41


K tomuto tématu mohu říct hodně jelikož jsem před 2lety vyměnil octavii 2.0tdi za a6 4f 4.2 . S první a6 jsem najel asi 50tkm a krom běžného servisu jsem měnil pouze kardan . Pak se mi rozrostla rodina a potřeboval jsem kombika . Tak jsem koupil lehce bouranou a dávám ji do kupy skoro rok. Dělal jsem u Satase větší go motoru a stalo to cca 80tkc. A tím investice nekončí ale svezení a bezpečnost je úplně někde jinde. V dnešní době koupit 10 let starou v8smicku může jenom totální blázen jako já co nesnáší trend downsizing u . Objem a válce ničím nenahradis ale náklady na km s octavku jsou maximálně třetinový. Je to o tom co kdo preferuje ale srovnávat octu s a6 4.2 je nesmysl. Pravda je ze pokud tě vykoleji náhlá investice 30tkc tak bez od toho. Neměl by jsi z ni ani radost...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22142 | Témat: 587

06.10 2016 13:06


snuff:
krom toho ze auto nemam pulrok tak tyhle kecy jsou usmevne
zacit tema tim, ze je to pokladnicka

muzu s klidem rict, ze c6 vydrzi motorove minimalne uplne to same co opevovana c4

a pokud nekomu odesel kompresor kvuli rele, je to ultra dement protoze naprosto podcenil beznou (VELMI LEVNOU) udrzbu, to same o motoru a oleji atd.atd.atd.atd.

holt, radsi mhd nebo ochcu, nebo ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

06.10 2016 13:24


Kriznik: Chces mi rict, ze bezne menis rele na kompresoru pri vymene oleje nebo jak to mam brat? nebud vtipny
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

06.10 2016 14:03


Osobne si myslim ze srovnavat a6 a octavii je pomerne nesmysl ty auta nemaj nic spolecnyho at si kazdej rika co chce ale udrzba bude drazsi nez na octavii a kdyz se neco nedej buh vysere tak to muze bejt i 4x drazsi nez na octavii
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.4. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 5

06.10 2016 18:33


No právě, většina mi doporučuje octavii jenže mě to táhne k německýmu silnýmu motoru. Teď mám starší allroad 2.5 kterej brzo prodám protože nafta už pro mě není. Jenže když to tak čtu tak mě od toho taky odrazujete.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.9. 2013
Příspěvků: 111 | Témat: 10

06.10 2016 18:44


Mas allroad a doporucujou ti octavii? A budget mas kolik?

Jestli uz se ti na alikovi neco posralo, tak musis mit alspon trosku prehled co co stoji. Jak vidis, pro nekoho je 30k spotrebak, ja za to mam generalku. Kam se radis ty?

Pokud vyberes peknou 4.2, nebal bych se toho. Ale najit ji bude asi trosku orisek.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.4. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 5

06.10 2016 18:46


Něco takovýho jsem hledal
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Další možnou převodovkou je šestistupňový automat Tiptronic, který je na trhu ojetin nejrozšířenější. Ten v autobazaru najdeme výhradně s pohonem všech kol. Obě převodovky výrobce prohlašuje jako bezúdržbové, u Tiptronicu lze ale doporučit preventivní výměnu oleje po 90 tis. Km. Nesmíme zapomenout ani na vylepšený bezestupňový Multitronic včetně rozjezdového asistenta, který zabrání couvnutí automobilu při rozjezdu v prudkém kopci. Zde je už potřeba počítat s předepsaným servisním intervalem po 60 tis. Km, který bude majitele stát cca 4000 Kč.

Mě to příjde nějaký moc jednoduchý podle příspěvkú tady na audiklubu s automaty.
nahoru

sponzor





06.10 2016 18:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.9. 2013
Příspěvků: 111 | Témat: 10

06.10 2016 18:55


Automat je super. Olej by se mel menit u vsech nejlip po 60tkm/3roky podle toho co driv.
Akorat musis pocitat s tim, ze pravdepodobne nekde mezi 200-350tkm proste umre a budes muset s necim na repas.
A to je podle poskozeni od 10K do 50K?..nepletu-li se.
Ale to se tu vsechno doctes na foru.

Nicmene u manualu nova spojka/setrvacnik taky neni zadarmo.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

06.10 2016 18:57


U V8 manuál neexistuje, takže to není třeba moc řešit. Prostě tam bude tiptronic.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.4. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 5

06.10 2016 18:59


Ale houby. Existuje
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

06.10 2016 19:00


tom732: To plati když to koupíš novy a ten servis dodržíš.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

06.10 2016 20:38


Ja nejak nevim. Mam a6 3.0tdi od nova, ma 450k na hrbu a furt svina jede.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

07.10 2016 8:57


tomko222: A celou dobu jen pravidelne menis olej a dolevas naftu, vid?

Achjo, s nekteryma je to, jak mluvit do dubu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email