Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 26 kvě 2020
Celkem je zde 14 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: PAD
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 45 518
Online návštěvníků
Návštěvníků: 11
Uživatelů: 3
Celkem: 14

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Audi 80 airbag
tagy: wiki: Airbag...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2185 | Témat: 25

08.09 2016 20:36


Toz sa mi za jazdy vysvietila kontrolka vaku. V pamati bola zavada "Airbag* vodica - prilis velky odpor odpalovaca sporadicky". Premeral som najpravdepodobnejsieho kandidata - volantovy kruzok a samozrejme je problem v nom.

Mam klasicky 80tkovy volant este s tym "hranatejsim" vakom a zberacim kruzkom okruhleho tvaru. Podla toho co som vygooglil to je dost raritny komponent.

Mam ale funkcny vak z prvej A4rky, ktory sa vlastne aj do niektorych rocnikov 80tky, specialne cabria a mozno posledneho roku kombika daval s mensim volantom tiez.

Otazka teraz znie: mam sa vydat cestou hladania nahradneho kruzka k mojmu vaku, alebo bude menej problematicke zohnat druhy volant a kruzok pre novy vak a retrofitnut to do auta? Zachovalemu "A4"rkovemu volantu by som sa nebranil, mal by mat mensi priemer a hrubsi veniec. Kdesi som tu cosi cital, ze "stara" RJ airbagu by novy vak mala v pohode pobrat.
nahoru

sponzor





08.09 2016 20:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.7. 2009
Příspěvků: 1058 | Témat: 48

09.09 2016 8:56


Může to být tak, často to taky bývá kontakt přímo u bagu nebo nějaké poškození po cestě z kroužku. Je to pokus omyl
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2185 | Témat: 25

09.09 2016 12:17


ja viem, ze to je priamo v kruzku, jedna zila je ok a odpor ma maly, druha zila je evidentne prelomena. prelomenie bude v tej pohyblivej casti, pretoze ked sa natoci volant, mam nekonecny odpor.

otazka je, co je menej problematicke. ci zohnat (idealny novy) kruzok k staremu bagu, alebo to prehadzat na modelovy rok 95 / Coupe / Cabrio. K tomu druhemu som uz nasiel nejaky clanok, ze v zasade ak sa vymenia nejake komponenty + plasty pod volantom, nemal by to byt problem. Len neviem, kolko by taka sranda stala a ci tie plasty zozeniem. Problem je, ze thread je dostupny, ale obrazky jaksi nejde nacitat.

Alternativne mozno iny volant adaptovat na stare plasty. Ale aj tak sa nevyhnem nakupu noveho airbagoveho kontakty a nejakeho medzikusu, ktorym ide A4rkovy volant nasadit na 80tkovu volantovu tyc.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

11.09 2016 20:04


Totok potřebuješ..Sháním už dlouho.Měl jsem to rozebrané a jak píšeš..,přelámaný jeden pásek..

https://audiklub.cz/forum/tema/328710-audi-80-sberny-krouzek-pod-volant
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2185 | Témat: 25

12.09 2016 13:26


presne preto uvazujem nad prestavbou. nasiel som nejake instruktaze retrofitu volantov UrS4 na UrS6, co by malo byt v podstate to iste az na to, ze sa budu zhanat ine plasty na volantovy stlpik. vysledok je ten, ze mi staci novy volant + polamany stary podvolantovy kruzok, aby sa vyrobil hybridny kruzok a potom bud upravit plasty pod volantom, aby pobrali novy volant, alebo zhanat plasty pasujuce k novemu volantu.

to ale povazujem za viac-menej kozmeticku zalezitost a dokazal by som si predstavit fungovat aj s upravenymi plastami / volantom.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2185 | Témat: 25

17.11 2016 9:52


Tak, odpoviem si sam.

Snekovu pruzinu (hodinovu pruzinu, nazvime si to ako chceme) som rozobral a bola ako nova. v celom priebehu otacania konstantny odpor okolo 0,5 a 0,7 ohm pre jednu a druhu zilu. Vizualne ziadne poskodenie ani polamanie. Jej konstrukcia je tak robustna, ze by som sa divil, keby sa to vobec normalnym pouzivanim znicilo. Akurat som napruzil kontakty v konektore na strane, ktora sa picha do airbagu, lebo mi prislo, ze su uz volnejsie.

Reset, nepomohlo. Dozvedel som sa, ze znamy riesil nieco podobne na passate a nakoniec bol problem v kabelazi airbagu niekde na A stlpiku v nenapadnom konektore. Tak som to cele roztahal. K RJ airbagu sa neda dostat bez zlozenia pristrojovky, takze to kaslat. Premeral som odpor airbagu + sneku na strane konektora kablovacky auta, konstantny odpor 3 Ohm aj pri otacani volantu, takze bar ani pruzina zle nie su.

Vyřešení dotazu:
Na spodnom paneli pristrojovky v ktorom je suflik a ktory kryje pristup k releovemu boxu je taky pofiderny konektor zastoknuty v drziaku. Je na nom strohy napis Airbag*. Konektor som rozpojil, spojil a aj bez resetu RJ kontrolka bagu zhasla. Co je zaujimave, tak to nevyzera tak, ze by ten konektor bol po ceste k odpalovacu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 150kw 8ta 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p 8r0419091fwul a2 a3 a3 8p a4 a4 b8.5 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email