Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 30 kvě 2024
Celkem je zde 660 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: TyMotei
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 465
Online návštěvníků
Návštěvníků: 658
Uživatelů: 2
Celkem: 660

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

29.08 2016 17:17


Zdravim,

nejake napady, co by to mohlo byt:

Otec prisel rano k autu, svitily kontrolky na palubce i se zamcenym autem. Vlezl do auta a zjistil, ze baterka uplne mrtva. Tak to nahodil na nabijecku s tim, ze neco baterlu vymlatilo. Kazdopadne rikal, ze svitily i kontrolky vzduchoveho podvozku. Dneska jsem prisel s kabelem a auto lezi komplet na zemi, chyby jsou "vypnuto z duvodu prehrati" a zkrat na kostru u kompresoru. Kazdopadne kompres vrci , kdyz DAM* klic do zapalovani, takze tim to nevypada, mech to snad neni, to by padlo jedno kolo, ne? Nejake napady?
nahoru

sponzor





29.08 2016 17:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6688 | Témat: 72

29.08 2016 18:50


Napady su - nastartovat, nafukat podvozok a po par hodinach pozriet, kde to pada.
Ale vazne - od kompu sa tazko hlada chyba, urob test akcnych clenov a pozri, na kolko atm Ti nafuka Kompresor* nadrz. Potom sem napis. Zavady vymaz.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

30.08 2016 7:01


lubomt: Zavady jsem vymazal, prehrati a zkrat tam skocili znova. Kdyz auto nastartuju, Kompresor* jede, ale auto se nezvedne.

Zkusim, jeste ten test, kolik fouka
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

30.08 2016 7:17


Kompresor* bezi ale suto nezvedne potom se prehreje a vypne = pokud neni uplne mrtvej Kompresor* ( coz nebude vymlatil baterku jak se snazil auto udrzet) takze je nekde dira mech,spojka,kostka,ventilek.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

30.08 2016 8:17


Mimochodem, da se s tim autem nouzove dojet, kdyz je lehle nebo byste to neriskovali a radsi odtah?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6688 | Témat: 72

30.08 2016 9:26


Alebo Kompresor* slabo tlaci. Ked je auto na zemi, nepruzi, da sa s tym ist obmedzene
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

30.08 2016 9:56


proc by mel Kompresor* vymlatit baterku na zamcenym aute??

pokud neni v zasobniku vzduch aby se kdyz spi regulovalo ze zasoby, tak Kompresor* bez klicku zcela jiste sam nenahodi.

Takze baterku muselo vymlatit neco jinyho.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

30.08 2016 13:15


No nevim jak to maji vsechny tyhle novejsi auta mam na vzduchu po ctvrte all 1 ( ty prvni tri byli kdyz to auto bylo "novy" a nemeli problemy) ted mi to vraci no a pak mam na vzduchu touarega 1 face a tam mi odesel ventilek na mechu a auto padalo ( jezdim snim malo) a ten tedy pri vypnutem klicku kdyz se dostal pod nejakou kritickou mez tak tam se snazil udrzet a dofoukaval na ni.

S jetim po prazdnu mam zkusenost takovou s range roverem jsem jel z vidne ( cca170 km) detem ( byli tenkrat maly) se to moc libilo ja myslel ze mi vypadnou zuby a budu mit morskou nemoc ale dalo se jet. S all 1 s prazdnym podvozkem jsem chtel jen prejet z jihlavy ( cca15 km) a na nerovnosti na vozovce ve spoji stare a nove silnice ktera na beznem aute jen tak houpla jsem prorazil olejovou vanu a to jsem tan najizdel velmi pomalu ( porad jsem jel pomalu) all 1 bez vzduchu je hodne nizkej. A ted po tom co tam mam kola s ET 8 kdyz mi lehl naposled tak predek se vejde uplne tip top ale nelze zatocit.
nahoru

sponzor





30.08 2016 13:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6688 | Témat: 72

30.08 2016 21:39


Kompresor* vybil bateriu, snazil sa udrzat vysku
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

30.08 2016 23:04


to rozhodne neudelal
Kompresor* spi, pokud je v systemu tlak v zasobniku tak se to snazi udrzet vysku - a to jeste navic jen v urcitych intervalech, kdy si jednotka kontroluje hodnoty z cidel vysky. Pokud tlak neni, auto padne, Kompresor* bez klicku urcite jen tak sam nenastartuje.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

30.08 2016 23:09


Me na touaregu ano.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

31.08 2016 7:06


No, osobne se mi to zda taky jako nejpravdepodobnejsi varianta. Pry tam symbol podvozku svitil uz pri prijezdu s autem, baterka je temer nova (cca 4 mesice), nakodovana. Najednou auto padle u zeme, baterka vymlacena a v pameti zavad vypnuti kompresoru z duvodu prehrati - takze z meho pohledu se to snazil dorovnat, ale nedorovnal...

Kazdopadne dneska se k autu jeste dostanu na test akcnich clenu, tak uvidim dal
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email