Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 26 kvě 2020
Celkem je zde 19 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Pidro
Uživatelů dnes: 7
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 45 522
Online návštěvníků
Návštěvníků: 12
Uživatelů: 7
Celkem: 19

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: imobilizer
tagy: wiki: Imobilizér...
AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

21.07 2009 18:44


takže vyměnit ten kabel j? zvládnu to doma?? jak se dostanu za budíky?? nechce se mi to celé rozebírat...(
nahoru

sponzor





21.07 2009 18:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

21.07 2009 19:17


ono se tady pomichalo vice pripadu koukam...pokud to delaji vsechny klice, tak pak to co rika kratz pomuze....proletovat taky pomaha, ja ze zasady letuji vse, co nekde montuji...

no musis demontovat plast pod volantem, vyndat budiky, rozebrat konektor budiku, vytahnout dva piny na strane budiku, pak na strane civky a trada...pokud si s tim chces vyhrat, tak muzes rozebrat zvazek a dostat zpatky do nej, ale je to onanie docela:)))
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

21.07 2009 19:20


spis me blouma hlavou jedna vec ted, ted jsem se vratil od jednoho clena, kteremu se samy od sebe vymazaly klice, to je tento tyden uz druhy pripad na A6 C5 co jsem resil...ze by nejake zareni nebo voodoo?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

21.07 2009 19:49


nějaký návod na demontování budíků a přesně určit kde je ten konektor na těch budících?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

21.07 2009 19:55


nejsem doma, napis mi zitra na icq, poslu ti to
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

22.07 2009 20:06


tady to mate
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

22.07 2009 20:09


..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1905 | Témat: 84

23.07 2009 0:40


Lumpiq: Však psal, že zkoušel víc klíčů, takže klíčem to težko bude. Z aspoň trochu pravděpodobných příčin tedy zbývá cívka nebo kabeláž. Jelikož víme, že špatný kontakt na kabelu je skutečně typickým problémem, který se u zmíněných modelů a roků výroby vyskytuje snad na každém druhém autě, vsadil bych boty, že to bude právě tohle.

Occamova břitva Lumpe, nejjednodušší řešení bývá většinou správné...
nahoru

sponzor





23.07 2009 0:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1905 | Témat: 84

23.07 2009 0:43


Lumpiq: Koukám, že tu je ještě druhá stránka na které jsi to napsal sám. Tak nic, no...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 916 | Témat: 2

23.07 2009 7:11


vera škoda felicia
chytala tak na 20 tý pokus
2 kapky cínu + sprey na kontakty a chytala pokaždy
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

24.07 2009 16:35


v pripade nouze, kdyz nemate cas to resit a potrebujete jet nekam funguje takova finta s alobalem...odelejte z alobalu satelit/kuzel kolem klice tak aby se dotykal alobal spinacky a zkuste to...pro nouzovky to staci a pak az na to budete mit cas, tak udelat to rikaji kluci nahore...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.8. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 0

19.08 2009 19:04


Lumpiq:
ono se tady pomichalo vice pripadu koukam...pokud to delaji vsechny klice, tak pak to co rika kratz pomuze....proletovat taky pomaha, ja ze zasady letuji vse, co nekde montuji...

no musis demontovat plast pod volantem, vyndat budiky, rozebrat konektor budiku, vytahnout dva piny na strane budiku, pak na strane civky a trada...pokud si s tim chces vyhrat, tak muzes rozebrat zvazek a dostat zpatky do nej, ale je to onanie docela:)))


Zdravim ve spolek, tak jsem se na základě informací co jsem se dočetl, pustil do demontáže. Mám už všechno odstrojeno ale nějak jsem se zasekl u samotného kabelu - "rozebral" jsem svazek ale kabel nevede od zapalování k budíkům ale do bílé krabičky s plošným spojem (asi imobilizéru). Taky nemůžu najít tu cívku - má být v zámku nebo u budíků ?? Kabel se vymění - to nebude problém ale ta cívka je prej mastná. Vrabci na střeše nebo jedna paní povídala, že tam jde cívka z Oktávky jen s menším uzpůsobením okolních plastů. Netušim ale kterých. Je na tom něco pravda?
Díky za doplnující info.[/quote]
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

19.08 2009 20:51


white immo* box, imobilizer prvni generace, ktery maji A4 do roku 97 - tzn, ze ty nemas immo* v budikach...civka je kolem spinacky, tzn jak zasouvas klic do toho telesa, tak kolem nej...zelenej a myslim cernej drat do ni jde...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.8. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 0

20.08 2009 10:56


takže si beru kancelářskou sponku a jdu rozebírat zámek podle toho návodu co jsi dal k dispozici Ještě teda zajdu pro ten novej kabel, byl docela "zlámanej" a hodnoty na měřáku mě nepřesvědčily o tom že je 100% ok. Ale kdyby to náhodou nebylo tim kabelem - nevíš náhodou to objednávací číslo cívky? Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.8. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 0

21.08 2009 15:58


Lumpiq:
white immo* box, imobilizer prvni generace, ktery maji A4 do roku 97 - tzn, ze ty nemas immo* v budikach...civka je kolem spinacky, tzn jak zasouvas klic do toho telesa, tak kolem nej...zelenej a myslim cernej drat do ni jde...


tak kabel jsem vyměnil ale imobilizer nic ... kontrolka stále bliká. Satelit z alobalu jsem taky odzkoušel. Jsem v koncích ... dá se to alespoň nějak odpojit, překlemovat nebo jinak voblbnout - potřebuju alespoň dojet do servisu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

21.08 2009 16:56


tak to se ti rozladily klice, to tydle bile potvory obcas delavaji...kabelem se do nej nedostanes narozdil od budiku, takze vycvaknout, vyletovat pamet, precist cteckou, dekodovat pin, nakodovat klice znovu...jsi z berouna - to je kousek, dovez mi tu krabicku bilou, a do dvou dnu ti ji vratim i s bezpecnostnim pinem, nakodujeme nove klice..

mam tu primo "stolici"na white immo* boxy, takze muzeme na stole se podivat, zda cte klic, vidi na nej, je klic ok....
nahoru

sponzor





21.08 2009 16:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

21.08 2009 19:52


kup starsi kluc za par stoviek, prehodis si planezetu

a nakoduje ti to hocikto kto ma napriklad VAG za 100-200kč

akurat ti treba PIN, ak ho nemas tak musis ist do audi a vynde ta to na cca 500kč
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.8. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 0

08.09 2009 10:55


Zajímavý bylo, že po připojení baterky jsem mohl nastartovat - ale pokud jsem to chcípl tak jsem nenastartoval - dokud jsem jí zase na chvíli neodpojil. ???

tak nakonec na VAGu identifikováno jako "nekompatibilní" řídící jednotka. A po provedení synchronizace startuju bez nejmenších problémů. Stálo mě to 600Kč
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 306 | Témat: 22

09.10 2009 21:23


Ahoj, měl bych velkou prosbu. Nenašel by se někdo v oklí Čáslavi, nebo Kutné Hory, kdo by měl diagnostiku na načtení kodu z klíče. Totálně jsem to posr... Chtěl jsem v dobré snaze vyměnit žárovičky na kontrolkách v přístrojové desce. Odmontoval jsem přístrojovku, odpojil a když jsem zjistil co je tam za množství elektroniky, tak jsem to zase připojil zpět a přístrojovku jsem namontoval zpátky. Asi se mi podařilo rozhodit vztah mezi klíčem a imobilizérem. Budíky ukazují, Maxidot* také, ale auto nastartuje a okamžitě chcípne. Četl jsem několik fíglů a nevím jestli by pomohlo zabalit ten klíč do alobalu jak píše Lumpiq. Poradíte mi někdo, případně pomůžete. Zde v okolí jsem zkoušel servisy, ale diagnostiku na Imobilizér* nikdo nemá.
Díky předem za pomoc. Můj mobil 601233064, příp. mail :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Bydlím ve Žlebech.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

09.10 2009 21:41


ahoj...immo* mas rozladene, je potreba jej sladit...abych ti mohl pomoci, mpotrebuji vedet, co mas za immo*...vyndej budiky a koukni, zda za nima neni umisten bila krabicka (white immo* box)...vybaveni mam, ale prodal jsem auto, takze nemam k tobe jak sjet...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 306 | Témat: 22

09.10 2009 22:41


Ahoj Lumpiqu, na tu krabičku se kouknu ráno., ale jak jsem ty budíky vyndaval dneska odpoledna tak jsem žádné bílé krabičky nevšiml. Ještě jednou se podívám, nevím jakým způsobem jsem to rozhodil, ale stalo se, příště budu chytřejší. Vím, že jsi psal o zabalení do alobalu, to funguje na nějaký čas ? Je A4 B5 Q, 1998, sedan. Jinak Ti moc děkuji že jsi se ozval.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

09.10 2009 23:39


98 uz bude mit vlastni immo* v budikach...todle nebude civkou podle me...rozladil se immo*...kdybych mel auto, bylo by to jine..ale takhle nepomohu:/ mas na klicich servisnich takovou cedulku s cislickama?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

10.10 2009 0:13


Willy:
Flesh:
Zajímavý bylo, že po připojení baterky jsem mohl nastartovat - ale pokud jsem to chcípl tak jsem nenastartoval - dokud jsem jí zase na chvíli neodpojil. ???


Vyskúšaj (ale nefunguje na všetkých audi ) viď. hore, ale s tým rozdielom že: odpojíš baterku, otočís klučik na prvej polohy a zapojiš baterku. Potom už len dáš kľučik do polohy II. Auto by malo naštartovať.

Také núdzové riešenie na odstavenie immo*.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 306 | Témat: 22

10.10 2009 9:46


Ahoj, zkusil jsem odpojení baterky a dělá to pořád to samé. Nastartuje a ihned zhasne. Jinak jsem zjistil, že tady v Čáslavi je autorizovaný servis škoda kde tuto mobilní diagnostiku mají. Předpokládám, že program je stejný. Jsem s nimi domluvený na pondělí na poledne. Tak uvidíme. A dám vědět jak to dopadlo.
nahoru

sponzor





10.10 2009 9:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 306 | Témat: 22

10.10 2009 16:34


Ahoj, já jsem přECI* jenom úň, neřekl jsem to podstatné a to je, že už nefunguje originál klíč, ale je tam zapojen alarm jablotron. Mám zvlášť dálkové ovládání mimo klíče a nevím jak je propojen s klíčem. Musím zmačknout dálku na uvedení do stavu žhavení. Po 5 min. nečinnosti se automaticky zapíná kontrolka na alarmu. Asi tam bude něco namontováno dodatečně. V pondělí přijedou z Inpra, tak uvidím. Jinak budu asi honit servis Jablotron.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

11.10 2009 13:38


v jablotrone su len ochranne tri vetvy, cize samostatne 3 rele ktore odpajaju niektore veci ktore sa tam prepoja
a ak ti po 5 minutach zacne blikat diodka jablotronu, to znamena ze sa zablokoval, musis ho odblokovat stisknutim tlacitka odblokovania (odomknutia)

nema to nic s tym ze auto nastartuje a potom zdochne

jedine ak by tam bolo cerpadlo (a auto nastartuje len na zbytky paliva - pri diesli asi ani tolko)

cize problem je ako pisal lumpiq s immo* ktory je origo v kluci
mala by aj blikat kontrolka klucika nie?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

11.10 2009 14:27


pokud nastartuje a hned zhasne, tak je to immobilizerem originalnim (ten vterinovy start a beh motoru je schvalne takhle udelany, aby se dal oddelit problem se startovanim motoru a problem s immo*)...neoriginalni immo* by te podle meho nazoru nenechal vubec nastartovat..ale to je ma teorie...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 306 | Témat: 22

11.10 2009 17:17


Ahoj, zítra přijedou se na to kouknout a tak uvidím. Samozřejmě se ozvu jak jsem dopadl. Už stojím od pátku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

12.10 2009 17:40


ano ako pise lumpiq !
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 306 | Témat: 22

12.10 2009 18:49


Ahoj, tak už je to v cajku. Když jsem vracel zpět přístrojovou skříňku s budíky, tak jsem špatně zacvakl svorkovnici co napájí Imobilizér*. Stalo se. Už nikdy nikam nepolezu a nic nebudu montovat. Maximálně si zkontroluju olej. Chce to vážně odborníky na vše. Díky za veškeré příspěvky. Možná se se někomu budou později hodit.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 150kw 8ta 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p 8r0419091fwul a2 a3 a3 8p a4 a4 b8.5 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email