Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 25 dubna 2025
Celkem je zde 84 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marian Bordac
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 155
Online návštěvníků
Návštěvníků: 82
Uživatelů: 2
Celkem: 84

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 1

18.08 2016 12:37


Zdravím členy AK.
Zkoušel jsem projíždět Techniku a úpravy,našel pár zajímavých vláken která jsem si projel, ale nanarazil jsem na nic co by nějak řešilo můj problém.
Popíšu jej trošku ze široka abych utvořil co nejvypovídající obraz toho co se děje.
vlastním A4 B5 Avant s motorem 1,8 ADR*. Auto jezdilo v naprosté pohodě,aspoň se m i to tedy zdálo až do okamžiku kdy jsem po změně zaměstnání potřeboval jezdit každý den.
Zjistil jsem že auto nějak moc ,,žere" .Jezdil jsem na Etanol s příslušnou přestavbou. 100Km jsem dělal za nějakých 13-14 litrů.Několik jízd max 40 km počítáno tam i zpět ,ovšem převážně (99%) do 20 km.
Dostal jsem podezření že odešla ,,přídavná jednotka k Etanolu ".Natankoval jsem čistý benzín a jezdil to samé,auto opět jezdilo v pohodě ovšem spotřeba 11/100 a to jsem často spíš ,,plachtil", žádné dračení, žádné vytáčení, hrabání na semaforech atp.
Takže do servisu co je špatně. Při měření mi řekli že nic nejde z váhy vzduchu takže je nejspíš mrtvá.To hodilo řídící jednotku do nouzáku a proto to i žere protože to nespálený benzín fluše ven.
Ok ,tak se objednala nová z Ecars24, nějaká španělská WRC,má to i certifikát iso 9011. Po namontování spotřeba klesla (trošku předbíhám ) ovšem začaly potíže do té doby neznámé. Studený motor nastartovat je malá řehole,chytne to na 1A ovšem otáčky jdou hned dolu a buď to chcípne hned a nebo se to dusí a poškubavá a následně zdechne.Pro rozjetí je potřeba to podržet plynem v otáčkách, pak už auto jede občas si poškubne a po pár minutách už jede normálně. Jen při vyřazení otáčky mají snahu padat. Když vlezu do auta odpoledne a je vyhřáté od slunce tak motor chytí normálně a někdy otáčky drží v klidu na volnoběh a jindy po chvilce začnou zas padat, není v tom žádné pravidlo čeho by se mohl člověk chytit.Po rozjezdu už motor pracuje ok ,spotřeba je v tak nějak v normálu ,+-9 litrů couračky město a okolí do 10 km .
Další měření na počítači nic neukázalo,váhá pracuje (mění se hodnoty podle jízdy ),řidící jednotka nic, Lambda* nic . . .Jedinný co to hodilo byla závada č.30 což je prý problém s proudem a je třeba jít po kabelech.Prošel jsem kde co,preventivně čistím, ale na nic jsem nepřišel.

a teď možná důležitá věc abych to moc nenatahoval, při zkouškách za jízdy jsem tomu na prázdné silnici naložil a šel k 5000 otáčkám, za autem se objevil modrý oblak kouře jak za starou Jawou .Podle servisu v tahu těsnění dříků ventilů a proniká do spalovacího prostoru olej.Ok,co jsem tak hledal po Netu tak to odpovídá, všechna potřebná těsnění mám koupené ještě najít čas kdy to nechat udělat protože auto potřebuju takřka denně.
Když jsem se ptal jestli tedy zdrojem mých potíží nemůže být fakt že to pálí olej a spaliny by mohly blbnout lambdu a ta posílá kraviny řídíci jednotce tak prý ne.
Při normální jízdě žádný kouř vidět nejde, tzn. že to možná pořád spaluje ale žádné velké množství.Olej mi nijak nemizí,ovšem měnil se před cca dvěma měsící a moc se toho nenajelo,řekněme 400 km ať nežeru.

Četl jsem tu i že se řídící jednotka po odpojení baterie musí zase ,,učit " a podobné věci.Ale pořád nevím jak moc a jestli má to pálení oleje, abych nečekal až se řídící jednotka naučí a ona zatím ani nemohla protože dostává špatné info.


Má někdo podobnou zkušenost, nebo dokonce ví co s tím ?
Za každé nasměrování a rady děkuju předem.
Sry za ten ,,román " ale chtěl jsme to popsat co nejvěrněji.
nahoru

sponzor





18.08 2016 12:37


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

30.08 2016 5:47


Dobre popis, moc poradit nemuzu ale jen se muzu vyjadrit k tomu uceni se ridici jednotky. Ano, nejaky zabeh tam probiha, ale ten se projevuje kolisanim otacek, pripadne zvysenym volnobehem atp. rozhodne by to nedelalo takovy psi kusy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

30.08 2016 16:11


Řekl bych, že s tou koupí těsnění dříků ses v tuto chvíli dost unáhlil a nezjistil sis, co to obnáší - hlavně finančně.
Váha vzduchu...pokud je odpojena, tak auto jede normálně, ale motor nemá zvýšené otáčky krátce po studeném startu a beží v nouzovém režimu, ale jede víceméně normálně (osobní zkušenost).
Pokud máš motor s plastovým sáním a proměnnou délkou sacího potrubí, tak nastuduj diskuze na toto téma. Na AK je jich dost.
1.8 ADR* trpí na přisávání falešného vzduchu a samovolně se rozpadající vedení odvětrání klikové skříně - trubka a hadičky se časem rozpadnou na prach, nebo zpuchří.
Mě dělalo největší sprasky, podobné těm, které popisuješ, když odešla ŘJ škrtící klapky. A to bych se vsadil, že se jednalo o systém "kurvítko" a že v jiném autě by fungovala jako nová.
Projdi jestli nemáš děravé díly sání a nebo třeba fouklé těsnění pod výfukovými svody na hlavě a pak uvidíš, co dál.

P.S. Zkus dát zpátky tu starou váhu, jestli se něco změní.
Ty druhovýrobní díly jsou často pekelné kvality a ISO můžou mít jaký chtějí.
To dostane dneska každá sračka.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5521 | Témat: 68

30.08 2016 16:41


Suhlas s Luboš75: az na to ze tesnenia ventilovych driekov je mozne vymenit bez demontaze hlavy a nie je to tak hrozne ani financne, ani casovo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 1

30.08 2016 19:20


Zdar pánové.
Díky za reakce.Takže věc se má následovně, od napsání příspěvku jsem s autem byl na víkend na Mácháči kde máme rekr. domek. Tam a zpět ,plus něco kolem komína ,celkem 500 km a téměř v pohodě.
Volnoběh držel ,spotřeba byla někde kolem 7 litrů a to jsem to nějak nešetřil .

Stará váha je mrtvá a maximálně by to zas hodilo auto do nouzáku, sice to pak jede bez potíží (nebo tedy aspoň před její výměnou to tak jelo) ovšem 13L/100Km když ho potřebuju každý den se mi vůbec nelíbí.Proto jsem taky původně začal něco řešit.

Nová váha vzduchu ok,ani další opakované měření na diagnostice neukázalo žádný problém u ní ,nebo řídící jednotky.
Našlo to chybu
18010 +30 přerušované napětí
a
0051 hodnota úpravy regulace směsi.Horní doplňková adaptační práva prahová hodnota překročena.

Kdyby někdo věděl po čem přesně jít bylo by to fajn.

Já osobně bych řekl že jak to pálí olej tak ty spaliny oblbujou lambdu a ta posílá kraviny.Zase je divný že pokud je auto v zátahu tak jede úplně normálně.Jen při studeném motoru to dělá neplechu a snaží se to chcípnout.

Já mám sání sice plastovou tubkou ale i když jsem jí vyndal tak je to pevný kus od váhy až ke klapce jehož délku nezměním (teď si možná někdo klepe na čelo, ale fakt nevím jak ta proměnná délka sání funguje ) Jinak jsem to celé prošel,překontroloval a nikde to falešný vzduch nesaje.


Těsnění víka ventilů a ta sada mě přišlo dohromady na cca 1000 a to jsem bral fi. Viktor Reinz. Mám kámošku co dělá u prodejce n.d. a pálí mi to se slevama.V tomhle případě celkem cca 800,-
Odvětrání kliky jsem dělal loni a opět značkové díly,to je v pohodě.
Měnit se to bude bez sundavání hlavy akorát je to trošku pakec ,dvacetkrát dělat to samé . . . Jsem závislej na tom kdo to bude dělat a ten zatím nemá čas ,což chápu protože ho dílna živí a tohle bude přátelská výpomoc.
I když si 99% věcí na autě dělám sám tak tohle za barákem prostě neudělám.
Pravděpodobně pak bude potřeba vyměnit i tu lambdu protože jsem četl že spalování oleje jí spolehlivě ničí, to už zase zvládnu sám i za tím barákem.A příjde mě na cca 600,-
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email