Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 1 června 2025
Celkem je zde 121 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: DomiA6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 218
Online návštěvníků
Návštěvníků: 119
Uživatelů: 2
Celkem: 121

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 3

16.08 2016 11:59


Zdravím,

vybírám auto a konečně jsem se dostal pro dlouhém studování, ke konkrétnímu modelu a z trojice MB, BMW a Audi jsem se rozhodl pro Audi.

Prosil bych tedy o radu od zkušenějších ohledně koupě Audi A6 (model C6) Avant (kombi) v 3.0 TDI*. Nevím přesně, pro který motor a model se rozhodnout. Rád bych tedy slyšel názor od někoho, kdo to auto reálně má a jezdí v něm tak ví co a jak.

Bude se jednat o mé první auto. Cenový strop mám 250k CZK. Nájezd cca 25k km ročně. 80% dálnice a okrsky. Auto bude ježděno převážně na delší trasy o víkendech - přes týden bude stát.

1. otázka - Allroad nebo klasická A6?
- Hodně se mi líbí model Allroad. Chápu správně, že jediný rozdíl je v tom, že Allroad má oplastování a vzduchový podvozek (měchy), jinak je to klasická A6? Vím, že u Alloradu jsou problematické ty měchy, které když se vysypou, tak se člověk při opravě docela prohne. Zase by ale díky tomu vzduchu mělo být auto pohodlnější na dálnici a celkově by mělo mít při větší světlé výšce lepší průchodnost terénem, je tak? Je tady někdo, kdo by mohl srovnat 2 naprosto totožné A6 se stejným motorem? Je tam nějaký jiný rozdíl krom toho vzduchu? (klidně i jen pocitově). Přemýšlím totiž, čím si ospravedlnit tu cenu, která je u jetých kusů stále u Allroadu o dost větší. Co jsem zjišťoval, tak by ty měchy měly vydržet i 400k km, ale záleží, kde s tím bylo ježděno.

2. otázka - jakou verzi/ročník 3.0 TDI*?

Podle toho co se mi podařilo zjistit, tak jsou 2 verze:
- ASB verze se 171 kW se dělala v letech 2006–2008 a může a nemusí být s DPF*
- CDYA/CDYC verze se 176 kW se dělala v letech 2008–2011 a je vždy s DPF*

Obecně mi jde o to, který motor je lepší/spolehlivější. 176 KW verze by prý měla mít klapky které tolik neodcházejí a lépe odstupňovaný automat, ale 171 KW nemá zase DPF* což beru jako velkou výhodu.

Mé priority a co od auta čekám:
- pohodlné a svižné svezení (kvůli českým dálnicím zvažuji ten Allroad na vzduchu + určitě bych chtěl Tiptronic*, na který jsem četl samou chválu)
- spolehlivost a motor držák (dočetl jsem se, že reálně s tím motorem lidi najezdí bez problémů 450tis. km + a na autě to není nijak znatelně poznat)
- relativní bezúdržbovost (ať s tím nemusím každé dva měsíce do servisu)
- bez dřeva a kůže v interiéru (ideálně Alcantara* + chrom/černý interiér)
- barva je mi jedno
- ideálně tříramenný mult. volat

Např. něco takového
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nebo takového
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
je zn. ideál.

Rád byc aleh pořídil něco s jasnou historií od soukromé osoby (bazarům se chci vyhnout obloukem) s nájezdem ideálně do 300 tis. km (nestočené) a ideálně kus, který je po kompletním servisu. Tzn. jen sednout a jezdit - zkrátka auto od někoho, kdo se o to staral. Budu ochoten za to i dost připlatit. Raději koupím dráž auto u kterého budu vědět vše, než levněji něco, co se mi za pár měsíců vysype.

Ideální mi připadá varianta Avant 171 kW bez DPF* v Allroadu nebo klasika (pokud by byla S-line tak bych se nezlobil ). Ale rád si nechám poradit od zkušenějších.

Předem moc díky za jakýkoliv názor, který mi pomůže nešlápnout vedle.
nahoru

sponzor





16.08 2016 11:59


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

16.08 2016 12:59


Pokial mas peniaze, chod do novsieho 3,0tdi 2009 a vyssie, je to lepsi motor. Allroad - podla mna zbytocnost, ak velmi tuzis po vzduchu, kup A6 so vzduchom. Naprava a ulozenie to iste, len ma o jednu najvyssiu polohu menej, nema kovovy pred.kryt motora a lemy po bokoch, allroad je zbytocne drahsi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 140 | Témat: 39

16.08 2016 15:13


Zalezi zda Allroad vyuzijes. Je to krasny pocit, ze muzes kamkoliv a to auto s tim nema problemy. Ale pro dojezdy mezi body A-B po dalnici nebo po meste je docela zbytecny. Mam Allroada 2002 a poohlizim se po Avantu. Jel jsem nedavno v 2007 Allroad a reknu, ti vnitrek je mensi a celkove cele auto - ale je delsi o 10cm. Take zalezi na vybave. Pokud si srovnas dve auta z tveho vyberu, tak si zajiste vsimnes ruzne navigace.
Hledej zachovaly interier, ten te priblizi k zachovalemu a opecovavanemu vozu. Kupujes li vsak ojetou Audi, pocitej s tim, ze si musis dat strantou tak 50t na pripadne opravy. A6 C6 jsou celkem nakladne na opravy - pokud nejakou potrebuji - kdyz se podivas pod kapotu, tak zjistim, ze se nikam nedostanes. I pro blbou zarovku musis sundavat naraznik, to vse se ti promitne na cene.
Pozor ma bublinky pod lakem (spodek dveri, dvere kufru, strecha) je to zacinajici koroze a bude se to zhorsovat.
Drzim palce s vyberem.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

16.08 2016 23:15


Ano, do r.2008 bola stara 2G navi s dvd, po r.2009 je uz ovela lepsia 3G dvd. Allroad ma aj celkovo kratsie prevodove stupne. S A6 C6 klasickou na vzduchu sa dostanes skoro vsade kde s allroadom. Podvozok je uplne rovnaky. Len allroad sa dokaze este malinko viac zodvihnut
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.6. 2011
Příspěvků: 656 | Témat: 26

17.08 2016 7:51


Jak už jsem několikrát psal, je potřeba si dát pozor na rozvody a hydroměnič. Mám ASB 171kW bez DPF*. Hydroměnič poznáš při jízdě, když za jízdy pustíš plyn, budeš v rozmezí 1000-1500 otáček a budou houpat, tak odchází hydroměnič, ale o tom by ti víc řekl lubomt. S rozvodama je to horší, pokud ten kdo to prodává o tom ví, tak to nastartuje před tím než prijedeš a ty při nastartování tam už neuslyšíš cinkání řetězů. Taky jsem o tom nevěděl dokud jsem to nekoupil. V případě obou problémů si připrav kolem těch 50k na opravu. S ničím dalším jsem naštěstí problémy neměl. 176kW je lepší než 171kW. A 171kW je lepší než 165kW.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.4. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 2

17.08 2016 9:45


Ahoj. Já mám 171kw s DPF*, s-line 07
Pokud chceš pohodlnou jízdu s-line si nekupuj.
Je tvrdý...
Mám 190tkm. Čekají mě rozvody. Výřivé klapky mám za sebou..
Vyměnil jsem řemen na rail čerpadlo a ten dlouhý(altík, klima Kompresor*...) plus napínák.
No až budu dělat rozvody.( bude motor s převodovkou venku) dekarbonizuju co půjde..pač je vše totálně
zajebané..
Díly kupuji vše originál...
Tzn. měj 50tis stranou na případný servis...jak píší výše...
Protože i když koupíš auto na pohled super..může se stát že to budeš muset udělat ty...
Hodně štěstí s nákupem.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

17.08 2016 10:41


Pokud chceš pohodlný podvozek, tak si pořiď vzduchový podvozek.
A teď k tvým požadavkům, vymazlený vyservisovaný kus neseženeš. Proč by někdo auto opravil a pak ho prodal? Musíš počítat, že velice brzy po koupi bude něco třeba řešit - rozvody, vstřiky, něco na převodovce a podobně. Těch padesát bokem je optimální, aby nebylo nějaký nepěkný překvápko. Navíc to auto stárne, takže je potřeba počítat, že bude potřeba každý rok něco vyměnit nebo opravit a v případě Audi to fakt nebude za pár kaček.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email