Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 99 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 98
Uživatelů: 1
Celkem: 99

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

10.08 2016 10:27


Zdravím, chtěl bych se dozvědět něco ohledně A6 2.0TDi (130kW) Tiptronic*, rok 2012 ...

Zvažuji pořídit jednu vymazlenou z Němec, plná palba, no a má najeto něco málo přes 200 tisíc, což mě osobně přišlo vždy jako auto do šrotu ... ale snažím se přehodnocovat a dostat se do fáze přemýšlení kdy 200 tisíc km na tachometru je pouze číslo ...

Servisovaná samozřejmě v audi, nic netluče, jako nová (kromě toho čísla na tachometru) ... vzhledem k tomu, že 200tisíc je najeto za nějaké 3-4 roky, předpokládám, že po Německých dálnicích převážně ... a bylo to služební vozidlo Německé firmy zabývajícíc se výrobou plastových oken co jsem dohledal podle TP...

Před koupí se chci rozhodně objednat do audi na prohlídku, chtějí za ni do dvou tisíc, což si myslím je rozumná investice při koupi vozu za půl milionu ...

Nějaké Vaše názory, rady, doporučení ? Budu vděčný za jakékoli informace ...

PS: po koupi by mě snad údajně neměl čekat žádný servis, max olej nechám, olej v převodovcem pro dobrý pocit ... jinak náprava, ramena, atp. vše OK a měl bych jezdit a z 200 tísíc km postupně stoupat ke 300 tisícům km ... :-/ kruci to je číslo ... prodám to pak ještě někdy?

Ještě by mne čekalo počeštení vozu, nějaké softwarové úpravy případně atd. umí zde někdo z fóra ???

Díky moc každému za účAST* v diskuzi, všem přeji hezký den ...
nahoru

sponzor





10.08 2016 10:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

18.08 2016 12:47


kruci to je odpovědí..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

07.09 2016 18:34


eeeeeeeej
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

07.09 2016 20:48


Pochybuju ze ti tu nekdo poradi protoze neni moc lidi co si koupi a6 ve 2.0 TDI* kdyz uz 3.0
Co se tyce pocesteni nekteri to umi tady a softwerove upravy je sirokej pojem
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6773 | Témat: 73

07.09 2016 21:15


Cestina je u MMI* 3G plus v menu automaticky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

08.09 2016 8:13


Nevím, myslím, že ten dvoulitr není vůbec k zahození .. spotřeba, snad spolehlivost?

jo tak, takže i auto z německa bude mít v této navi možnost nastavení češtiny ?

A ta změna se pak týká včetně hlasového ovládání, navigování, maxidotu atp. ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6773 | Témat: 73

08.09 2016 8:34


Ano. Ale kedze si pisal prvy prispevok 10.8 a teraz je 8.10, tak predpokladam, ze auto si aj tak nekupil a cela tato debata je zbytocna. Nepredpokladam totiz, ze predajca caka mesiac, kym sa rozhodnes
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2823 | Témat: 181

08.09 2016 10:29


moj osobny nazor do A6 2 liter nepatri a hotovo
nahoru

sponzor





08.09 2016 10:29


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

08.09 2016 15:16


prodejce ji stále má a s cenou šel výrazně dolů ..
nehledě na to, že z Německa se těchto aut dá sehnat spousty neustále ..
čili je tato diskuze naopak, velmi přínosná!

urgi: chápu tvůj názor .. je například podložen i nějakými fakty ohledně spolehlivosti, životnosti, poruchovosti motoru 2.0TDi ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

08.09 2016 15:18


na moje.auto.cz jsem například našel tuto recenzi, která mě velmi ale velmi znejistěla ...

------------------------------------------

Popis vozu

Tato moje "recenze" nemá být vlastně ani recenzí. Je to jen takové poslední postesknutí si za autem, na které jsem se původně moc těšil a za autem, které mě z těch všech která jsem kdy měl asi nejvíce zklamalo - ne komfortem nebo vlastnostmi, ale spolehlivostí která se dřív přisuzovala spíš italským značkám ... "prostě když máš Audi, potřebuješ mít dvě, jedno v servisu a jedno se kterým jezdíš ..."

Po velice dlouhé době a zejména proto, že jsem začal jezdit dlouhé štreky jsem si řekl, že si pořídím naftové auto. PřECI* jen spotřeba příznivá a Audi je přECI* držák, nebo ne? Hmm, tak bohužel ne. Je to moje smutná zkušenost s novými modely od Audi. Možná za to může politika snižování emisních norem, která tlačí výrobce k tomu aby do aut dávali několika násobně větší množství věcí a někde jinde se musí šetřit, možná za to prostě jen může fakt, že každý chce vydělávat a auto, které vydrží půl milionu kilometrů prakticky bez větších zásahů je pro výrobce přítěží.

Předchozí model A6, kterých kolem mě měla neskutečná spousta lidí byl prakticky "nesmrtelný". Znám i dnes přátele, kteří mají autem z roku 07-09 najeto i 640 tisíc kilometrů a auto chce jen olej, jednou za 200 tisíc i ty řetězové rozvody a podle těžké nohy taky bzdové kotouče a běžnou údržbu. Ale nikdo z nich nemusel měnit převodovky a další zásadní a extrémně drahé komponenty vozu. Z touto výpravou o spolehlivosti a mojí dřívější zkušenosti s RS4, která je andělem, který i přes svůj zarytý zcela jiný charakter vozidla byl jednou z nejspolehlivějších věcí, se kterou jsem měl možnost jezdit. Stejně tak předchozí generace S8, kterou dodnes má můj velký přítel, byla praktickým etalonem spolehlivosti, až na pár dopředu známých much, se kterými bylo nutné počítat.

Moje současné skóre s touto A6, poté s další A7 v mém okolí a v neposlední řadě s A8, které jeden můj přítel bez jakéhokoli jejího předchozího varování zadřel motor, protože jí prostě selhalo čerpadlo oleje a žádná z kontrolek se neobtěžovala mu to oznámit, takže ještě chvíli jel a pak to jen udělalo kucky kuck a výsledkem je "vážený pane, motor je zadřený, nový vyjde na 537 000,- Kč bez DPH" ... Více snad již netřeba dodávat. Tak moc nadšený jak jsem byl při přebírání vozu a při prvních kilometrech, tak tak moc zklamaný sem byl po dalších několika měsících provozu a s přibývajícími kilometry.

Náš dvorní automechanik si klepal na hlavu, když jsem se rozhodl teď, čerstvě po výměně DPF* vozidlo prodat prakticky s provozními náklady za 2,5 roku přesahujícími 600 000,- Kč bez DPH a tím zahodit veškerou práci na tom udělanou, snažil se mě přesvědčovat, že teď to bude jezdit dalších 100 tisíc kilometrů bez problému (v mém případě to reprezentuje cca 1 rok a 2 měsíce provozu), ale když prostě tomu autu už nevěříte, tak mu nevěříte.

Pevně doufám, že novému majiteli bude alespoň těch zmiňovaných 100 000 km sloužit lépe než sloužila mě a vlastně mu to nebudu ani závidět. Toto auto byla moje největší auto-chyba a jsem rád, že si to dnes dokážu přiznat. Ani kvalita interiéru a komfort nemohou nahradit flustraci z toho, jakým způsobem se tento "etalon" zvaný Audi za dobu provozu sypal. K autům se chovám hezky, udržuji je a nejsem dobytek co by jim nakládal za studena, naopak ... no možná právě proto, jediné co se neopravovalo byl motor.

Silné stránky

Krásné vozidlo i nyní po těch 5-ti letech, neokoukalo se, perfektní LED* světlomety, které svítí jako nic co jsem měl předtím, příjemný a hospodárný motor, bohatá výbava, která odrážela vše, co jsem v tu dobu chtěl.

Slabé stránky

Vozidlo bylo perfektní, ale od 130 000 km se změnilo v nejporuchovější vůz, jaký jsem kdy měl, vyměnilo se na něm úplně vše přes běžně opotřebené věci jako jsou měchy, tlumiče, po celou převodovku DSG* včetně spojek, hřeben řízení, nezávislé topení, filtr pevných částic, servořízení atp atp ... zkrátka za poslední 2,5 roku vozidlo stálo na servisu více jak 600.000,- Kč bez DPH a celkově 4 měsíce pobytu v servisu + 3x odtah do servisu.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

- ve 110 000 km se měnily všechny měchy
- ve 125 000 km se měnily všechny tlumiče
- ve 130 000 km odešlo servo a došlo k výměně hřebene řízení vozidla
- ve 135 000 km něco mlátilo z přední nápravy, vyřešeno až výměnou ramen, tlumičů a měchů.
- ve 150 000 km přestalo auto řadit sudé rychlosti a cestou po Praze to udělalo křach a zastavilo se, výsledek: uvařené spojky, prasklá skříň DSG*, odešla mechatronika DSG*, celkový výměna převodovky
- ve 160 000 km odešlo nezávislé topení
- ve 175 000 km vozidlo začalo svítit jak vánoční stromek, přestalo fungovat vše včetně posilovače řízení, dojel jsem bez něj po konzultaci se servisem z Maďarska zpátky do Čech, vyřešeno pouhým vymazáním paměti závad, na příčinu se nepřišlo.
- ve 185 000 km výměna rozvodů, při startu se to již nedalo poslouchat a hrozila zkáza
- ve 195 000 km odešel filtr pevných částic
- ve 200 000 km klepání ze zadní nápravy, opět vyřešno výměnou ramen
- ve 200 000 km se začal od dveří spolujezdce ozývat aerodynamický hluk, už nevím co to vyřešilo
- ve 205 000 km odešly pravé přední ledky komplet celý světlomet .... dál už nevím, auto jsem dal na prodej a nyní už jezdí po slovensku, snad současnému majiteli bude dělat větší radost než mě (vše jsem mu při prodeji oznámil, faktury za opravy předal k náhledu), pro mě toto auto bylo největším zklamáním co do kvality a spolehlivosti
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2823 | Témat: 181

08.09 2016 16:49


jvees69 (08.09 2016 14:16) orig :
urgi: chápu tvůj názor .. je například podložen i nějakými fakty ohledně spolehlivosti, životnosti, poruchovosti motoru 2.0TDi ?


No par rokov spat 2.0TDI motor BLB zadrety vratane turba roztrhnuty retaz na nahov vyvazovacich hriahelov a olejoveho cerpadla a rozbite prende prsia motora

potom vacka obrusovalal hlavy a piliny lietali cez odvetravak motora priamo do noveho turba tak dalsie Turbo* v ....

oprava za £3500 - 2.0TDI nikdy viac

a teraz este ten DIESELGATE co urcite bue pripad aj pre tu tvoju vysnivanu A6

pozri sa radsej na 3.0TDI - dobre ti radim
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6773 | Témat: 73

08.09 2016 20:36


Kamarat mal v A6 2,0tdi a teraz kupil novu A6 s 3,0tdi len 150kw. Aj ked nedava rad peniaze z vacku, povedal , ze 2,0tdi uz nikdy viac. Ze to zere ako 2,0tdi
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email