Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 142 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 142
Uživatelů: 0
Celkem: 142

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2016
Příspěvků: 3 | Témat: 1

24.05 2016 20:54


Ahoj,
chci si pořídit první auto a budu mít na to asi 50 tisíc. Zalíbila se mi Audi A3 1.6 benzín. Budu s tím jezdit hlavně o víkendu a většinou tak po městě, žádné dlouhé cesty, takže toho moc nenajedu. Už jsem si přečetl hodně recenzí na a3 i tady na fóru jsem toho přečetl dost, ale většinou to byly několik let staré témata.
A tak se chci zeptat, jestli má cenu pořizovat třeba 16 nebo 19 let starou a3, která bude mít okolo 200 tisíc najeto. Chtěl bych jí pořídit okolo 40 tisíc a zbytek si nechat na opravy. V bazarech jich je dost, ale zajímá mě, jestli mi to auto vydrží i dalších třeba 5 a víc let, než bych začal vydělávat a koupil si nějaký novější model. Jako druhé auto, kdyby mi nevyšla a3, bych bral asi 206 peugeota. Ten se dá za stejnou cenu pořídit i třeba r. v. 2004 a okolo 100 tisíc najeto.
Chci se raději zeptat někoho, kdo s tím má zkušenosti, než něco zbrkle koupit.

Děkuji za případné rady a odpovědi.
nahoru

sponzor





24.05 2016 20:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 332 | Témat: 15

24.05 2016 21:19


Ja mam s 1.6 zkusenost v octavii rv 99. Je to stejny motor a pri koupeni to melo najeto kolem 200tis. Po najeti cca 60tis jenom bezna udrzba. Motor je v pohode na popojizdeni staci, ale necekej zadne zazraky co se tyce vykonu. Na druhou stranu brzda provozu to taky neni.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2016
Příspěvků: 3 | Témat: 1

24.05 2016 21:49


P4d0uch:
Nebudu s tím závodit, chci jen, aby to pěkně jelo a hlavně abych s tím neměl moc problémy po koupi. Teoreticky by A3 s 1.6 motorem měla jezdit o malinko lépe než octavia ne? Zase si nemyslím, že by 1.6 motor byl nějaký slabý.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 975 | Témat: 26

24.05 2016 21:52


zas na druhou stranu, vem si že A3 je oproti kOctavce docela lehota a bude to jak závodnička =)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.5. 2014
Příspěvků: 291 | Témat: 7

25.05 2016 2:42


Mel sem golfa IV 1.6 8v najeto okolo 200 zral olej spotreba nebyla nic moc sralo se kde co uz bych to nechtel ale stryc ma s timto motorem octavii a kamarad taky golfa iv a nestezuji si. Me se libi VW Lupo nejlepe s TDI. Nizka spotreba cenove srovnatelny servis bezva auticko za dobre penize. Do mesta a na popojizdeni idealni.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

25.05 2016 8:05


U A3 vybirej dobre, hlavně s najezdem nad dve kila. Bývají to olitane vraždy. Takže radši si neco trosku priplat a vyhned se případným problémům. Dej si hlavně pozor na podvozek, kdyz jsem vybíral ja, kazda druha ho mela rezavy jako liška. Naštěstí jsem pak nasel jednu, co ho mela jak z fabriky. Vse ostatní se da opravit. U dovozovych si zkontroluj hlavně vínko a stitek v rezerve, jestli to sedí, pamatuju si na jednu, co mela na každém stitku jine VIN. U motoru dej pozor hlavně na pravidelne meneny olej. Tyto motory mají tendenci k zapekani krouzku a pak z toho mas nádhernou lokomotivu, která ti při cestě do Prahy, vysaje komplet olejovou náplň. U převodovky na spojku a hlavně na hladky průběh razeni. U určitých modelu jsem v prevodovce jeste nyty a po určitém nájezdu a zacházení se stane, ze se nějaký z nich urve a prevodovku muzes vyhodit. Pak proste kasicke veci jako u každého auta. Co se týče výkonu A3 je menší auto, které je dost lehké a pokud je motor v pořádku, dobre gumy a správná velikost disku, jede to hodne solidně. 100 koni bys tomu netipnul. Co já do ni poprvé usedl po generalce, zůtak jsem byl hrozne překvapený jak dobre to jede jinak nestarnouci design, komfortní a pohodlne auto, myslím, ze s Pazoutem absolutně neporovnatelne. Za ty prachy nemas lepší volby. Dily na to sezenes všechny za par kacen
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2016
Příspěvků: 3 | Témat: 1

26.05 2016 16:11


Oukej, díky moc snad seženu nějakej dobrej kus
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email