Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 28 dubna 2025
Celkem je zde 88 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Salam54574
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 161
Online návštěvníků
Návštěvníků: 87
Uživatelů: 1
Celkem: 88

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

19.05 2016 14:02


Čau borci,

Je tu někdo kdo se vyzná v tomto motoru/autě... Poruchy, životnost, kolik km vydrží...? Je mi jasný, že je to všechno o servisu, ale prostě mě zajímají všeobecný zkušenosti, který nikde nevygooglim.

Dík, níže přikládam link oné "krasavice"...


http://www.tipcars.com/audi-s8/audi-s8-12891087.html?ds=1
nahoru

sponzor





19.05 2016 14:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6774 | Témat: 73

19.05 2016 19:16


Ak Ti nechybaju peniaze, zober. Ale ak Ti bude vela davat pri lahkej nohe 15ltr/100km, predne platnicky cca 130e, kotuce 400e atd, tak zabudni
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

19.05 2016 19:27


Predni brzdove desticky 130euro? To me staly na 80ku
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

20.05 2016 10:55


Destičky jsou naprostá drobnost. S tím se musí počítač. Horší je, když motor začne žrat olej, půlka V10 ho má měněný. Další ne zrovna levná záležitost jsou sací klapky nebo co to je za vychytávku. Jestli je kardan stejný jako u S6, tak i ten se sere. Zbytek je asi klasika, počítej, že ročně do servisu zahučí tak 50-100 tisíc.
Ale jinak je to krása, nádhernej zvuk motoru. Kdybych to zvládal uživit, tak bych taky S6 nebo S8 V10 bral. Navíc tahle má slušnou výbavu i mezi S8.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

20.05 2016 12:04


kup si radsi nakou peknou 4.2 tdi po faceliftu, kdyz to nachipujes tak tomuhle ujedes a budes jezdit za polovic.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

20.05 2016 12:09


ted jsem koukal, da se sehnat i s B&O a S8 prestavbou
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

20.05 2016 12:21


Tak ono srpvnavat V10 S8 a 4.2tdi je trosku nesmysl, ne?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

20.05 2016 12:30


parik (20.05 2016 12:04) orig :
kup si radsi nakou peknou 4.2 tdi po faceliftu, kdyz to nachipujes tak tomuhle ujedes a budes jezdit za polovic.


hlava vymetena sazema zda se...
nahoru

sponzor





20.05 2016 12:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

20.05 2016 13:22


a neujede
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


ja vidim vyhodu s8 jen v keramickejch brzdach, pokud to ta pozadovana ma.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.2. 2012
Příspěvků: 255 | Témat: 10

20.05 2016 13:31


Podle mne v tomto případě nejde o nějaký ujede neujede.....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

20.05 2016 13:34


asi jo, ale jsem ropak, jakmile sednu do atmosfery, tak to proste nejede
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

20.05 2016 13:39


parik (Pá, 20.05, 2016 13:22) orig :
...ja vidim vyhodu s8 jen v keramickejch brzdach, pokud to ta pozadovana ma.

Kdo měl keramický brzdy na autě, se kterym nejezdil jen po okruhu, tak ví, že to žádná extra výhoda není. Dokud to nezahřeješ, tak to skoro nebrzdí, cena desky+kotouče neúměrná brzdnému účinku a všichni v ulici uslyší, že jsi přijel domu.
V10 dle mě nespadá do kategorie motorů, kde by keramika na brzdách byla "must have".
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

20.05 2016 15:20


srovnavat posranou ropu s motorem od Lamborginy V10 muze opravdu jen velkej odbornik.

K S8. od doby kdy sem ji mel ubehla naka doba a byla zanesena sazema, ale uz ted vim ze se v nejblizsich mesicich vracim k osmivalci v benalu a samozrejme keramika. Opravdu neni nic lepsiho.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

20.05 2016 15:29


známej má s6 v10 a opravdu nechápu jak může bejt unešený jedině zvuk motoru a S plasty ale tim to asi začalo a skončilo žere to jak tank a zase tolik to nejede udržba drahá a moc lidí to neumí ani servisovat takže pokud to někdo chce jenom na parádu a tankovat x litrů na 100 tak v pořádku ale pokud se něco na tom motoru vysere tak pak to začne být zajímavé v peněžence osobně bych bral jinou a8 s plastama S8
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

20.05 2016 15:43


Ty vole, prej kup 4,2 naftu místo V10 v benzinu... Tady někdo nemá cit
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

20.05 2016 15:49


On spis nekdo zamrznul v puberte kdy je cool a shick zahulit a na mimonskejch valkach nechat za sebou ferko za tri mega v pixle za pade. Na holky z vesnice urcite funkcni.

Problem tehle lidi spatruju v tom, ze svuj styl cpou vsem okolo a proto je nikdo moc nemusi.

S8 je S8 a zadny plasty na rope to nenahradi.
Stejne jako s6+ neni uplne az tak o tom mit bodykit na 2.5tdi, ale verim ze nektery iracionalne smyslejici jedinci to takhle hozeny maj, vid roubic?
nahoru

sponzor





20.05 2016 15:49


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

20.05 2016 16:09


osobně nevim uplně na co ted narážíš ale za mě už mi nesmí nafta do baráku až takhle 3.0 tdi pude do kopru a jestli nepude brzo tak jí tam osobně pošlu tak pudu a koupim si benzín kterej nepotřebuje tolik udržby a nemá milion kravin okolo ale myslel jsem to tak že mohl mít třeba 4.2 která si myslim není tak drahá na udržbu s plastama s8 sice by neměl deset válců ale měl by osum které nejsou tak drahé neměl by psaných 435koní na brzdě měřeno 395 koní ale psanej 360 koní netušim kolik realných a parádu to udělá stejnou krom interieru to malo lidí pozná když je to udělaný poctivě
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

20.05 2016 16:09


ale pro mě za mě ať si koupí v10 netušim totiž jaký je jeho rozpočet
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

20.05 2016 16:35


ja to spis mysel ve smyslu za hodne penez malo muziky, kdyz ma nekdo opicku, tak musi mit na banany, pockej jetli ta s8 ma adaptivni tlumice a az krizem vytecou, tak v tom je hned za 50k. to auto proste nejede, nachipovana q7 s dpf mu da na prdel. jen ji s8 ujede na maximalku, vlastni zkusenost, dal ani launchcontrol to nema.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

20.05 2016 16:36


Fuu, se to docela rozjelo... Kazdopadne dik za kazdej nazor, prave jsem slysel ze tady ty motory si radi popapaji olej a rychle utikaj kone, dival jsem se na nejaky video na YT a vypadalo to, ze to "nejede"
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

20.05 2016 17:04


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.10. 2012
Příspěvků: 1098 | Témat: 16

20.05 2016 17:28


S8 proste hotovo. Ano plno jich je zkurvenych, protoze lidi na to nemaji. Pak si stezuji ze to ztraci kone a zere olej protoze nemaji 100K na servis. Neumi se k tomu chovat.

U takoveho auta si dej sakra zalezet na vyberu. Poradne proklepnout atd. Usetris si tim jak kapsu tak budes mit i vetsi usmev na tvari az stim budes jezdit, protoze to pojede tak jak ma.

V10 v benzinu bezkonkurecne nejake reci ze je lepsi 4.2 TDi neres bud chces S8 nebo chces A8 v rope hotovo zadny jiny srovnani tam neni nejsou to stejna auta at se muze snazit nekdo chipem a S packetem sebevic

Origo je origo a benzin v objemu je benzin v objemu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

20.05 2016 18:29


Ono to byva vetsinou tak, ze ti auto nedoporuci vetsinou ti, co ho nikdy nemeli.

Co se tyce servisu je to opet jen audi, bude te stat hodne penez kdyz to budou servisovat lidi co to auto neznaj, takze bud autorizak nebo 90% vetsina jako mechaniku, tzv tiparu. No mohlo by to byt tohle a tohle vetsinou stoji hodne penez a resej to i hosi s trilitrama. Viz desitky nestastnejch co objeli dvacet kutilu, vyndali kilo a problem nezmizel. Ve finale narazi uplne zoufali na mistra co chce sveteposerse i 1000 kc za hod a on po dvou hodinach patrani proc mlati zadni naprava, zjisti ze je to sroub za 3,50 a opravdu ho i vyuctuje. Nemele hovna, dela za litr ale cesta k nemu je mistnim chytrakum komplikovana.

Takze pokud vedle sebe nemas suverena co ti jasne rekne ze todle auto umim, tak riskujes.

Ztraty vykonu se neboj, parik ti to chipne. Kdyz ne napoprve, tak naposedme urcite. A to se vyplati

S8 zdar, je nej
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

20.05 2016 18:32


Zase mnoho hovadskejch fam o servisu... kdyz koupis jebku vysypes do toho hafo, kdyz vyberes ne dle ceny, ale dle historie, vysypat se nemusis.

Nejsem si jistej, ale myslim ze belmondaka ta jeho na servisu nestala zadny velky zavratny penize, ale ...

Nicmene mi prijde ze tu "radite" porad to samy: Audi? priprav si kupni cenu na servis... WTF? vzpamatujte se, mel jsem dost Audi a zadna na servise nestala ani desetinu a to samozrejme do servisu nezahrnuju spotrebak, co beznej beloch meni jak se ma a ne az se to vysere.
Naposledy upravil Kriznik dne 20.05 2016 18:38, celkově upraveno 3 krát. (21% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





20.05 2016 18:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

20.05 2016 18:35


S8 me stala presne jedny desticky 5 a 40 ramena. Coz neberu jako opravy ale spotrebak umerny najezdu. Za dva roky a najezd 40
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

20.05 2016 18:51


Dyť to je přece klasika všech internetovejch diskuzí. Je uplně jedno, o co jde, ale vždycky ti, co danou věc neviděli ani na fotce budou tvrdit, že by to nechtěli ani zadarmo.
A srovnávat V10 s TDI? Kdo nezažil atmosféru benzín vytočenej na šest tisíc nepochopí - z toho zvuku se postaví chlupy i cykloaktivistovi...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

20.05 2016 18:52


ne vole! dyt to nejede tak co by se komu stavelo ... a hlavne ta SPOTREBA
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

20.05 2016 19:18


Pravda, a taky to nejde pořádně načypovat, prostě auto vo hovně, co si může koupit jenom Belmonďák...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.6. 2011
Příspěvků: 36 | Témat: 6

20.05 2016 19:27


Za sebe mohu S8 V10 doporučit. Jsem první majitel, mám najeto 160 a nic se mi na tom autě nikdy nerozbilo což nemohu tvrdit o své A8 4.2 benzin. Tam mám novej starter,alternator,kompresor klimatizace, měchy, vzduchovej kompresor co fouká měchy, jednotku radia,jednotku MMI. Jediné co se mi u S8 jednou stalo že se rozsvítila kontrolka motoru, chybu jsem nechal smazat a už se nikdy neukazala. Spotřebu oleje nemám žádnou ani u S8 ani u A8. Jen podotýkám že měním pravidelně olej i v převodovkách. U BMW 7 jsem to nedělal a taky to dopadlo její repasí.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6774 | Témat: 73

20.05 2016 19:48


Chlapci, ste na omyle, aj 5,2fsi ma kopu kurvitok. Zadok motora trpi slabym mazanim. A ten motor naozaj az tak nejde. Ten 4,2tdi , samozrejme cipnuty, ide lepsie. Osobna skusenost. Ale je to ropa
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email