Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 334 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Doom1n
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 328
Uživatelů: 6
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 306 | Témat: 47

26.03 2016 22:28


ahoj už po novem roce navštívil nove měřeni emisí na me a6 3.0tdi nemam DPF* jeto rok 12.2004 mam to odstraněne i v řidici jednotce projde tento motor emisemi?tento motor nema vždy DPF* a i bez DPF* plni normu euro 4.
nahoru

sponzor





26.03 2016 22:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.5. 2011
Příspěvků: 21 | Témat: 4

26.03 2016 22:30


Ale máš danou směrnici emisních plynů v TP, kde je s DPF* ta směrnice
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 306 | Témat: 47

26.03 2016 22:39


tak tobu problem asi mam směrnici 2003/76b to asi neoblbnu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 306 | Témat: 47

27.03 2016 17:40


ahoj muže sem dat někdo foto z diagnostiky s těmi raideis cody na a6 4f c6 motor bmk,asb ten kdo ma předpis 2003/76b je to verze z DPF* dik at to porovnam stěmi mojima
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 306 | Témat: 47

16.01 2017 23:36


ahoj oživuji moje tema blíží se emise.mam sice sběrnici vyfukovych plynu2003/76b ale také mam napsané ve velkem TP že korigovaný součinitel absorpce je 1.30 což neodpovidá verzi která nemá mit DPF* zatim mam zjištěno že verze z DPF* maji hodnotu 0.50
mužese prosim ktomu někdo vyjadřit dik za info
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.12. 2010
Příspěvků: 71 | Témat: 13

18.01 2017 1:07


Ahoj mam to taky tak,byl jsem v listopadu na STK* a v pohode. Ptal jsem se jak to je kdyz mam auto s DPF*,ale v TP mam napsano 2003/76b soucinitel 1.30. Oni mi odpovedeli ze kdyz ho vyndam a vejdu se porad do 1.3 tak je to jedno. S DPF* jsem nafoukal 0.11.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

18.07 2017 12:47


Ahoj. Takze kdyz mam soucinitel absorpce ve velkem technicaku 1.30, tak tam mam DPF*? Protoze ve vybave na stitku mam napsano euro4 DPF*, ale cetl jsme taky, ze auta s DPF* by meli mit v techjicaku zapsano soucinitel absorpce 0.51 . Tak ted nevim jestli moje auto ma nebo nema DPF*. Koncovky vyfuky mam ohnute k zemi, za dva roky co auto mam, ani jednou se mi nerozsvitila kontrolka DPF*. Poradi mi nekdo? Dekuji
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

18.07 2017 14:38


Mas to v kufry na stiku vedla rezervy alebo v servisnej na 2 strane
nahoru

sponzor





18.07 2017 14:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

19.07 2017 6:37


No prave zle v kufri je napsana hodnota 0.50 a v technicaku je 1.30. Takze podle ceho se mam ridit?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1800 | Témat: 44

19.07 2017 7:40


řídil bych se tím co je v TP
do kufru si mohl nalepit kdo chtěl co chtěl.
TP je uřední záznam.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.8. 2016
Příspěvků: 13 | Témat: 0

19.07 2017 9:04


Jsem na tom úplně stejně u A4 3.0 TDI* (BKN). V TP součinitel 1.30, ale auto je s DPF*. Těžko říct kde se stala chyba, ale snad je to pro nás u emisí do budoucna jen výhoda...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

19.07 2017 10:58


Mozna ze u nas v dobe dovozu nebyli tak prisna pravidla, jako v italii, odkud bylo auto privezeno.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.8. 2016
Příspěvků: 13 | Témat: 0

19.07 2017 20:21


Rabin4213 (19.07 2017 10:58) orig :
Mozna ze u nas v dobe dovozu nebyli tak prisna pravidla, jako v italii, odkud bylo auto privezeno.


Mám taky dovoz, ale ne Itálii, ale Německo...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.12. 2010
Příspěvků: 71 | Témat: 13

20.07 2017 0:19


Mě na STK* řekli, že je zajímá to co je v techničáku. Má to taky A6 s DPF*,ale v Tp mám součinitel 1.30.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

20.07 2017 7:20


Já mám A4 B7 3.0 TDI* BKN a mám součinitel 0,5 v TP, mám to rok výroby konec roku 2005 a DPF* mám. Mám také koncovky výfuky dolu a schávlně se podívám, jestli to sedí i se štítkem v kufru.

Emise mi před rokem a půl nezměřili, protože prý když přijede Audi, tak to vždycky zlobí a nemaj na to pořádnou mašinu, takže tam nabouchal hodnoty +- podle TP random. A přitom to byl OlfinCar STK*..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.8. 2016
Příspěvků: 13 | Témat: 0

20.07 2017 9:24


Podle mě to při přihlašování v ČR někdo zvoslil na registru vozidel, systém jim nabídl data bez DPF* a s DPF* a oni tam prostě něco odklepli a jelo se dál. Na druhou stranu, pokud opravdu na STK* berou jako směrodatnou hodnotu údaj z techničáku, je to jedině dobře, ne?
nahoru

sponzor





20.07 2017 9:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 890 | Témat: 32

21.07 2017 0:37


No to by bylo, kdyby těch chyb v lejstrech nebylo povícero ... Např. u jedný T4 dovoz z DE (pův.9-místná, přehlášená na 6) je ve velkym TP 6 míst, ale v malym je 5 (což se zjistilo až po odchodu z DI a neřeší, protože vepředu je u spolujezdce sedadlo pro jednoho...)
Jinak na jednu stranu když je ten motor v dobrym stavu a plní normu i bez DPF*, proč by neměl projít, ale na druhou stranu je imho menší zlo, kdyby třeba rotačka plnící lepší normu tu normu získala, protože mezi rotačkou a CR je rozdíl vstřikovacího tlaku v řádech a tim pádem i rozdíl ve velikosti částic ve výfuk.plynech...Ale to asi časem víc "ocení" (k čemu takovej přístup, ať už úřadů nebo celý koncepce STK*...) nekuřáci
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

21.07 2017 6:53


Fan1s: v kufru nic nenajdes stitek s vybavou je pod zadnim sedakem uprostred nad nadrzi. Musi se to vyskubnout drzi to na dvou plastovejch drzakach co radi praskaji. Jsou na predni hrane uprostered krajnich sedadel. Druhej je v servisce. A stitek s oznacenim VIN* a DPF* ci bez je v motorovym prostoru pred kloboukem praveho predniho tlumice pod trubkama Klimatizace*.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email