Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 17 listopadu 2025
Celkem je zde 1265 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Stepan-tajci
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 453
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1264
Uživatelů: 1
Celkem: 1265

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

15.03 2016 8:23


Zdravim klubaci. Z me B5 se pomalu ale jiste stava auto na vikendovy pojezdeni. Pres tyden nejezdi a stoji v garazi. Chtel bych ho teda uvest do hezciho stavu a nechat si ho jeste dlouhy roky jako takovou srdcovku, protoze at jsem jezdil cim jsem chtel, tak pro B5 mam porad nejvetsi slabost.

Taaakze, auto bych chtel trosku snizit. Co by pro to bylo idealni ? Mam tam ted origo 16, chtel bych tam dat maximalne 17. Mate nejaky zkusenosti se snizenim, co konkretne koupit, na kolik to vyjde ?

Dal bych chtel kola o kousek vysunout, maximalne o 15mm, spis min nez vic. Mate nekdo konkretni zkusenosti ? Jaky vyrobce, odkaz, na co si dat pozor, predpokladam, ze hlavne roztec, rozmer atd.

Dale bych vymenil komplet predni ramena, delal jsem to pred cca 30k km, ale predek auta je hlucnej. Chtel bych se proto zeptat, jaka je zlata stredni cesta ? Taky bych se chtel zeptat na mozny duvod toho, ze kdyz prejedu vyssi rychlosti takovej ten delsi retarder, tak se od prednich ramen ozve lehce "krupajici" zvuk.

Je to dost obsahlej dotaz, ale snad mi nekdo dokaze odpovedet. Diky moc.
nahoru

sponzor





15.03 2016 8:23


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

15.03 2016 20:52


K dotazu s rameny nemám čím přispět. Když jsem ještě měl b5, tak od koupě až po prodej jsem s předními rameny, ani zvuky neměl problém, a stále slouží novému majiteli.

K podvozku.
Já nejsem zastáncem stavítka, protože to jednou nastavíš a máš hotovo, pokud ovšem nejsi blázen do kol a neměníš je dvakrát do roka, to pak stavítko využiješ k případnému doladění výšky k novým kolům. Nebo jezdíš i v Zimě a potřebuješ auto zvedat.
Jednu dobu jsem stavítko na autě vozil, FK Automotive a byl teda dost tvrdý, snížení jsem měl nastaveno -10cm a musel jsem i řezat dorazy na remenech, které klepaly o kastli.

Pevný snížený podvozek je můj oblíbenec
Já bych si troufl napsat, že Ti bude stačit osadit sériové tlumiče sníženými pružinami, a to se rovnou vyhni snížení 2,3,4cm, protože tohle ani nepoznáš a jdi rovnou do 6cm. A to píšu z vlastní zkušenosti. Odjezdil jsem pár set km na snížených pružinách od TA Technix a bez problémů. Auto se tolik nenaklání a komfort ještě pořád nějaký je. O dorazy na tlumičích jsem neťukal.

Vím o b5, která má 18" kola s ET 25. Tuším, že z Audi RS6 a vlezou se, jen netuším jejich šířku, ale vlezou se tak akorát.
Podložky bych nedával, aspoň já nejsem jejich zastáncem.
Takže zachovat rozteč 5x112, a ET okolo 30 +,-5 podle šířky disku. Šel bych do šířky 8" max.
Výrobce nejlíp originál Audi, VW, Škoda, pokud se dá něco takového najít v 17". Potom pak už jen co se osobně líbí.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

16.03 2016 8:52


V realu je podvozek jeste niz. Doporucim co mam ja, -30/-30 v realu cca o 55mm niz. Na sirsich kolech to bude pekny. Ramena by meli 60tis zvladnout, pokud se s autem nevymetaji vsechny diry po silnicich. Spis i vic nez 60.
K ET: mam et37 7J a 205gumy, na 17" bych sel nejvic do et30 a 225gumu. Pak uz by to mohlo chytat lemy. Podvozek tvrdsi mam, a kdyz nalozim,tak pul zadni gumy zaleze do blatniku. A mista zustane asi na prst. Proto si to zmer radsi predem nez pak vymejslet co s tim.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

16.03 2016 10:09


S tím štelovákem musím souhlasit s Bojušem, sám jsem měl b5 na stavítku a i když jsem měnil kola a jezdil s tím i v zimě pořád to bylo v jedné výšce ikdyž na těch 15" to bylo docela dost nízko tak se mi nechtělo to šroubovat nahoru .

Podložky bych taky radši nedával a radši se mrknul po kolech s menším ET

Takhle jsem odjezdil zimu


Náhled, klikni pro zvětšení.


Tohle jsou tuším 7,5x17 s et nějak kolem 35-40 to už jsi přesně nepamatuju


Náhled, klikni pro zvětšení.


Teďka mam na b5 nachystané dvě sady 18" tak snad to tam pásne
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

16.03 2016 10:43


Tomikcek: ta stribrna napravo je nejaka extremni koza. Ja,mel vysoke, ale tohle je jeste tak 3-4 cm vejs nez standard ne?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

16.03 2016 10:44


Byla to 2.5TDi Q s novými tlumiči ale oproti serii se mi zdala taky o dost víš
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

16.03 2016 17:59


Bentley: Pokud máš v reálu snížení větší než je udávané u pružiny, tak jsi nejspíš nedodržel určené zatížení na nápravu, které se udává u všech snížených pružin a musí se shodovat se zatížením na nápravu co je psána ve velkém TP. Ale taky je to možné tím, že co jiný výrobce to jiný materiál, průměr, vinutí pružiny.
Já měl udávané snížení -30/-30 u TA Technix a nebylo to znát, tak jsem zvolil -60/-60 a hned to bylo o něčem jiném
Tady je fotka na snížených pružinách (-60/-60) a origo tlumičích:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Tomikcek: Jó, Tvoje b5 byla luxuusní, krásná a snížená tak akorát na 1,8T quattro*
Pochlub se koly, třeba do SZ.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

17.03 2016 15:20


Bojuš: Ta tvoje je jedno z mála stříbrných aut co se mi opravdu líbí

jinak kola mám nachystané co mi zbyly z 17+18 passatu a pak taky 18 z b7

17 b7


Náhled, klikni pro zvětšení.


18 ... Tyhle mi ale k b5 moc nejdou ale na zkoušku je zkusím


Náhled, klikni pro zvětšení.


a tady ty 18


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





17.03 2016 15:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

17.03 2016 17:39


Dobře, takže jsem si z toho odnesl to, že ideální bude nechat celej podvozek sériovej a vyměnit jen pružiny, aby si to víc sedlo ?

Stačilo by mi to tak, aby po celým obvodu kopírovalo ve stejné vzdálenosti blatník, ne jako teď, kdy je nahoře víc cm místa než po levé a pravé straně kola. Budou k tomu stačit pružiny 40/40mm ? Který byste doporučili ? Našel jsem tyto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Teď se auto do zatáček naklání jak parník a moc dobře díky tomu nedrží, nebo z toho alespoň nemám moc dobrej pocit, ještě jsem to nikdy neutrhnul a ani bych nechtěl, ale ten komfort v zatáčkách moc není. Chtěl bych aby to líp drželo vodorovnou lajnu...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

17.03 2016 17:49


Bojuš: urcite dodrzel.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

17.03 2016 18:15


Tomikcek: Člověče mě se zamlouvají jen ty 17" kola. První 18" jsou jedny z nejnepěknějších Audi kol, ale já celkově nemám rád (nesnáším!) dvoubarevná kola kombinace černá a leštěná (chrom).
Druhé 18" kola bych si uměl představit s nižším profilem pneu na sníženém podvozku

WhySoSad: Nech sériové tlumiče a dej na ně ty pružiny z odkazu + 18" kola a budeš spokojen, protože nevěřím, že by jsi byl jeden z těch bláznů (já třeba jsem) co by pak snižovali ještě víc a chtěli to mít hodně rozpláclé a přilepené k asfaltu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

18.03 2016 6:03


Ok, jeste technicka, budou ty tlumice a ramena trpet o moc vic na tech nizsich pruzinach ?
18 tam davat nechci, 17 je max.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

18.03 2016 14:12


Předchozí dotaz zůstává, ale jen doplňující info.

Teď tam mám na 16" kolech obutých na 205/55 mezeru mezi pneumatikou a hranou blatníku zhruba 7cm, počítám že pružiny jsou tam od výroby, takže možná už taky budou lehce unavený, bude tedy těch 40mm vpředu a vzadu stačit ?
Nechal bych tam nakonec asi dočasně na tenhle rok ty 16 co tam mám a dal pod ně podložky, abych je trochu vatáhl ven, než seženu nějaký alu s nižším ET.

Ideální ET tak 36 ? Míň už by bylo asi moc že ?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

18.03 2016 14:32


WhySoSad: et25 na 205kach zvladnes, pri 7x16" ja mam vzadu et37 a 5mm k tomu, takze 32 a jeste tak 15mm vule je.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

18.03 2016 15:23


Ještě sehnat nějaký rozumný kola... Ty co měl bojuš na té stříbrné jsou nejhezčí kola co vůbec na B5 můžou být... Já je mám v 16, ale větší by byly hezčí...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

18.03 2016 18:54


Trpět nic víc určitě nebude.
Jak jsem psal, pružiny -60 mm/-60 mm by byly ideál, aby bylo vůbec znát snížení. Těch -40 mm poznáš, ale bude to málo
16" kola na b5 jsou malé, já bych šel do 17" právě těch co je na mé fotce. Nejsou nikterak předražené a kolikrát se dají koupit i s pneu.
Současný majitel mé bývalé A4 má stavítko od FK, 18" kola s ET 25, šířku nevím, má na nich nazuto 215/na 35 tuším, a pneu jdou lehce do áčka, musí, aby zalezly pod blatníky a vypadá to luxusně!
Takhle vypadá teď:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.

A tohle je jediná fotka co mám, jak je aspoň trošku znát jak kola "lížou" blatníky:

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





18.03 2016 18:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

18.03 2016 19:34


Nadhera, za kolik si sehnal ty parabol a ktery jsi tam mel ty -60mm pruziny a za kolik ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

18.03 2016 19:41


Úplně na první fotce co jsem tady do tématu dával jsou pružiny TA Technix -60/-60 a stály mě toho času 2.500kč. Kola jsem k autu už měl při koupi, dokonce byly už i zapsané v TP, s pneu 225/45 r17.
Takhle v detailu:

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

18.03 2016 20:32


Ja ted jen premyslim jestli to ty seriovy tlumice zvladnou, jsou tam urcite od vyroby, takze z roku 95,. Koukal jsem se do tabulky a lem blatniku od stredu kola by mel byt vzadu 396mm a vpredu 392mm. Vzadu to je presne, to mi i v servisu rikali, ze ta zadni naprava je i po 20 letech jako nova, asi tam nikdo nikdy nic, ani lidi nevozil, vepredu jsou ty tlumice ale asi uz trochu unaveny, maji zdvih cca 385mm. I diky tomuhle mam trochu strach co s tim provedou ty kratsi pruziny...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

18.03 2016 20:40


To uvidíš až to tam dáš, ono při nejhorším ty tlumiče už nestojí zase tak moc . Popřípadě si kup zrovna celý set, tlumiče+pružiny na předokolku to zase tak moc drahé není

Bojuš: Jak to tak vidím u tebe tak ty světla taky koupím a snížit to musím taky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

18.03 2016 20:44


A teda TA Technix je dostacujici kvalita ? Moc referenci jsem necetl, asi bych to nakonec udelal komplet ten podvozek vcetne tlumicu...

Ty zadni lampy jsou peckovy, uz si na ne delam zalusk dlouho, jsou i celkem levny a hlavne to nejsou zadny odporny ledky a diody, ale vypadaji prakticky jako original. Jen se bojuse jeste potrebuju zeptat jestli na facelift sedi v pohode, poface ma udajne jinou konzoli s jinym rozestavenim zarovek...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

18.03 2016 20:54


Jojo, fc má žárovky nad sebou, před fc je má trochu jinak ale konektor je stejný takže pokud tam budou i patice na žárovky tak je to výměna kus za kus
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

19.03 2016 13:39


Na 16" kolech při snížení -60 mm to bude vypadat fakt hrozně. Jak na prdnutých pružinách.
Chce to rovnou mít i kola, protože kola vždy zalezou, když se auto sníží a v kombinaci se 16" koly to nebude vůbec hezké.

K zadním světlům, je to tak jak píšete.
Na facelift světla sedí bez problémů, jen se k nim nedodává konzole s paticemi na žárovky, takže pokud by kdo chtěl dávat tyhle světla na předface, musí si sehnat z faceliftu konzoli

TA Technix moc neumí tlumiče ve své sadě, kdy nabízí celý snížený pevný podvozek, rády ty tlumiče vytečou, ale pružin bych se nebál. Navíc jsou měkčí jak JOM (ani nevím jestli je ještě JOM k sehnání).
Já třeba koupil na předek do cabra TA tlumiče, ale nestály mejlant, kdyby měly hned vytéct a doposud jsou o.k., jen já jim ještě zkracoval pístnici.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

19.03 2016 13:51


No po pravdě bez těch konzol je to docela naprd, ta konzole se bude beztak docela na prd shánět . Já už víc jak měsíc hledám fc světla a fakt nikde nejsou a pokud jo tak bez patic nebo třeba jenom jedno .
nahoru

sponzor





19.03 2016 13:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

19.03 2016 15:05


Tak ty světla jsou v pytli, sehnat konzoli z faceliftu a pak přepojovat konektory se mi opravdu nechce... Potřeboval bych splašit něco, co sedne přímo na předface, nebo aby to bylo i s konzolí...

Jinak k tomu podvozku, snížil bych to určitě max o 40/40, jen to je asi blbost snižovat když to je na 16", 17" bych sehnal, třeba toto ? Je to ET48, což si myslím že je hrozně moc a kola budou stejně utopený jako současný 16"...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

19.03 2016 22:40


Ty 17" kola z odkazu budou stejně utopená jak ty na poslední fotce ode mě.
Ale 18" flat fives z A8 by byly echt gold! Jen je dostat do velkého TP......
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

20.03 2016 8:31


Tak to je štěstí že jsem je neobjednal, už jsem je měl v košíku spolu s RS maskou . To bych byl asi pěkně nasraný kdyby to přišlo a nepasovalo to i když jsem tam dával model před fc

Jinak ty flat fives se mi na b5 začíná líbit čím dál víc, asi se zbavím jedněch nebo dvou sad kol a vyzkouším je
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.10. 2015
Příspěvků: 271 | Témat: 68

20.03 2016 17:44


Ja to mam resene takto mam komplet podvozek od jom a maximalni spokojenost neni to nejak tvrde stelujes si to podle sebe proste spokojenost tady je par fotek


Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

20.03 2016 19:37


Takhle to snížení by se mi taky líbilo To asi nemáš Q že ? Štelovák na quattro* stojí docela dost ale asi mi nic jiného nezbude
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.10. 2015
Příspěvků: 271 | Témat: 68

20.03 2016 21:30


Nemam Q ale cenove to neni nejaky velky rozdil, mrkni na revilo.cz od tamtud to mam ja a ty kola jsou 18 gumy 245/23 je to akorad nikde to nedre a sedi to suprove
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email