Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 1 kvě 2025
Celkem je zde 98 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: DomDomin
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 167
Online návštěvníků
Návštěvníků: 96
Uživatelů: 2
Celkem: 98

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 8

21.02 2016 15:26


Ahoj,
přišel čas vyměnit u mé Audi TT 8n 165kw podvozek a když se už bude kupovat, tak bych ji chtěl trochu snížit. Potřeboval bych radu jaký zvolit. Jestli dát stavitelný od TA Technix nebo koupit sériový podvozek a dát nějaké značkové sportovní pružiny se snížením do těch 35-40mm. Vím, že na netu je spoustu diskuzí na TA Technix a sportovní pružiny s kombinací sériového podvozku, ale ne takové, které by vše vysvětlili a pořádně popsali, jak se auto chová atd… Potřebuji vědět od někoho, kdo tento podvozek má a ví o čem mluví, zda jsou jízdní vlastnosti stejné, horší nebo lepší. Nejde mi jen o to, aby auto bylo níže, ale aby se chovalo při ostřejší jízdě stejně jako na sériovém podvozku nebo i lépe. Pokud je lepší volba koupit sériový podvozek a sportovní pružiny než TA, není co řešit… Předem děkuji za odpovědi a prosím o vyvarování se: ,,Kup nějaký podvozek za 20-30 000 a budeš spokojený“, neplánuji s autem jezdit závody, ale normálně jezdit a sem tam se projet rychleji.
nahoru

sponzor





21.02 2016 15:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2016
Příspěvků: 28 | Témat: 4

21.02 2016 17:48


Mám zkušenosti s obojím.

Pružiny na seriovém podvozku podstatně zlepší jízdní vlastnosti, přičemž zůstane komfort, nicméně auto se stále bude naklánět a to i při brzdění a akceleraci. Taky bych v případě téhle změny nechal otestovat stav tlumičů, ať máš jistotu jestli má význam nevyměnit to komplet.

Měl jsem teda pružiny ST Suspensions -30mm, a jednoho dne mě předjela upravená Octavie a v zatáčce si dělal ještě esíčka, což u mě nepřipadalo v úvahu v té rychlosti a já si říkal jaké to asi je...

Tak jsem šel do výškově stavitelného TA Technix kvůli ceně. V servise mi po montáži řekli, že to je fakt tvrdé, a já si říkal, však to má být.
Pak jsem s tím jel a cítíš každou nerovnost, auto poskakuje, je nepohodlné, prostě motokára.
Byl jsem z toho nevím jestli zklamaný, ale spíše v šoku, že to auto ani neprodám na tomhle.

Po půl roce už bych nechtěl nic jiného. Jiná auto jsou pro mě jak pružinový gauč. Ale zkusil bych příště investovat více peněz, buď do AP Sportfahrwerke / ST Suspensions / HR / Eibach, což by měla být jistota.

Fakt, že TA Technix je tvrdý není problém, ale problém je, že nejsi na závodním okruhu a v případě nerovností to auto odskakuje. Ale jako dá se s tím jezdit rychle, zvyknout si a neřešit to.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 976 | Témat: 26

21.02 2016 19:59


jsem se v tom ztratil jak jdi napsal, že bys po půl roce nechtěl nic jinýho. Myslel jsi tím ten TA technix, nebo pružiny a serii?

já řeším u svýho wagenu to stejný, jestli dát jenom nižší pružiny, nebo technix.

Akorát že nejdu po stabilizaci v rychlosti, protože to auto jezdí po městě, občas kilem po městským okruhu a mimo město se podívá tak jednou za měsíc, měsíc a půl. Jdu čistě jenom po vzhledu nižšího auta a bral bych -40mm
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11469 | Témat: 99

21.02 2016 20:04


Mne se nejlip osvedcila kombinace seriovych tlumicu a nizsich pruzin. Sportovni podvozek je pecka na dalnici (avsak ne d1), ale mesta jsou peklo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.12. 2013
Příspěvků: 7 | Témat: 0

21.02 2016 20:15


Ja jsem dal na seriove tlumice bilstein b4 pruziny eibach pro kit - 30mm a vydrzel jsem to 14dni,pak sli tlumice pa a dal jsem bilstein b8 a max spokojenost...
Mam to na vw touran...
Ty nizsi pruziny na serii dost houpou aspon me to tak prijde...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2016
Příspěvků: 28 | Témat: 4

22.02 2016 2:06


SwitchCZ (21.02 2016 19:59) orig :
jsem se v tom ztratil jak jdi napsal, že bys po půl roce nechtěl nic jinýho. Myslel jsi tím ten TA technix, nebo pružiny a serii?

já řeším u svýho wagenu to stejný, jestli dát jenom nižší pružiny, nebo technix.

Akorát že nejdu po stabilizaci v rychlosti, protože to auto jezdí po městě, občas kilem po městským okruhu a mimo město se podívá tak jednou za měsíc, měsíc a půl. Jdu čistě jenom po vzhledu nižšího auta a bral bych -40mm


Myslel jsem samozřejmě TA Technix.
Pružiny přinesly jisté zlepšení, ale furt se to moc naklánělo.
Jestli ti jde jen o vzhled, tak chceš pružiny, to je jasné...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email