Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 160 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tomQ7
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 290
Online návštěvníků
Návštěvníků: 155
Uživatelů: 5
Celkem: 160

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.01 2016 18:32


ti musela utikat komprese, funet to ne?
nahoru

sponzor





14.01 2016 18:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

14.01 2016 19:59


To netusim ale mel jsem tri propalene diry v hlavne mezi svodama a hlavou zachvili svihnu foto
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

14.01 2016 20:05


tohle je fajnovka
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7240 | Témat: 19

15.01 2016 8:03


Jakej dobytek lepil tu hlavu tim červenym tmelem na favority??Tj snad nejhořší tmel ever tvl...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

15.01 2016 8:07


Satas (15.01 2016 8:03) orig :
Jakej dobytek lepil tu hlavu tim červenym tmelem na favority??Tj snad nejhořší tmel ever tvl...

to já nevim už to musel dělat někdo předemnou ale to tešnění mě nesere spíš mě srali ty hlavy a ty vstřiky :/
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2015
Příspěvků: 68 | Témat: 8

06.11 2018 20:03


Ahoj, právě řeším to zakopávání při teplých startech. Alternátor i startér jsem již pořídil nové a bohužel to nepomohlo. Vypadá to tedy, že budu muset zkusit vyměnit nějaký vstřik. Nemám teď peníze na to, abych měnil všechny, tak se snažím nějak dopátrat, který je nejhorší. Na přiloženém videu je vidět korekce vstřiků z diagnostiky. Vím, že ukapávájící vstřik se na standartní diagnostice moc dobře odhalit nedá, ani stolice není stoprocentní, ale od něčeho se odrazit prostě musím. Takže bych se rád zeptal vás, kteří již máte nějaké zkušenosti, jestli byste po shlédnutí videa řekli svůj názor na to kolik a které vstřiky zkusit vyměnit. Moc děkuji za jakýkoliv konstruktivní komentář.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

06.11 2018 20:13


bohužel tohle nediagnostikuješ korecke ti nepomůže protože pokud je nějakej špatnej ostatní se to snaží dohnat
vyměnit všechny věř že nic nezjistíš ani to nejde
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7240 | Témat: 19

06.11 2018 20:41


Zase korekce bože u CR to studium na tom netu je věc...
Proste koupě 6 vstriku je to co je potřeba. Pokud jsou trysky původní staré z roku 05 06 maj více jak 300 je to pozvanka k propaleni pístu.
nahoru

sponzor





06.11 2018 20:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2015
Příspěvků: 68 | Témat: 8

06.11 2018 21:21


Tak já nevím, jestli píšu nějakým cizím jazykem, ale psal jsem prostě, že jsem právě vyhodil dost peněz za nový startér a alternátor a na všechny nové vstřiky prostě 45 000 nemám. Vstřiky co tam teď jsou mají najeto necelých 200 000 kilometrů. Já dobře rozumím tomu, že nejlepší by bylo všechny ty vstřiky vyměnit najednou, ale když prostě stojí to co stojí, tak snad je pochopitelné, že než tu investici udělám, snažím se nějakým jednodušším způsobem zjistit jestli to alespoň pomůže. Já přece neříkám, že když si budu stoprocentně jistý, že nevyměním všechny. Jen mi přijde logičtější začít výměnou těch potencionálně nejhorších ks, abych alespoň trochu zjistil jestli to nějak pomáhá. A jediné co jsem od místně zkušenějších chtěl, je jejich zkušenost s korekcí, zda mne to může alespoň trochu navést. Rady typu vyměň je všechny si zvládnu poskytnout i sám, ale tak nějak jsem se domníval, že to forum je zde od toho, abychom si pomáhali a sdíleli zkušenosti.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2015
Příspěvků: 68 | Témat: 8

06.11 2018 21:27


Jestli ta korekce je na hovno, což klidně může být, tak rada, kterou jsem chtěl slyšet je, že korekce je na hovno a musím na to přijít nějak jinak. Jestli to prostě jinak nejde, tak ocením, když mi někdo znalejší napíše, že to prostě nejde a musím například jít metodou pořídit dva vstřiky a postupně je osazovat a zjistit, jestli se starty zlepší. Jestli i tohle je k ničemu, tak mi někdo, kdo se vyznáte, napište proč a je to. Díky moc
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

06.11 2018 21:43


Pochop nejde to udelat korekce je k hovnu
Stolice to neodhali nedokaze to kterej ukapava
Jestli si chces kupovat dva a prehazovat je to na tobe ale nejde to odhalit smir se stim bohuzel i kdyby si to polil svecenou vodou tak nikdo nedokaze odhalit kterej to dela proste to nejde
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14861 | Témat: 53

06.11 2018 23:06


Pokud nekterej ukapava tak na lepsi stolici se to ukazat muze. Bohuzel i tam neni 100% jistota diky tomu ze se to testuje za studena. Stolice nedokaze simulovat stav chodu motoru po teplotni strance.
Dokaze zmerit vstriknute mnozstvi a mnozstvi co jde do prepadu za urcity nastaveny vtrikovaci pocet cyklu. Pokud jde do prepadu hodne je vstrik na vymenu a to nemusi ani ukapavat.
Dal se da nastavit tlak ktery je tesne pod tlakem oteviracim a necha se to nejakou dobu natlakovany tim se ukaze zda za studena ukapava nebo ne. Bohuzel za tepla to muze bejt jinak.
A kontrola diagnostikou je naprosto na nic ta opravdu neukaze skutecny stav vstrikovacu.
To ze to zakopava pri startu je znamkou ukapavajicich vstrikovacu a hrozi propaleni pistu.
Tak ze bud je vytahni a nech otestovat na stolici a koupis jiny ac treba starsi alespon do doby nez koupis celou sadu novejch. Ale rozhodne dal nejezdi dokud to nevyresis. Pak te ta sranda vyjde na mnohem vic nez jen vymena za novy vstriky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7240 | Témat: 19

06.11 2018 23:15


A v prvý radě bych poděkoval tomu expertovi kterej urcil ze to děla altik a startér. To jsou peníze tak na dva vstriky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2015
Příspěvků: 68 | Témat: 8

06.11 2018 23:21


[quote="áček (06.11 2018 23:06) orig "]Pokud nekterej ukapava tak na lepsi stolici se to ukazat muze. Bohuzel i tam neni 100% jistota diky tomu ze se to testuje za studena. Stolice nedokaze simulovat stav chodu motoru po teplotni strance.


Díky...konečně alespoň trochu konstruktivní odpověď. Satas je možná šikovnej chlap, ale ty jeho komenty....Poradil bys někde v Praze nebo okolí stolici, kde by se to nechalo změřit za nějaký normální peníze? Když jsem to nechával měřit před dvěma lety preventivně v DieselPower stálo to kolem 400,-/ks...teď ale docela dost zdražili a už to vychází přes 5000,-
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

06.11 2018 23:32


Alexamc:
kdyby jsi četl tady pozorně téma ohledně vstřikovačů, kterých je tu nepřeberně, tak jsi si mohl ušetřit penízky za altík a startér. A ano asi mluvíš cizí řečí, když chceš tady po někom, aby ti řekl, jak zjistit ukapávající vstřik na autě, když to nejde.

Každej kdo tomu rozumí, tak ti řekne vyměn všechny, nebo si zaděláš na propálenej píst a pak se z toho posereš.

Moje rada je, vyměň všechny, pokud na ně nemáš, tak nejzdi a šetři, nebo prodej káru, někomu kdo na ně má.

vidíš altík a startér 2kusy, teď stolice další kus, chceš koupit 2 to je celkem 5, takže už ti chybí jen na jeden kousek
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2015
Příspěvků: 68 | Témat: 8

07.11 2018 0:37


Další chytrák...chápu, že velikost Tvého ega je nekonečná a pravděpodobnš tady na fóru jsi za "málemboha", nevím co Tě trápí ve Tvém skutečném životě, že Ti dělá tak dobře tady machrovat na někom kdo se prostě jen slušně zeptá. Nicméně já o tyhle Tvé komenty nestojím, tak Tě slušně žádám pokus se prosím nevyjadřovat, když nemáš co říci.
Rozumím, že někoho unavuje odpovídat na stále stejné dotazy nás ubohých amatérů, ale tak nikdo vás chytráky přece odpovídat nenutí...nechte mluvit ty co energii mají a dokážou poradit i bez těhle debilních dětinských poznámek. A jak je vidět, tací tady ještě jsou, a tímto jim děkuji za snahu pomoci.
nahoru

sponzor





07.11 2018 0:37


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2015
Příspěvků: 68 | Témat: 8

07.11 2018 0:42


Satas (06.11 2018 23:15) orig :
A v prvý radě bych poděkoval tomu expertovi kterej urcil ze to děla altik a startér. To jsou peníze tak na dva vstriky.


Tak já Ti tímto děkuji, experte, za moc užitečnou radu. Hodně mi to pomohlo a celá věc je mi hned jasnější...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14861 | Témat: 53

07.11 2018 6:42


Alexamc: Jsem z Liberce a tady jsem nechal testovat u cloveka co opravuje vstriky krom tehle piezo ty se bohuzel u nas nedaji a ani se nenech nachytat na repasy.
Cena za kus testovani je u nej 150kc bez papiru a muzes se divat na cely testovani. Ma na to novou masinu. Ale jak rikam neni to stoprocentni test kdyz to nedokaze nasimulovat skutecny teploty a tlaky jako v motoru.

Nezlob se na me ale Satas vi moc dobre o cem mluvi dela s temahle motorama dnes a denne. Opravdu nema cenu okolo sebe kopat a rady ber s rezervou i kdyz jsou peprne podany. Audi je proste srdcovka ktera stoji kupu penez.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2244 | Témat: 26

07.11 2018 7:23


Alexamc (07.11 2018 0:37) orig :


Rozumím, že někoho unavuje odpovídat na stále stejné dotazy nás ubohých amatérů,


No ako amater si si v prvom rade nemal kupit 3.0tdi ked tu riesis cenu 6tich vstrekov, pretoze 3.0tdi a samotna c6tka je celkom slusny vysavac na peniaze ked mas so vsetkym chodit do servisu. To prajem vela stastia kazdemu amaterovi (ako si to nazval) s tymto autom. A to nepisem v zlom, dufam ze svoj problem vyriesis a ked budes kupovat dalsie auto budes premyslat trochu rozumnejsie.
Naposledy upravil snuff dne 07.11 2018 7:27, celkově upraveno 2 krát. (16% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

07.11 2018 7:25


Alexamc: Ahoj,
já kdybych chtěl zjistit jaký vstřik ukapává, tak bych to udělal takto.

Zahřál motor na provozní teplotu -> udělal přepadový test na všech vstřicích -> poznačil si množství, které je v přepadu a pak to utěsnil a nechal třeba přes noc. A pokud by někde výrazně ubylo nafty, tak to logicky někam odtéct muselo (ukapávající vstřik).
Asi ale bude hodně záležet jak moc ukapává, jestli to bude tolik poznat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7240 | Témat: 19

07.11 2018 7:43


Alexamc (07.11 2018 0:42) <a href="/forum/prispevek/1402127-jak-zjistit-predbezne-zda-ukapava-vstrik-a6-c6-q-3-0tdi#1402127">orig</a> :


Tak já Ti tímto děkuji, experte, za moc užitečnou radu. Hodně mi to pomohlo a celá věc je mi hned jasnější...

Nekopej kolem sebe je to zbytečný chceš přeprat něco co v podstatě je vlastnost 3.0 TDI* nemáš NATO finance a potřebuješ to pochopitelně ošálit nic nového. Ale opakuji takto se to neřeší a muže to skončit fiaskalně. Nic ve zlem ale to ani majitele tech strašně špatných dvaapulek nebyli nikdy tak zdechly vyndat koruny do tech aut. Nic si nepomůžeš výměnou napr dvou vstriku ty ost 4 ti mohou stářím ve vysokých ot pustit víc nafty a je vymalováno. Jen letos sem generakoval cca 7 motoru upálených od trysek a to jim auto nezakopavalo a nekourilo.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

07.11 2018 7:49


Zdar pani, pridam sa,
kolko cca vyjde oprava pri upalenom 1 pieste? Nie je to uz na vymenu motora?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7240 | Témat: 19

07.11 2018 7:50


Alexamc (07.11 2018 0:37) <a href="/forum/prispevek/1402126-jak-zjistit-predbezne-zda-ukapava-vstrik-a6-c6-q-3-0tdi#1402126">orig</a> :


Další chytrák...chápu, že velikost Tvého ega je nekonečná a pravděpodobnš tady na fóru jsi za "málemboha", nevím co Tě trápí ve Tvém skutečném životě, že Ti dělá tak dobře tady machrovat na někom kdo se prostě jen slušně zeptá. Nicméně já o tyhle Tvé komenty nestojím, tak Tě slušně žádám pokus se prosím nevyjadřovat, když nemáš co říci.
Rozumím, že někoho unavuje odpovídat na stále stejné dotazy nás ubohých amatérů, ale tak nikdo vás chytráky přece odpovídat nenutí...nechte mluvit ty co energii mají a dokážou poradit i bez těhle debilních dětinských poznámek. A jak je vidět, tací tady ještě jsou, a tímto jim děkuji za snahu pomoci.

Sorry nadávej ale Max sam sobě pac má pravdu kdybys jel za někým kdo ten motor nevidel jen z vlaku tak nemáš novej altik startér atd a skutečně ti chybí posl tryska. Nic ve zlým opravdu ale je to tak.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7240 | Témat: 19

07.11 2018 7:53


Milos1 (07.11 2018 7:49) <a href="/forum/prispevek/1402134-jak-zjistit-predbezne-zda-ukapava-vstrik-a6-c6-q-3-0tdi#1402134">orig</a> :
Zdar pani, pridam sa,
kolko cca vyjde oprava pri upalenom 1 pieste? Nie je to uz na vymenu motora?

Motor ven píst ven a pokud není namazaný na válci dá se to uhrát slusne.
Jinak komplet vybrus 6 ti válců nové pisty rozvody hlavy s práci cca 100 s dph.
nahoru

sponzor





07.11 2018 7:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 178 | Témat: 17

20.11 2018 0:02


Tady si to nekdo pekne odnesl. Ja se na jednu stranu musim zastat [u]alexamc.
Ja na jednu stranu beru ze s tim nema jezdit a setrit na vsech 6ks novych, ale proc to hnedka komentujete tim, ze to ma prodat nekomu, kdo na to ma, nebo ze si jako amater nemel kupovat 3.0tdi? Nechapu ze jste vsichni tak protivny!!! To mu nemuzete odepsat treba tak .. hele nikdy to poradne nenasimulujes doporucuju ti vymenit vsech 6ks vstriku a pokud na to nemas tak s tim radeji nejezdi a setri na nove.
To uz je potom jeho vec jestli s tim bude jezdi a propali se mu pist a cena se vysplha dost vysoko, nebo jestli si koupi 2ks novych. Vsichni co se v tehle autech hrabem, tak vime ze je to zbytecne, ale on to treba neví. Forum je prece od toho abychom abychom tem lidem pomohli, nebo je alespon nasmerovali, a ne abychom z nich udelali debily!!!!!
Kdyby se za tyhle rady platilo, tak by jste hned odpovidali jinak!!!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7240 | Témat: 19

20.11 2018 21:27


Jenže je zásadní rozdíl mezi jasnou nevědomosti problému kdy jistě každý v klidu pomůže a ortodoxním sekanim kolem sebe zato ze mu nejakej supr vedator vyměnil díly za cenu novejch vstriku apropo když je tady o tomhle témat tolik ze už to ani vyhledávače nedaj.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2016
Příspěvků: 12 | Témat: 3

25.04 2019 22:11


Mam asi obdobny problem, obcas se pri startu stane, ze to pri startu kovove cvakne, pohasnou budiky a hned chyti, nekdychytne uplne ok. Myslel jsem, ze je nacnutej starter, ze se mi obcas uz nechce a ted koukam, ze vstriky.. Msm auto cca mesic, po kompletnich rozvodech, klapkach, ted se budou delat predni brzdy a naprava a ted tohle..sakra to jsem si zas nasral s moji vysnenou A6. Nojo..opice a banany, ja vim
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

29.04 2019 7:59


Satas (St, 07.11, 2018 7:43) orig:
Jen letos sem generakoval cca 7 motoru upálených od trysek a to jim auto nezakopavalo a nekourilo.

Satas: Satas: Satas: Satas: Satas: Satas:

Tome, prosím Vás, a když jste musel generálkovat 7 motorů co nekouřily a nezakopávaly, co jejich majitele k vám teda přivedlo probůh?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 658 | Témat: 38

29.04 2019 10:38


namazaný písty po válcích....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

29.04 2019 10:45


Dost pochybuju, že se můžu podívat, do válců a uvidět tam namazaný písty:-D Takže moje otázka zůstává nezodpovězena.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email