Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 3 června 2024
Celkem je zde 598 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: djturtle
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 472
Online návštěvníků
Návštěvníků: 588
Uživatelů: 10
Celkem: 598

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.9. 2015
Příspěvků: 5 | Témat: 3

02.12 2015 19:42


Čaute, mám problém s vyhřívaním sedadla na audi a4 avant r.v. 12/2005. Spolujezdcové sedadlo topí v pohodě. Sedadla mám venku z auta, řidičovo odčalouněné pouze sedák. Ke konektorům pod sedadlama jde po odpojení sedadel proud na 2 piny 5V a 10,5V. Po zapojení sedadel se hodnoty u spolujezdce změní a u řidiče jsou hodnoty nulové. Chci se zeptat, zda-li to jde někde přes relátka nebo může být vadný vypináč na climatronicu(zítra ještě přehodím sedadla pro jistotu).
Nemáte někdo schéma zapojení? Když jsem zapojil konektor přímo na baterku, tak hřál jak sedák, tak i opěradlo. Díky za odpovědi a vaše rady.
nahoru

sponzor





02.12 2015 19:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 502 | Témat: 14

02.12 2015 21:03


Relátka tam žádná nejsou, Ze zeleného konektoru pod sedačkou vedou kabely krom hnědého přímo do climatroniku (2,5mm hnědý na ukostřovací bod na vnější straně u nohou). Pro jistotu proměřit i dečky (v konektoru by měli mít cca 20 ohm. Ideláně proměřit kabeláž, kontrola ukostření, případně na zkoušku prohodit sedačky pokud jsou venku. Regulátory nějak zvlášť neodchází.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.9. 2015
Příspěvků: 5 | Témat: 3

03.12 2015 9:43


Tak jsem zapojil řidičovu sedačku na spolujezdce a to samé, nehřeje, na zacvaknutém konektoru naměřím na plusu nulovou hodnotu, při odpojeném 10,5V. Proměřoval jsem dečky na obou sedadlech, multimetr nastaven na 2K, hodnoty spolujezdce - opěradlo 3,8, sedák 0,4 a mezi 2 tenkými drátky, podle mě nějaké teplotní čidlo co jsem se dočetl, je 9,59 při nastaveném multimetru na 20K. Hodnoty řidiče - opěradlo 3,6, sedák 0,4 a to čidlo od cca hodnoty 3 to postupně stoupá k cca 9 a v tom bude možná ten problém. Čidlo jsem v dečce přímo nenašel, jen takový kulatý plíšek, na který jsou z každé strany napájené 2 tenší drátky v bužírce. Tak nejspíš mě čeká výměna té dečky, jinak mě nic nenapadá.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 502 | Témat: 14

03.12 2015 10:14


Udělej pro jistotu ještě jedno měření přímo v zeleném konektoru na straně sedačky. 2 tenké dráty jsou termistor (teplotní snímač) - hodnota kolem 10 Kohm (- v závislosti na okolní teplotě). Pokud ne KO termistor. Dva tlusté dráty - hodnota kolem 20 ohm - pokud ne, přerušená část dečky. Případně se dá ta spodní dečka objednat v audi, nebo koupit na netu nová, není nějak zvlášť drahá.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.9. 2015
Příspěvků: 5 | Témat: 3

03.12 2015 11:12


Ty 2 tlusté dráty mají na obou sedadlech stejné hodnoty a to 0,4 při nastaveném multimetru na 200. Podle měření bude špatný ten termistor, vyměním ho, jen mi dělá problém vybrat ten správný, ohmy, kohmy, to bylo pro mě vždycky peklo , nejsem elektrikář. Tak jestli tě můžu poprosit, pošlu ti odkaz na stránku kde jsem termistory našel, jestli bys na to nemrknul a napsal mi typ toho termistoru, předem ti děkuji. Měl by to být termistor s negativním průběhem závislosti odporu na teplotě, co jsem se dočetl, podle mě tak 10kohm.

http://ferity.cz/e-shop/termistory/?p=3 a nebo
http://www.gme.cz/termistor-ntc-b57164k0103k-p118-010

EDIT: Vyhřívaní opraveno, vyměnil jsem termistor http://www.gme.cz/termistor-ntc-b57164k0103k-p118-010.

Díky za rady.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 502 | Témat: 14

04.12 2015 11:03


Originál je snad NTC 6,8 Kohm, ale s tímto to bude fungovat stejně. Tak gratuluji k vyřešení .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 373 | Témat: 10

08.02 2016 20:09


Caute mam rovnaký problem vodicou sedak nehreje aký mam zvolit postup?
Inak este nedavno isla!

Dotaz: vidim ze tu spominate vyhrievanie operadla na b7 v mojej a4 b6 pokial viem,
mne vyhrieva iba pod zadkom tak teraz neviem...
Sedadla sa rucne posuvaju dopredu/dozadu a potom tam mam elektricke nastavenie operadla klikacim gulatym tlacitkom na 4-ri smery a spodný smer mi neklika a nejde da sa vymenit spínac ?

Uz som uvazoval, ze vymením sedacky za origo sportove s-line z S4 alebo b7 pasovali by tam aj z a4 b8 alebo nebodaj tieto z a6?

https://audiklub.cz/forum/tema/322155-s-line-sedacky
http://bazar.automedik.cz/AMD2653211705/audi/a4

Poradte, ktore by som tam bez problemu a bez dodatocnej montaze narval!

tieto tu vyzeraju pohodlne : https://audiklub.cz/garaz/auto/2024-2002-audi-a4-q
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2010
Příspěvků: 38 | Témat: 6

12.11 2017 16:46


Ahoj. Netopí sedačka. Potřeboval bych poradit. Mám rozčalouněnou sedačku - na dvou větších pinech v konektoru proměřeno a je to průchozí a naměřen odpor cca 21 ohmu. Na dalších dvou menších pinech jsem naměřil odpor cca 11 kohmu - zkoušel jsem sedačku zahřívat fénem a se stoupající teplotou odpor klesá takže termistorem by to být nemělo. Odkryl jsem tedy čalounění aby jsem se dostal k termistoru a našel jsem tam ty dva dráty, které vedou od konektoru a jsou spojené s dalšíma modrýma drátama, které vedou do molitanu do vyhřívané dečky. Kde je teda ten termistor? - myslel jsem, že je napojený na ty 2 modré dráty ale když prohmatám molitan v okolí kam ty modré dráty vedou tak tam nic není. A ty 2 černé dráty, které jsou spájené s těma modrýma vedou přímo kabeláží do konektoru pod sedačkou.
Termistor asi ani nenajdu - mám tak blebé sedačky, že tam není klasická dečka ale jak jsou sportovní a jsou tam ty předěli tak je přesně tak rozkouskovaná a stejně jsou odděleny vytápěné boky a prodloužený předek sedáku. Každo pádně vím, že když to propípám multimetrem skrz na skrz tak je celý okruh vyhřívání průchozí s naměřeným odporem cca 21 ohmu a termistor má taky odpor tak opravdu nevím proč to netopí - respektive topí ale jen levé boční vedení sedačky - to už nechápu vůbec. Když jsem připojil sedačku zpět na konektor do auta a připojil jsem na pin konektoru žárovku, zapnul zapalování, otočil regulátorem teploty tak se žárovka rozsvítila - tak proč to k sakru netopí nebo proč topí jen to levé boční vedení?

Díky za rady.
nahoru

sponzor





12.11 2017 16:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

04.12 2017 16:17


Nejprve jsem se natrápil se sedačku u řidiče (kde byl přerušený kablík v podsedáku) a nyní přestalo hřát sedalo spolujezdce. Toto vlákno mi velice pomohlo, resp. zatím mě nasměrovalo. Měřením na odpojeném zeleném konektoru (konec směrem k sedadlu) jsem naměřil na pinech termistoru hodnotu okolo 250R přičemž tam má být 6K"něco" (když se ohřívá, tak odpor na něm asi klesá). Za chvíli se přidám i fotky, možná někomu pomůžou nebo až to sám budu zas za nějaký pátek dělat, tak si to zde oživím. Přidávám užitečné odkazy na podobnou problematiku:

https://audiklub.cz/forum/tema/322239-vyhrivane-se [zkrácená url]
https://audiklub.cz/forum/tema/340367-nevyhrivaji-zada-sedacky
https://audiklub.cz/forum/tema/340712-napajeni-sedacek

Ještě mi prosím poraďte, pořídím 6k8 termistor a vyměním ten stávající? Kde přesně najdu ten původní?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

04.12 2017 16:35


Doufám, že jsem to popsal dobře a u toho napájení neprohodil polaritu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

04.12 2017 20:09


Čau. Není tady někdo z Moravskoslezka kdo by mi to spíchl? V tomhle jsem úplně mimo. Taky mi nehřeje sedačka řidiče
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.10. 2010
Příspěvků: 41 | Témat: 16777215

06.12 2017 20:10


V Trnávce je hodně šikovný autoelektrikář, specializuje se na koncern VW, jen nemůžu najit jeho číslo...
49.6863478N, 18.1768583E
https://mapy.cz/zakladni?x=18.1770500&y=49.686 [zkrácená url]
Je to tady...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

06.12 2017 20:26


Super. Aspoň tak. Díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

07.12 2017 16:05


Termistor vyměněný, sedalo hřeje. Přidávám foto, kde se nachází. Sedačku jsem demontoval, ale když nyní vím, kde se nachází, tak by to šlo možná i bez demontáže, když se dá sedačka co nejvýš, možná by to šlo zespodu odzadu odčalounit bez demontáže. Ještě poznatek, můj termistor měl odpor cca 250R (Ohmů), jakmile jsem se k němu dostal a "zahýbal s ním", najednou měl okolo 10K (jak má zřejmě mít). Měl jsem však koupený NTC 6K8 (záležitost 25,- Kč v kamenném obchodě), tak jsem ho vyměnil, nechtěl jsem riskovat, že si zas za týden "vzpomene", že opět tam bude nějaký nesmyslný odpor. V každém případě, když to někdo budete dělat, možná koupit termistor NTC 10K. Teoreticky to s 6K8 to budě méně hřát (dříve má nižší odpor než 10K).
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.11. 2014
Příspěvků: 71 | Témat: 8

13.12 2017 0:46


Super tema! Díky moc @Ladin za informace!

Zadní mi hřejou, ale přední jsem zatim nerozchodil..nemá tu někdo schema kam presne ty kabely ze sedaček vedou? jen ten zeleny konektor..a klidne obrazek z malovaní at je jasne kam co jde
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

06.04 2018 22:35


Rána jsou ještě chladná, tak si přitápím „pod zadek“, jenže zase a to již po třetí mi přestal hřát podsedák. Termistor, který se „stará“ o regulaci (je to v uvozovkách, páč termistor to neřídí, stará se o to elektronika, ale dle odporu termistoru), se nachází v podsedáku vzadu u opěradla (obrázky viz. výše). No a vzhledem k tomu, že podsedák nehřeje (ohřívám jej maximálně jen svým zadkem) a termistor nemění svůj odpor, elektronika pere max výkon do zad, která mám vařená a pod prdelí LED*
Šel jsem víceméně na jisto na obvyklé místo zrady a to připojení výsuvné části podsedáku. Již posledně jsem tam dával delší propojovací vodiče a vyvedl jsem je záměrně skrz molitan ve spodní části tohoto, místo původního vyvedení na horní hraně, kde dochází velkému mechanickému namáhání. Vlevo se přívodní kabel opět poškodil, přerušil se tím obvod a nehřálo to. Po propojení přerušeného místa je vše opět ok.
Sedačku jsem demontoval z auta, ale šlo by to nejspíš i bez toho. Kdo nemá šuplík pod sedačkou, o to lépe. Trochu tam překáží k odjištění zobáčků toho výsuvu. V přední části toho výsuvu jsou 3 zobáčky (viz. žluté šipky), které to drží (dva na krajích a třetí uprostřed). K těm krajním se dá dostat snadno, přístup k tomu prostřednímu trochu omezuje šuplík.
Naposledy upravil Ladin dne 06.04 2018 22:39, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





06.04 2018 22:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

06.04 2018 22:37


Jakmile se podsedák odjistí, odčalounit jej, je jednoduché (viz. modré šipky).
Konektory viz. obrázek jsou k napájení výhřevu. Velký zelený konektor je přívodní (nachází se na podlaze pod sedačkou). Další jsou zespodu sedačky. Černý větší je napájení dečky podsedáku a termistor.
Naposledy upravil Ladin dne 06.04 2018 22:45, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

06.04 2018 22:38


Dečka sedáku má odpor přes 3R (Ohmy) (piny červené šipky viz. foto). Termistor měl odpor 14K5 (při teplotě asi 10° C) (piny žluté šipky viz. foto). Dečka zad má odpor přes 4R.
Obě dečky spojené paralelně (záda a sedák) mají výsledný odpor cca 2R (zelený konektor piny žluté šipky viz. foto). Pokud je jedna nebo druhá dečka přerušená, je tam odpor jen jedné dečky a je vyšší (pokud by byly přerušené obě, byl by odpor nekonečný).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 73 | Témat: 25

09.04 2018 5:22


Super navod musim sa aj ja pustit do svojich .. tiez mam sedacky s tou vysuvnou poduskou vpredu a nemam odkladaciu prehradku.. a mam taky problem ze mi hreju len tie boky na sedaku a okrem toho nic ani stred sedaku ani operadlo vobec a obe sedacky rovnako to iste .. podla schem co som pozeral tak stred sedalu aj s tou vysuvnou castou je zapojeny do serie s operadlom a ten bok co mi jediny hreje je zapojeny samostatne teda paralelne .. takze asi preto mi hreje len ten bok .. a predpokladam ze poskodene to bude na tej vysuvnej casti ... ja oboch sedaclach som nameral na termistire 8.74k ohm pri izbovej teplote a odpor decky na hlavnom konektore bolo 11.9 ohm ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

09.04 2018 14:32


Tak tim si nejsem uplne jisty, ze je podsedak, tak jak pises. Mam za to, ze je tam jeden obvod, aspon u te moji. Je tam jeden topny drat resp. mozna je ta vysuvna cast zvlast, ale je to v serii tudiz, kdyz se to kdekoliv prerusi, nehreje to cele. Ale zase je pravda, že na tom podsedáku je na tom konektoru osazeno 6 pinů (dva termistor a zbylé 4 dečky). No nevim, jak to tam přesně je, nicméně, když je mi přeruší výSUV*, je tam nekonečný odpor a nehřeje nic, ani boky..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.8. 2014
Příspěvků: 104 | Témat: 29

09.04 2018 17:19


moze byt ze je to inac v B6 a inac v B7 lebo ja som sa zabudol zmienit ze ja mam b6 ... tu prikladam schemy prednych sedadiel .. podla tych schem je jeden obvod boky sedaku a dalsi seriovo zapojenie sedak samotny aj operadlo ... opravte ma niekto ak sa mylim ..

sedacka vodica:


Náhled, klikni pro zvětšení.



sedacka spolujazdca:


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

09.04 2018 22:34


Jj máš to v popisu, že máš B6, to jsem pochopil. B6 a B7 by mělo být pravděpodobně totožné, spíš záleží na výbavě, na použitých sedadlech, potažmo dečkách.
Tak jsem se prokousal tím schématem a porovnal to s realitou (sedadlo řidiče).

T6d - je zelený konektor na podlaze pod sedačkou, osazeny jsou 4 piny ze šesti
PIN1 - sw/ws (černo/bílá) - termistor
PIN2 - br/sw (hnědo/černá) - termistor (skutečná barva je hnědo/bílá)
PIN3 - br (hnědá) - polštář (podsedák) napájení kostra
PIN4 - sw/gn (černo/zelená) - polštář (podsedák) napájení +12V

T8f - je černý konektor zespodu sedačky, osezeno je 5 pinů z osmi, napájí polštář: dečky a termistor (Z6 + Z31 + G59)
PIN1 - br/sw (hnědo/černá) - termistor
PIN2 - sw/ws (černo/bílá) - termistor
PIN3 - br (hnědá) - polštář napájení
PIN4 - sw/ge (černo/žlutá) - polštář napájení
PIN5 - br/bl (hnědo/modrá)- poštář napájení (skutečná barva je černo/žlutá), PIN4 a 5 jsou propojené

T2g - je černý konektor zespodu sedačky dvoupólový a napájí výhřev opěradla (Z7)
PIN1 - gn/ws (zeleno/bílá) ve skutečnosti je hnědo/modrá
PIN2 - br (hnědá)

PS: ještě jsem trochu hledal a našel schéma na moje auto (je to trochu jiné)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 73 | Témat: 25

11.04 2018 20:42


no tak schemy su odlisne lebo podla tej mojej mi aj tak vychadza ze mi ma hriat len boky sedaku lebo iba tie boky su napajane samostatne a operadlo aj stred sedaku je napajany do serie ... a v tej scheme co si poslal ty tak tam je o jednu vec navyse asi vyhrievanie hlavovej opierky? neprekladal som si vsetko .. ale podla tvojej schemy je samostatne zasa zapoejene operadlo a ten zvysok je v serii ... mne tiez akosi nesedeli farby ... ja som objednaval original kabelaz z kufatec.de a mam taky pocit ze dve piny boli akoby prehodene ale co som pozeral na nete tak vsetko sedi aj to hreje len ako pisem len tie boky sedaku jedna aj druha sedacka .. pred tym neviem ako to islo lebo ja som ich nedavno dorabal .. ale asi sa pustim do rozoberania ked uz je teraz teplo ... myslim ze prave pri tej pohyblivej casti bude problem .. inac cim je dobre to opravit? nejaky typy?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

12.04 2018 15:25


Myslím, že to budou boky a možná ten výSUV*, aby byla hlavová opěrka vyhřívaná, musely by do ní vést kabely..

* only for models with seat lateral support heater (pouze u modelů s postranním ohřívačem sedadla)
Z6 - heated driver seat cushion (vyhřívaný polštář sedadla řidiče)
Z7 - heated driver seat backrest (vyhřívané opěradlo sedadla řidiče)
*Z31 - driver seat cushion lateral support (boční opěrka sedáku řidiče)
*Z40 - driver seat lateral heater 2 (boční ohřívač sedadla řidiče 2)

Oprava? Pájka, cín, kalafuna. Pokud to děláš v autě, na elektricky neodpojené sedačce, nedoporučuji trafopájku (můžeš tím odpálit nějakou ŘJ - aspoň jsem to slyšel).
nahoru

sponzor





12.04 2018 15:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 73 | Témat: 25

12.04 2018 16:35


no to ma len tak napadlo lebo som myslel ze uz B7 take neico maju lebo som tusim videl na nejakom nemeckom fore ako vytiahol opierku hlavy a isli z nej kable ale tak mozno to bola z nejakej a6 alebo pod.. jasnee ja ich asi budem vytahovat vonku prinajhrosom keby ze to robim dnu tak to poodpajam povolim skrutky a si ju preklopim dozadu .. lebo raz som sa snazil o rozmontovanie tej vysuvnej casti a neslo mi to moc kvoli tym zobakom .. ale tak snad to teraz pojde ..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 0

05.11 2019 9:26


ahoj neviete mi poradiť kto by mi spravil vyhrievanie prednej lavej sedačky tiež mi nehreje...ďakujem za radu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 0

05.11 2019 9:26


audi a4 b7.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.11. 2014
Příspěvků: 71 | Témat: 8

11.12 2019 18:00


fluzbrok (11.04 2018 20:42) orig :
no tak schemy su odlisne lebo podla tej mojej mi aj tak vychadza ze mi ma hriat len boky sedaku lebo iba tie boky su napajane samostatne a operadlo aj stred sedaku je napajany do serie ... a v tej scheme co si poslal ty tak tam je o jednu vec navyse asi vyhrievanie hlavovej opierky? neprekladal som si vsetko .. ale podla tvojej schemy je samostatne zasa zapoejene operadlo a ten zvysok je v serii ... mne tiez akosi nesedeli farby ... ja som objednaval original kabelaz z kufatec.de a mam taky pocit ze dve piny boli akoby prehodene ale co som pozeral na nete tak vsetko sedi aj to hreje len ako pisem len tie boky sedaku jedna aj druha sedacka .. pred tym neviem ako to islo lebo ja som ich nedavno dorabal .. ale asi sa pustim do rozoberania ked uz je teraz teplo ... myslim ze prave pri tej pohyblivej casti bude problem .. inac cim je dobre to opravit? nejaky typy?


@fluzbrok .. už jsi přišel na to proč ti hrejou pouze boky? mam ten samy problem.
Planuji to ted rozebrat a prijit na to, ale pokud jsou nejake rady po cem jit?!? diky
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14687 | Témat: 52

11.12 2019 18:41


icescream: Bude preruseny vyhrivani. Staci si kleknout na sedak kdyz neco lovis v aute a je vymalovano. Taky mi prestal podsedak vyhrivat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 108 | Témat: 15

07.09 2023 17:00


Trošku obživím téma. Dodělával jsem si výhřev, respektive dával sedačky s výhřevem. Spolujezdcova funguje jak má, ale u řidiče i na stupeň jedna mě za 20 vteřin hoří prdel i záda. Rozdělal jsem tedy čalounění v podsedáku v domnění, že termistor bude někde kdoví kde (sedačky dodatečně dodělávané do kůže), ale je přesně tam, kde je o několik příspěvků výše na fotkách. Jeho odpor byl na sluníčku kolem 5 kOhm. Při zahřátí horkovzduškou odpor rychle klesal. Po zchlazení lezl zase nahoru, takže termistor se zdá funguje.
Nehřál mě opěrák, načež jsem zjistil, že je někde přerušené napájení mezi dečkou podsedáku a konektorem pro dečku zad. Odpor měla kolem 2 Ohm, tak jsem kabeláž naletoval u konektoru. Podsedák samotný měl odpor kolem 10 Ohm, při připojení opěrky to kleslo na 1,8 Ohm, což by odpovídalo údajům z diskuze (i z hodnot spolujezdcovy sedačky) a pak už hřály všechny dečky včetně boků.
Ale jak jsem psal - stále nechodí regulace. I na první stupeň to pálí jako čert a v podstatě stejně jako na 6 stupeň.
Napadá mě už jenom to kolečko v klimatroniku. Dá se nějak proměřit funkce tohoto "kolečka"?
Sice jsem nedávno dělal nástřik panelu klimatroniku i tlačítek na něm, ale už si nepamatuji, zda regulace je součástí desky plochých spojů nebo je to samostatný díl, který by šel vyměnit. Nebo musím vyměnit celý panel?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email