Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 listopadu 2024
Celkem je zde 1069 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Kubatma
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 818
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1065
Uživatelů: 4
Celkem: 1069

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.5. 2015
Příspěvků: 33 | Témat: 6

04.12 2019 8:45


kajo873.. Já to řešil i v autorizovaném, měnili taky termostat a pořád dokola, tak jak píšeš, na dálnici pohoda, ale vjedeš do města a při teplotě pod nulou teplota lehce klesá. Když vypneš topení v autě tak se teplota drží, tohle řešení moc není ...ale já už to vzdal.
nahoru

sponzor





04.12 2019 8:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 2

04.12 2019 12:10


Úžasné no. Ale som objednaný do servisu, chcú to napichnúť na PC a merať hodnoty, tak uvidím čo poemrajú. Ale myslím si že kým nenastanú dané podmienky tak nič nenamerajú.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

04.12 2019 20:52


Tyhle motory to tak maji. Potvrdili to v autorizaku. Bohužel audi s tim nic neudělalo. VW má v nabídce clonu chladiče pro zimní provoz a Škoda taky. Topení nech normálně pouštěný, ale dej si ho na manuál. Top do vsech výdechů (3 sipky) a větrák na 3 stupně. Teplotu si zvol jakou chceš, já mám 22. Ono v automatickým režimu větrák jde už při 40 st. motoru na 7 stupeň a to chladi motor obstojně. Tím manuálem půjde pořád na 3. Ja ještě zakryl půl chladiče na levé straně. Pravou jsem nechal odkrytou ať se může chladit DPF* po regeneraci když to chcipnu třeba v průběhu regenerace.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 2

04.12 2019 21:21


Môžeš dať fotku ako si to zakryl? Ja som tiež pozeral niečo na zaktyrie ale na audi nič neexistuje, teda nič som nenašiel.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

04.12 2019 21:27


Zítra to vyfotím. Odkrej ten plastik co je hacek na zacvaknuti haupny zezhora. Upevni to dratkem nebo provazkem za co můžeš ať ti to tam neplanda. Nebo vsunout mezi chladice klima a motoru. Pravda že na všechny auta se dá koupit clona a na audi nikde v eshopech ani v autorizaku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

04.12 2019 21:50


b8 topia na prd, nevyrieseny problem....asi tam treba namontovat podlahove kurenie
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14788 | Témat: 53

04.12 2019 22:00


Nebo se pořádně zkouřit než do takovýho auta vlezeš
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

04.12 2019 22:04


S topením problém nemám. U Avanta je el topení v pruduchu od větráku. Už po startu to fouka vlažné. Aktivujes to v MMI*.
nahoru

sponzor





04.12 2019 22:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 2

04.12 2019 22:22


s kúrením nie je problém. Je prolbém s tým, že ked prestanem zaťažovať motor tak teplota klesne z 90 na 60-70°C, keď je vonku pod nulou
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14788 | Témat: 53

04.12 2019 22:39


Tak jedno je jisté. Když není motor v zátěži chladí se tím topením a čím je chladněji tím rychleji teplota klesá.To platí i při jízdě z delšího kopce. Jediná řešení jsou dodělat nezávislé topení které bude přihřívat okruh a tím se to rapidně zlepší nebo zakrýt chladič a mít zadeklovaný motor zespoda. On i ten nápor ledovýho vzduchu dost sebere. I ten radiátor topení když saje z venku ledovej vzduch dost ochlazuje systém. Kdyby se tolik nemlžila okna s vnitřním okruhem kdy si to nasává již zahřátý vzduch z auta tak je to taky znát.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 280 | Témat: 37

09.12 2019 22:58


áček (04.12 2019 22:39) orig :
Tak jedno je jisté. Když není motor v zátěži chladí se tím topením a čím je chladněji tím rychleji teplota klesá.To platí i při jízdě z delšího kopce. Jediná řešení jsou dodělat nezávislé topení které bude přihřívat okruh a tím se to rapidně zlepší nebo zakrýt chladič a mít zadeklovaný motor zespoda. On i ten nápor ledovýho vzduchu dost sebere. I ten radiátor topení když saje z venku ledovej vzduch dost ochlazuje systém. Kdyby se tolik nemlžila okna s vnitřním okruhem kdy si to nasává již zahřátý vzduch z auta tak je to taky znát.


ono sa to ale niektorym podarilo vyriešit

kopa ludi sa stym ale dalej trapi ..

preto to nieje normalne aby to tak kolisalo..

včera som čital jeden komentar že po vymene EGR*(aj s chladičom EGR*) teplota pekne držala na 90

to takto naprojektovane byt proste nemože .. niečo je tam zle
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 2

10.12 2019 6:40


Ja mám auto už 3 den v servise. Merali hodnoty zo snímačov, testovali. Včera večer vravel pánko, že vymenili ešte druhý termostat a nejaké dva snímače, vraj sa im to potom pekne rýchlo zohrialo. Ešte si auto nechali na pozorovaní ráno ako bude vychladnuté znovu premerajú. Uvidím dnes, snáď sa neteším predčasne. Popýtam sa čo tam pomenili a podelím sa o ifnormácie. Teda ak to pôjde.
A zmieriť sa s tým že aby som vypol kúrenie, keď chcem aby auto držalo teplotu to sa mi nechce veriť žeby audi mala takto odfušované auto..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 2

11.12 2019 9:13


Takže zhodnotenie opravy. 310€ fuč a robí to stále ;-(
Vymenili aj ten druhý termostat čo ide ku EGR* ventilu (manuálna prevodovka), potom jazdili na tom a zaznamenávali informácie zo snímačov, a zistili že snímať nejaký čo tam je na meranie teploty kvapaliny v chladiacom okruhu niekde na prírube nejaký sivý vraj je (neviem nie som automechanik takto mi to vysvetlil) tak sa správal normálne ale keď sa zahrial, hádzal zlé hodnoty. Pri 90° dokonca aj -120°. Tak vymenili aj ten.
Vraj to tri krát zahriali a merali a im to už išlo.
Ale dnes ráno -1° a to isté, ale už sa ot trochu inak správalo
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14788 | Témat: 53

11.12 2019 9:37


Zakrej chladic a mas klid. Nafta ma nizkej tepelnej vykon.Nez se ti vsechno prohreje tak aby to udrzelo provozni teplotu musel by si tomu davat poradnou zatez. Bezna jizda s nizkym zatizenim ten motor proste neohreje. Vem si toho materialu co je na motoru ktery se musi ohrat. Dal tam mas olej a ten nez se ohreje to taky nejakou dobu trva.A nez se ohreje tak bere teplo ve vymeniku olej- voda.
Dulezity je zda spravne funguje EGR* ventil. Ten ma taky vliv na zahrivani.
Napor ledovyho vzduchu zkrz motorovej prostor bere hodne tepla ktery ti potom chybi. Topeni sajici z venku ledovej vzduch taky chladi vic nez je zdravo.

Ja to resim tak ze to rano necham natoceny tak 15 min a pak teprve jedu. Je to hodne znat nez kdyz vyjedu hned po startu. Driv se ohreje az na provozni teplotu. Jinak to nezahreju a dojizdim do prace tak cca na 70°C max.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 2

12.12 2019 11:39


Stále mi to nedá.
Nemohol by tam byť problém s tesnením pod hlavou, alebo prasknutá hlava, prípadne netesnosť v chladiacom systéme?
Ale to by sa prejavovalo asi výraznejšie. Na fábii sme mali prasknutý blok motora a tam sa to nezohrievalo ani v lete a mizla voda. Ale tu taký problém nemám.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.5. 2018
Příspěvků: 52 | Témat: 6

12.12 2019 13:17


áček (11.12 2019 9:37) orig :
Ja to resim tak ze to rano necham natoceny tak 15 min a pak teprve jedu. Je to hodne znat nez kdyz vyjedu hned po startu. Driv se ohreje az na provozni teplotu. Jinak to nezahreju a dojizdim do prace tak cca na 70°C max.


Není tohle pro motor obecně ještě horší? Mám “zazito”, že je lepší motor ohřívat jízdou než nechat kloktat na volnobeh.
nahoru

sponzor





12.12 2019 13:17


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

12.12 2019 13:31


Motoru to nevadí, je to prostě motor pokad ma vše v pořádku hlavně mazání. Spíš jde o to že někdo to nechá nastartovane a pak vyrazí jako síp. Problém je v tom že motor bude cca ohřátý, ale Převodovka* studena, tlumiče ztuhlé atd. Pokud se rozjedes pozvolna tak je to OK. Ja mam před chladičem clonu, sakra teď jsem to někomu slibil vyfotit a zapomněl jsem. Ale každopádně nejjednodušší řešení. Na vsechny auta ji koupis ale na Audi ne. Nevim proč, ani v autorizaku mi neodpověděl technik ani prodejce.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14788 | Témat: 53

12.12 2019 16:53


Motoru to urcite nevadi,prevodovky jsou manual tak i ty se tim ze se toci tak se zahrivaji. Rozhodne i po tom se lip radi nez kdyz to je vsechno promrzly a ztuhly.
Tak ze kdyby byl nejakej problem s mazanim na volnobeh tak uz ty auta davno nejezdi. Je to jen a jen ekoteroristickej zvast z navodu k obsluze.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

12.12 2019 17:58


Přesně tak, jde jen o ekologii. Vem si jak dlouho na volnoběh vrčí náklaďák, Rano vzduch nafoukat, nějaké vykladky a nakladky a pul milionu km jako prd.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

13.12 2019 7:02


b8 proste netopia, nic s tym neurobis, jedine ak kupis benzin, ten hreje ako dabel
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

13.12 2019 9:10


Ne netopi. Já mám v kabině horko zachvilku. Tady se bavíme o tom že se motor neohreje na provozní teplotu což mu škodí.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 2

13.12 2019 12:32


Mne si to slúbil vyfotiť
Hej tu ide o prevádzkovú teplotu motora. Kúriť začne po chvíľke.
Určite nie je dobre zohrievať motor na voľnobehu. Ale zasa aj nie je dobre ho hneď točiť do vysokých otáčok.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14788 | Témat: 53

13.12 2019 12:44


kajo873 (13.12 2019 12:32) orig:
Určite nie je dobre zohrievať motor na voľnobehu.

A co mu tak strašně vadí? U aut co mám r.v 2005 a 2006 je vše naprosto OK. Kdyby tomu něco vadilo bylo by za ty roky dávno po nich.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

13.12 2019 13:25


Dneska vyfotím. Na jezdím z domu v 5 a vracím se zase v 5 večer. V pátek mám do oběda. Tak mám aspoň na to světlo. Fakt to motoru nevadí běžet na volnoběh, traktory, náklaďáky, stavební stroje vše klape na volnoběh a to v létě i v zimě. Proč by měl být v autě jinej motor který mu to vadí.
nahoru

sponzor





13.12 2019 13:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14788 | Témat: 53

13.12 2019 13:51


Jsou to vyplašenky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

13.12 2019 14:25


Tak s tím obrázkem jsem si naběhl. Nevím jak to vložit.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14788 | Témat: 53

13.12 2019 15:12


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Najdeš si ho v pc dáš nahrát a dole se ti vygenerují odkazy na vložení. Vyber pro vložení do fóra dávám plná velikost do BBCode to zkopíruješ a vložíš do příspěvku a odešleš. Není to složitý.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

13.12 2019 15:30


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Zkrz mřížky to moc vyfotit nešlo. Je to z plastu něco jako polykarbonát, ale cca 5mm silný, neprůhledný a tmavý. Našel jsem to ve skladu v práci. Je to v celé šířce chladiče a opřené o Intercooler. Zakrívá to cca 2/3 chladiče. Musí se sundat horní plastový deklik. Jsou tam špunty s vnitřním kolikem, ten kolíček vmačkněte dovnitř až propadne, dejte pod něj ruku ať ho nemusíte lovit až na deklu pod motorem. Pak už jen odpojit čidlo od teploměru a homelinku a vsadit. Můžete i dát mezi chladiče vodní a klima.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14788 | Témat: 53

13.12 2019 15:39


No tohle je špatně.Takhle to můžeš lehce uvařit. Tohle nacpal nějakej chytrák u nás v práci mezi chladiče a auto pořád vařilo a nikdo nevěděl čím to je. Nakonec byl narvanej karton mezi chladičema kterej nebyl vidět.

Proto ostatní auta mají zakrytí na maskách a to z důvodu když se to ohřeje aby měl ventilátor kudy nasávat vzduch pro chlazení.

Doporučuju vymyslet to trochu jinak.Nejlépe zakrýt masku z venku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 2

13.12 2019 15:42


Aha, ďakujem, takže to máš opreté o chladič. Aj si to nejak ešte pripevnil?
Na jar to dávaš dole predpokaldám.

No keby na audiny existovalo niečo ako na WW alebo škoda z vonku na masku tak to kúpim ale bohužial nie je nič
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email