Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 12 prosince 2025
Celkem je zde 1000 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 999
Uživatelů: 1
Celkem: 1000

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 125 | Témat: 22

13.02 2023 6:31


Ne, díl 1J0122351 jsem neměnil, ani nevím, že tam něco takového mám, nějaký "zpětný ventil".
Nemá ho jen automat?
Naposledy upravil pckarlos dne 13.02 2023 11:18, celkově upraveno 1 krát. (11% původního příspěvku)
sponzor





13.02 2023 6:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.7. 2010
Příspěvků: 191 | Témat: 28

13.02 2023 7:10


Mal som tento istý problém, nieje zaručene že ten termostat je dobrý aj keď je nový, stačí že sa dobre nezatvorí a voda ním bude aj naďalej pretekať. Môže sa stať že sa to uloženie termostatu vyosí a už je znova problém.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

10.12 2023 20:37


vyřešil toto někdo ? jelikož ten muj dělá vše jak se tu popisuje a nevím jak ho udržet na 90C
AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 280 | Témat: 37

10.12 2023 20:48


Nie a seriem na to .. už mi je to jedno ..
auto jazdi motor ide krasne

akurat ked to nieje na 90 , nekotlujem tomu na max
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

10.12 2023 21:41


To není ani možny ze to nikdo nevychytal. Pomůže to nějak zadeklovat ?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.1. 2023
Příspěvků: 27 | Témat: 5

23.12 2023 19:14


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Neviem ci vám to otvorí ale Poliak na videu ukazuje ze niektoré prevodovky majú prívod vody na chladenie zaslepený... Ževraj to majú len manuálne prevodovky.. Niekto zas tvrdí že len slabšie verzie.. Toto by mohol byť rozdiel že niekomu teplotu drží a niekomu nie
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

23.12 2023 21:11


já to vyřešil takovou ochranou na chladič a jako 90C držím uplně ideálně ale u takového auta mi to příjde padlé na hlavu :/
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.2. 2018
Příspěvků: 2 | Témat: 0

24.12 2023 10:43


Vím, že je to opravdu dlouhou dobu propírané téma a že někomu to problém vyřešilo a někomu ne, ale předevčírem jsem se nas*al a vyměnil hlavní termostat, malý termostat (na jiných autech také jako termostat pro DSG*) a zpětný ventil a dále chladič zpětného vedení spalin a auto při +2 stupních drží 90 stupňů. To se mi za asi 5-6let provozu nestalo, takže neohřívání je konečně vyřešené. Zpětný ventil a malý termostat jsou těsně pod sebou za motorem u hlavy. Nejsou vidět, ale opravdu tam jsou a dají se vyměnit samostatně a nemusí se kupovat celé vedení za necelých 6tis kč. Vyčetl jsem to tady ve vláknu, vše sedí. Jen to je opruz a dělali jsme to asi 6hod bez spěchu. Třeba to někomu pomůže. Vše jsem koupil MAHLE.

A4 B8 2009 2.0tdi 105kw CAGA automat
sponzor





24.12 2023 10:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

24.12 2023 22:32


Na kolik tě toto vyšlo ? Mam tam asi s-tronic nebo co to je ale má to 8.st

Díky
Moc za podvedl
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

24.12 2023 22:36


Díky za odpověď

Nejde mi to na mobilu změnit
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2013
Příspěvků: 74 | Témat: 7

14.11 2024 12:41


To samé jsem řešil na B8 2.0 TDI* CAGA. Výměna termostatů nepomohla. Letos jsem měnil motor za CAGA stejný ale novější a je po problému. Jediné co jsem na starém neměnil byl malý termostat (tzv. DSG*). tak nevím co to mohlo být. Bohužel to samé řeším na B9. Motor ale měnit nebudu.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2024
Příspěvků: 2 | Témat: 0

15.11 2024 8:30


[VYŘEŠENO]
Řešil jsem stejný problém. B8.5 2.0TDI 130kw, 6.st manuál, 2013.
Jak šla teplota k nule, tak po městě bylo prakticky nemožné auto zahřát na 90°C. Zahřálo se to až při jízdě na dálnici, avšak po zastavení teplota vody začala padat až na nějakých 75°C (Kontrolováno přes OBDII). V autě jsem měl nový originální termostat. Nedal jsem na názor většiny, že to je normální a dal jsem auto do servisu jako reklamaci.
V servise tam zkoušeli dát další dva originální termostaty a stejný problém. Nakonec tam dali termostat MAHLE a světe div se, auto drží 90°C. Bohužel se jedná o řadu vozidel, kde originální díl je vyroben hůře než díl třetích stran.
Snad to někomu pomůže.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1655 | Témat: 39

15.11 2024 13:24


to zní vcelku neuvěřitelně
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2013
Příspěvků: 74 | Témat: 7

15.11 2024 13:30


No divný. Já na B8 měnil asi 5x. origo i neorigo a žádná změna nebyla.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5611 | Témat: 68

16.11 2024 12:44


Dela to casto prave maly termostat DSG*, pomaha jeho vymena. Ted jsme to resili u kamosova auta.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1655 | Témat: 39

17.11 2024 7:17


hemic (16.11 2024 12:44) orig :
Dela to casto prave maly termostat DSG*, pomaha jeho vymena. Ted jsme to resili u kamosova auta.


A co to dela u manualu?
sponzor





17.11 2024 7:17


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5611 | Témat: 68

18.11 2024 8:42


toona85 (17.11 2024 7:17) orig :


A co to dela u manualu?



To nevim, ale asi nezustava, nez zkontrolovat termostat pred montazi, pri jake teplote otevira
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2024
Příspěvků: 2 | Témat: 0

18.11 2024 15:44


LukeMorris (15.11 2024 8:30) orig :
[VYŘEŠENO]
Řešil jsem stejný problém. B8.5 2.0TDI 130kw, 6.st manuál, 2013.
Jak šla teplota k nule, tak po městě bylo prakticky nemožné auto zahřát na 90°C. Zahřálo se to až při jízdě na dálnici, avšak po zastavení teplota vody začala padat až na nějakých 75°C (Kontrolováno přes OBDII). V autě jsem měl nový originální termostat. Nedal jsem na názor většiny, že to je normální a dal jsem auto do servisu jako reklamaci.
V servise tam zkoušeli dát další dva originální termostaty a stejný problém. Nakonec tam dali termostat MAHLE a světe div se, auto drží 90°C. Bohužel se jedná o řadu vozidel, kde originální díl je vyroben hůře než díl třetích stran.
Snad to někomu pomůže.


Já teda ještě doplním informaci. Zahřívání je lepší, ale pořád to není ideální. Po rozhovoru s autorizovaným servisem jsem zjistil, že kromě termostatu může být ještě problém v Topné hadici do převodovky (8K0819337A). Nic jiného to prý dělat nemůže. Tahle hadice prý nějak chladí převodovku, nebo přivádí teplo/chlad z převodovky. Už nevím.

Náhled, klikni pro zvětšení.
[/img]
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2013
Příspěvků: 74 | Témat: 7

19.11 2024 12:40


Nevíte někdo kde bych našel termostat DSG* na 8W5 (B9). Na schematu jsem ho našel ale na autě se mi to nedaří. Na B8 vím. Děkuji
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.12. 2024
Příspěvků: 13 | Témat: 1

13.02 2025 17:33


takže- zdravím klub studených motorů motor 2.0 105KW 2012 MANUÁL !!!!CJCA!!!! tzn motor s dvouma termostatama BEZ JEDNOCESTNÉHO VENTILU jestli tam je tak mi řekněte kde poněvač u malého termostatu na EGR* není!! začal jsem výměnou malého termostatu EGR* okruhu koupil jsem origo vaga za 1500 kč výměna nepomohla pokračoval jsem výměnou hlavního termostatu původní byl carolstat ten se tam dával už před 2 rokama předchozím majitelem který dával auto do běžných servisů mě auto jakožto vyučenýmu v oboru do servisu nesmí někdo tu psal že pomohlo až dát termostat mahle že i nový origo propouštěl ok šel jsem touhle cestou a objednal mahle vyměnil a ejhle teplota furt stejnej problém dnes jsem si vyzvedl v parcelshopu novej EGR* proč? - za prví někomu zde to pomohlo za druhý všiml jsem si že je totálně nepohyblivá podtlaková regulace a EGR* je neustále zavřenej....podtlak přez řídící ventil tam jde ovšem co mě udivuje je že řj nehlásí žádnou chybu(mám origo VCDS za 12000kč) za další a čim jsem začal vlastně původně jel jsem na brzdu a přehrání dieselgate softu na původní origo soft od audi díky tomu lze předpokládat že EGR* bude jedna velká koule karbonu a díky tomu se ani nehne. chladič spalin jak by smet tzn zítra se pustim do výměně egru a DAM* sem vědět jak jsem dopadl
AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.6. 2025
Příspěvků: 4 | Témat: 1

06.06 2025 20:40


Zdravím chlapi, nekonečný problém ohřívání u 2.0 TDI* 130 kw cglc manuál, řešil jsem to asi rok zpátky, termostaty vyměněny snad 3, ten zadní jsem vyměnil taky rovnou celý i s hadicí origo, nic se nezměnilo, někdo mi když jsem to řešil dokonce poslal co mu řekli v audi jako ofiko vyjádření že je to normální. Takže nevyřešeno a za mě ani vyřešit nejde, PDF přikládám
[/img]
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1655 | Témat: 39

07.06 2025 9:46


To se až nechce věřit že to považují za normální. Tyto motory Euro5 jsou montované v celém koncernu, Octavie, A3, Tiguan, Touran, Superb a nikde to netrpí tímto neduhem (v takové míře).
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.12. 2024
Příspěvků: 13 | Témat: 1

07.06 2025 10:18


hlavně další věc je že ty auta když byli nový tak fungovali až od určitý chvíle od nějakýho servisního zákroku nejsou schopný tu teplotu udržet ona audi sama neví proč proto se vymlouvaj na velkou účinnost motoru-je to nesmysl každopádně vy co máte motory CJCA tak i my tam máme jednocestnej ventil našel jsem ho zastrčenej v hadici otočil jsem ho a s teplotou je to lepší není to 100 procentní ale už nejezdim v zimě s teplotou okolo 50-70 ale spíš 80-90 výměna EGR* ventilu nepomohla a byl to takovej porod že doufam že už to nikdy dělat nebudu
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.10. 2025
Příspěvků: 3 | Témat: 0

22.10 2025 14:00


Potýkám se se stejným problémem, 2.0 TDI* 105kw CAGA manuál A4 avant 2009. Výměna hlavního termostatu pod škrtící klapkou nepomohla, dával jsem termostat Mahle, nic. Objednal jsem originál z kelly, také nic, každopádně mi příjde že s tím novým origo termostatem je to tak o 10% lepší. Ohřeje se rychleji na 70 stupnů než předtím, ale prostě teplota stejně padá.... (pohybuju se tak od 60-75 stupnů cca, záleží kde jedu, do kopce to na 90 vyšplhá, ale pak spadne). Jinak když jsem měl dole škrtící klapku a EGR*, tak jsem to přes vibrační čističku nechal obojí vyčistit, to sáme i sání a ten motor jede o dost líp. Každopádně to jsem odbočil, neposunul se v tomto problému někdo dále? Případně co konkrétně u tohoto motoru zkontrolovat? Rozvody vč. vodní pumpy nové od contitechu. Nevím už jak dál postupovat, a upřímně když jsem koukal na ten chladící okruh v Etce, tak furt nevím co kam pořádně vede a jestli po cestě není nějaký ventil / termostat (v etce jsem nic dalšího nedohledal, to samý jsem koukal do TPI v Else a nic). Prostě něco, co by mohlo tohle pitomý neohřívání motoru a padání teploty způsobovat? Díky za pomoc, ať vám to jezdí

P.S. Jinak jak tady někdo psal že i v autorizáku Audi píšou že se jedná o stav techniky, tak to je klasika že si s tím neví rady, to samé jsem zažíval u Škodovky, VW, Seat a Cupra, když jsem řešil s nima záruky, když něco nešlo vyřešit, tak napsali že je to stav techniky.... 'odborníci'
sponzor





22.10 2025 14:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.12. 2024
Příspěvků: 13 | Témat: 1

22.10 2025 22:04


já s tim začnu opět bojovat páč zima teprv začíná v létě problém nemam každopádně vyměnil jsem EGR* plus oba dva termostaty mam motor cjca euro 5 s elektronickym egrem nicméně jeden poznatek mam zkusil jsem odpojit elektrický čerpadlo na EGR* okruh -beze změny a otočil jsem jednocestnej ventil kterej máme v hadici a ano tady změna je auto se zahřejvá rychleji a lépe drží teplotu nicméně na volnoběh nebo při menší zátěži motoru jde teplota dolu stále....sice pomaleji ale jde nicméně i při zahřátym motoru na 90 je chladící kapalina v expansce stále studená což předtím nebyla za další mam manuál a i tak jdou hadice od el. čerpadla DO PŘEVODOVKY! další věc je že nemam spodní kryt motoru tzn tuhle zimu budu laborovat se zadeklováním spodku motoru poněvač mam teorii že únik tepla je enormní a za druhý budu laborovat s těma hadicema co jdou do převodovky jsou tam dvě a pokud vim tak v manualu bejt vubec nemaj mam quattro* normální šestikvalt ještě jsem je nesundaval ale mam teorii že tam budou záslepky a ty hadice jsou naprosto plonkový tzn je hodlam propojit a koupit kryt motoru a uvidím co to udělá a když už fakt nic nepomuže tak vidim řešení v tom že necham chladičovku napustit podtlakově protože jediná a poslední možnost je že ten motor se neni schopnej odvzdušnit usuzuju tak z toho jak se ten okruh chová po otočení jednocestnýho ventilu-chladící směs v expansce je studená ale čidlo za chladičem hlásí přez vcds 110 stupnů a před chladičem 80 další poznatek- mam v DPF* filtru už 73 gramů popílku tzn regenerace jsou častější při každý regeneračce se spustí ventilátor chladiče na plný bomby a to je ten moment kdy motor chladí i když je studenej
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.12. 2024
Příspěvků: 13 | Témat: 1

23.10 2025 21:35


včera jsem si psal s jednim polákem do noci u jednoho videa na fb zaměřené na problém s našimi audinkami jsem našel komentář kluka kterej odkazoval na něj s tim že mu problém vyřešil takže ejhle.....pšonky na to přišli řeší to tam týpek úpravou sw při čemž jde o oběhové elektrické čerpadlo na EGR* okruh je na pravý straně motoru dole u převodovky jde o to že okruh EGR* ventilu markantnim způsobem ochlazuje okruh motoru programuje to tak že když klesne teplota pod určitou mez tak čerpadlo sníží otáčky tzn se sníží průtok do egru a zase naopak když se teplota zvedne tak se otáčky zase zvýší aby to neodnesl EGR* resp. chladič spalin bavili jsme se o termostatech o vedení hadic i o jednocestnym ventilu a jeho otočení atd všim timhle si poláci taky prošli a přišli na přeprogramování já mám otočenej ten jednocestnej ventil a je to s tou teplotou lepší právě pro to že jsem tim omezil průtok do EGR* okruhu takže si nejspíš někdy v zimě udělam výlet za polskými bratry
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.10. 2025
Příspěvků: 3 | Témat: 0

23.10 2025 22:02


Tyvogy to zní velice slibně, zrovna dneska jsme se s kámošem bavili že to musí nějaký čerpadlo rozhánět po motoru… Našel by jsi odkaz na to video+ kontakt na toho Poláka? Díky
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.12. 2024
Příspěvků: 13 | Témat: 1

27.10 2025 14:05


hele zatím si to necham pro sebe až se dopracuju k řešení a bude fungovat tak sem dám report ted zjištuju jestli o tomhle řešení problemu ví nějaká česká chiptuning firma a diagnostikuju jak o závod na svym autě to čerpadlo a jeho chování
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7263 | Témat: 19

30.10 2025 19:46


Tady mate oficialni TPi z Audi

Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny

Při venkovních teplotách okolo 10° C a nižších kolísá podle indikace v přístrojovém panelu teplota chladicí kapaliny (teplota motoru) mezi 50 a 70° C a chladicí kapalina nedosahuje teploty 90°C, resp. dosáhne této teploty až po ujetí delší trasy. Při dosažení teploty 90° C a následném provozu motoru ve volnoběžných nebo téměř volnoběžných otáčkách může teplota chladicí kapaliny opět klesnout až na cca 50° C.

Technické pozadí

Na základě velmi dobré efektivity dieselového motoru se při způsobu jízdy s podtočeným nebo mírně zatíženým motorem je z motoru odváděno do chladicí kapaliny málo tepla. Při nízkých venkovních teplotách proto teplota chladicí kapaliny nedosáhne 90° C. Kromě toho je, v závislosti na stupni ventilátoru, odebíráno z chladicí kapaliny přes tepelný výměník další teplo a v důsledku toho nedosáhne chladicí kapalina teploty 90° C.


Aby i přesto bylo možné vnitřní prostor vozidla vytopit, aktivuje se při venkovních teplotách nižších než 5° C a při teplotě chladicí kapaliny do 70° C sériově namontované přídavné topení PTC*. Nejlepší účinnosti přídavného topení PTC* lze dosáhnout nastavením teploty na 22°C a Klimatizace* (automatická Klimatizace*) na režim "Auto". Důležité je, aby bylo přídavné topení v MMI* nastaveno na "Auto".

Zavedení v sérii

---

Opatření

Při výše uvedené reklamaci zákazníka neprovádějte žádné opravy, tento jev odpovídá stavu techniky. Vyúčtování na záruku není přípustné, záruční žádost bude zpětně vyúčtována!

Pokyny k vyúčtování

---

Pokyny k originálním dílům

---

Informace pro zákazníka


Nízká teplota chladicí kapaliny nemá kvalitativní vliv na životnost motoru. Pro tyto motory používejte motorový olej s odpovídající viskozitou.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.12. 2024
Příspěvků: 13 | Témat: 1

30.10 2025 20:15


TYHLE HO.NA od zoufalý audiny jsme četli už nejmín stokrát všichni je to neskonalá drzost!!!! nicméně na obhajobu audi tohle dělaj všechny automobilky se všemi výrobními problémy který neumí nebo nechtějí vyřešit důkazem je toho usa tam lidi kvůli našemu problému podali hromadnou žalobu na zastupitelství audi a EJHLE!!! ONO TO JDE! v roce 2015 udělala audi pro amíky ubgrade softu podobně jako to dělaj poláci ovšem poláci si na to přišli sami jak již zde bylo zmíněno čerpadlo na chladič spalin nekoriguje otáčky podle zatížení motoru ale jede nonstop na 100% v mém případě 95% pouze při startu jede asi 10 vteřin na 80% ale to přikládám spíše poklesu napětí z tohodle cáru lejstra který audi vyblila úplně kvetu poněvač fyziku nevochčije ani pánbůh každý kolísání teploty pro každej motor!!! je kriticky nezdraví!!!!! emise zanášení karbonem spotřeba roztažnost potažmo namáhání součásttí atd atd NAVÍC!!!! TY AUTA KDYŽ VYJELI Z FABRIKY TAK FUNGOVALI!!! já tu audi co mam znam od novoty takže tyhle žvásty ad visí na NOS* někomu jinýmu a ne nám autíčkářům mechanikům garážistům a nadšencům
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email