Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 listopadu 2024
Celkem je zde 956 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Kubatma
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 818
Online návštěvníků
Návštěvníků: 956
Uživatelů: 0
Celkem: 956

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 280 | Témat: 37

23.11 2015 21:53


Zdravim pani ,

Začina sa nam vonku pekne ochladzovat a všimam si že mam problem tak trošku dohriat motor.
Rano pri bolo cca 0 stupnov, štartnem a idem cca 8 km , teplota sotva 70C .. ked chvilku postojim pak na parkovisku tak dokonca ešte klesne ... kurenie nastavene na automatiku 22C, no skušal som aj na 19 , skoro bez rozdielu

inokedy ked zahrejem motor na 90C(musim trošku viac šliapnut na plyn) , prejdem nejake tie kilometre a potom ked odstavim auto tak sa mi zda že sa motor dost rychlo ochladi(vonku cca 5C) po opatovnom naštartovani ... nemalo by to vydržat nejaku chvilu zahriate alebo je to len moj pocit ?

na diag som bol ais pred 3 tyždnami a nič .. všetko ok

všade pišu že zly termostat ale skušaju menit termostat , aj dva x a nič ...problem nedoriešeny ..
spominaju nejaky termoregulator , vraj ten tiež niečo riadi no newem kde najst niečo o nom ...

mate prosim vas niekto taketo skusenosti ?

PS:
v robote mame nove auta , uplne nove(najazdene asi 1000KM) YETI 1.2 TSI 81KW... tam sa to zohreje možno po 5KM a to kurim na plne pecky a drži to jak blazen na 90 jak pribite ...
no u mna to aj klesa, aj ked už dosiahnem 90 ...

vopred dakujem za odpovede
nahoru

sponzor





23.11 2015 21:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

23.11 2015 23:59


Možná se to tohoto motoru netýká, ale mám zkušenost s dieslovým motorem v Transporteru, kde je při nízkých teplotách řešen příhřev nějakým bufíkem (možná to má nějaký odborný název), byl tam s tím problém, že ten bufík nespínal a pak nebylo možné při nízkých teplotách motor vůbec zahřát a logicky to ani netopilo. Když se na to člověk zaměřil, tak když příhřev fungoval, bylo to u auta cítit (spálená nafta z výfuku je cítit trochu jinak). Záleží, zda Tvůj motor tuhle "vychytávku" má, či nikoliv.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

24.11 2015 6:37


michal877:
termostat - az jej vymenis a nezabere to pokracuj v hledani, bez vyzkoseni toho nejzakladnejsiho (TERMOSTAT) ti filozofovani na netu nepomuze
btw. slapat na krk motoru co nema 90°je kurevska prasarna
btw2. naftu a benzin v rychlosti ohrivani opravdu nesrovnavej


Ladin:
bufik / webasto / eberspaecher, to mas fuk, kazdy vi co tim myslis
nemyslim ze by na tak malem motoru byl, audi ho davala podle me jen priplatkove a jen na vetsi motory
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 280 | Témat: 37

24.11 2015 23:19


noo nezostava mi nič ine len si prejst tym istym ako si prešli pani z vw-club a postupne vymenit termostat(niektori aj 2x) a zaroven aj čidlo teploty ... no v teme som zachytil nejaky termoregulator , zajtra sa pojdem popytat do predajne origo dielov či ho do manualu tiež davaju(do DSG* davaju ) lebo do auta s DSG* davaju a problem s kolisanim teploty mal na rovaši prave ten termoregulator( pod airboxom)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.3. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 0

01.12 2015 15:29


Riesim rovnaky problem. A4 B8 2.0tdi 105kW motor CAGA rocnik 2008. Vymenil som hlavny termostat 5krat za rozne znacky. Dal som tam nakoniec original, nepomohlo. Termoregulator ktory spominas sa nachadza za blokom motora pri celnej stene nad prevodovkou. Je sucastou takzvaneho trojcestneho ventilu, ktory sa na lavej strane pripaja na chladic EGRka a potom sa rozvetvuje, jedna vetva je jednosmerny ventil a v druhej vetve sa nachadza termoregulator/hadicovy termoregulator/termostat, nazvy si to ako chces . Ma to samostatne cislo dielu ale v audi katalogu sa to predava ako celok ta sustava hadic od chladica EGR* za 150eur. Samotny termoregulator stoji cca 25eur. Lepsie sa to vymiena ako celok ale ak chces usetrit da sa objednat len samotny termoregulator no vymena je trosku narocnejsia kvoli pristupu. Ja som to mal ulomene a mne sa pri vyemene vnutro rozletelo (Bimetal*, prizuna, plastovy housing), takze sa to vymenilo a ziadna zmena, klesanie teploty pokracuje. Niektore modeli mali aj treti hadicovy regulator v hadici ktora ide od chladica motoroveho oleja, ja ho nemam, teda nenasiel som ho niekde podla schemy, ktoru som si zaobstaral. Jazdim z prace v nocnych hodinach, nizka teplota, preto ked nastartujem tak pustam fukar na okna, teplota je nastavena na 24stupnov. Pretrpel som zimu v aute a dal som to na 18stupnov aby sa zbytocne nevhanal teply vzduch do kabiny. Auto sa zorhialo podstatne rychlejsie a teplota neklesla iba o kusok ale akonahle som zosliapol pedal po pasivnej jazde dole kopcom vyskocilo to naspat na 90stupnov. Moj model disponuje aj ficurkou, takzvany supplementary heating (pozor nemylit si to s webastom). Toto pracuje na rovnakom principe, aleiba ak je motor v prevadzke a ma za ulohu vyhriat kabinu auta este predtym ako sa zohreje chladiaci okruh. Ak mas to podporne kurenie tak nastavenie najdes v CAR a vpravo dole vojdes do AC. Ak je nastavene AUTO podporne kurenie sa zapina ak je vonkajsia teplota okolo 5stupnov a menej a malo by sa vypnut ak sa zohreje chladiaci okruh. Ak je OFF tak je to permanentne vypnute. Dnes rano som to vypol, po cca 7km jazdy som mal raketovo 90stupnov teplotu motora. Vecer to otestujem tiez a budem kombinovat zapnutie a vypnutie + teplotu 18stupnov a 24stupnov ako sa to bude spravat, hladam aj niekde na nete nejake info ako to pracuje a ako to suvisi s chladiacim okruhom. Zjavne to ma na to vplyv a podporne kurenie sa podla vsetkeho nevypina. Mozno to ma na svedomi nejake cidlo ktore to spina, netusim, no zatial som vymenil len to cidlo ktore je vlavo presne tam kde je ten spominany trojcestak co som menil. Budem badat dalej a ak sa dozviem nieco nove tak DAM* vediet, kazdopadne planujem skocit aj do audi centra, DAM* im vsetky info ktore som doteraz zostil a uvidim ako sa s tym popasuju.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.4. 2009
Příspěvků: 75 | Témat: 10

29.12 2015 16:33


Ako si dopadol s patranim ? Nieco nove ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 280 | Témat: 37

29.12 2015 18:35


Dakujem velmi pekne ... cenim si každy postreh ...

žiadny mechanik sa k tomu poriadne nevyjadril ... niektori hovoria že toto spravanie je pre tieto motory normalne a že to nemam riešit ,,, nezda sa mi to noo ... ale ta moja ručička teploty beha rychlo jak stierače
na trojke .. pre ten motor to musi byt myslim šok ked to takto koliše ...

ja som teda vymenil aj termostat aj čidlo teploty a nič ... beha to furt hore dole ....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 280 | Témat: 37

30.12 2015 18:07


no takže dnes som skusil vypnut to "supplementary heating" a cele zle ...

zima v kabine a v motore tiež ...

presnejšie tak , že v kabine to nekurilo absolutne a motor po cca 7km asi 55 stupnov ... takže toto asi nie ..
nahoru

sponzor





30.12 2015 18:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.4. 2009
Příspěvků: 75 | Témat: 10

15.01 2018 20:07


Tuto sa to aj podarilo vyriesit ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 2

16.01 2018 8:49


Aj ja by som bol zvedavý či s tým môže byť. Riešim taký istý problém A4 B8 2.0TDI.
Teraz som menil termostat. Nepomohlo. Opravár vravel že to môže byť aj chybný EGR* ventil, že ho pozeral že je mierne zapečený (ťažšie chodil). Myslíte že to môže byť tým?

EDIT: vraj EGR* má vplyv aj na ohrev motora. Ale zasa nechápem keď je motor už ohriaty prečo sa ochladí keď znížim záťaž.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.8. 2015
Příspěvků: 25 | Témat: 8

15.02 2018 18:29


Zdravím. Chtěl bych se zeptat jak se mění termostat. Jestli se musí měnit celá plastová část nebo se mění jen ten kovový vnitřek? A jak je složitá výměna ( jaký je k tomu přístup? Děkuji
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.3. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 2

01.03 2018 16:51


Borci doresil nekdy nekdo tenhle problem?? Procital sem skoda forum a tam borci psali o malem termoregulatoru co je dole u DSG* a po jeho vymene vse v cajku. Jenze maj napriklad tento termoregulator i nase automaty??Co jsem cucel do etky tak sem jej napriklad nikde u 2.0 TDI* u B7 nenasel. Ale podle ohlasu jim to pomohlo a problem se zahrivanim nemaji. Kod toho dilu co pouzivaji je 1K0121113A a funguje to i u DSG* u passatu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.5. 2015
Příspěvků: 33 | Témat: 6

05.03 2018 18:04


Ahoj, mám taktéž problém s teplotou motoru u A4 2013 2.0tdi 130kw. Nemáte někdo zkušenost, s výměnou termoregulator u DSG*? popř. kde ho najdu?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.8. 2012
Příspěvků: 1 | Témat: 0

07.01 2019 19:20


Ahoj, taky by mě celkem zajímalo čím to je.

Mám 2013 2.0 TDI* 130 KW avant manuál přední náhon, teplota se ustálí na 70 st a stoupne jen když úplně vypnu topení. Termostat vyměněný a žádnou chybu nepíše..prostě ne a ne se zahřát na 90 při zaplé klimě na 22 st. a normální dlouhé jízdě, dokonce při rychlejší ještě trochu klesne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.4. 2009
Příspěvků: 75 | Témat: 10

07.01 2019 19:56


Oba termostaty vymenene, nespravilo to ziadnu zmenu. Bude problem v EGR* chladici, nic ine neostava
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

07.01 2019 20:39


Nevím jestli ti to EGR* nějak opraví ale tam jde jen o to že ten EGR* chladič má za úkol chladit spaliny, které letí z válce ochladit před vstupem do spalovacího prostoru válce. Když je motor studený tak naopak spaliny ohřívají drobet vodu přes ten chladič. Jak stoupá teplota vody tak se dostane k hranici 90 st. kdy otvírá termostat do chladiče a naopak se začínají spaliny chladit třeba ze 230st. na těch 90st. Za studena to pomůže ohřát vodu která to chladí třeba z -5st. Já to měl to samé sahneš na hadici do chladiče nahoře a když je max. tak vlažná tak hlavní je dobrej a problém jsem měl v tom na Multitronic* je stejnej jako na VW jen s tím rozdílem že na audi nejde samostatně objednat jen s hadicemi a cena 5000Kč, na VW jde zvlášť a je stejný a ten stojí 750Kč originál. Jinak co se týče toho topení tak mi bylo potvrzeno že tyto motory mají problém se zahřát na 90st. v zimě když máš zaplé topení aspoň na půlku a jedeš pomalu cca do 100 Km/h. Proto u Avanta je přídavné topení elektrické v průduchu do přístrojovky, zapneš ho v MMI*. Ale moc to nepomahá, byla na to asi 4 krát přestavba, jednou jim hořeli, jednou soft vadný atd.
nahoru

sponzor





07.01 2019 20:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 2

14.11 2019 20:36


Docthor (07.01 2019 19:20) orig :
Ahoj, taky by mě celkem zajímalo čím to je.

Mám 2013 2.0 TDI* 130 KW avant manuál přední náhon, teplota se ustálí na 70 st a stoupne jen když úplně vypnu topení. Termostat vyměněný a žádnou chybu nepíše..prostě ne a ne se zahřát na 90 při zaplé klimě na 22 st. a normální dlouhé jízdě, dokonce při rychlejší ještě trochu klesne.


Vyriešil si nejak tento problém s ohrievaním? Dal som už druhý termostat a stále mi to robí to isté. Pomaly zohrieva, resp. ked spomalím a je mínus vonku, tak aj klesne teplota.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 280 | Témat: 37

14.11 2019 21:58


vymene oba .. robi to furt ..
niektori pišu že menili termostaty do vtedy pokial nezačala držat teplota ..na 3. pokus to niektorym začalo držat .. zaujimave ..

ja už na to nemam nervy kašlem na to
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

14.11 2019 22:18


Ještě vyzkoušej vypnout topeni a jestli se ti teplota bude zvyšovat. Ja kdyz stojím a mám topení tak mi teplota padá dolů. Cca při už plus 4st.jakmile vypnu topení tak teplota letí nahoru. Už jsem to řešil před rokem a i v servisu mi řekli že tyhle motory na to trpí, jediný co jsem měl špatný byl ten malý termostat na Multitronic*. Ja v zimě než se mi to ohřeje tak jedu buď na sport nebo na manual při vyšších ot. cca 1900 ot. Pomůže hodně clonka před chladič. Dávám tam karton mezi chladič motoru a klima, drží tam pěkně. Na octavii se prodává dečka, ale na audi nic nemají.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 280 | Témat: 37

14.11 2019 22:41


čo mu pomože vypnut topeni
ved je samozrejme že mu to rychlejšie vyhreje .

ano pred chladič dat štit , nič ine sa robit neda ..
to že občas vyturuješ pomože len dočasne .. ked zvolniš , opat pojde teplota dole
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

14.11 2019 22:58


Když vypnes topení a teplota se ti zvedne na 90 i při volnoběhu tak vyloučíš termostat k chladici od motoru. Taková nejrychlejší cesta bez vylejzani a otvírání haupny a sahání na hadici k chladici od hlavy a někdo to taky nemusí najít.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 280 | Témat: 37

14.11 2019 23:02


Ty si už niečo menil?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

14.11 2019 23:14


U svého auta termostat na větev Multitronic*. ( sice jsem se ani v servisu nedozvěděl proč se tomu říká termostat Multitronic* nwbo DSG* když tam stejně nejde je spise trojcestny k EGR*, ale to uz je jedno) Jak jsem popisoval nahoře tak se mi to nechtělo ohřát na volnoběh. Pak musíš vylézt ven a sahaš na hadice k chladiči studená a ta druhá za tim malým termostatem teplá jako před nim. Tak bylo jasno. Jinak je možnost termostaty ven a do vody a v kolika otevře. Jinak topení dokáže ochladit motor az na 50 st. při volnobehu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 280 | Témat: 37

14.11 2019 23:32


jedina možnost presne ako si pisal termostaty von a do hrnca pretože je to až priliš vela ludi ktori vymenili oba naraz a stale teplota padala ..
problem sa nakoniec može aj inde ukazat .. ved nikto ti nevie poriaden povedat ako to tam funguje ..
donedavna ani mechanici netušili že auta bez automatickej prevodovky maju tiež 2 termostaty ako auto s manualom čiže stale sa učia ..

tie pokusy na volnobehu noto je take všeliake .. metodika testovania nie uplne jednoznačna a určite nie 100% ny vysledok

aj ked nahreješ na 90° , vypneš kurenie a stojiš na mieste , aj ked prepušta termostat čo i len trošku , držat na 90 stale može ..
ty nevieš aku učinnost ma ten motor a ake chladenie potrebuje na to aby udržal teplotu na 90 ..

každopadne treba ist postupne
ja pri dalšej vymene budem dbat na vyrobcu termostatu , pak ho testnem kedy otvara .. inak to nevidim
nahoru

sponzor





14.11 2019 23:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 2

15.11 2019 7:05


@Březí , @michal877 takže vravíte že aj pri 6 stupňovom manuále je ešte jeden termostat označovaný "Multitronic*" , ktorý by to mohol spôsobovať? Teda ten termostat smeruje do EGR*?
Lebo pri -10° sa neudrží teplota na 90° ani pri 110km/h na diaľnici.

EDIT:
Našiel som na inom fóre tento príspevok. Chalan tam popisuje ten spomínaný termostat vedúci k EGR*.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

15.11 2019 9:18


Jojo ten maly na EGR* máš taky. Ja to takhle praktikoval na svojom nebo respektive za nejakou dobu opravariny si člověk tak nějak selským rozumem drobet usnadňuje praci. Vyhneš se tak pokus/omyl. Ja i při - 10 ohřeju, ale jedu spíše na manuál nebo sport. Ten multitronik ti sklepne otáčky třeba ve městě na 1000ot a to se nezahřeje. Po dalnici by se ti to mělo se zahrát při těch 110 to už nějaký výkon tepla motor generuje. Ja fakt davam v zimě ten karton. To proudění vzduchu kolem motoru je velky, zvlášť když se počítalo s chlazením
DPF*-ka.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 280 | Témat: 37

15.11 2019 14:16


[quote="kajo873 (15.11 2019 7:05) orig "]@Březí , @michal877 takže vravíte že aj pri 6 stupňovom manuále je ešte jeden termostat označovaný "Multitronic*" , ktorý by to mohol spôsobovať?

Áno sú 2 aj pri manuále
Je.to termostat automatickej prevodovky( aj keď tam nieje) - tak je označený
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 280 | Témat: 37

15.11 2019 14:29


[quote="kajo873 (15.11 2019 7:05)

EDIT:
Našiel som na inom fóre tento príspevok. Chalan tam popisuje ten spomínaný termostat vedúci k EGR*.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Z.tej témy jeden pisal:

Tak u mého auta se zaboha nepodařilo nikomu to udělat, tak aby se motor normálně hřál. SEAT Exeo, manual, 2.0 TDI* 105 kW, CJCA. Hlavní termostat měněn třikrát, zkoušen. 2. termostat, ten malý, stejný jako je chladičů DSG*, také měněn i zkoušen a chová se stejně jako starý. Jen stále trochu propouští? Je to normální? Neví někdo? Když se zahřeje otevře úplně, ale i studený propouští celkem dost. 3 servisy si neví rady, všechno vypadá normálně. Jedině, že by tam bylo ještě něco, nějaký jiný ventil, kvůli čemu by to dělalo nebo tam někdo propojil špatně hadice nebo jestli to může dělat těsnění pod hlavou...Ale nic na to neukazuje (žádná ztráta, olej v kap. apod.) Voda jde pořád do chladiče, po 35 km i do kopce se zahřeje na 55 st. C.

Děkuji za radu.

Nemám slov na toto
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

15.11 2019 14:50


Takže při těch 55 st je ta hlavní hadice do chladiče od termostatu motoru taky teplá? Jdu na to kouknout ja mám stejny motor 2,0 TDI*. Nebo se dá taky ta hadice k EGR* nebo co vede k tej roztrojce u hlavy za hlavní termostat zmáčknout takovýma kleštěma samodržícima. Dáš mezi čelisti dvě pásoviny a zmacknes. Pokud je nemáš tak jsem to dělal dva klice treba 17 a 16 a stáhneš je páskama elektrikářskýma a mezi je ta hadice. Hadici pak neprochází voda. Tak vyloučíš ten malý termostat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 2

04.12 2019 7:24


Ako ste postúpili s riešením problému zohrievania?
Menili mi v servise ten hlavný termostat.
Dnes ráno -2, cesta po dialnici, vojdem do mesta a teplota padla tak na 60-70°. Už to riešim dva roky a vo viacerých servisoch mi to nevedeli opraviť. Samozrejme som nebol v autorizovanom servise. Možno tam by to vyriešili.
Alebo je to normálne a más a takto ten motor správať?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email