Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 1 kvě 2025
Celkem je zde 94 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: DomDomin
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 167
Online návštěvníků
Návštěvníků: 91
Uživatelů: 3
Celkem: 94

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 19 | Témat: 5

21.11 2015 12:51


Zdravým Vas!
Viem ze je tu toho popísaného dosť...
Ale mám Dotaz .
Mal som predtým asi 5 rokou VW Phaeton 3.2V6 MPI*
A urobil som na ňom bezproblémových 50.000km...
Motor úplne žiadny problém...
Teraz som si poriadil A6 3.2fsi quattro*
A čo som tu čítal tak ma až zatriaslo.
Teraz otázka : moja Audi ma 188.000km
Motor je tam pôvodný ,beží bez problémov ,žiadne klepanie
Alebo tak.
Mám urobiť nejaké preventívne opatrenia -výmena rozvodou std?
Je to rok výroby 2005.
Ďakujem za každú odpoved!
nahoru

sponzor





21.11 2015 12:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 838 | Témat: 49

21.11 2015 18:32


Říkáš si o nepříjemné zprávy

Právě jsem se dovzdělal a předně tyhle dva motory jsou úplně jiné. VW "V6" je ve skutečnosti VR6 a MPI* není FSI*. V Audi V6 je V-úhel 90 stupňů, ve VW nějakých 10,6. Z toho mimo jiné plyne, že ve Phaetonu jsi měl jednu hlavu motoru a teď máš dvě. To znamená dvakrát víc potenciálních problémů a tak čtyřikrát dražších, protože Audi a taky proto, že na každé vačce je krám, který se jmenuje Audi valvelift systém

Ale můžeš mít štěstí a chytl jsi dobrý kousek.

Zkontroluj si jednu věc: když je motor (třeba ráno) studený a nastartuješ, jestli slyšíš kovové zvonění, které vychází zezadu z motoru. Jestli ne, tak máš kliku. Jestli jo, tak vítej v klubu FSI*. Dál by pak záleželo na tom, jak dlouho se takové chrastění ozývá. Pokud to zmlkne po pár vteřinách, je to ještě asi OK. Pokud mu to trvá déle, tak by to mohlo znamenat problém.

Jinak výměna rozvodů u těchto motorů znamená vyměnit asi čtyři řetězy, asi čtyři napínáky a při tom musí motor ven. Čili práce na spoustu hodin v servisu a ty díly se dají koupit jenom v Audi. Takže když řekneš výměna rozvodů, může to taky znamenat 3000€ a víc. Obchází se to výměnou pouze napínáků a případně i řetězů v hlavách (to se dá udělat bez vyndání motoru) a stojí to okolo 500€ za materiál - záleži jestli i řetězy (nejsem si jistej, jestli tady už nemusí motor alespoň částečně ven - víc práce) a na tom, jestli se nemusí vyměnit i ty ozubený kola (jsou tam čtyři, každé asi 300€). Prostě je to všechno příšerně drahý.

Mně stačilo vyměnit ty horní napínáky a závada je na 90% odstraněná - stejně zaslechnu zachrastění, ale po vteřině napínáky zafungují a je to OK - nebojím se, že mi to přeskočí. Dál jsem vyměnil všechny čtyři řídicí ventily na časování vačkových hřídelí (jeden asi 70€). A taky zjišťuju, že se vyplatí hlídat si hladinu oleje - udržovat to na maximu.

Už jsem to tu někde psal - podruhý bych tohle FSI* asi nekoupil. I když teď s tím už rok a půl jezdím bez jakýchkoliv problémů. (Ťuk, ťuk... )
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 19 | Témat: 5

22.11 2015 16:05


Ďakujem A6Peter. Koľko KM ma Tvoja A6?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 19 | Témat: 5

23.11 2015 14:25


Inak ja ešte nemám valvelift systém ,ten sa dával až od roku 2008
Ja mám ešte ten 255ps motor
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

23.11 2015 14:54


A nezapomeňte na "camshafts adjusters" ty tam jsou taky, a zlobí...

http://stolica-atc.ru/stati/zamena-cepi-audi-a6-3.2-FSI*-auk

V těch nastavovačích se "vyjebává" otvor kam zapadá váleček zámku. Prostě vadný materiál a nebo špatná úprava (někde udělali soudruzi chybu). Při startu jsou ty nastavovače zamklé, zámek se otevře až tlakem oleje a pak už se dají ty nastavovače ovládat. Když je ten otvor zámku "vyjebaný", tak se ty nastavovače mohou hýbat a pak to při startu mlátí dokud se nenatlakují olejem.

https://jhmotorsports.com/shop/catalog/jhm-timing- [zkrácená url]
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 19 | Témat: 5

23.11 2015 20:39


Ďakujem
Začínam sa toho auta báť ;-(
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

23.11 2015 20:44


Co na to říct, já taky s láskou vzpomínám na Golfa 2 1,6 s karburátorem. Jenom sem lil benzín, měnil náplně a to bylo všechno. Možná sem si ho měl nechat, dokud prostě fungoval OK. Njn, člověk občas dělá i chyby...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 19 | Témat: 5

24.11 2015 10:07


Tak ale treba sa trochu modernizovať
Inak ja som bol doteraz najspokojnejší s modelmi C4
Mal som 2.6quttro a 2.8quattro
Potom uz c5 2.8quattro bola uz horšia.
nahoru

sponzor





24.11 2015 10:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.9. 2010
Příspěvků: 213 | Témat: 42

25.11 2015 18:18


Ahoj vlastnim Audi A6 3.2 FSI* quattro* asi rok a pul a neni to tak problemovy motor jak tady všichni pišou asi rok jsem to auto pořadně študoval prostě vše koupil jsem tohle auto a mělo to v prdeli rozvody a hlasilo mi to chybu na vačce nějaky snimač,,a hlavně i Tiptronic* mě zlobil škubalo mi to při řazení z 1 na 2 stupěn a podřazovaní z 3 na 2 stupen ale fakt škublo až mě to skoro chytilo za pas.Takže v první řadě rozvody řeknu to takhle muj kamarad ma taky 3.2 najete 250 tisic km a nikdy nebyl měněny rozvody a vše ma ok bez problemu a ja ten problem řešil v KOVOXU na slovnesku asi největší profici přes audi co znam opravdu nej lidi na ktere vždy spoleham a řekli mi že ty rozvody se nemění zavezl jsem tam auto borec sundal hlavu znova napnul a vše sešteloval dal jsem za to 4000kč a v pohodě a jezdim další rok bez zavad a řekli mi že v žadnem případě nedělat rozvody že jak budu mit problem at jedu zase za nima,druha věc Tiptronic* vyřešilo to tim že mi zkontrolovali olej něco malo tam chybělo tak mi ho doplnily a řekli mi at beru jen ten nej benzin s vysokym oktanem takže jen VERVU,MAXMOTION,v-POWER,A div se světu po 2 měsicich auto přestalo škubat a to už mě ve dvou servisech strašily že je v prdeli hydroměnič a buh ví co že oprava bude stat 50 tisic,mam to auto dodnes a vše v pohodě,pokud maš nějaké prblemy stačí mi napsat SZ A mužem pokecat jediné co mam ted za problem je to že mi něco vybijí baterku a nevim co auto je každy den vytížene a ted do kovoxu jet nemužu mají dost plno a čekat tyden nebo 2 na auto nemužu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 19 | Témat: 5

26.11 2015 11:14


Ďakujem
Povzbudil si ma
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email