Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 10 kvě 2025
Celkem je zde 84 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: zerukolacee
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 188
Online návštěvníků
Návštěvníků: 84
Uživatelů: 0
Celkem: 84

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

13.11 2015 17:48


Zdravim
Potrebuji pro kontrolu zjistit zaplneni DPF* filtru na CDYA 3,0 TDI* 176kw.
Hodne hodnot na VCDS je na kanalu 107 ktere by mohly odpovidat, ale jake okno to je z leva 1-4?
Popr muze to byt jeste jiny kanal?
Naplnil se mi DPF* vlivem spatneho chipu, po uprave parika a pouziti super clean DOF od protecu se DPF* cisti ale chtel bych vedet jeho zaplneni, popr jestli udelat jeste nucenou regeneraci.
Vyfuky jsou neskutecne ciste a lesklé vůbec žádny carbon nic.

Dekuji
nahoru

sponzor





13.11 2015 17:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

13.11 2015 18:06


nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

13.11 2015 19:36


to je ale návod jak vynutit regeneraci.
to umíme ale někde musí být zaplnění DPF* jednotkama. u 2,0 tuším že je to kanál 79.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

13.11 2015 19:45


MVB 070,1: Regenerace Status (xxxxxxx1 = normální regenerace aktivní, xxxxxx1x = nucené regenerace aktivní)
MVB 070,3: Regenerace čítač / časovač
MVB 075,1: teploty výfukových plynů před turbodmychadlem
MVB 075,2: teploty výfukových plynů před filtr částic
MVB 075,3: Particle Filter Load
MVB 075,4: Plyn Teplota výfukových po částic Filtr
Nyní Spusťte Driving Cycle a sledujte měřicí bloků požadované (2 Person
nevim jak u tvého ale měl by to bejt kanál 075 pole 3 a to by mělo bejt zanesení
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

13.11 2015 20:41


Super diky mrkneme na to. A Tobe Roubicu musim jeste odepsat do SZ
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

13.11 2015 20:46


Unihero (13.11 2015 20:41) orig :
Super diky mrkneme na to. A Tobe Roubicu musim jeste odepsat do SZ

sice ted nevim co ale klidně pošli zkus uvidíš takhle jsem to dělal na octavii s DPF* tyhle kanaly
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

14.11 2015 8:28


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
tohle by ti mohlo pomoct
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

15.11 2015 22:18


dneska jsem diagnostikoval:
viz foto
která hodnota je zaplnění?
jedná se o 176 kw rok 12/2009
kanál 70, 75 roubicu jen nějaký hodnoty v ms.
nahoru

sponzor





15.11 2015 22:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

15.11 2015 22:33


tady z toho bych osobně řekl že nic protože to není co by ukazovalo nějakou hodnotu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

15.11 2015 22:39


dej si to video a koukni na 4:04 minut to je myslím ono
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

15.11 2015 22:55


Ale mě právě toto vcds jeste neumoznuje tento nahled.
Premyslim jestli nevymenim cidlo diferencniho tlaku, prej by se to melo me it v intervalech 120 tis km. Pochybuji ze ho nekdo menil.
Vyfuky jsou neskutecne ciste.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

15.11 2015 22:57


Bohuzel uz vic nemuzu pomoct protoze nemam nikoho okolo sebe kdo by tohle mel abych se na to podivat a zkusil takze bohuzel uz vic nedokazu pomoct
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

16.11 2015 18:32


Unihero:
Stav se mrknem na to.Případně demontujem DPF* a vyčistíme ho
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

16.11 2015 19:44


áček (16.11 2015 18:32) orig :
Unihero:
Stav se mrknem na to.Případně demontujem DPF* a vyčistíme ho

ještě vyměnim nejprve diferenční čidlo, protože když koukám na závadu včera bylo zaplnění 8.0 a dneska 12,5 háže to nesmyslné hodnoty.
pak budu řešit dále
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

16.11 2015 19:49


No víš kam máš zavolat a kam přijet
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

16.11 2015 20:15


Hele tak když to tak ještě čtu ty tam máš stále ten super chip od pana mistra optimalizace? To by totiž mohl bejt zakopanej pes kterej tě trápí.Proto to mele nesmysly.Asi bych to nechal dát zpět do origo stavu a začal znova diagnostikovat ten tvůj problém.
nahoru

sponzor





16.11 2015 20:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

16.11 2015 20:20


áček (16.11 2015 20:15) orig :
Hele tak když to tak ještě čtu ty tam máš stále ten super chip od pana mistra optimalizace? To by totiž mohl bejt zakopanej pes kterej tě trápí.Proto to mele nesmysly.Asi bych to nechal dát zpět do origo stavu a začal znova diagnostikovat ten tvůj problém.

nee tohle začalo psát právě už od Kladňáků. proto jsem začal řešit.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

16.11 2015 20:24


No zřejmě je tam něco hodně špatně a řešil bych to vrácením origo map do ECU*.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

16.11 2015 22:17


Aha, debil se ozval, az na to, ze problem je nejspise v g450, auto uz s chybou prijelo a ted podle uzivatele tahne cim dal lepe po delsi jizde, afr j 17.2 po uprave, po kladenacich bylo 15.9. Ja na sve a6 mam afr 16.4 uplne bez problemu s DPF*.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

17.11 2015 8:54


Komu nadavas do debilu ty prazskej namachrovanej zmrdecku?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.7. 2011
Příspěvků: 247 | Témat: 12

17.11 2015 9:02


nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

17.11 2015 9:21


Nenadavam, ale ten projev co si tu prednesl stal za to, ano upravoval jsem i mapy pro to cidlo, aby tu ukazovalo nesmysly
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

17.11 2015 9:47


ted podle uzivatele tahne cim dal lepe po delsi jizde

Aha tak to jsou veci on se ten chip zdokonaluje behem jizdy sam cim delsi jizda tim je to lepsi.Co to tu meles za hovna. Od tebe bych si nenechal seridit ani trikolku.
Rozesrat celou ECU* a pak tady hazet jeden na druhyho ze to neni jeho chyba.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

17.11 2015 9:55


jsem mluvil od DPF* a ne o cipu, trotle!!!! ze dochazi k jemu postupnemu vypalovani a ne zanaseni, jako pred upravou. to bys nejdriv musel vedet co to je afr, co?
nahoru

sponzor





17.11 2015 9:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

17.11 2015 10:45


a jeste jsem Uniherovi rikal, ze na klapky a EGR* sahat nebudem, kdyz uz ma ted problem s tim DPF*. Na co jsem extra sahal bylo vypnuti chyby P2015 pomoci dvou bitu v EDC17 a at si honem kouka koupit novy tahla ke klapkam A taky to mu vubec nerozumim, i kdyz uz jsem koupil originalni WinOLS, protoze mi ta cracknuta verze nestacila a aby me takovy machanicky experti jako ty nenazyvali nalejvacem.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

17.11 2015 10:57


áček (17.11 2015 9:47) orig :
ted podle uzivatele tahne cim dal lepe po delsi jizde

Aha tak to jsou veci on se ten chip zdokonaluje behem jizdy sam cim delsi jizda tim je to lepsi.Co to tu meles za hovna. Od tebe bych si nenechal seridit ani trikolku.
Rozesrat celou ECU* a pak tady hazet jeden na druhyho ze to neni jeho chyba.

važ slova mě dělal už 5 aut s DPF* a neměl ani jedinej problém ani kontrolka neblikla a DPF* stále čisté a řádně se regeneruje takže bych přestal s tipem urážení rozesráním ECU*
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

17.11 2015 10:59


Tak to jses prvni nalejvac co vynalezl postupny cisteni DPF* a nakonci jeho zivotnosti z nej bude novej kus. Bez nekam ty experte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

17.11 2015 11:28


proste vyraz od monterek, jinak se nazvat nedas!!! kdyz jezdis dlouhy trasy a zadny courani, tak doopravdy zadnou regeneraci nepotrebujes.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

17.11 2015 11:30


Tak ze vlastne zadny DPF* neni potreba jses fakt machr tak si to dej patentovat.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

17.11 2015 11:31


uz nema cenu odpovidat, protoze vsechny tvoje odpovedi jsou uplne mimo tema.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email