Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 1 listopadu 2024
Celkem je zde 306 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Chrpa
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 786
Online návštěvníků
Návštěvníků: 305
Uživatelů: 1
Celkem: 306

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2015
Příspěvků: 20 | Témat: 5

24.10 2015 3:56


Zdravím, točil jsem auto do 7000 otáček a začalo se naráz kouřit od kapoty a jak jsem zastavil tak pod autem byla kaluž a žádná destilka v chladiči hlavně mě zaráželo, že se kouřilo z čerpadla paliva. Benzínka byla 3km tak jsem nechal chvíli zchladit motor a potom jsem to nějak dojel. Na benzínce jsem dolil destilku a dal jsem si kafe, jak jsem se vrátil tak v chladiči zase nebyla žádná voda ale pod autem žádná voda nebyla.. tak jsem dolil zase a jel sem domů ale po 5km se začalo kouřit z kapoty a hlavně z výfuku stupně byly na 90 a auto nechtělo topit... Jak jsem se podíval pod kapotu tak tam nebyla zase žádná destilka tak jsem dolil a jel sem dál ale po 5km zase kouř a jak jsem zastavil tak tam žádná nebyla to se opakovalo ještě tak 2x ale poté přišlo něco horšího s kvaltem z kopce chcípl motor tak jak jsem ho sjel tak jsem dolil a nastartoval(tak na 8x) autu se nějak nechtělo jet ale po 2km zase v pohodě a naštěstí jsem byl už doma ale na druhý den jsem zjistil, že není žádný olej v motoru všechen přes noc vytekl nevíte čím to může být? Auto se nepřehřívalo ani netopilo ale strašně se kouřilo od čerpadla(je tam přidělané něco aby to jelo na E85 když se z toho kouřilo tak tam byly 4 červené kontrolky ale jak schládnul motor tak pohoda.. A ještě bílí kouř z výfuku. Co tam mohlo prdnout?

Jedná se o audi a4 B5 1.8 20v
nahoru

sponzor





24.10 2015 3:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

24.10 2015 10:04


Tak si piš a pak dej vědět jestli jsem měl pravdu
1)v <!> těsnění podhlavou možná hlava KO
1)ohnuté ojnice(voda je nestlačitelná)
2)připečený kroužky
3)chycený šály, možná přidřený na klice
Sečteno podtrženo auto do šrotu protože oprava překoná cenu auta
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7207 | Témat: 19

24.10 2015 10:40


V přímem prenosu jste videli popravu motoru na hned.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

24.10 2015 11:00


Luk0> sežeň si nový motor, tenhle je pápá...

Oprava je ekonomický nesmysl, tu 1.8 20V seženeš podle štěstí tak za 7-8kKč.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2015
Příspěvků: 20 | Témat: 5

24.10 2015 12:03


To jste mě moc nepotěšili, uvidím co řekne mechanik :/
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14781 | Témat: 53

24.10 2015 12:29


Ten tě umlátí jen mu to řekneš.
Kdes viděl že se hned do přehřátýho-zahřátho motoru leje studená voda?Navíc pokud se něco takovýho začne dít tak se s tím nesnažím dojet ale nechám to odtáhnout.Pak taky rozhodně kontroluju provozní náplně zda tam jsou a zda se nemísí. Kouř z podkapoty asi není správný signál k dolití vody.Navíc hnát auto na 7tis otáček asi není normální ne?Hlavně když už to je veterán s nájezdem 2x kolem zeměkoule..
Ty budeš řádnej pacient.Sorry ale tohle jsem prostě musel napsat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.7. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 3

24.10 2015 12:41


áček (24.10 2015 12:29) orig :

Ty budeš řádnej pacient.Sorry ale tohle jsem prostě musel napsat.

Jsem čekal, který mu to řekne první. Co by jestli skrytě v duši doufáš, že ti poví něco jiného tak nedoufej. Ten motor je popravený.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2015
Příspěvků: 20 | Témat: 5

24.10 2015 12:56


Chybami se člověk učí Tak se tam přehodí motor na bazošu ho vidím za 6K uvidím kolik bude chtít nedaleký vrakáč. Každopádně díky za info dám vědět co tomu bylo váho.
nahoru

sponzor





24.10 2015 12:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 582 | Témat: 8

25.10 2015 12:05


LuK0 (So, 24.10, 2015 12:56) orig :
Chybami se člověk učí Tak se tam přehodí motor na bazošu ho vidím za 6K uvidím kolik bude chtít nedaleký vrakáč. Každopádně díky za info dám vědět co tomu bylo váho.


No...tak to se ještě modli, aby ten "motor z vrakáče" taky kdysi neprovozoval doveda, jako jsi ty......
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

25.10 2015 12:34


Když se koukám na můj otáčkoměr, tak červené pole začíná od 6300RPM. Ten motor má maximální výkon v 5800RPM. Jaký mělo smysl to točit do 7000RPM? BTW, čekal bych že zaúřaduje omezovač...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2015
Příspěvků: 20 | Témat: 5

18.11 2015 6:53


Zapomněl jsem napsat, byla to příruba necelých 300kč žádná poprava motoru
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

18.11 2015 6:57


Aha, tak to je v pohodě. Nevadí, třeba se ti to povede příště
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 582 | Témat: 8

19.11 2015 14:14


LuK0 (St, 18.11, 2015 6:53) orig :
Zapomněl jsem napsat, byla to příruba necelých 300kč žádná poprava motoru


Snad ne, ale je mi divné, že by přežil dolévání studené vody do horkého motoru a ještě navíc ten vyteklý olej.....
No uvidíš.....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

19.11 2015 19:49


Zapomel napsat, aka priruba Kedze ale vytiekla voda aj olej, tak to musi byt nejaky nezmysel
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

19.11 2015 20:45


Olejovo/vodna priruba nepoznas ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

19.11 2015 23:01


tu sice poznam, ale nijako mi nejde do hlavy, ako z nej mohli zrazu zacat unikat voda aj olej naraz A 300Kc za tepelny vymennik sa mi nejako nezda
nahoru

sponzor





19.11 2015 23:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email