Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 27 dubna 2025
Celkem je zde 126 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Magls
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 160
Online návštěvníků
Návštěvníků: 126
Uživatelů: 0
Celkem: 126

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

19.08 2015 12:52


Oba motory montované skrz celý koncern, některé se potkaly (zejm. 1.8 TSI), některé ne. Některé mají rozvody poháněné řemenem, některé řetězem. Všechny byly vyráběny v několika výkonových verzích. Byly dvě řady - EA111 a EA211. Pojďme se blíže bavit o passatu, A4 a A6.

U passatu jsem narazil (vyjma 1.4, kterou nechci) na následující:
1.8 TSI 118 kW
2.0 TFSI* 147 kW
2.0 TSI 155 kW

U A4
1.8 TFSI* 88 kW
1.8 TFSI* 118 kW
1.8 TFSI* 125 kW
1.8 TFSI* 132 kW
2.0 TFSI* 132 kW
2.0 TFSI* 155 kW
2.0 TFSI* 162 kW

U A6
2.0 TFSI* 125 kW

(snad jsem ve výčtu na žádné nezapomněl)

Dotazy:

1. Potkává se řetěz i u 2.0 TFSI* jako u 1.8 TFSI*?
2. V čem všem je rozdíl mezi 2.0 TFSI* 147 kW a 2.0 TFSI* 155 kW?
3. Je konstrukčně odlišený 2.0 TFSI* 147 kW v passatu od A4?
4. Je konstrukčně odlišený 2.0 TFSI* 155 kW v passatu od A4?
5. Jsou nějaké 1.8 TSI/TFSI*, u nichž už jsou rozvody vyřešeny tak, že nehrozí potkání?
6. Dá se vůbec mezi 1.8 TSI/TFSI* najít konečně spolehlivá verze, nebo je lepší ho zavrhnout a jít rovnou do dvoulitru?

Díky .
nahoru

sponzor





19.08 2015 12:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

29.09 2015 14:58


Opravdu nikdo nevíte?

Má už 1.8 TFSI* 125 kW řemen, nebo ještě v některých modelech řetěz jako původní 1.8 TFSI* 118 kW?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

29.09 2015 18:28


Mas to trosku pomotane s temi EA111 a E211. Ono to jsou ve skutecnosti EA888 na co se ptas (posledni 1,8 a 2,0 TFSI*).

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines - prostuduj, najdes tam i to kde je remen a kde retez.

2.0 TFSI* byl prve EA113 s vykony 125 az 199kW a jeho predchudce pak klasicky 1.8T 20V s vykony 110 az 176kW. Oba mely remen + valeckovy retez mezi vackami. EA113 nahradila prave EA888.

2.0TFSI a 1.8TFSI z rodiny EA888 maji uz jenom ozubeny retez pro pohon vacek.

1.8TFSI uz ma retez, pokud chces remen tak musis hledat 2.0TFSI se tri-pismennym kodem (BPJ,BWA,atd.) Ctyr-pismenne kody u TFSI* uz jsou retezy.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

30.09 2015 18:59


Od r. 2012 se prý ale zase začal kvůli neustálým problémům s řetězy montovat opět řemen . Je na tom něco pravdy?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

30.09 2015 19:15


Je to mozne, ze ten clanek na wikipedii nezahrnuje nejnovejsi informace. Kolega z prace ma novy letosni Seat Leon 1.4TSI a uz ma remen. 1.2 a 1.4 TSI jsou povestne problemy s retezovymi rozvody.

Tady VW slapl do hovna, takze presel opet na remen (beztak to neopomeli v reklmanich brozurkach nejak vychvalit ze to je lepsi nez retez...).

Ale jak to je presne, ti nejsem schopen rici - odkdy se k tomu vratili.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

02.10 2015 15:43


Vrátili se k tomu údajně od listopadu 2012. Teď jen otázka, jestli se to týká krom menších 1.2.a 1.4 TSI také silnějších 1.8 TSI a 2.0 TSI. Řemen je prostě řemen, a byl bych rád, kdyby ho měly i větší jednotky, o kterých v budoucnu uvažuji.

http://auto.idnes.cz/problemy-motoru-tsi-0li-/auto [zkrácená url]

"Nová generace motorů TSI s řemenovým rozvodem je zatím spojena pouze s podvozkovou platformou označenou zkratkou MQB, na které stojí sedmá generace Volkswagenu Golf, nové Audi A3 a chystaná Škoda Octavia. Postupně se však rozšíří do všech koncernových modelů, zatím však bez konkrétního časového rozvrhu."

Tak, a teď otázka, jestli už se i do nejnovějších větších modelů s 1.8 a 2.0 TSI (A4, A6, Passat) montuje taky řemen, nebo jestli v případě těchto větších motorů zůstali pořád u řetězu...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

02.10 2015 19:07


No podival sem se do ETKY, copak nam ukaze treba pro Pasika 2015 - motory 1.4 TSI remen, motory 1.8 a 2.0 TFSI* retez

Mrknul sem se na A4 2015 - jen motory 1.8 a 2.0 TFSI*, opet retez

A3 to stejne jako Passat. Plati to i pro Golfa a to vse i pro modelovy rok 2016. Proste aspon dle ETKY motory 1.2 a 1.4 TSI remen, motory 1.8 a 2.0 TFSI* retez.

Pokud chces 2.0 TFSI* s remenem, tak jsou to jenom ty s tri-pismennym kodem. Napr. A4 B7 10/2006-03/2008. B8 od 04/2008 uz ma s TFSI* retezy.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

03.10 2015 11:34


Motory s řemenem jsou v autech na platformě MQB OIII,G7 apod...jinak řetěz
nahoru

sponzor





03.10 2015 11:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

18.02 2016 13:06


Ahoj, rad bych to tu ozivil. Uz nejakou dobu shanim informace protoze bych rad poridil Audi A5 Sportback. Nejdriv jsem premyslel spis o 2.0TDI, ale to jsem odpiskal. Jednak me od toho odrazuje muj otec - automechanik a take jsem si toho uz dost precetl. Kdyz tomu neodejdou vstriky nebo Turbo*, tak tam je vyriva klapka sani a EGR* ventil... pry porad neco. No a filtr pevnych castic jako bonus. Tak ted zjistuju jak je na tom 1.8TFSI. Chci A5 po faceliftu, takze 125 kW motor s oznacenim CJEB. No a nejsem zrovna prijemne prekvapen. Jednak jsem se docetl o spouste problemu s vysokou spotrebou oleje (coz muze byt pry Turbo*, gufera u ventilu nebo stiraci krouzky, takze predpokladam oprava kterekoliv z techto casti bude dost nakladna), ale hlavne problem s napinakem retezu. Vite nekdo jak je na tom konkretne CJEB motor? Je to vesmes vsechno nastejno? Ma cenu to vubec kupovat a preventivne vymenit napinak (nemam paru kolik to stojhi), nebo se proste smirit s tim ze A5 je hold poruchove a jit do neceho jineho? Btw. kdyz se to preventivne vymeni resi to problem, nebo to po case muze zase preskocit?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

18.02 2016 14:22


A víš že i 1,8 TFSI* má "vířivé klapky" v sání? Bez těch klapek nedocílíš rotace nasátého vzduchu ve válci, abys do středu víru vpravil dávku paliva a zažehl to jako "vrstvenou směs" - režim částečného zatížení.

Nevím co ti poradit, protože ta A5 stejně moc na výběr v motorech nemá. Dýzly jsou katastrofa, sice to jede hezky táhne, ale ty opravy pak stojí za to (finančně). Ne, nemám dýzly rád - moje averze pramení z těch šíleně rozšířených dýzlů ve městech, buď to odporně kysele smrdí nebo to čmudí a nebo oboje. Hrůza.

1.8TFSI tam je snad ve čtyřech výkonových variantách a moc se mi líbí plastová olejová vana.
Jinak s tou spotřebou oleje, nevím co přesně je na závadu. Pokud lidi píšou 0,5-1,5l / 15.000km tak to není prostě závada. Olej je provozní kapalina...

Jediný slušný motor se mi zdá 3.2FSI, pokud tedy pominu že má nedoživotní řetězové rozvody na straně spojky (snížení torzního namáhání klikového hřídele) a nedoživotně trvanlivé přestavovače vaček. Tam je výměna rozvodů fakt drahá (motor ven) a s těmi přestavovači to je pak na infarkt Ale zase to je atmosférická V6, na ten zvuk a projev prostě R4 motor nemá. A když umíš dobře plynem dávkovat výkon, tak tě to taky na benzínu nesežere.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

18.02 2016 16:34


No jo, to je pravda Nektere komponenty maji ty motory spolecne. Nicmene nekde pisou lidi i 0,5l /1.000 km coz uz mi prijde dost no... A vtipne je ze v Audi uvadi oficialni toleranci zravosti TFSI* motoru prave tech 0,5 l na 1000 km O 3.2 FSI* vim, bohuzel se davala jen do predfaceliftove verze. A myslel jsem ze pod 10l/100 km se s tim dostat neda, ale mozna jo, nikdy jsem v tom nejel. Kazdopadne vi nekdo jak je to s tou vymenou napinaku? Kdyz se clovek rozhodne to vymenit, davaji tam uz neco o cem se da konstatovat ze je to spolehlive? Nebo se pak da po dalsich 50tis km ocekavat dalsi nutnost vymeny?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

27.02 2016 18:17


Tak jsem trochu hledal a nasel jsem tohle forum. http://www.a5oc.com/forums/a5-general-q/90849-2-0-TFSI*-oil.html Nekdo to tam docela hezky rozepsal a shrnul a zda se, ze motory vyrobene po 44 tydnu 2011 uz by tou vysokou spotrebou oleje snad trpet nemely. Jinak kdyz si to tam clovek procte, tak se zda, ze AUDI na zapade proplaci nekdy i kompletni GO motoru ci dokonce vymenu klidne i po zaruce, pokud se jedna o tenhle problem. Podminkou je servis u AUDI a zadny CHIP, coz se mi zda fer.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

28.09 2016 19:34


1.8 TFSI* 125 kW - tj. už novější verze, která kombinuje údajně přímý a nepřímý vstřik .

Obecně všechny přímovstřiké motory trpí při nižších rychlostech /město, okrsky pomalu/ na zanášení karbonem.

Nemáte někdo informaci o tom, jestli problém přetrvává i u nového motoru 1.8 TFSI* 125 kW? Teoreticky by neměl, protože v nízkých otáčkách prý pracuje nepřímý vstřik. Jaká je ale realita?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email