Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 29 kvě 2025
Celkem je zde 134 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Elleran
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 217
Online návštěvníků
Návštěvníků: 130
Uživatelů: 4
Celkem: 134

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 5

30.07 2015 9:54


Ahoj,
dneska koukám do techničáku a žjištuji, že tam mám psaný 98 oktanový benzín. Na víčku mám sice 95/98. Chci se jen zeptat co tam lejete 98 a nebo 95? Já zatím jezdím 95 a nemyslím si že by 98 něco přinesla.
nahoru

sponzor





30.07 2015 9:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

30.07 2015 10:20


Ja mam v TP taky 98 a tankuji ji. Kdyz DAM* 95 tak auto tak hezky nestartuje a trochu skube na volnobeh. Na vykonu to nepoznam spis na kiltivovanosti chodu motoru. Ale nemam 4.2 jen 1.8t. Na ty A8 si stim nejspise poradi zaveseni motoru...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

30.07 2015 12:41


Na starší MPI* V8 to dlouhodobě testuju a různě střídám oktany i značky benzínek.
Celkem dost je poznat, kde je větší výtočnost a kde nikdo vysokooktanový benzín netankuje. Takže kolikrát je lepší natankovat N95 třeba od Benziny nebo OMV, než vůbec brat N98.
Jakmile je N98 kvalitní, tak je to poznat jak na chodu, tak na výkonu, ale oproti kvalitní N95 to zásadní rozdíl není.
Teď mě mile překvapilo Makro, změnili dodavatele a jejich N95 je velice dobrá. V Brně bych jinak ze zkušenosti doporučil OMV v Modřicích. Ve Vyškově mě vysokooktanový benzíny nikde nezaujaly, tady radši beru N95.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2012
Příspěvků: 50 | Témat: 17

03.08 2015 14:47


Zdravim chlapi a co ty 100 oktany, ktere nabizi treba OMV?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

04.08 2015 10:05


Je třeba rozlišovat obchodní označení a skutečné oktany. Spousta těch benzínů s různým označením a stovkou v názvu je normální N98. Na stojanu pak skutečný počet oktanů musí být napsaný.
Každopádně Verva 100 a MaxxMotion 100 jsou dobrá paliva a mám pocit, že obojí je skutečných 100 oktanů. Ale je to jedno, protože auto je naladěno na 98 oktanů a tím pádem víc oktanů nepůjde poznat. Tipuju, že ani na brzdě by nebylo poznat N98 a třeba Verva 100.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

04.08 2015 10:32


dle těch testů co tady kolovaly je nejlepší vzít 95 a přilejt VIF, mám za to, že výsledek byl hned lepší jak 98
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

04.08 2015 11:13


pokud je napsano 98, lejte 98...ridici jednotka sice umi improvizovat, prepnout na mapu 95, ale motor nepracuje v rezimu, na ktery byl primarne konstuovany, naladeny...

u takto stareho auta s MPI* to jeste neni takovy pruser, ale u vrstvene FSI* vstrikovani je to kua znat, pac u 95 prepne do homogeniho nevrstveneho plneni a spotreba nahoru, vykon dolu...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 5

04.08 2015 11:23


Popravdě u starého MPIčka jsem ani nepředpokládal, že by vyžadoval 98. FSI* to je jiné. Teď jsem dal 100 oktanovou Vervu a zatím bez změny. Ale je pravda antidetonační čidlo je pomalé a než si adaptace sednou na 98 oktanu asi chvilku potrvá.
nahoru

sponzor





04.08 2015 11:23


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

04.08 2015 12:00


Jo, to jsem zapomněl napsat u MPI* je rozdíl v dojezdu maličko taky znát. Na N98 (tím je myšleno i 100 oktanů) najedu tak o 70km víc.
Ale co se týče spotřeby, tak mnohem víc záleží na stylu jízdy, než na palivu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.8. 2015
Příspěvků: 1 | Témat: 0

06.08 2015 3:43


Hele řeknu to takhle - zkoušeli jsme takový experiment s kamarádem, natankovali jsme klasicky nejdřív LPG* a 95, pohoda, dálnice hezky to jelo, zkusili jsme potom 100vkovej benzín, ještě lepší, hezky to táhlo, hezky to startovalo, a byla fakt o malinko nižší spotřeba.. Potom kamarád natankoval ten Shelláckej V-power, spotřeba klesla o asi 5 - 10l při rozjíždění na dálnici a celková průměrná šla dolů o asi skoro litr.. Takže ano, do tohohle auta se to fakt vyplatí.. Nejméně jednou za čas to trošku protáhnout kvalitním benzínem.. Hodnoty nemám naprosto přesné ale šlo to dolů o dost, to mohu potvrdit..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

06.08 2015 6:18


U shellky jsou sracky....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.9. 2013
Příspěvků: 111 | Témat: 10

06.08 2015 9:18


Shell V-power je o nicem. Teda alspon u me (muzu jezdit i na N91). Nepoznal sem zadnej vetsi rozdil mezi N95 a tim V-power.

Kdyz uz nebudes davat tu N98, tak lej alspon Aditiva*.
Ja mam ozkouseny jen VIF. Zazraky ve snizeni spotreby necekej (litr sem litr tam, pak na to vic slapnes a stejne si ta bestie vezme), ale motor je pak klidnejsi, lip startuje.
Hlavne v zime je to fakt znat.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

06.08 2015 11:06


Mr. Death (04.08 2015 12:00) orig :
Jo, to jsem zapomněl napsat u MPI* je rozdíl v dojezdu maličko taky znát. Na N98 (tím je myšleno i 100 oktanů) najedu tak o 70km víc.
Ale co se týče spotřeby, tak mnohem víc záleží na stylu jízdy, než na palivu.


ja tomu rikam ze zalezi jak ma kdo tezkou nohu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email