Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 93 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 91
Uživatelů: 2
Celkem: 93

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.3. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 6

26.07 2015 17:54


Zdravím, nedávno mě začala audina jet na 3 válce a hrozne pocukávat, zjistil jsem že se mě roztrhl jeden vstřik, ulomil kus vačky a vylítl ven tím plastovým víkem, načež jsem měl v motoru místo oleja naftu. Borec mi málo, nebo moc dotáhl ten vstřik, když ho tam dával, všechno opravil na jeho účet, novej vstřik, nová vačka, jiný víko(bez dírky =D). Ale, po té výměně vstřiku se mě auto dost kodrcá, v tahu všechno špica, ale na volnoběh se to solidně třepe. Co jsem četl u pdčke je to klasickej neřešitelnej problém. Divný, že se to zjevilo až po výměně toho střiku, motor jde pravidelně, kdyby byl špatnej vstřik šlo by to slyšet, kdyby motor kulhal. Jako ruku na srdce trochu se třepalo už předtím žeano, ale přijde mi, že teď se to dost zhoršilo. Někdo mi říkal, že prý v jakési příručce četl, že ty vstřiky, se dají malilinko natáčet, že je tam malá vůle na pootočení třeba 5-10 stupňů, tak jsem se chtěl zeptat co je na tom pravdy, jestli to opravdu může být tím natočením onoho vyměněnýho vstřiku a jestli se ty vstřiky dají opravdu natáčet nebo ne. Případně jak to zjistit jak má být otočený nebo, jak to změřit. Zajímalo by mě to, protože jinak asi zkusím vyměnit ty 2 vyteklý olejový silenbloky na bocích motoru.

1,9tdi pd 96kw 2003 8E limusine
nahoru

sponzor





26.07 2015 17:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

26.07 2015 19:01


Tak tohle me zajima, jak vyresit to trepani, me se motor na volnobeh trepe jak krava. Vstriky jsem nemenil, ani nic nedelal, mozna to muze byt u ke i spojkou, ale nevim. Tak znalci muzou neco poradit:)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.12. 2013
Příspěvků: 353 | Témat: 14

26.07 2015 19:54


normalni to neni, hodne zalezi na serizeni vstriku, nastaveni rozvdou atd. chce to kouknout na mereny hodnoty
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

31.07 2015 5:54


Ty mas vytecene silenty vies o tom a este su tam? Ja som mal povolenu spodnu maticku na silente a bol som zufaly z buchania hlavne pri zabere motora. A chvenie na volnobehu mne dost pomohlo nastavit synchro angle pomocou vagu a pootocenia vacky na 0,6 malo by byt nula ale to mi auto robilo dost chu.... coz sa mozes docitat v mojej teme
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.3. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 6

04.08 2015 13:20


Bentley (26.07 2015 19:01) orig :
Tak tohle me zajima, jak vyresit to trepani, me se motor na volnobeh trepe jak krava. Vstriky jsem nemenil, ani nic nedelal, mozna to muze byt u ke i spojkou, ale nevim. Tak znalci muzou neco poradit:)


Kdyby to bylo spojkou, tak by se to měnilo když by byla sešlápnutá a když ne. Mě když se kdysi na golfu posral setrvák, tak to na volnoběh nedělalo nic, ale když jsem měl zařazeno a přídával jsem plyn tak dobrý, ale jak jsem nechal zařazený a pustil sem plyn tak to dělalo hroznej kravál, takový bouchání od motoru úplně. Setrvák byl totálně zakouslej, muselo se do teho bušit majzlem aby se to odkouslo a dalo se to vyndat.

Co jsem tak četl, tak spousta lidí hned schízuje že je to setrvák nebo spojka, což je ta nejdražší varianta, když se třepe auto tak první kontroluju vejfuk (u moje a4 je to na motor přidělaný jen takovým ocelovým opletem, pokud se to někde prověsí na nějakým úchytu, může to kmitat celým autem, jak je ten vejfuk dlouhej) a pak samozřejmě silenbloky.

Ještě mám druhou teorii, jak se měnil vstřik, ta závada způsobila že jsem měl motor plnej nafty, když se tak stalo, byl jsem pár km od domu a holt jsem musel dojet, dost to cukalo, tak jestli se ty silenbloky nevymlátili úplně tady tou cestou, když to tak pocukávalo.

Jinak v dílenské příručce v else sem nic o tom štelování vstřiků u pd nenašel, tak nvm.

Zejtra jedu změřit za mechošem ty vstřiky, tak uvidím...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

04.08 2015 13:35


Norbi: tak to vypada na vibrace od vyfuku, podle toho co pises. Mam praskly vlnovec, a docela to drnci v urcitych otackach. Nejspis to bude asi tim, motorove to jede v pohode. Chystam se to opravit, ale neni cas a chut zatim
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

04.08 2015 18:29


PD vstřikovač se musí správně uložit,jak bylo psáno míné pootočení v uložení.
Ale hlavně se musí správně nastavi,to tak že v maximálním zdvihu vačky se vsřik přes nastavovací šroub na koníku utahne na doraz a zpět povolí o 225°,tak je správně seřízen zdvih vstřikovače a tudíš zaručena správná dávka paliva.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.8. 2015
Příspěvků: 1 | Témat: 0

04.08 2015 21:25


houpe mi na volnoběh a ještě si sem tam zakouři nevíte nekdo diky.
nahoru

sponzor





04.08 2015 21:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.10. 2014
Příspěvků: 22 | Témat: 2

04.08 2015 23:13


Podle mě ti mechoš sehnal jine vstřiky z euro3 96kw
origo jsou asi pro a4 2003 avf vstřiky.. AR

tohle přesně dela audi ted i me a mam v aute vstriky AL mel jsem celej motor po velke GO a nechci menit kvuli planovane uprave sw a chipu.

jde o to že AL jsou Euro 3 verze jinej ovlaci elektromagnet

koukni do pole 23 na vagu jestli najdes hodnoty do minusu jsi doma
tohle pole udajne ukazuje rychlost reakce vstriku na požadavek

auto se klepe a ma nepravidelný beh na volnobeh jinak slape dobre
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email