Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 28 dubna 2024
Celkem je zde 237 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: audiniakk
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 423
Online návštěvníků
Návštěvníků: 234
Uživatelů: 3
Celkem: 237

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2012
Příspěvků: 38 | Témat: 8

24.06 2015 0:43


Ahoj,

jsem čerstvým majitelem Audi S4 V8 253kw z roku 2003. Najel jsem s tím doslova pár kilometrů a cosi se stalo v nebo kolem motoru a přestalo to jet a startovat.

První co bylo, že když jsem to dovezl, diagnostika hlásila chybu zapalování 5. válce, tak jsem dohnal svolávací akci na moduly přmo v audi, kam jsem měl příští týden jet na výměnu. Nicméně když tu chybu to hlásilo pouze ve volnoběhu, takže jsem s tím pár kilometrů popojížděl. Druhou chybu, kterou mi to hlásilo a stále hlásí je trvalá (17985 - pravé uložení motoru, elektromagnetický ventil, přerušený obvod). Může mi někdo tuto chybu přeložit, abych tomu porozuměl? Nejsem úplný lajk co se týče aut, ale prostě jsem nenašel ani na googlu chybu s tím spojenou, nebo neumím s googlem

Problém nastal tehdy, když jsem jel od kamaráda 5 km domů - auto prostě přestalo z ničeho nic jet do kopce - nevytáčel jsem to, jel jsem cca 90kmh. Pak auto chcíplo a konec. Diagnostika ukázala chybu zapalování na všech válcích (1-8), tak jsem ji smazal a už zase jen ta 17985.

Každopádně po dotažení před dům se z motoru při startování ozývají prapidovné zvuky, jak kdyby tloukly ventily... takže to radši nebudu pokoušet dál.

Dokáže mi někdo adekvátně poradit?

Díky moc, H.
nahoru

sponzor





24.06 2015 0:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

24.06 2015 7:03


To uložení motoru znamená pravé hydrolůžko, zavěšení motoru, prostě silentblok. Je na něm ventil, který řídí tok oleje uvnitř takovým labyrintem. Silentbok se pak dá přitvrdit nebo naopak. Řídí to ŘJ motoru. Je třeba ho vyměnit (ale nejdřív bych tak či tak zkontroloval kabel co k němu vede a konektory). Je vepředu vpravo, viděl bys ho nejlépe zespodu. Takový hrnec krytý gumovou clonou.

Se zapalováním ti neporadím.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1608 | Témat: 39

24.06 2015 7:05


prave ulozzeni je el.mag silenblok. neresit, nema vliv na to jestli motor jede nebo ne.

podle vseho se ti to potkalo asi, nebo je neco s rozvodem motoru. napinaky atd...rozdelat a pak se uvidi. pocitac tady moc nerekne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

24.06 2015 7:12


hanzfs: no včéra sem zrovna čet recenzi na S4 B6, že tam sou problémový napínáky rozvodů a když začnou chrastit musí se vyměnit jinak hrozí zničení motoru. Rozvody to má na zadní straně takže se kvůli tomu musí tahat ven motor a ceny rozvodů teda byly šílený. Byla to teda nějaká starší US recenze a lítali tam tisíce $. Tušim 3tis za materiál, nebo 8 komplet s prací (ale asi byla řeč o autorizáku nevim). Jinak teda o tom autě nic nevim jenom, že sem o tom čet zrovna včéra.

Kadel
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

24.06 2015 7:34


NO ceny odpovídají...znáš to o těch opicích?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2012
Příspěvků: 38 | Témat: 8

24.06 2015 8:27


jojo, o opicích to znám, ale servisovat to je v pohodě, to je opice jako každá jiná. Tady taky tuším, že se to potkalo a to už ale neni jen o těch banánech bohužel :/ Přitom napínák nechrastil, motor šel kultivovaně a čistě.

Že mi počítač nic neřekne celkem chápu, když tam je evidentně nějaká mechanická chyba, ale kdyby se to potkalo, neukazoval by při startování třeba korelace klikovky nebo tak něco?

Silentblok řešit nebudu, jestli to nemá vliv na chod motoru, tak je to zrovna teď zbytečný. Každopádně to dneska povezu mechanikovi, kterej má zmáklý motory od A do Z tak uvidíme co z něj vypadne až to zvěrstvo uvidí...
Naposledy upravil hanzfs dne 24.06 2015 8:32, celkově upraveno 1 krát. (16% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

24.06 2015 8:28


a co původní majitel? Najet pár km a už do toho takhle zahučet to je docela síla.

Kadel
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2012
Příspěvků: 38 | Témat: 8

24.06 2015 8:40


asi takhle, kupoval jsem to s tím, že někde chytnul o výfuk a utrhnul ho. Auto bylo takové lehce zanedbané, ale motoricky v pohodě, nebylo čeho se bát při koupi. Jen ten výfuk. Takže to šlo přes překupníka ke mně a ten pochybuju, že se k tomu postaví čelem, to by musel bejt jó osobnost. Samozřejmě určitě všichni znáte smlouvu, kterou člověk podepíše, když kupuje v uvozovkách ,,rozbitý,, auto. Počítám spíš s tím, že to půjde na díly, než že se to bude opravovat za nesmysl
nahoru

sponzor





24.06 2015 8:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2012
Příspěvků: 38 | Témat: 8

24.06 2015 14:28


nedalo mi to a zkusil jsem to ráno navrknout... auto chytlo, přišlo mi že jde na všech 8 válců, jen jakoby hrozně rachotil rozvoďák nebo napínák, nevím Po 3 vteřinách jsem to zdechnul a už zas nechytá... mně se prostě nezdá, že by po 160tkm byl vytahanej řetěz.

Příští týden to předávám známému, jsem s ním domluvený, že půjde motor ven a zkoukne co a kde je špatně.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

24.06 2015 14:55


retez muze byt ok ale napinak mohl odejit a tim se nedopina retez a rachoti o kryt nebo plastove voditka retezu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2012
Příspěvků: 38 | Témat: 8

24.06 2015 15:24


Takova je i moje domnenka. Aspon nejaka nadeje tu je. Kdyby to byl ,,jen,, napinak tak jsem happy!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

24.06 2015 15:47


Tak napinak taky neni levný ještě ho máš 2x ale lepší jak potkány nebo tlak oleje může zlobit
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2012
Příspěvků: 38 | Témat: 8

24.06 2015 19:13


rozhodně nečekám, že to bude stát 10 tisíc (i když bych rád ), ale jak říkáš, potkánek by byl uplně v pr....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.7. 2013
Příspěvků: 29 | Témat: 8

27.07 2015 21:33


napínáky seženeš i v replice od febi nebo swagu cena, za jeden je kolem 2500,- mám také s4 b6 avant a už také začínám přemýšlet nad rozvodama. ale v audi je to pálka.Co jsem se ptal v audi tak chtěj za výměnu cca 45 až 50 tisíc. je to dost podobný 3.0 TDI*
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

29.04 2023 23:02


Dobry den,

vyzeraju tie piesty podla Vas dobre
(mam na mysli najma tu hrdzavu farbu)
hlavy sa vraj robili - fotku po nemam

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

30.04 2023 8:37


Vidim velký špatný..
nahoru

sponzor





30.04 2023 8:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

30.04 2023 8:54


denial (29.04 2023 23:02) <a href="/forum/prispevek/1486532-audi-s4-b6-4-2-v8-253kw-problem-s-motorem#1486532">orig</a> :
Dobry den,

vyzeraju tie piesty podla Vas dobre
(mam na mysli najma tu hrdzavu farbu)
hlavy sa vraj robili - fotku po nemam


Pripravuj se.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email