Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 12 června 2025
Celkem je zde 289 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Dezerter33
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 240
Online návštěvníků
Návštěvníků: 286
Uživatelů: 3
Celkem: 289

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.5. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 15

31.05 2015 19:22


Zdravim,
mám LPG* v mé Audi A6, měřil jsme si dneska zrychlení na stejné trase 0 - 200 km/h.

Na benzín
0 - 100 km/h = 6 s
0 - 200 km/h - 23 s

Na LPG*
0 - 100 km/h = 7,5 s
0 - 200 km/h - 25,5 s

Mám sekvenční systém BRC, myslel jsme si, že u takového výkonu nejde pokles poznat, ale Test jsem opakoval 3x a vždy byl zaznamenán rozdíl benzín / plyn. Otázka je, je to normální ? Dá se LPG* lépe seřidit aby jelo identicky jako na benzín s odchylkou jen pár desítek sekund za zachování spotřeby ? Nebo je třeba jen možné, že jsem natankoval méně kvalitní plyn ?

Díky za Vaše dotazy.
nahoru

sponzor





31.05 2015 19:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11500 | Témat: 100

31.05 2015 19:25


kamo, to bych resil na nejakem LPG* foru.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

31.05 2015 20:03


darka6: Kapalné palivo a plyn je sto a jedna, to si pamatuj. Nikdy nebude plyn to co benzín a nafta.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.5. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 15

31.05 2015 20:39


Spousta lidí tu jezdilo s naplynovanýma autama, tak mi nepřišlo blbý se tu zeptat. Myslim, že snad i jizan měl A8. Ještě dotaz. Když jedeš na plyn a zmáčkneš tlačítko na přepínači aby se auto přepnulo na benzín, tak dioda zčervená, což značí, že auto běží na benzín, ale je to okamžitě přeplé ? Nebo se musí v hadičkách dopálit ten plyn a jede to na benzín až potom co tam doputuje benzín ? Jde mi o to, že když si budu chtít trochu s někym porovnat síly, a přepnu systém na benzín jestli je to opravdu v sekundě přeplé a výkon je tedy okamžitě 100%.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

31.05 2015 20:59


darka6: Sekvenčka po přepnutí jede chvíli jak na LPG* tak i na Ba. Z nejlevnějšího paliva nikdy neuděláš stejný výkon při zachování úspory. Více na fórum LPG*.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2631 | Témat: 74

31.05 2015 22:45


Naladit to jde tak, ze nepoznas rozdil mezi plynem a benzinem. Ale nebude se ti libit spotreba. Imho otazka je jak je provedena montaz te LPG* prestavby a jak to mas vubec serizene. Zvrtat, se na tom da uplne vsechno

Pokud jsi nekde od Moravskych Budejovic, tak BRC sekvence je parketa Karla Bartaka (Autogas). A pokud nejsi, i tak bych k nemu zajel lidi co umi v republice spravne seridit LPG* je asi tak jako prstu na jedne ruce.

Stejne moc nechapu prestavbu V8 4.2 na plyn. Plyn je ekonomicke palivo, coz mi zase nejde dohromady s A6 a touhle motorizaci.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

01.06 2015 11:38


Já to celkem chápu, člověk pak s V8 jezdí jako s oktávkou 1.9TDI. Do eska bych si to nedal, ale v druhým autě na normální ježdění naprosto bez problémů...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

01.06 2015 11:49


Já to taky chápu, protože sháním MPV*, které bude spíš jezdit po městě, tak diesel jsem zavrhnul, bude žrát 10 a životnost nic moc, takže zůstane benzín ideálně něco na 2litry a pak je rozdíl jezdit po městě za 15l benzinu nebo 17l plynu
nahoru

sponzor





01.06 2015 11:49


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2631 | Témat: 74

02.06 2015 9:41


No já to psal z toho důvodu, že A6 jako auto a vlastně i motor V8 4.2 je cenově náročné až dojde na servis. I když to někdo může brát tak, že co ušetří na palivu to má na servis k dobru.
Ale nikomu nic nevnucuji, je to jen můj osobní názor.

V rodině máme Pašíka B5 2.8 V6 v plynu, to pokládám za dobrý kompromis. Jezdí se s tím za 15-16l (často město, občas přesuny Praha-Ostrava).
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 211 | Témat: 34

16.06 2015 5:17


seřídit to jde tak, že rozdíl je neměřitelný. Když někdo tvrdí, že na plyn to nikdy nepojede tak jako na benzín, tak lže, ale spíš o tom moc neví. zkoušel jsem xkrát měření - jednu a tu samou trasu do kopce od cedule k ceduli, vždy na jeden rychlostní stupeň, bez řazení. rychlost u konečného bodu se na LPG* vždy vyrovnala rychlosti na benzín. většinou mi přišlo, že jsem byl na LPG* tak o 2 km/h rychlejší než na benzín. jo je to motor 2,8 v a6, předohrab manual. když jedu s lehkou nohou tak za 10 plynu. normálně průměr 11 litrů LPG*. nebudu tu delat veřejně nikomu reklamu, ale kdyby někdo stál o info kde mi LPG* montovali a seřizovali tak sz.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

16.06 2015 7:24


kourk (16.06 2015 5:17) orig :
seřídit to jde tak, že rozdíl je neměřitelný. Když někdo tvrdí, že na plyn to nikdy nepojede tak jako na benzín, tak lže, ale spíš o tom moc neví. zkoušel jsem xkrát měření - jednu a tu samou trasu do kopce od cedule k ceduli, vždy na jeden rychlostní stupeň, bez řazení. rychlost u konečného bodu se na LPG* vždy vyrovnala rychlosti na benzín. většinou mi přišlo, že jsem byl na LPG* tak o 2 km/h rychlejší než na benzín. jo je to motor 2,8 v a6, předohrab manual. když jedu s lehkou nohou tak za 10 plynu. normálně průměr 11 litrů LPG*. nebudu tu delat veřejně nikomu reklamu, ale kdyby někdo stál o info kde mi LPG* montovali a seřizovali tak sz.

Nechci se přít, ale čistě LPG* nepojede nikdy jako benzín, takže slova o lži zřejmě nejsou na místě. Samozřejmě pokud ti tam při vyšších otáčkách jednotka přivstřikuje k LPG* benzín, tak se ta ztráta dá dorovnat a uživatel nic nepozná. Stejně tak jako se někdy nastavuje, že jednotka LPG* se při plném plynu přepne na benzín a po snížení požadavku na výkon se zase automaticky přepne zpět na LPG* a opět nic jako uživatel nepoznáš.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2631 | Témat: 74

16.06 2015 7:53


Věř že FSI*, TFSI* nebo TSI pojede na LPG* dokonce líp než na benzín opatrně na slovo nikdy...

(Vstřikuje se přímo kapalná fáze)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

16.06 2015 9:02


Ale zase musíš vstřikovat benzín + LPG* a u těchto motorů nemluvě o životnosti ve spojení s LPG*. Prostě je to nesmysl. Sám sem LPG* měl a už bych to nechtěl. Měl sem také možnost vidět hodně rozebraných motorů co jezdilo na LPG* a celkem děs. Problém je že v ČR to umí seřídit opravdu jen pár vyvolených aby to jezdilo jak má.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 211 | Témat: 34

16.06 2015 15:17


benzín mi to za jízdy nepřivstřikuje ani se na něj nepřepípá. celou dobu to jede čistě na LPG*. pokud je LPG* seřízené tak jak má.. tak to jede naprosto stejně jak na benzín. za tím si prostě stojím, a né že jsem někde slyšel.. je to prostě moje osobní zkušenost. pokud jsi videl zničené motory, tak je to důsledek zase špatného seřízení, kdy se pálí vetšinou chudá směs. Ale to není chyba LPG* ale lidí co to montovali a seřizovali. Je ale pravda, že správné nastavení LPG* umí v české republice fakt pár lidí.. dejme tomu každej desátej plynař.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email