Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 3 kvě 2025
Celkem je zde 89 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: sikkin7
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 169
Online návštěvníků
Návštěvníků: 89
Uživatelů: 0
Celkem: 89

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.5. 2015
Příspěvků: 5 | Témat: 3

28.05 2015 16:46


Prosím o radu zkušených, jaký je nej olej?? Momentálně tam mám LL, ale ten nechci.. přemýšlím o Castrol Magnatec 5W-40 C3 4L, může tam v klidu být?? Děkuji
nahoru

sponzor





28.05 2015 16:46


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

28.05 2015 19:10


Ja davam Shell Helix Ultra AV-L

AJAX
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.05 2015 19:26


ajax: Souhlas taky dávám tenhle, ale zaručeně nejlepší olej v motoru je vždy po výměně, takže zkrat interval a nemusíš řešit nejlepší nejdražší olej.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

28.05 2015 19:30


Nejlepsi je ten co po 10t km vymenis
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

28.05 2015 21:37


Belmondo ty a tie tvoje vymeny....ty musis mat firmu na olej...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

28.05 2015 21:39


Nemam, ale jedu ceskou klasiku, kupuju to za babku od nechaniku v autorizakach, kterejm dycky pri vymene par litru zbude
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

28.05 2015 22:19


Máš DPF* filtr? Pokud ano tak neřeš blbosti a dej tam co tam patří 5W 30 s normou 507 00. Nic jinýho pro ten motor není.Na značce nesejde tu si dej jakou chceš ale musíš dodržet specifikaci ta je to nejdůležitější pro motor a jeho součásti.Ono to nějakou dobu vydrží jezdit na to co tam nepatří ale bude to mít následky. A to si lidi neuvědomují a lejou to co je pro ně levný a zdá se jim to že to je to nej.Ale pro motor to vhodný není.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.6. 2014
Příspěvků: 98 | Témat: 16

28.05 2015 22:48


Ja davam shell 5w30 AVL s normou 507 00 ak mas fap filter ina norma tam nesmie ist ale kludne daj castrol edge 5w30 , shell , alebo mobil formula ESP* samozrejme vsetky 5w30 a s tou normou 507 00 , ja menim olej tiez po 10000t je to istota kedze olej degraduje aj nafta pri regeneracici DPF*
nahoru

sponzor





28.05 2015 22:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

28.05 2015 23:09


No Belmondo..porazil si ma..prispevky su v tvoj prospech...ALE nechapem jednu vec..ked ING. - Z INGOLSTATU a to urcite po porade s vyskumnym ustavom olejov a maziv v nemecku..napisu ze ..ved vieme...doporucovat na fore intervaly vymeny cez pet tisic km skor...a prispievatel skopka -boduje..olej a nafta degraduju - MENIT PO 10 000 KM...VAV to uz skutocne hranici s ....ak uz nebudeme verit inzinierom a vyskumnym pracovnikom ale prispievatelom fora ze bla...bla...jasne navrhujem menit olej po 3 000 km...to bude super pre naftovu loby...ze...SKOPKA aku mas istotu ze po vymene pri 10 000km je motor OK...a pri vymene 15 000 by bol v cudu???????Vies ak nieco teke ako je zmena intervali vymeny oleja napises ---- MUSIS MAT LEPSI ARGUMENT AKO UVADZAS- ...inak je to len bla...bla..vies ak by si menil v intervaloch olej ako uvadza vyrobca mal by si auto tiez OK...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

28.05 2015 23:22


tvl ... ty nemas enter nebo co?
kdyz to po sobe prectes, jestli vubec, tak ti to dava smysl?

watafak
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.6. 2014
Příspěvků: 98 | Témat: 16

29.05 2015 7:12


taipan (28.05 2015 23:09) orig :
No Belmondo..porazil si ma..prispevky su v tvoj prospech...ALE nechapem jednu vec..ked ING. - Z INGOLSTATU a to urcite po porade s vyskumnym ustavom olejov a maziv v nemecku..napisu ze ..ved vieme...doporucovat na fore intervaly vymeny cez pet tisic km skor...a prispievatel skopka -boduje..olej a nafta degraduju - MENIT PO 10 000 KM...VAV to uz skutocne hranici s ....ak uz nebudeme verit inzinierom a vyskumnym pracovnikom ale prispievatelom fora ze bla...bla...jasne navrhujem menit olej po 3 000 km...to bude super pre naftovu loby...ze...SKOPKA aku mas istotu ze po vymene pri 10 000km je motor OK...a pri vymene 15 000 by bol v cudu???????Vies ak nieco teke ako je zmena intervali vymeny oleja napises ---- MUSIS MAT LEPSI ARGUMENT AKO UVADZAS- ...inak je to len bla...bla..vies ak by si menil v intervaloch olej ako uvadza vyrobca mal by si auto tiez OK...
no ja radsej menim skorej 10000t nabeham ročne a prevažne kratke trasy čiže z toho vypliva aj častejšia regeneracia DPF* a pribudanie nafty do oleja ak už pribuda vela tak potom jasne že trisky odkvapavaju ale to by si asi musel vediet ako funguje a pracuje taky motor a mat ich zopar do sroba rozobratych a nehovoriac o bordeli z oleja čo upchava šponavaky na reťaz a potom tu všetci plaču že štrkocu rozvody po 150000t hold ved mente po 30000t a všetko bude fajn ved audi servis tiež musi zaplatit ludi, iba tolko k tvojmu prispevku
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

29.05 2015 7:26


140kW 2.7TDi (CANA,CANC) byl k dispozici pouze s DPF*. Volitelne DPF* mela predchozi verze 132kW (BPP). Takze hezky presne podle toho jak pise Acek. Popravde receno bych to ani moc neresil, protoze VW507.00 nahrazuje vykonostne predchozi VW505.xx a VW506.xx (je mozno ho pouzit jak pro motor PD tak i pro cerpadlo).

Skopka, Krizik> nekrmte Trolly
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2014
Příspěvků: 284 | Témat: 15

29.05 2015 7:53


Já osobně teda taky měním po 10t,těch pár korun za výměnu oleje mě nezabije
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.6. 2014
Příspěvků: 98 | Témat: 16

29.05 2015 16:50


aj aj sa priklanam k tym 10t hlavne pri mojich kratkych trasach keby som chodil dene dialnica 100km do prace tak to je ine tak by som menil aj po 20t ale ved každeho osobna vec, a inak aj v druhom aute menim po 10t na passate afn ma nabehane 460t a vsetko povodne aj dvihatka vobec neklepu vačka ako nova Turbo* povodne akurat som ho mal dva krat vonky a čistil lopatky a auto mame od nova každy den sa s nim jazdi tiež kratke trasy tak ta vymena oleja ma aj svoj vyznam
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

29.05 2015 18:31


skopka:
Častější regenerace mají vliv na přibývání nafty do oleje ale to je tím že koluje nespálená nafta sacím traktem a přes EGR* zpět do sání a stejká po stěnách válců do oleje.Kdyby ukapával vstřik tak to bude brzo po ježdění.Propálí ti to píst či se bude motor kousat při teplým startu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.6. 2014
Příspěvků: 98 | Témat: 16

29.05 2015 20:50


No ved ano ked by odvapaval vstrek tak za tepla tažko štartuje teda štarter nevladze pretočiť motor ked do valca nakvape nafta a potom zvykne prepalovat piesty ani ho uplne neprepaly piest rovno praskne a zadre sa nic ojedinele u cr motoroch ako osobne tak aj nakladne u MAN taky motor riešim kazdu chvilu s prasknutym piestom ale aj ine značky na tatre liaze a karose sa piesty nezadierali iba ich triska prepalila to ten matroš dnes nevidrži nič naviše nadimenzovane na hranicu unosnosti
nahoru

sponzor





29.05 2015 20:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.10. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 7

07.11 2015 23:02


Já jsem zatím do všeho včetně 320cdi posledních ca 10let lil
olej motorový Fuchs TITAN CFE MC 10W-40
Tak to do toho bmk asi taky naleju, co myslíte.
Znáte ho tenhle olej?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

07.11 2015 23:08


limak:
Do čeho to chceš dávat?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.10. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 7

08.11 2015 8:09


jak píšu BMK.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

08.11 2015 8:28


Dej tam 507.00 a nic vic neres. Menil sem ho ten na svym v polovicnim intervalu, v 15tis a byl cernej jak bota. Pristr ho vymenim v 10 i kdyz je to LL. Jak to tam nrkdo muze nechat 30 nepochopim..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.10. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 7

08.11 2015 11:50


A četl jsi o tom titanu cfe, ten popis?

Ono to potáhne třecí plochy, všechny auta mi stichly a míň žraly.
Studený starty tím pádem taky v poho.
Dělali nějaký testy po 80tis km v kamionu furt ok
Já to samo měním po 15ti.

Za války se to dávalo do letadel, když jim prostřelili vanu doletěli na letiště ))))))
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

08.11 2015 15:14


Řešíš blbosti dej co tam patří už kvůli DPF* filtru.5W30 507.00
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.10. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 7

08.11 2015 19:27


tak já doufám, že ani v německu v roce 2004 DPF* filtry ještě nedávali.... že ho tam nemám
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

08.11 2015 19:44


Dekóduj si výbavu a uvidíš zda tam je nebo není.
nahoru

sponzor





08.11 2015 19:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.10. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 7

08.11 2015 21:20


a kde se dá dekodovat výbava?

sem něco našel ale musí se to tam vypisovat, naštěstí to byl hned druhý udaj.

E4J = "S-line"
7GN = Emission standard, EU4, DPF* preparation
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

08.11 2015 21:31


Tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Opiš si to z nalepovacího výrobního štítku ze servisky nebo z auta.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.10. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 7

08.11 2015 21:50


7GN Exhalační předpis EU4, příprava pro DPF*
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

08.11 2015 22:03


Tak DPF* nemáš ale použitím lepšího oleje motoru neuškodíš.Ten 5W30 s normou 507.00 je naprosto ideální pro kompletní mazání.Jiné oleje tomu mohou časem uškodit.Třeba ten 10W40 je pro tenhle motor nevyhovující.Ten je vhodnej do 2,5tdi.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.10. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 7

08.11 2015 22:20


ten titan dělaj i 5w40

čti, samá pozitiva
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

08.11 2015 22:42


Hoši taky mám ve výbave 7GN ale motor smrdí jako plynový kotel nesmrdí to jako klasické TDI*, mám nebo nemám DPF*?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email