Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 141 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 141
Uživatelů: 0
Celkem: 141

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.11. 2012
Příspěvků: 46 | Témat: 16

13.04 2015 14:26


Čau chlapci, mám možnost koupit Audi A6 3.0TDI 171KW ale má najeto cca 330 tisíc? Servis,plná historie pouze u Audi. Kolik tyto motory vydrží? Má smysl do toho jít?Jde mi o to, že i když auto dostalo první poslední, bude motor v "cajku".
nahoru

sponzor





13.04 2015 14:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.3. 2013
Příspěvků: 18 | Témat: 2

14.04 2015 10:47


tak motor asi bude relativne OK.Zalezi jak se k nemu puvodni majitel choval.Obecne motor muze naletat klidne 600 000 a vic a naopak nekdy umre po 150 000.
Ale otazka je jak jsou na tom ostatni dily.
Jak je auto stare?Kolik je cena?

Ja kdyz uvazoval nad podobnou otazkou tak si taky rekl jak dlouho zhruba minim to auto mit nez budu chtit obnovu vozoveho parku:)
Pro me je osobne schudny najezd zhruba do 235 000.
Vim treba o jednom inzeratu s Allroad co se mi na fotkach a videu moc libi ale ma 260 000 a to je uz moc i kdyz puvod je v CR.je to 1.majitel a servis ma relativne pravidelny.

Asi bude neco jineho kdyz budu vedet ze auto treba za pul roku poslu dal a taky jestli bude prodejne
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

14.04 2015 20:54


ed_13: jak to už tady bylo psáno několikrát nekoukej na km ale na stav auta provedený servis atd ty auta jezdí a popravdě je velmi nereálné si myslet že např 6 letou naftovou a6 koupíš pod 200 000 km myslím je daleko lepší vědět že to auto má reálných 400 než aby ti na budíku svítilo 150
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

14.04 2015 21:10


Něco na tom pravdy o tý pravdě je, ale cca ve 350000 odchází snad úplně všechno co kdo do tý doby nevyměnil,,takže bych byl opatrnější..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.11. 2012
Příspěvků: 46 | Témat: 16

14.04 2015 22:37


Diky za postrehy, to auto ma komplet servisni historii,jen me zarazi ze v tech km ma jeste puvodni vstriky a i klapky prave tyto dve veci ktere udajne kolem 250 tis. odchazeji.A co rozvody? Pri tehle km asi bude retez chtit uz vymenit ne? Jinak je to 171 kw verze.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

15.04 2015 7:12


Jakej ma smysl kupovat sestku s najezdem 330t km? Je to sberatelskej kus? Nebo je to jedna z mala vyjimek ktera to nalitala jen po dalnici?
protoze pokud je to otazka penez, tak prave delas tu nejhorsi variantu jaka jde
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.11. 2012
Příspěvků: 46 | Témat: 16

15.04 2015 7:25


Tak jaký smysl...tak auto bylo ježděno převážně po dálnici jedním člověkem, má plnou servisní historii v Audi servisu, exterier i interier je zachovalý, je tady jistota, že to není stočenina. Stav těm km neodpovídá,ael přesto se ptám jestli má někdo s takovým nájezdem zkušenosti. Jak píšu výše, i v těchto km ještě nebyly měněny vstřiky ani klapky, tak je mi to divné, když všude čtu jak kolem 250 odcházejí.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

15.04 2015 7:33


No pokud to ma jen dalnicni najezd tak ta cisla pak neber vazne. Na muj vkus to zas ma docela malo. prez 300 ma vetsina audin 4F v cr, jen to majitele nechtej vedet, i kdyz tusi
nahoru

sponzor





15.04 2015 7:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 61 | Témat: 1

15.04 2015 8:41


Nemam trilitr, ale 2.7, coz je vpodstate identickej motor. Najeto 350tis. Dost podobna historie jako u tebe - prvnich 270tis dalnicnich, servis nadstandartni, jezdeno jednim clovekem. Tech dalsich 80 tis 50/50 dalnice a okresky. Mesto skoro ne. Vstriky a klapky dle mych informaci puvodni. Rozvodovej retez tam nejakej aktivista v autorizaku udajne vymenil ve 120tis km. Jestli je to pravda se uz nedozvim, ale je fakt, ze retez pri techto km jeste stale nechrasti, tak na tom mozna neco pravdy bude.

Kdyz jsem s tim byl poprve u Vlasty v cca 300tis km, tak mi pri vraceni auta rikal, ze kdyby mu nekdo rekl, ze to auto ma 130t, tak nema duvod tomu neverit. V podobnym smyslu se vyjadril i technik na STK a clovek, kterej mi ted opravoval plechy po tukanci v cca 340tis km.

Nicmene jsem porad pripravenej, ze si to auto muze rict o servis za kilo klidne ze dne na den.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 13

15.04 2015 21:39


pánové.ty kilometry má každá druhá 4F v českých bazarech,jen češi věří tomu,že všechny auta na prodej v ČR máj do 200tis,to je naprostá klasika-vše stočeno-jen ti co mají čisté svědomí tak přiznají kilometry,já osobně mám alíka 4F od prvního majitele a má najetých poctivých 437 tis,rok 2007,cesty jen dálnice,generálního ředitele,servis jen audi,interiér v krémové kůži,vizuální dojem 100tis,nic ošoupané,vše funční a faktury za 7let na 600tis,auto mám rok a liju jen naftu a měním olej,absolutně bez problému,prostě servisované auto jak má být-ovšem za dob prvního majitele měněno hodně věci-řetězy 1x,klapky 2x,převodovka 1x,olej nespočitaje,přední náprava komplet 2x a mnoho spotřebních věci kolem,motor původní,nekouří,nežere olej-od výměny do výměny,jede jak pila,tudíž z mého hlediska nezáleží na kilometrech ale na servisu kde auto bylo servisováno a na majiteli co mu dopřál,mé ježdění za rok zradila jen praskla trubka od EGR ventilu v ceně 1500kč,s tím člověk musí ale musí počítát-nějaké náklady,takže bych se vůbec nebál auta s těmi kilometry pokud mělo servis a dostalo to co potřebovalo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 24 | Témat: 0

03.05 2015 20:36


jen k tomu smyslu....
varinata 1) pokud s tim chces najezdit dalsich 300 tisic km, je to nesmysl, sezere te to
varianta 2) pokud to mas na obcasne jezdeni a najedes za dalsich 5 let 30 - 50 tisic km, a jsi pripraven, kdyz tam neco klekne, vysolit do tydne treba 50-100 tisic za opravu, smysl to ma

ps: varianta 2 mam ja - pro manzelku, koupil jsem ji to jako dalsi auto do rodiny v 2011 s 290000, servis jen audi CR (Kyjov a Zlin), serviska do 285000, puvod CR, jeden ridic, ted 2015 na tom ma 310000
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email